Jobs

Jobs

458 Jobs found
Urgent

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Onthaalbediende verzekeringen

Sint-Job-in-'t-Goor, Brecht, België

Interesse om te werken in verzekeringen? Lees dan zeker verder.... Je bent het gezicht van een modern kantoorEerste aanspreekpunt voor klantenVerwelkomen van klanten en helpt klanten verder met hun vragen en stuur door naar de juiste relatiebeheerderDaarnaast ondersteun je het team met administratieve takenBellen in opdracht van relatiebeheerders bijv over beleggingen
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Juridisch administratief bediende

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent 📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende? Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/receptionist

Lier, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!   Waar kom je terecht?   Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!   Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket. Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract

Commercieel administratief bediende

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht? LierSector: Tuinbenodigdheden 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende? Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief/boekhoudkundig bediende

Putte, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/boekhoudkundig bediende, voor een bedrijf in Putte!   Als administratief/boekhoudkundig bediende sta je in voor: Dagelijks verwerken van de digitaal inkomende facturen en creditnota’s via KPD/Bouwoffice.Controle van de facturen op inhoud en specifiek op gebruikt BTW-tarief, facturatie aan juiste entiteit/firma,…Opmaken van leverbons en/of vorderingsstaten en deze afstemmen met de ingekomen facturen.Onderhouden van contacten met de leveranciers.Beheer van mailbox en binnenkomende oproepen van leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een ​​belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.   Je takenpakket is allround en gevarieerd: Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE! Waar moet je zijn? Heist-op-den-BergSpecialisatie elektriciteitswerken, domoticasystemen, zelfbouw-elektriciteit Wat moet je doen als technisch administratief bediende? Professioneel contact met klanten, zowel telefonisch als via e-mailAfspraken maken met klantenOffertes opmakenDemo’s geven in de state-of-the-art showroom van het domoticasysteemJe stelt het systeem voor met een rondleiding, gebruikt alle technische snufjes, je maakt een commercieel praatje, ... Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Deeltijds administratief bediende

Pulle, Zandhoven, België

Vivaldis Office is op zoek naar een deeltijds administratief bediende!   📍Waar kom je terecht? Pulle Als administratief bediende, sta je in voor de volgende taken: Je staat in voor het opvolgen van dossier van A-ZAdministratieve ondersteuning van de opmaak van offertes tot en met de facturatieJe bent het aanspreekpunt voor het bedrijfJe beantwoord vragen met betrekking tot de administratie  
OfficeServicesPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende (deeltijds)

Pulle

Voor één van onze klanten zijn wij op zoek naar een deeltijdse administratief bediende. Onze klant is een specialist in het uitvoeren van onder andere kraanwerken 🏗️ met de bijhorende transporten en opslag.   Als administratief medewerker zal jij verantwoordelijk zijn voor de administratieve ondersteuning van de office-manager. 
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Borgerhout, Antwerpen, België

Voor een maritiem bedrijf gelegen in Antwerpen (2060) zijn wij op zoek naar een administratief medewerk(st)er. Zij regelen dagelijks vanuit hun kantoor vele import van stalen partijen voor verschillende klanten.   Takenpakket: Dagelijks contact met klanten (voornamelijk per email)Verwerken van nieuwe ordersContact met leveranciersOrganiseren en opvolgen van transportenControle van inkomende facturen en facturatie naar klanten toeTrucks en lichters aanmelden in het computersysteem
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende dispatch

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende die ondersteuning zal bieden op de dispatchafdeling.   Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.   Je zal terechtkomen in een driekoppig team.   Het takenpakket: Je zal instaan voor het aanmaken van TAS- en TARcodes voor de transportenJe geeft correcte informatie in het systeem voor de dispatchers.Je geeft wijzigingen/annulaties aan de dispatchers door.Je sorteert de transportdocumenten (CMR's, rittenbladen, eventuele wachturen,..)...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Antwerpen, België

Voor een technisch bedrijf gelegen in Antwerpen (2030) zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende. Ze zijn gespecialiseerd in het onderhouden en reinigen van tankcontainers.   Je takenpakket bestaat uit:   Het registreren van reparatie aanmeldingen en aanmaken van werkordersHet doorzenden van foto’s van eventuele schades aan containersHet inbrengen van bestekken in de computer en het doorzenden naar de klantHet registreren en verwerken van de goedkeuringenHet opvolgen van de reparatie planning in samenspraak met de werkplaats teamleaderHet up to date houden van de status van containers in alle systemenHet contacteren en opvolgen van surveys
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende douaneafdeling

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Administratief bediende douaneafdeling. Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele medewerkers, klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie.   het aanmaken van een dossier door registratie van ontvangen gegevens in het softwaresysteem;het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven;het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte;het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Juridisch administratief bediende

Wiekevorst

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!   Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende? Dan is deze vacature iets voor jou!   Je zal instaan voor:   onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatie
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende/receptioniste garage

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht? Bij een garage te Herentals. Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook 
InterimCarFull-timeFixed contract

Administratief Bediende/klantenadviseur

Herentals

Voor een garage zijn we op zoek naar een ervaren ADMINISTRATIEF BEDIENDE ONTHAAL, KLANTENADVISEUR.  Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken: Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten. Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.
OfficeCarFull-timeFixed contract

Administratief bediende sales

Werchter, Rotselaar, België

Administratief sterk? Een krak in Frans? En beschik je over enig technisch inzicht?   Voor een bedrijf te Werchter dat stroomvoorziening voor tal van events voorziet zijn we op zoek naar een Administratief Assistent Sales. Je fungeert als assistent van de afdeling. Ontdek hier jouw takenpakket: Je ondersteunt het Sales team op administratief vlak: facturatie voorbereiden, klassement...Als assistent van de afdeling maakt je kleinere offertes op en verzorg je de opvolging van andere offeres voor (inter)nationale projecten.Je bereidt het indienen van offertes van openbare aanbestedingen voor.Communicatie met zowel klanten als interne afdelingen (planning, administratie..) verloopt vlotjes.Tot slot beantwoord je ook telefonische oproepen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende/receptionist

Olen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een receptionist/administratief bediende.Waar kom je terecht? Bij een slachthuis te Olen Als administratief bediende, zal jij instaan voor:  Je bent het eerste aanspreekpunt van leveranciers/klanten.Je vervolledigt dossiers nauwkeurig en correct.Je beantwoordt telefoons en mails.Je vult vrachtbrieven en douanedocument in.Je controleert facturen en boekt deze in.Allround administratieve taken zoals klassement, bestellingen, ...
OfficeNutritionFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter