Jobs

Jobs

254 Jobs found

Administratieve Office Manager

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt.............. Administratieve duizendpoot - Office Manager. Waar moet je zijn? Turnhout Wat moet je doen? Administratieve ondersteuning vastgoed team + rechterhand makelaarOpvolging klanten + aanspreekpunt bij vragen over lopende of nieuwe dossiers (verhuur, verkoop)Mailing, telefonie, postverdelingDossierbeheer, administratief ontlasten collega's + data input in systeemIndien nodig bijkomende vergunningen, attesten aanvragen of andere info bekomenAgendabeheer vastgoed collega's VB. openhuizendagen, bezichtigingen, afspraken voor ondertekening overeenkomstNieuwe panden, gronden, ... online plaatsenOndersteuning marketing
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office Manager Bouw

Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique

Voor onze klant in Neder-Over-Hembeek, Brussel   Voor onze klant, een belangrijke speler in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een   ADMINISTRATIEF VERANTWOORDELIJKE l MANAGEMENT ASSISTENT l SECRETARESSE   Als veelzijdig administratief medewerker zul je ondersteuning bieden op de volgende gebieden:   Agendabeheer: plannen van vergaderingenBeheer van wekelijkse afwezighedenVoorbereiding van inkooporders en facturenOpvolgen van voorlopige en/of definitieve leveringenRapportage over weekendwerkzaamhedenRegistratie van medewerkersBeheer en invoer van gegevens in ons softwareprogramma (Renovision)Opstellen en verzenden van voortgangsrapportenControle van betalingenOpstellen en controleren van prestatiecertificatenOndersteuning van projectleiders en het managementAanvraag en beheer van vergunningenAndere ondersteunende projecten indien nodigMet andere woorden, een breed scala aan taken!
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Office Manager

Heverlee, Leuven, België

Ben jij zowel administratief en klantvriendelijk ingesteld?Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de vastgoedsector? Onze klant in Heverlee, een vastgoedkantoor, is op zoek naar een gedreven Office Manager. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je ondersteunt de makelaars op administratief vlak met hun dagdagelijkse takenJe zorgt ervoor dat alles vlot verloopt achter de schermenJe beheert de agendaJe staat in voor het voorbereiden voor dossiersHet correct verzamelen van attestenJe werkt nauw samen met notariskantoren en andere partners om de nodige documenten tijdig en correct te verkrijgenJe staat in voor het correct en efficiënt afhandelen van compromissen, aktes en andere documentenVerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office manager dienstencheques

Boom, België

Voor onze klant in Boom, actief in de dienstencheques, kijken we uit naar een office manager.   Als office manager ben je de CEO van een lokaal dienstenchequebureau: Opvolgen van klanten, beheren van cijfers,.. managen van een kantoor van A tot Z!Begeleiden en coachen van de huishoudhulpen die we plaatsen bij onze klanten.Motiveren, coachen en bijsturen van de collega's op kantoor. Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen!Onder controle houden van de papierwinkel op kantoor. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office manager

Nieuwerkerken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een office manager voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in elektriciteitswerken en telecom.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als office manager / administratief bediende zal bestaan uit: Je bestelt producten en volgt deze op;Je verzamelt informatie voor het opmaken van facturen;Je boekt afspraken in voor klanten en volgt deze op;Je treft voorbereidingen ter ondersteuning van de geplande werkzaamheden;Je beheert de planning en de mailbox;Je volgt mee de VCA attesten op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Merksplas, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement) Waar moet je zijn? Merksplas Specialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatie (inboeken orders, bestellingen, opvolging facturen, aanvraag vergunningen, opvraag offertes, ...)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Arendonk, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-herstellingswerk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (zaakvoerders) Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouw, herstellingswerken, reparatie, schade, ...   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma (aanspreekpunt klant: nieuwe en lopende projecten over heel België VB. Schade aan poorten, herstelling inbraakschade, herstelling aan douches, ... ) Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de zaakvoerders (man/vrouw)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (dossiers administratief in orde brengen en ervoor zorgen dat geen document ontbreekt)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen die de techniekers/arbeiders nodig hebben, contact leveranciers, contractbeheer, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes opmaken en opvolgen, organisatie medische keuringen/VCA opleidingenOndersteuning planning arbeiders (4-5 mensen)Rapporteren
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug of ben je volop bezig met je studies en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Finance 050 15 21 00 (en solliciteer) voor onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder. Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht? Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker (Roeselare)

Roeselare, België

Voor een groeiend bedrijf te Roeselare zijn we op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding. Ben jij de persoon die ervan houdt om met cijfers te werken en graag wil doorgroeien? Hier ben je meer dan welkom en lees dan zeker verder. Jouw taken:Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de aankoopfacturenJe staat in voor het debiteurenbeheerAdministratieve taken ter opvolging van de boekhoudingJe bent een aanspreekpunt voor de collega's, waarmee je telefonisch of via mail in contact staat
FinanceMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Izegem, België

Voor een boekhoudkantoor te Izegem zijn we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder. Je krijgt het als dossierbeheerder warm van... Verantwoordelijkheid: je bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers en fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klant.Ondernemers helpen ondernemen: je gaat een vertrouwensrelatie aan en denkt mee met de klant. Je wordt hun compagnon de route doorheen hun ondernemerschap en staat ze bij doorheen de verschillende levensfases.Werken van A tot Z: het verwerken van de facturen, afsluiten van de balans, opmaken van rapporten, bespreking van de cijfers en proactief meedenken over fiscale optimalisaties.Fiscaliteit: toezicht houden op balansen, jaarrekeningen, eindejaarafsluitingen en fiscale aangiftes. BTW, PB en VenB kennen voor jou geen geheimen meer en van fiscale controles heb je geen schrik.Open kennisdeling: onze collega's staan met hun expertise klaar om je bij te staan bij complexe vraagstukken.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Finance 050 15 21 00 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste dossierbeheerder.   Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht? Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Roeselare, België

Voor een boekhoudkantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder. Cijfers zijn jouw ding en klantendossiers jouw speelveld.Je maakt jaarrekeningen op, bereidt fiscale aangiften voor (btw, PB en VenB) en maakt prognoses van voorafbetalingen.De boekhouding beheren en administratieve dossiers op punt stellen: het behoort allemaal tot jouw veelzijdige takenpakket.Je ondersteunt je senior collega's, die de klanten volledig begeleiden en bijstand verlenen bij de verdediging van dossiers tegenover de fiscale administratie.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Roeselare, België

Gebeten door cijfers? Voor een boekhoudkantoor te Roeselare zijn we opzoek naar een dossierbeheerder. Hoe ziet jouw dag eruit? Klanten persoonlijk advies geven, hierbij word je ondersteund door de ervaren accountants van het kantoor.Verzorgen van de BTW-formaliteiten voor je dossiersOpvolgen van je klanten en je doet hun boekhouding van A tot Z.Je zorgt voor de personen-en vennootschapsbelasting.Bepreken van de cijfers en geeft advies aan jouw klant.Je maakt de tussentijdse resultaten op alsook de jaarrekeningen van je dossiers.Interne en externe opleidingen zijn voorzien.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

dossierbeheerder - Roeselare

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector? Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media? Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!   Voor ons klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor: Beheren van verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen)Verwerken de facturen, fiscale aangiftes en ondersteunen bij de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega)Verzorgen van de algemene klantenadministratie en klantenbeheer
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder (Izegem)

Izegem, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor te Izegem, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ontpop je jezelf tot vertrouwenspersoon van de klantenJe beheert je eigen klantenportefeuilleInstaan voor het opstellen van tussentijdse en definitieve balansenFiscale aangiftes opmakenDigitale boekhouding (incl. BTW-aangiften) bijwerken en/of controlerenJe geeft advies aan klanten inzake diverse boekhoudkundige en fiscale aangelegenheden bv.: advies aan starters, advies inzake investeringen, advies bij overnames…
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Ieper, België

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het boekhoudkundig aspect en het fiscaal dossier van je eigen klanten en ben je het eerste klantencontact. Vennootschappen en exploitaties zijn een groot deel van je takenpakket waarvoor je eveneens de aangiftes moet opmaken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende

Zonnebeke, België

Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.   Hier zal je instaan voor volgende taken: Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker (deeltijds))

Heule, Kortrijk, België

Voor een leuk bedrijf te Heule zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker (4/5de) Ben jij de persoon die houdt van cijfers, sociaal en dynamisch is?Dan is onderstaande vacature zeker iets voor jou! Inboeken van de facturenVerwerken van bankafschriften en reconciliatiesOndersteuning bieden bij het opstellen van financiële rapportagesCrediteuren- en debiteurenbeheerAdministratieve taken betreffende personeelsadministratie
FinanceVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter