Jobs

Jobs

185 Jobs found

Administratieve Office verantwoordelijke- Sales Assistant

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve office verantwoordelijke - Sales assistant/ rechterhand verkoopsteam Plaats? Beerse     Takenpakket   Rechterhand management en sales team/accountmanagers: postverdeling, briefwisseling, agendabeheer, boeken hotels/overnachting, Offertebeheer, verkoopsadministratie verzorgen/verwerken, facturatie, opvolging klantendossiers, plaatsen bestellingen bij leveranciers, organisatie transport/levering, beheer kantoorwerking VB. facility ...Verantwoordelijk voor administratieve processen en veelvuldig contact met klant, leveranciers (advies, beantwoorden vragen en opvolging/begeleiding)Ondersteuning marketing/ interne events organiseren
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales verantwoordelijke - business development

Mol, België

Vivaldis Office zoekt ....... Business Developer/ Sales verantwoordelijke bouw Waar moet je zijn? MolSpecialisatie: technische productie Takenpakket     Kar trekken + aansturen sales team en marketing (buiten- en binnendienst)Opmaak van een verkoopplan, sales actie plan + rapporteren aan Business Development directeurMee de handen uit de mouwen steken: klachtenbehandeling, opvolging orders/aanvragen, voorbereiding en organisatie klantgesprekken, ondersteuning inside sales bij opvolging leads/prospectieKPI'sContact leveranciers, prijsvergelijkingen (je volgt de markt op de hielen!) Door marktonderzoek + behoefte analyse/ opmaak acquisitieplanVertrouwenspersoon klant en collega's + relatiebeheerAlgemene administratie: Offertebeheer, opmaak contracten, ...
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Verantwoordelijke verkoop

Waregem, België

Ben jij de lijm binnen een team? Ben je zowel een denker als een doener? Heb je ervaring in bouw en platte daken? Dan ben jij de Sales manager die we zoeken!   Hoe ziet je dag er bij ons uit als verantwoordelijke voor een team van 5 verkopers?   Je bewaart het overzicht van de prijsoffertes en volgt de lopende offertes opJe stimuleert kritisch denken en ondersteunt het team op technisch en commercieel vlakJe rapporteert geregeld aan de zaakvoerder en overlegt met de planningsdienst en uitvoerende dienstenJe evalueert de voor -en nacalculatiesJe onderzoekt nieuwe prospectie-, verkoops- en marketingstrategieën en nieuwe opportuniteiten/ relaties in de marktJe onderhoudt bestaande en nieuwe klantenrelaties en partners en vergroot je netwerk tijdens evenementenJe bent het aanspreekpunt voor alles rond marketing
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verantwoordelijke commerciële binnendienst

Sint-Truiden, België

Vivaldis is op zoek naar een gedreven Commercieel Medewerker Binnendienst voor een klant in de machinebouw gelegen te Sint-Truiden.   Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als verantwoordelijke commerciële binnendienst/ internal sales binnendienst bestaat uit: Klantenbeheer en Dienstverlening: Je behoudt het overzicht over de bestaande klanten, identificeert mogelijke opportuniteiten en laat jouw accounts verder groeien.Communicatie: Telefonisch contact met klanten? Geen probleem, dat is voor jou een fluitje van een cent.Technische Oplossingen: Vanuit een behoefteanalyse ga je samen met de klant op zoek naar de gepaste technische oplossing.Klantenservice: Je maakt duidelijke afspraken, begeleidt jouw klanten van A tot Z en biedt een superieure klantenservice.Sales Proces Beheer: Je beheert het totale salesproces zowel operationeel, communicatief als administratief. (CRM-management, ERP-management, offertes, onderhandelingen, rapportages, …)Voorbereiding Sales Presentaties: Voorbereiden van sales presentaties.Leiding geven: Je geeft leiding aan een team van 4 commercieel medewerkers.Ondersteuning: Je bent de rechterhand van de Sales- & Marketingmanager en rapporteert aan hem/haar.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Area Sales Manager Turbomachinery

Antwerpen, België

Een toonaangevend bedrijf, actief in de transitie naar een CO2-neutrale toekomst, zoekt een Area Sales Manager voor in Antwerpen.   Als Area Sales Manager ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en realisatie van order intake doelstellingen, plannen en activiteiten in het toegewezen gebied en de toegewezen productlijn.Je onderhoudt en rapporteert leads en offertes voor de regio en bent verantwoordelijk voor wisselstukken, onderhoud en revisie van bestaande installaties.
Technics EmployeesMechanical engineeringFull-timeFixed contract

Commercieel adviseur

Beveren, België

Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van raamcontracten en renovatiegerichte aannemers. Jij bent het aanspreekpunt voor deze klanten en bouwt een netwerk uit. Je hebt contact met architecten, aankoop, zaakvoerders,…Je bewaakt de kwaliteit en correctheid van de offertes, zowel bij eigen calculaties als wanneer er beroep gedaan wordt op de calculatiedienst.Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van offertes en het sluiten van de verkoop.Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder . Je werkt samen met collega sales, projectleiders, calculatie en het administratieve team.  
InterimConstructionFull-timeFixed contract

Inside Sales medewerker

Kallo, Beveren, België

Voor een bedrijf gelegen in de regio van Kallo 📍, actief in het leveren materiaal voor het verpompen, opslaan en de behandeling van vloeistoffen en verzorgen van stroom, zijn wij dringend op zoek naar een Inside Sales medewerker.   Als Commercieel medewerker binnendienst sta jij in voor: Je vertaalt de behoeften van de klant naar duidelijke commerciële afspraken en concrete opdrachten voor ons operationele team, waarbij je nauw samenwerkt met ons Outside Sales TeamZoeken naar mogelijkheden voor upsell en cross-sell van andere productenInvullen van vragenlijsten over klantverzoekenOffertes makenMaken van opdrachtenpakket voor overdracht aan operationsAfter service / back officeHerkennen van extra verkoopkansen bij de klant en deze signaleren aan de verkooporganisatieVastleggen van relevante gegevens en onderhouden van lokale klantendatabase (Salesforce.com (CRM), Rentalman (ERP))Assisteren van het verkoopteam met vooraf gespecificeerde taken voor grote actieve accounts of complexe projecten
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verkoopadviseur fietsen

Schoten, België

Wil jij graag in een fietsenwinkel werken en heb je een passie of affiniteit hierin? Lees dan zeker verder! Je luistert naar de wensen en de behoeften van de klanten en helpt hen bij de keuze van de juiste fiets en/of accessoires.Je behelpt telefonisch de klanten en volgt deze op.Mailbox opvolgenOpvolgen van opgemaakte offertesJe zorgt voor een nette presentatie van de fietsen in de winkelJe zorgt voor het bestellen en aanvullen van de nodige productenJe steekt een handje toe bij het verwerken van leveringen  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales assistant

Temse, België

Om ons huidig team te versterken, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde SALES ASSISTANT. Je zal instaan voor de opvolging van jouw klantendossiers alsook administratieve steun en toeverlaat zijn van de collega’s van de sales afdeling.   Je werkt in teamverband en staat jouw klanten per mail of telefonisch te woord. Je hebt de hands-on mentaliteit en kan zelfstandig werken.   Aangezien wij klantentevredenheid en het first-time-right principe hoog in het vaandel dragen, ben je het aanspreekpunt voor de klant waar hij met al zijn vragen terecht kan om zijn dossier vlekkeloos tot een goed eind te brengen.     Assistentie Verantwoordelijke Meterbatterijen: - Inkomende mails verwerken en beantwoorden - Aanvragen klant verwerken naar offertes (aanvraagschema klant omzetten naar technisch plan + schema en opmaak offerte volgens prijstabel) - Verwerken van binnenkomende klantenbestellingen (order opmaken + levernota, doorgeven aan productie en nadien opvolgen voor transport naar de klant) - Transporten distributie en rechtstreekse zendingen wekelijks doorgeven - Bestellingen naar leveranciers ingeven en opvolgen in functie van stock voor productie + transport regelen van de wekelijkse stockleveringen van het zusterbedrijf - Stockcontroles uitvoeren en aanpassen waar nodig - Opmaak wekelijkse Excel klanten (openstaande offertes, openstaande bestellingen, verwerkte offertes) - Labels opmaken en printen + controlefiche per batterij     Ondersteuning van de Sales afdeling : - assistentie verlenen bij de opmaak van offertes - assistentie verlenen bij de administratieve samenstelling van aanbestedingsdossiers - verwerken van prijzen in SAP - gegevens verwerken in excel (vb draaitabellen, dit kan aangeleerd worden, maar goede kennis excel is wel nodig)
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales assistant

Deurne, Antwerpen, België

Hoe ziet je takenpakket eruit? He analyseert de potentiële klanten via diverse kanalen en beheert mee de pipeline van onze verkopers.Je staat in voor het berekenen / opmaken van de 'on the spot' prijsaanvragen van onze Belgische klanten voor Europees wegvoer evenals voor de telefonische opvolging ervan.Je beantwoordt de technische vragen van onze klanten omtrent onze tariefzetting en transittijden.Je staat in voor het uitwerken van de offertes.Je staat in voor commerciële mailing.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verkoopadviseur fietsen

Schoten, België

Wil jij graag in een fietsenwinkel werken en heb je een passie of affiniteit hierin? Lees dan zeker verder! Je luistert naar de wensen en de behoeften van de klanten en helpt hen bij de keuze van de juiste fiets en/of accessoires.Je behelpt telefonisch de klanten en volgt deze op.Mailbox opvolgenOpvolgen van opgemaakte offertesJe zorgt voor een nette presentatie van de fietsen in de winkelJe zorgt voor het bestellen en aanvullen van de nodige productenJe steekt een handje toe bij het verwerken van leveringen  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales administrator

2160 Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, een machinefabrikant, zijn we op zoek naar een Sales administrator.   Je takenpakket zal bestaan uit: Je helpt de internationale klanten op administratief en communicatief vlak.Je beantwoord vragen over offertes, facturatie, orderbevestiging, dienst na verkoop, algemene vragen,...Je staat dagelijks in voor het orderprocessen van zowel de machineorders als de wisselstuk orders.Je zorgt voor de communicatie tussen het magazijn en bureel en je stelt ook de taakverdeling naar het magazijn op.Je volgt de voorraad van dichtbij op en houdt rekening met de stock.De communicatie verloopt grotendeels via mail in het Engels (95% van de tijd).  
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel administratief bediende

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht? LierSector: Tuinbenodigdheden 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende? Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Commercieel Bediende

Zele, België

Ben jij administratief sterk? Heb je een goede kennis Nederlands en Frans? Heb je kennis van auto onderdelen? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende. Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.   Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:  Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍 Je werkt in een 39 uren week in daguren.    Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service & Sales Medewerker

Dendermonde, België

Voor onze klant te 9200 Dendermonde zijn we op zoek naar een gemotiveerde customer service/sales officer Taken: Je bent een schakel tussen klanten en interne afdelingen om optimale klanttevredenheid en een uitstekende customer journey te verzekeren.Coördineren van het volledige administratieve proces, van orderproces tot klachtafhandeling, in SAP en CRM.Werken voor B2B-klanten in diverse sectoren zoals kantoren, ziekenhuizen, scholen, hotels en winkels.Je bent een sleutelfiguur tussen klanten, sales, administratie en de supply chain van diverse fabrieken.Beheren van een specifieke klantenportefeuille met een gevarieerd productaanbod.Beantwoorden van klantvragen over stalen, productbeschikbaarheid en orderopvolging.Proactief meedenken en alternatieven aanbieden aan klanten.Uitvoeren van administratieve opvolging en up-to-date houden van de database.Je werkt in een team van zes collega’s en rapporteert aan de Back Office Director.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

technisch commercieel medewerker

Mechelen, België

Je komt terecht in een handelsonderneming in producten voor schoonheidsinstituten en pedicurepraktijken met een 20tal werknemers binnen de Benelux.  Je start met een interne inwerkperiode, waarna je verantwoordelijk wordt voor:   Een nauwe samenwerking met je collega technieker binnendienst en een collega buitendienst. Je bedient de balie en verzorgt telefonische oproepen voor technische vragenNaast de balie sta je in de showroom de klant te woord voor nieuwe apparatuur. Waartoe je de klant kan informeren ivm onderhoud en eventueel reparatie. Als ook de klant kan informeren over technische vragen. Je maakt offertes en bestellingen op. Je maakt interne als externe werkorders aan. Bereid de werkorders en leveringen voor. Zorgt voor een gezond verloop van onderdelen. Behoud contact met leveranciers over vragen, garantie, offertes, etz; 
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Medewerker

Mechelen

Wij zoeken een gigantisch gemotiveerde en gedreven Sales Medewerker in Mechelen:  Je bent verantwoordelijk voor het vinden van de juiste klanten Je schrijft vacatures uit op een originele manier Je volgt en genereert leads Je bewaakt het proces van A tot Z en houdt persoonlijk contact met de kandidaat & klant Je zorgt voor het uitbouwen van een duurzame relatie tussen de klant en het bedrijf.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Commercieel Medewerker

Vilvoorde, België

Voor onze klant, een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Medewerker.   Wat wordt er van jou verwacht?   Opmaak en opvolging van diverse bouwprojecten van onze klanten.Hierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen op commercieel, technisch en logistiek vlak, om zo tot een oplossing te komen.Je werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opJe werkt nauw samen met de werkvoorbereider die de schakel is tussen verkoop en productie.Je lost problemen op en zorgt voor alternatieven indien nodig.
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales medewerker

Erpe-Mere, België

Voor een warm familiebedrijf gelegen te Erpe Mere zijn wij op zoek naar een inside sales medewerker. Ben je zoek naar een job als inside sales medewerker in een leuk en hecht team?Heb je daarbovenop ook nog een commerciële ingesteldheid? Ideaal!We zijn op zoek naar iemand zoals jij!  Agendaplanning & opvolging voor je klantenContact met klanten om te luisteren waar opportuniteiten liggenAdministratieve afhandeling van jouw dossiers 
InterimMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve krak- Sales assistant voeding

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Sales Assistant.   Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voeding, milieu, innovatie   Focus= Verantwoordelijk voor adminsitratieve en organisatorische verloop/ondersteuning verkoop.   Eerste aanspreekpunt mbt bestellingen/orders + organisatie administratieve procesKlantencontact , contact leveranciers (mail, telefoon)Problem solver bij problemen VB. levering, onvolledige bestellingRechterhand trade specialist/accountmanagers mbt markonderzoek, analyse resultaten, rapportenDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen en/of beurzen/eventsOpvolging logistiek en administratieve afhandeling
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter