Urgent
Internal Sales
Crisnée, Belgique
Internal Sales (h-f-x)
Notre client actif dans le renting financier et le leasing opérationnel est la recherche d'un(e) Internal sales pour la gestion administrative des dossiers clients FR.
Tâches:
Vous êtes la force motrice dans nos contacts avec les clients, vous effectuez les appels nécessaires auprès des fournisseurs et vous tenez toutes les parties informées du dossier ; Grâce à vos connaissances financières, vous examinez les demandes de leasing, effectuez des analyses de crédit, rassemblez les informations justificatives nécessaires et proposez des devis aux clients, toujours avec une vision commerciale ;Vous assurez un suivi correct et précis des dossiers, communiquez les décisions jusqu'à ce qu'une collaboration réussie soit établie et qu'une signature puisse être célébrée.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Conseiller commercial
Tournai, Belgique
Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ? A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL.
Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Dossierbeheeder
Brussel, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden.
Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten).
Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon.
Wij verwachten van jou:
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.
OfficeInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?
Kan je goed Nederlands en Frans?
Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.
Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Ieper, België
Als polisbeheerder ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van verzekeringsvoorstellen, het omzetten van offertes naar contracten, het bijwerken van bestaande polissen, het stopzetten van contracten en het nauwkeurig opvolgen van dossiers. Je werkt niet alleen voor één of meerdere makelaars, maar mogelijk ook voor verzekeraars wat de job extra boeiend maakt. Je maakt virtueel deel uit van het team van de makelaar of verzekeraar en werkt vanuit onze vestigingen in Ieper, Kortrijk of Zonhoven, of vanuit huis.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Komen-Waasten, België
Tweetalige Klantendienstmedewerker
Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Functieomschrijving:
Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker Klantendienst Deeltijds
Drongen, Gent, België
Voor onze klant gelegen in 📍 Regio Gent (Drongen) die actief is in de Belgische markt van de medische endoscopie en van de niersteenverbrijzeling zijn wij opzoek naar een deeltijdse Klantendienst Medewerker (4/5).
Jouw takenpakket:
Je biedt commerciële ondersteuning aan de vertegenwoordigersJe bent het aanspreekpunt voor zowel klanten, relaties, verkoop buitendienst en andere afdelingen internZorgt voor documentatie en offertesBehandelen van e-mail en telefoon verkeerJe behandelt de dossiers van bestaande en potentiële kandidatenMateriaal in de magazijnen klaarleggen en deze ook oppakkenMeehelpen ontvangst en verzenden van leveringen
OfficeHealthFull-timeFixed contract
Employé(e) service après-vente FR/NL
Morlanwelz, Belgique
Rejoignez une entreprise spécialisée dans la menuiserie, reconnue pour son expertise dans le travail du bois, du métal et du PVC. En intégrant notre équipe, vous rejoindrez un environnement dynamique et collaboratif axé sur la satisfaction client et la qualité des services.
Description du poste :
Assister les clients avec leurs demandes de service après-vente, en assurant une communication efficace;Vous réglez les problèmes de terrains;Vous êtes le point central entre nos clients et notre service technique;Coordonner avec les équipes techniques pour résoudre rapidement les enjeux par les clients;Gérer les réclamations clients de manière professionnelle et proactive;Vous cherchez des solutions pour aider le service technique;Maintenir et mettre à jour les dossiers de service après-vente pour garantir un suivi rigoureux;Participer à l'amélioration continue des processus de service après-vente;
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker Klantendienst Drietalig
Zwijndrecht, België
Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.
Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️
Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Klantendienst
Anderlecht, Belgique
Administratief Medewerker – Klantenservice
Locatie : Hoofdkantoor in Anderlecht
Ben je gepassioneerd door de dynamische wereld van de pers en klaar om je in te zetten voor een ambitieus project?
Onze klant, een belangrijke speler in de persdistributie in België, is op zoek naar nieuwe talenten om het team te versterken!
Jouw rol:
Als Administratief Medewerker – Klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, voornamelijk voor de verantwoordelijken van verkooppunten door heel België: supermarkten, Press Shops, kleine boekhandels en andere persdistributiepartners.
Je rol bestaat voornamelijk uit twee delen:
40% klanttelefoongesprekken beheren: je beantwoordt vragen en klachten van klanten via telefoon en e-mail over verschillende onderwerpen;60% administratieve taken: je volgt aanvragen nauwkeurig op in ons CRM-systeem en in het ticketing-systeem ‘C4C’, waarbij je elke interactie registreert en zorgt voor een correcte afhandeling van de dossiers.
Jouw belangrijkste taken:
Beantwoorden van klantverzoeken over leveringen en retourzendingen van persproducten.Behandelen van gemiddeld 50 inkomende en uitgaande oproepen per dag.Volgen van de aanvragen en zorgen voor een kwalitatieve klantenservice, zodat je een voorkeurspartner voor onze klanten wordt.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Geetbets, België
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst voor onze klant in Geetbets. Onze klant is gespecialiseerd in hernieuwbare energie.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als commercieel medewerker binnendienst bestaat uit:
Het benaderen van potentiële B2B-klanten;Afspraken inplannen met prospecten en bestaande klanten;Berekening maken van solardaken;Verstrekken van productinformatie;Opstellen van offertes.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Wellen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/ klantendienstmedewerker voor onze klant in Wellen. Onze klant is gespecialiseerd in lattenbodems van bedden.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker/ klantendienstmedewerker bestaat uit:
Je hebt contact met nationale en internationale klanten en vertegenwoordigers;Je bent verantwoordelijk voor de dataverwerking van onder andere orders, pakbonnen, facturatie, etc.Je maakt offertes op;Je volgt stalen en dienst na-verkoop op en handelt deze af;Je verstuurt mailings en documentatie;Je ontvangt de klanten aan de receptie;Je bent de spilfiguur tussen alle betrokken afdelingen (verkoop, aankoop,creatief team en de productieafdeling).
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service medewerker
Tongeren, België
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Commercieel medewerker binnendienst
Paal, Beringen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een enthousiaste sales representative voor onze klant in Beringen. Onze klant gespecialiseerd in unitbouw.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel bediende/ sales representative bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en uitbreiding van jouw klantenportefeuille;Je staat via mail en telefoon in contact met klanten;Je stelt nieuwe producten en diensten voor om de bestellingen te maximaliseren;Je zet de aanvragen van je klanten om in scherpe offertes;Je gaat actief mee op zoek naar nieuwe klanten;Je verwerkt de orders en volgt deze op;Tot slot ondersteun je jouw account manager indien nodig, zo zal je diens afspraken inplannen.
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Customer service medewerker
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen voor de rioleringsmarkt.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker / customer service officer bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten;Je verwerkt bestellingen en roept klanten af;Je plaatst bestellingen bij interne en externe transporteurs;Je kan de vrachten coördineren en plannen;Je hebt geen probleem met het opstellen van vracht- en laaddocumenten;Je houdt je graag bezig met algemene administratieve taken zoals het rapporteren van transportactiviteiten, printen van leveringsbonnen, opdrachten communiceren aan de magazijniers en transportfirma's, etc.Daarnaast ontvang je bezoekers op kantoor en beantwoord je inkomende telefoons en e-mails.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Aarschot, België
Vivaldis Office zoekt een commercieel bediende voor een garage te Aarschot.
Wat zijn je taken als commercieel bediende?
Je staat in voor het verwerken van verkoopsdossiers en controleren van de volledigheid ervanControleren van prijzen en bestelcodesControleren van bestelde toebehoren en doorgeven van de bestelling aan het magazijnKlantenbestanden bijhouden en updatenIdentificeren van inkomende wagensControleren van wagens in bestanden en aanvullen van ontbrekende gegevensFacturatie van verkoopsdossiers voor andere sites, agenten en verdelers
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Employé/Employée Commercial interne
Herstal, Belgique
VENDEUR/VENDEUSE AUTOMOBILE
Etes vous l'employé(e) VENDEUR(SE) AUTOMOBILE que nous recherchons pour notre partenaire, un groupe solidement installé sur la région.
En tant que premier point de contact commercial, vous serez en charge :
D'accueillir les clients et d'être à l'écoute de leurs besoins et enviesProposez les produit le plus adaptéConseiller les clients dans leurs achats de pièces et accessoiresRéalisation d'offre commerciale Réalisation de crédit Participer aux différentes tâches administratives liées à la fonctionPrésenter les actions commerciales en coursParticiper au salon de l'automobile
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Herentals, België
Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een Sales Assistant!
WAAR:
De Sales Manager dat we zoeken komt terecht in een bedrijf te Herentals.
SECTOR:
Het bedrijf is actief in opbouw en optimalisatie van elektrische/mechanische installaties. Al de machines worden volledig in huis ontwikkelend en geassembleerd.
TAKENPAKKET:
Klantrelatiebeheer:
Je reageert snel op klantvragen via telefoon, E-mail en online platformsJe bouwt en onderhoudt sterke relaties met zowel nieuwe, als bestaande klanten
Verkoopondersteuning:
Je ondersteunt het buitendienst-team door het opmaken van offertes, het verwerken van orders en het coördineren met leveranciers
Leadkwalificiatie:
Je identificeert en kwalificeert leads door de behoeftes te begrijpen en deze te matchen met passende producten en oplossingen
Samenwerking:
Je werkt nauw samen met de marketing-engineering-en productieteams om feedback van klanten door te geven en bij te dragen aan productontwikkeling
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Customer Service Medewerker met kennis van IT (NL-FR)
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Customer Service Medewerker!
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Herentals, dat gespecialiseerd is in Software voor de automobielsector.
Als Customer Service Medewerker, zal jij instaan voor volgende taken:
Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant, bij vragen, klachten of wensen m.b.t hun softwareJe helpt klanten op weg in de software en wijst ze op mogelijke procesverbeteringenNaast het klantencontact handel jij incidenten af die zowel technisch als functioneel van aard kunnen zijnOok lever je een actieve bijdrage aan succesvolle implementaties en voel jij je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Import Medewerker
Steenokkerzeel, België
Onze klant is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Import Medewerker in de transportsector.
Als Import Medewerker speel je een cruciale rol in de verwerking en opvolging van inkomende zendingen.
Taken en verantwoordelijkheden:
Opmaken van dossiers in het TMS Systeem.Verwerken en opvolgen van inkomende zendingen.Afspraken maken met klanten via mail en telefoon.Dagelijks contact met partners, klanten, en collega’s van andere filialen.Zorgdragen voor een correcte administratie en orderverwerking. Pro-actief problemen proberen oplossen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.