Jobs

Jobs

261 Jobs found
Urgent

Receptionist garage

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Beringen. Onze klant is een autogarage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit: Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalmedewerker/Steward

Zemst, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker/Steward voor onze vestiging in Zemst Taken: onthaal van de klanten op de parking van het keuringsstation.Verwijzen van de klanten naar de juiste keuringslijn.Nakijken of de klanten een afspraak hebben geboekt.Je staat in voor de organisatie van de parking.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Onthaalmedewerker automotive / Onthaal

Ekeren, Antwerpen, België

Voor een garage in Ekeren, zijn wij op zoek naar een Onthaalmedewerker.   De receptie maakt deel uit van de service/naverkoop.   Samen met je collega's zorg je voor volgende receptietaken: Je bent het gezicht en de stem van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken.Je bent het eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop en je gaat klanten adviseren en begeleiden.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot de juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst onze klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Je beantwoordt telefonische oproepen op een klantvriendelijke manier.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalmedewerker

Heuvelland, België

  Als onthaalmedewerker ben je het gezicht van ons bedrijf en het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en andere bezoekers. Je zorgt voor een persoonlijke, professionele ontvangst en handelt vlot de telefonische communicatie af. Daarnaast omvat je takenpakket ook administratieve ondersteuning. Communicatie: Verzorgen van uitstekende service bij het ontvangen van bezoekers.Coördineren van taken van het onthaalteam en zorgen voor efficiënte communicatie.Afhandelen van inkomende telefoongesprekken via de centrale en zorgen voor correcte doorverwijzing of beantwoording. Administratie: Verwerken van uitgaande post.Zorgen voor verzendingen (zoals staalzendingen, documenten, pakketten) naar de juiste bestemming, op tijd en correct.Organiseren van zakenreizen, inclusief het boeken van vluchten, hotels en visumaanvragen.Bieden van optimale administratieve ondersteuning bij sponsoraanvragen, beheer van poolwagens en eindejaarsgeschenken.          
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalmedewerker financiële sector

Merksem, Antwerpen, België

Voor een bank en verzekering kantoor te Merksem zijn wij opzoek naar een Onthaalbediende (onmiddellijk vast contract geen interim contract)!   Je staat in voor het eerstelijns contact met de klantenJe doet het onthaalJe zal klanten telefonisch en per mail te woord staanJe zal ook instaan voor het schadebeheer, opmaken van offertes etc.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract

Onthaalmedewerker accountantskantoor / kennis Excel

Antwerp, 2000 Antwerpen, België

Voor een accountantskantoor in 2000 Antwerpen, zijn we op zoek. naar een onthaalmedewerker.   Je wordt het gezicht van het kantoor en vervult een breed scala aan taken die bijdragen aan het soepele verloop van de operationele activiteiten.   Een greep uit het takenpakket: Je bent een manusje van alles die een glimlach kan toveren o het gezicht van elke klant.Je bent verantwoordelijk voor het warm onthalen van klanten en onderhouden van contacten, zowel telefonisch als per mail.Je verzorgt niet alleen de administratie en het algemene secretariaatswerk, maar je behandelt ook de post en je staat ook in voor het klassement.Als kers op de taart ben jij ook de beheerder van het economaat, waarbij je zorgt voor een vlotte bevoorrading van benodigdheden.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalmedewerker

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaalmedewerker / administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage, gespecialiseerd in een A-merk. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als onthaalmedewerker / administratief bediende bestaat uit: Je verwelkomt de klanten aan het onthaal op een warme en professionele manier;Je helpt klanten verder bij vragen aan het onthaal, telefonisch en per mail;Je verstuurt de facturen per mail;Je beheert de mailbox van de chauffeurs en regelt de transporten;Je vraagt bestelbonnen op;Je sorteert de post;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch baliemedewerker

Gentbrugge, Gent, België

Voor een zaak gespecialiseerd in compressoren en reinigingsmachines, zijn we vandaag op zoek naar een baliemedewerker. Jouw verantwoordelijkheden: klantencontact: jij bent het eerste gezicht van de zaak en geeft uitleg over de producten. Alsook help je de klanten met oplossingen en technische vragen.Je verwerkt inkomende goederenJe zorgt mee voor "het up-to-date" houden van het magazijn staat mee in voor het stockbeheer
InterimMechanical engineeringFull-timeFixed contract

Administratief Bediende/Onthaal Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.   Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je staat in voor het onthaal en de kassaJe bent verantwoordelijk voor de verhuring van de bestelwagensTelefonisch contact met klantenOpenen en verdelen van inkomende postDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de bestellingen van onze klanten  
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende onthaal

Gent, België

Voor een bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubels zijn we op zoek naar een administratief bediende/onthaal:   Hoe ziet je dag eruit? Je staat in voor het onthaal en kassaJe bent verantwoordelijk voor het verhuren van de bestelwagensJe staat in telefonisch contact met klanten en collega'sJe opent en verdeelt de binnenkomende postJe springt bij bij diversie administratieve taken: bestellingen verwerken en opvolgen, klantengegevens controleren, dienst na verkoop,..Je helpt klanten bij het afrekenen van hen bestelling en verwijst ze door naar het juiste afhaalpunt
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Baliemedewerker

Eke, Nazareth, België

Voor een familiaal verhuurbedrijf in Eke dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega. Jouw takenpakket : Je adviseert onze klanten professioneel en technisch over het juiste toestel voor hun job. Naast je telefoon als werkmiddel, is er heel veel contact met afhaalklanten. Het spreekt voor zich dat dit een technische interesse/ ervaring vraagt.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatie. Pea-nuts met jouw commercieel talent en klantgerichtheid.We leiden je op om bij afwezigheid van de filiaalhouder het filiaal autonoom open te houden. Je bent polyvalent, als nodig spring je bij in het onderhoud of ga je leveren.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Front-office medewerker

BRUGGE

Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn: Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Polyvalent onthaalbediende deeltijds Eeklo

Eeklo, België

Voor onze klant te Eeklo, een gekende ramen & deurenspecialist, zoeken wij een deeltijdse polyvalent onthaalbediende met kennis van administratie. Uren: Dit is van 8u30 tot 12u en van 12u30 tot 17u op maandag en dinsdag. Op woensdag van 12u30 tot 17u.   Taken van onze onthaalbediende zijn heel gevarieerd, hierbij enkele:  Eerste aanspreekpunt van de klanten die binnen komen in toonzaal: duiding geven van hoe wij te werk gaan, vragen behandelen van klanten en zorgen dat deze bij de juiste dienst terecht komen, …Veel telefonie behandelen en correct verwerkenMails beantwoorden en verwerken: nieuwe dossiers (nieuwe klanten) aanmaken, administratie zoals binnenkomende post en mails correct verwerken, attesten voor premies opmaken, enz…  
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

baliemedewerker

Brugge

Voor onze klant regio Brugge zijn wij op zoek naar een baliemedewerker in de autosector.   Je staat in voor de agenda planning van de techniekers.Je onthaalt de klanten en maakt de werkbonnen voor de techniekers op.Je staat in voor de input van de prestaties van de techniekers, zodat je een correcte facturatie kan uitvoeren.Tot je takenpakket behoort ook telefonisch onthaal.Indien de klanten vragen heeft over de producten kan je hen te woord staan en verder helpen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een schadebeheerder - Dossierbeheerder - assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - assistentiemedewerker zullen uw taken zijn:Technical Back Office (TBO) : Dossiers van bijstandsverlening in het buitenland samenstellen en opvolgen.Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers.Contact opnemen met collega's en buitenlandse correspondenten.Omgaan met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, enz.).Uitgaven bijhouden en overleg plegen met de coördinator. Ticketing : Reserveringen beheren voor bijstandsverlening in het buitenland (auto's, treinen, hotels, vliegtickets, taxi's).Samenwerken met TBO, MBO en dispatching.Dossiers opvolgen met klanten en collega's. Dispatch : Optimale verdeling van patrouilleurs beheren.Coördineren van pechhulp, sleepdiensten, transporten en vervangwagens.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

Vilvoorde, België

Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten:   Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Machelen, België

Voor onze klant, actief met Trucks, Trailers and Vans, zijn wij op zoek naar een administratief/magazijn medewerker. Je staat regelmatig in contact met onze klanten en ontvangt hen aan het onthaal.Je staat in voor het dagdagelijks behandelen van mails en het beantwoorden van binnenkomende lijnen.Je volgt de klanten contracten administratief op en verwerkt deze in ons computersysteem.Je staat in voor het inplannen van de nodige onderhouden en herstellingen.Nadat de mechaniekers de nodige herstellingen hebben uitgevoerd, maak je een factuur op.Je contacteert de klanten ivm hun openstaande facturen.Dagelijkse bestellingen ontvangenStockbestellingen makenStockbestellingen wegzettenOnderdelen ontvangen en stockerenStukken klaarleggen en opzoeken voor het atelier  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

Antwerpen, België

Voor een bandencentrale gelegen in 2030 Antwerpen (haven), zijn wij op zoek naar een Baliemedewerker.     Klanten verwelkomen in het filiaal en servicegericht bijstaan met technisch adviesVerkoop van banden en andere dienstenPlanning opmaken Vragen beantwoorden van klanten Leveringbons opmaken en facturatieBestellingen plaatsen en producten aankopenTelefoons beantwoorden en mailverkeer behandelen..... 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

Sint-Katelijne-Waver

Voor onze klant te Sint-Katelijne-Waver zijn we op zoek naar een baliemedewerker die energie krijgt van klanten te woord te staan.Samen met de andere medewerkers sta je rechtstreeks aan de balie en draag je graag bij aan een efficiënte werking van de administratie betreft: Afhalen en meegeven van bouw- en tuinbouwmachinesJe komt in contact met klanten uit diverse sectoren zowel telefonisch als per mailSamen met de klanten ga je op zoek naar de beste oplossing voor het werk op de werfJe hoort veel, krijgt veel info die interessant is om onze service steeds beter af te stemmen op de behoeften van onze klant
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Sint-Katelijne-Waver, België

Onze klant in Sint-Katelijne-Waver heeft als eerste doelstelling een aangename en goede werkomgeving te bieden voor hun medewerkers. voor de Administratieve en logistieke opvolging functie.   Ze zoeken iemand die administratieve ondersteuning kan bieden bij de aan -en verkoopafdeling en de logistieke afdeling.Je bied ondersteuning aan de commerciële directeur.Je volgt de boekhouding op en controleert betaalde facturen.Ook klanten die inbellen met vragen behandel jij commercieel. 
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter