Urgent
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Boekhoudkundig bediende met kennis van HR
Herentals, België
Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.
Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning.
Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor:
De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - Service Advisor garage
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ... Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende garage
Wortegem-Petegem, België
Voor onze klant, gekende speler, zijn we op zoek naar een administratief bediende garage:
Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van stockartikelenJe maakt receptiebonnen op voor alle bestellingen van stock- en specifieke onderdelen en andere facturen, en je verwerkt kosten in voertuigfichesJe zorgt voor de administratieve opvolging van stockaantallen en prijzen na leveringJe volgt de leveranciersboekhouding op en zorgt voor een correcte verwerking van facturenJe vraagt retours aan voor specifiek bestelde onderdelen en verzorgt de administratieve opvolging hiervanJe werkt de driemaandelijkse facturatie af (aanrekenen van specifiek bestelde onderdelen en afdrukken)Je koopt carrosserieartikelen (non-paint en verfproducten) aanJe beheert de stock van bulkolie, ijzerprofielen, banden, perskoppelingen en flexibelsJe houdt de status van de stock van magazijnartikelen bij en zorgt voor tijdige bestellingenJe zet materiaal klaar voor interventies van de buitendienst.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende/klantenadviseur
Herentals
Voor een garage zijn we op zoek naar een ervaren ADMINISTRATIEF BEDIENDE ONTHAAL, KLANTENADVISEUR.
Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken:
Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende!
Als administratief bediende bied je ondersteuning aan de sales manager en coördinator bij diverse taken:
Het verkoopproces in diverse facetten
Opmaken van offertesOpmaken van jaarcontractenOpstellen en aanpassen van klantenkortingen en bonussen
Het mee opvolgen van klantengegevens in het CRM-systeem, en ondersteunen om data van bestaande klanten en prospecten te optimaliserenHet opvolgen van marketingcampagnesHet verwerken van verkoop-en marketingdata/cijfersSelecteren van de relevante klantengroepen bij bv. fabriekbezoeken, productintroducties,..Centrale operationele schakel tussen verkoop & marketingafdeling
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende/receptionist
Lier, België
Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!
Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket.
Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract
Juridisch administratief bediende
Wiekevorst
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!
Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende?
Dan is deze vacature iets voor jou!
Je zal instaan voor:
onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief/logistiek Bediende
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek/Administratief bediende die instaat voor ondersteuning van de logistieke verwerking van goederen.Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Heist-op-den-Berg
Als Administratief Bediende, zal jij instaan voor:
Je zorgt voor de administratieve support mbt de logistieke verwerking van goederen (e.g. picking lijsten, boeking transporten etc...)Je beheert de diverse douane-vergunningenJe optimaliseert de douane-modaliteitenJe beheert de douane-documentenNaar de toekomst toe, ondersteun je de warehouse activiteiten (boekhouding en afsluitingen + administratieve ondersteuning)
OfficeMetalFull-timeFixed contract
Technisch administratief bediende- toonzaal luxe artikelen
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Spilfiguur toonzaal- klantbegeleiding.Waar moet je zijn?
Regio BeerseSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende werkvoorbereiding
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin. bediende- werkvoorbereiding
Waar moet je zijn?
BeerseSpecialisatie: Bouwmaterialen
Takenpakket
Verantwoordelijk voor het orderpoces (opvolging van bestelling tot facturatie) Technische administratie: werkvoorbereiding onderhoudsafdeling, verzorgen van werkvergunningen, inschatten hoeveelheid materialen en werkuren, grondige planning van de orders en productierun, contact leveranciers mbt stock- voorraad, tijdig bestellingen doen, opmaak bestelbonnen, verwerking in ERP, ... Er zijn verschillende plants binnen de firma. Je staat er zeker niet alleen voorNauw contact en samenwerking met de collega's van de verschillende afdelingen zoals aankoop, productiemanagerRechterhand hoofd technische dienst/ onderhoud
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch en administratief bediende dossierbeheer
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch bediende, juridische geschillen, vraagstukken, vastgoed, dossierbeheer.
Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: Vastgoed, juridisch
Takenpakket
Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, nalezen opgeleverde documenten...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overlegJe wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn?
Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende calculatie
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatieWaar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Bouw, omgevingswerken, infra
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. (analyse aanbestedingen, bestek, lastenboeken, ...) Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes/ kostprijsberekening op maat van de klant Nadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ... Offertedossier en aanbestedingsdossier opstellen dit in nauwe samenwerking de andere afdelingen en... natuurlijk ook de klant. Is je dossier in orde en volledig? Perfect! Jij bezorgt de correcte administratie aan projectverantwoordelijke, aankoop Algemene administratie/ondersteuning collega's
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - elektrisch specialist (klantadvies)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende - elektrisch specialist (klantadvies)
Waar moet je zijn?Turnhout.
Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/orders/vragen van klanten (telefoon, mail)Verantwoordelijk voor grotere klanten/projecten zoals scholen, ziekenhuizen (B2B)Interpreteren technische plannen Nauw contact met Product support managerHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, adviesOrderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst, promo acties in de kijker... Focus: Klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!Administratief ontlasten accountmanagers
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende- Service coördinator techniek
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, service coördinator- support technieken.
Waar moet je zijn?
Regio Turnhout
Specialisatie: Techniek, elektriciteit, installatie, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt van de klant met vragen + servicetechniekers, installatiemonteurs kortom de collega's op de werven/ projecten mbt storingen, problemenDoor het nauwe klantencontact sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemenAlgemene administratie : aanvraag vergunningen/attesten, opvolging onderhoud gereedschappen, voorraad- stockbeheer, controle uitgevoerde werkzaamheden, diagnoses uitwerken, keuringen in orde brengen van de installaties + dossiers administratief afhandelen, orderbeheer, opmaak werkfiches + controle rapporten van techniekers, facturatie, ...Grondige voorbereiding tot oplevering van deze projecten (analyse problemen, nauw contact met planning,...)Garantiedossiers in orde brengen van de installatiesSporadisch tekenwerk VB. elektrisch schemaSporadisch ga je op verplaatsing naar de werf indien nodig
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende /Customer service (achtergrond labo, voeding, chemie...)
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende /Customer service (achtergrond labo, voeding, chemie...)
Waar kom je terecht? TurnhoutSpecialisatie Voeding, labo, R&D
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of vragen/adviesAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt voedingsstalen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringen
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Schilde, België
Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.