Jobs

Jobs

32 Jobs found
Urgent

Import Medewerker Gent

Gent, België

Voor onze klant te Gent, een gekende speler zoeken we een import medewerker. Je takenpakket: Opmaken van dossiers in ons TMS systeemAlle inkomende zendingen verwerken en opvolgenAfspraken maken met klanten zowel per mail als per telefoonDagelijks contact met partners, klanten en collega’s van andere filialenPro-actief over problemen / vertragingen communiceren en de nodige oplossingen zoeken en aanbieden  
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Import Medewerker

Bedrijvenzone Machelen Cargo, Machelen, België

Functieomschrijving Opmaken van dossiers in ons TMS systeemAlle inkomende zendingen verwerken en opvolgenAfspraken maken met klanten zowel per mail als per telefoonDagelijks contact met partners, klanten en collega’s van andere filialenPro-actief over problemen / vertragingen communiceren en de nodige oplossingen zoeken en aanbieden  
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Commercieel administratief medewerker

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een commercieel administratief bediende. Binnenkomende klanten onthalen en advies geven over rijopleidingenKlanten inschrijven in het systeem en dossiers van A tot Z opvolgenHet opmaken van de planning van rijsHet opstellen van de planning voor de rijschoolinstructeursBetalingen opvolgenOndersteuning bieden aan lesgevers: aanwezigheidslijsten maken, attesten afdrukken,.....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Care Agent

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een Customer Care Agent. Je vormt het aanspreekpunt voor onze klanten en hun bestuurders en staat in voor de volledige behandeling van hun vloot aan bedrijfswagensJouw takenpakket:Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail, telefoon en online toolJe zorgt voor een heel persoonlijke aanpak en ziet erop toe dat alles tot in de puntjes is voorbereidBepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces Zorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering wagensAlle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up-to-date houden in verband met rapportering aan klant en facturatieWerkopdrachten uitschrijven en doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoeringJe werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingenJe rapporteert aan je team manager en denkt oplossingsgericht, samen los je moeilijke vragen of problemen op
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

UN ORDER & SALES SUPPORT COORDINATOR FR/NL/EN

Gembloux, Belgique

UN ORDER & SALES SUPPORT COORDINATOR FR/NL/EN (h,f,x) :   Tâches: Enregistrer les commandes reçues des commerciaux et les transmettre à la production.Organiser le transport des produits depuis nos usines en Europe jusqu’aux chantiers.Suivre les commandes et informer les clients des dates de livraison.Gérer la facturation après la livraison.Assurer le standard téléphonique et répartir les appels en fonction des demandes.Travailler dans un environnement ERP (M3) et gérer le stress avec efficacité.Collaborer au sein d’une équipe de 2 à 3 personnes, en répartissant les tâches de manière optimale.Apprendre rapidement pour atteindre une autonomie complète dans vos tâches. Responsabilités: Être l’interface principale entre le client et les usines en Europe.Vous devez maîtriser le français, le néerlandais et l’anglais.Gérer les commandes clients dans l’ERP (M3).Créer les commandes, envoyer les confirmations et gérer la facturation client.Organiser les transports.Gérer les délais de livraison et communiquer avec les clients.Assurer la permanence téléphonique.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Un SERVICE ADMINISTRATIVE - ORDER & SALES SUPPORT COORDINATOR - FR/NL/EN

Gembloux, Belgique

Un SERVICE ADMINISTRATIVE - ORDER & SALES SUPPORT COORDINATOR - FR/NL/EN (h,f,x) :   Tâches - Service Support Mise en place et suivi d’un processus administratif rigoureux (facturation, encodage des mouvements de stock,…)Prise de commande des pièces détachées et gestion avec nos usinesPréparation des commandes du service après ventePréparation des pièces destinées à l’intervention des techniciensEtablir les offres de prix des pièces détachéesGestion de stock, préparation de commandeAssurer la permanence téléphonique technique pendant les heures de bureau. Tâches - Sales Support Traiter dans notre ERP les commandes envoyées par les commerciaux dans notre ERP et les transmettre aux usines et fournisseurs externes.Organiser le transport des produits depuis les usines en Europe jusqu’aux chantiers.Suivre les commandes(ou en est la commande ? sera-t-elle prête à temps ?) et informer les clients des dates de livraison.Gérer la facturation après la livraison.Assurer le standard téléphonique et répartir les appels en fonction des demandes.Travailler dans un environnement ERP (M3)Collaborer au sein d’une équipe de 2 à 3 personnes, en répartissant les tâches de manière optimale. Responsabilités : Gestion du Stock de pièce détachéeÊtre l’interface principale ? entre le client et les usines en Europe.Vous devez maîtriser le français, le néerlandais et l’anglais.Être l’interface entre les clients et le service SAVTraiter les commandes clients dans l’ERP (M3), envoyer les confirmations de livraison aux clients et gérer la facturation client.Organiser les transports en optimalisant les couts et en étant attentif à la marge bénéficiaireGérer les délais de livraison et communiquer avec les clients.Assurer la permanence téléphonique.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verkoopadviseur DoeHetZelf

Ternat

Voor onze trouwe klant in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar een Verkoopadviseur doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout Taken: Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Samen met jouw collega's ondersteun je de commerciële activiteiten. Iedere klant die de Store binnenwandelt, blaas je omver met je enthousiasme, vriendelijkheid en je klantgerichte vragen. Met jouw kennis van ons aanbod kan je de klant gepast adviseren over onze wagens. Daarnaast doe je ook aan actieve prospectie en netwerking om nieuwe klanten aan te trekken. Je zal ondersteunende administratieve en commerciële taken uitvoeren, maar met voldoende verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.   Tot jouw taken behoren: Door jouw uitgebreide kennis ben je in staat om de klant van a tot z te begeleiden in de aankoop van zijn/ haar wagen.Op basis van klantgerichte vragen ga je op zoek naar de meest geschikte wagen binnen ons gamma.Door actieve prospectie tracht je zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te wervenJe zorgt samen met je collega’s dat de Store er steeds onberispelijk uitzietJe bent administratief nauwgezet en beheert gestructureerd de verkoopdossiers, inkomende leads en volgt stipt alle prospecten opJe ondersteunt de klant in de aankoop van verschillende accessoires, financiële diensten en onderhoudscontracten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Angleur, Liège, Belgique

Le conseiller commercial veille au confort ainsi qu’à la prise en charge directe du client lors de son entrée dans le showroom. Il s’informe sur ses besoins et le conseille au mieux en le dirigeant vers le type de véhicule idéal. Responsabilités principales : En tant que conseiller commercial, vous êtes en charge des tâches suivantes : Vous accueillez, recevez et renseignez les clients dans le showroom ;Vous procédez à une analyse des besoins et des attentes des clients et présentez ainsi les produits ou services correspondants ;Vous assurez les processus de vente des véhicules neufs et d’occasion ;Vous gérez les demandes de financements ;Vous effectuez le suivi client de manière proactive ;Vous développez constamment votre réseau afin d’attirer de nouveaux clients potentiels.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales advisor

Eeklo, België

Voor een klant te Eeklo zijn we op zoek naar een verkoper. Mensen helpen en adviseren is jouw energiebron? Al helpt straffe koffie en een goede babbel onder topcollega's ook?   Wat is je avontuur als verkoper:   Je verwelkomt en adviseert elke klant met de glimlachJe luistert naar de behoeften van de klant en werkt op basis daarvan een commercieel voorstel uitJe volgt je offertes zelf opBij vragen over het aanbod, win jij verder advies in bij onze leveranciersJe houdt de winkel op orde  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verkoopadviseur fietsen

Schoten, België

Wil jij graag in een fietsenwinkel werken en heb je een passie of affiniteit hierin? Lees dan zeker verder! Je luistert naar de wensen en de behoeften van de klanten en helpt hen bij de keuze van de juiste fiets en/of accessoires.Je behelpt telefonisch de klanten en volgt deze op.Mailbox opvolgenOpvolgen van opgemaakte offertesJe zorgt voor een nette presentatie van de fietsen in de winkelJe zorgt voor het bestellen en aanvullen van de nodige productenJe steekt een handje toe bij het verwerken van leveringen  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs call center bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales advisor garage

Mol, België

Vivaldis Bedienden is op zoek naar een Administratief bediende, showroom- autoverkoper met passie!    Waar? Mol Passie voor wagens is belangrijk + voltijds willen werken Als gepassioneerd verkoper/ commercieel adviseur ziet je takenpakket er als volgt uit: Als spilfiguur tussen klant, bureau en werkplaats ben je verantwoordelijk EN hét aanspreekpunt voor klanten in de toonzaal/showroom Advies en begeleiding + agendabeheer tot een vlotte aflevering Jij kent de nieuwste modellen, snufjes, technologie en je WIL hier ook dagelijks in bijleren Aansturen werkhuis mbt nazicht en schoonmaak/reiniging wagens + opmaak/verwerking werkordersAdministratieve ondersteuning: (papieren doorsturen, vragen beantwoorden, klanten dossiers en onderhoudscontracten aanmaken, bestellingen, werkfiches maken, opzoeken artikelnummers mbt accessoires, voorraad-stok opvolgen, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, behandelen financieringen...)Telefonie en mailingCommerciële acties VB. beurzen en evenementen, social media Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken. Je maakt demo's klaar, verzorgt testrittenOndersteuning collega's aftersales 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales support dienstencheques

Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, actief in de dienstencheques, kijken we uit naar een sales support medewerker.   Als sales support speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de Area Manager. Jij brengt structuur en efficiëntie, zodat de prestatiedoelstellingen worden behaald en de werking van het kantoor optimaal verloopt. Op basis van jouw ervaring en expertise word je geplaatst in kantoren waar jouw vaardigheden het verschil kunnen maken.   Als extra paar ogen binnen het kantorennetwerk signaleer je snel actiepunten om de efficiëntie te verhogen en til je het kantoor naar een hoger niveau. In overleg met de Area Manager stel je per kantoor doelen en KPI's, die wekelijks worden geëvalueerd. Je bepaalt de behoeften van elk kantoor, zodat jullie samen successen boeken.   Kort samengevat: verantwoordelijk voor structuur en efficiëntie op de commerciële activiteit op kantoor te garanderenoptimaliseren en ondersteunen van de dagelijkse werking op kantoormee zorgen voor een snelle optimalisatie van de omzet van het kantoorlangdurige ondersteuning van een kantoor in nood (in uitzonderlijke omstandigheden)
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Leuven, België

Heb je een grote overtuigingskracht?Ben je gepassioneerd door de automobielsector?En kan je vlot in het Nederlands, Frans en Engels verkopen?Dan ben jij de Sales Advisor die dit bedrijf uit de nood helpt! Voor een erkend concessiehouder zijn we op zoek naar iemand die hun team kan versterken bij de verkoop van bedrijfsvoertuigen. Ontdek hier wat er zoal op je planning staat: Jij bent de ideale verkoper van bedrijfsvoertuigen.Als Sales Advisor ontvang, begeleid en adviseer je de klanten in de showroom bij hun keuze van het juiste model, de financieringsmogelijkheden...Je focust je niet enkel op bestaande klanten, maar doet ook aan prospectie en bewerkt de bestaande klantenportefeuille.Je verwerkt administratieve taken nauwkeurig, beheert je verkoopdossier van A tot Z en zorgt ervoor dat de klant up-to-date blijft.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel adviseur

Beveren, België

Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van raamcontracten en renovatiegerichte aannemers. Jij bent het aanspreekpunt voor deze klanten en bouwt een netwerk uit. Je hebt contact met architecten, aankoop, zaakvoerders,…Je bewaakt de kwaliteit en correctheid van de offertes, zowel bij eigen calculaties als wanneer er beroep gedaan wordt op de calculatiedienst.Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van offertes en het sluiten van de verkoop.Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder . Je werkt samen met collega sales, projectleiders, calculatie en het administratieve team.  
InterimConstructionFull-timeFixed contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs call center bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Tu parles Français - Néerlandais (minimum B2) et tu cherches un premier job ? Ou tu cherches une reconversion professionnelle ?Vivaldis Tournai a un job pour toi ! Si tu es motivé, prêt à te former, que l'écoute et le conseil client t'intéresse, alors ce job est fait pour toi!
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verkoopadviseur fietsen

Schoten, België

Wil jij graag in een fietsenwinkel werken en heb je een passie of affiniteit hierin? Lees dan zeker verder! Je luistert naar de wensen en de behoeften van de klanten en helpt hen bij de keuze van de juiste fiets en/of accessoires.Je behelpt telefonisch de klanten en volgt deze op.Mailbox opvolgenOpvolgen van opgemaakte offertesJe zorgt voor een nette presentatie van de fietsen in de winkelJe zorgt voor het bestellen en aanvullen van de nodige productenJe steekt een handje toe bij het verwerken van leveringen  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch commercieel adviseur B2C

Zaventem, België

Voor onze klant te Zaventem, een marktleider in de sector Bouw, zijn wij op zoek naar een Commercieel Technisch Adviseur. Wat zal jij doen als Commercieel Adviseur? Jij bent de expert voor onze bestaande en potentiële klanten (B2C);Je geeft advies, ziet mogelijkheden, bent proactief en biedt antwoorden en oplossingen voor je klant;Je maakt offertes op maat voor onze klanten.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter