Jobs

Jobs

314 Jobs found
Urgent

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een accountmanager /development . Functieomschrijving Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleVerzorgen van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachten.Actief op zoek gaan naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etcBijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieOnderhandelen over de contracten en prijzenOrganiseren en bijwonen van MBR’s en QBR’s in samenspraak met klanten 
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief commercieel bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / commercieel bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in poederlakken van aluminium, staal, en verzinkt staal. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / commercieel bediende bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken, ingeven en versturen van prijslijsten;Je zet prijzen voor automatische prijszetting in en leest deze in;Je maakt mailings op;Je voert verkooporders in en geeft deze vrij;Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je controleert facturen en vergelijkt deze met inkooporders;Je volgt de inkooporders op, controleert deze en registreert de ontvangst;Je klasseert orders, facturen en leveringsnota's;Je onderhoudt contact met personeel, klanten en leveranciers.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Commercieel Bediende

Zele, België

Ben jij administratief sterk? Heb je een goede kennis Nederlands en Frans? Heb je kennis van auto onderdelen? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende. Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.   Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:  Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍 Je werkt in een 39 uren week in daguren.    Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office Turnhout zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Teamleader verkoopadministratie

Lochristi, België

Voor onze klant, een gerenommeerde autogarage, zoeken we een teamleader verkoopadministratie! Je zal een klein team van 2 personen mee helpen ondersteunen in de verkoopadministratie en bijsturen waar nodig. De eindverantwoordelijkheid ligt in jouw handen. Een greep uit je takenpakket: Verwerken van verkoopovereenkomstenFacturen inboeken en nacalculatieDocumenten aanvragen en opvolgen: kentekenbewijs, boordocumenten,..Leasings en premies aanvragenAfsluiten verkoopdossiersPlanningen opvolgenRapportage aan de Sales Manager
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief commercieel bediende

Olen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief commercieel medewerker. Waar kom je terecht?  OlenSector: verpakkingen Hoe ziet jouw dag eruit? Administratief (30%) Post - e-mailReceptieBestellen van kantoorbenodigdheden, cateringproducten, enz.Facility management: Onderhoud gebouwbeheer: energie, water, schoonmaak, receptie, loodgieter, elektricien, etc. Klantenservice (70%) Beheer van bestellingen van A tot Z: contact met klanten, bestellingen van klanten opnemen, bestellingen in het systeem invoeren, het magazijn informeren en verzendnota's sturen om leveringen voor te bereiden, het transport van bestellingen plannen en vrachtwagens bestellen, contact opnemen met vervoerders, contact opnemen met de klant over de leverdatumFactureren en creditnota's opstellenMails en telefoonontvangstKlantenservice: dienst na verkoop, afspraken maken enz.
InterimVariousFull-timeFixed contract

Fleet Sales Advisor

Neupré, Belgique

Fleet Sales Advisor (H-F-X) En tant que Fleet Sales Advisor, vous serez amené a exercer les tâches reprise ci-dessous: Identifier et prospecter de nouveaux clients professionnels potentiels pour élargir notre base de clients.Évaluer les besoins des clients en matière de flotte et proposer des solutions adaptées, y compris des offres de vente et de location de véhicules.Préparer et présenter des propositions commerciales, négocier les termes des contrats et conclure les ventes.Assurer la coordination des livraisons de véhicules pour que les commandes arrivent dans les délais convenus.Fournir un suivi après-vente pour s'assurer de la satisfaction des clients et gérer les éventuelles réclamations ou problèmes.Préparer des rapports de vente hebdomadaires de façon précise, en saisissant des données dans des tableurs.Représenter l'entreprise lors d'événements professionnels et de salons pour promouvoir nos services et solutions de flotte.Proposer des opérations favorisant la vente des véhicules, élaborant un plan de gestion de projet et un budget détaillé. Le mercredi sera le jour administratif du Fleet Advisor. Le reste de la semaine est consacré au réseautage, appel prospects, rdv/essais clients.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller clients banque et assurances

Liège, Belgique

Conseiller clients banque et assurances (h-f-x) En tant que Conseiller clients - Banque & assurance, vous développer et gérer un portefeuille clients de manière proactive, conformément aux objectifs et à la stratégie de la banque et aux objectifs de l’agence.    Tâches: Maintenir en permanence un niveau d’accueil professionnel, aussi bien par téléphone que par mail et que par visite en face to face, avec des clients et prospects qui souhaitent rentrer en contact avec la banque. Assurer le suivi du plan d’action commercial pour les clients particuliers en étroite collaboration avec le directeur d’agence Traduire le plan d’action commercial en actions concrètes, en assurer la mise en oeuvre, le déroulement, le suivi et la communication. Gérer de manière proactive et autonome un portefeuille au jour le jour avec les clients. Fidéliser les clients par contacts réguliers pro-actifs et obtenir un certain nombre de rendez-vous par jour de travail. Renforcer les relations commerciales par le relationnel. Optimaliser les opportunités de vente auprès des clients en vue de dépasser les objectifs de l’agence. Participation à la gestion de la caisse et du GAB dans un système de tournante (si PDV avec caisse et pas de collaborateur commerciale). Utiliser activement les referrals internes et externes (clients), les contacts marketing et autres (leads). Autres tâches : sous la supervision du directeur d’agence, exécuter des tâches spécifiques pour contribuer au bon fonctionnement de l’agence et/ou du secteur.
OfficeBankingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller Clientèle

Liège, Belgique

Conseiller Clientèle (H-F-X) En tant que conseiller clientèle, vous évoluez dans une équipe de professionnels. Vous bénéficiez d'une formation approfondie.   Votre mission : Vous apporter des conseils et des services à nos clientsVous êtes en charge de la gestion de vos rayons: approvisionnement, placement de produits, merchandising.Vous aimez le contact avec les clients et vous les soutenez avec des conseils d’expertsVous ne craignez pas les défis et vous voulez aussi continuer à apprendre à l’avenir 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service medewerker

Tongeren, België

Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:  Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Assistant commerciale FR et NL

Liège, Belgique

SECRETAIRE TELEPHONISTE (H/F/X) Rejoignez un télé-secrétariat qui s'engage sur un service de qualité. Développez-vous dans une ambiance unique ou le travail d'équipe prime.  Collaborez à l'expansion commercial de vos clients. Evoluez dans un cadre centré sur le bien-être 🧘 Vous êtes orientée solution et très à l’écoute pour la réalisation d’enquêtes de satisfaction auprès de sociétés entre 10 et 200 personnes, vous êtes bilingue FR/NL et entré avec des contact uniquement néerlandophone. Vos missions:   ✅ Prise de contact ✅ Réalisation d'enquête  ✅ Call OUT 
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Borgloon, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.  Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Als junior dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé Commercial interne

Herstal, Belgique

VENDEUR AUTOMOBILE (h-f-x) Etes vous l'employé VENDEUR AUTOMOBILE que nous recherchons pour notre partenaire, un groupe solidement installé sur la région. En tant que premier point de contact commercial, vous serez en charge : D'accueillir les clients et d'être à l'écoute de leurs besoins et enviesProposez les produit le plus adaptéConseiller les clients dans leurs achats de pièces et accessoiresRéalisation d'offre commerciale Réalisation de crédit Participer aux différentes tâches administratives liées à la fonctionPrésenter les actions commerciales en coursParticiper au salon de l'automobile  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Wellen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/ klantendienstmedewerker voor onze klant in Wellen. Onze klant is gespecialiseerd in lattenbodems van bedden. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als customer service medewerker/ klantendienstmedewerker bestaat uit: Je hebt contact met nationale en internationale klanten en vertegenwoordigers;Je bent verantwoordelijk voor de dataverwerking van onder andere orders, pakbonnen, facturatie, etc.Je maakt offertes op;Je volgt stalen en dienst na-verkoop op en handelt deze af;Je verstuurt mailings en documentatie;Je ontvangt de klanten aan de receptie;Je bent de spilfiguur tussen alle betrokken afdelingen (verkoop, aankoop,creatief team en de productieafdeling).
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé Commercial interne

Chênée

EMPLOYE COMMERCIAL INTERNE (h-f-x) Etes vous l'employé COMMERCIAL INTERNE que nous recherchons pour notre partenaire actif dans le secteur de l'automobile. En tant que premier point de contact commercial, vous serez en charge : Répondre aux demandes des clients (par téléphone, e-mail,…) concernant une commande, une demande d’information ou une réclamationRechercher des solutions alternatives en cas de rupture de stock ou de manquantsConseiller les clients dans leurs achats de pièces et accessoiresParticiper aux différentes tâches administratives liées à la fonctionPrésenter les actions commerciales en cours.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch commercieel bediende

Bilzen, België

Ben jij de technisch commercieel bediende die wij zoeken? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!   Onze klant gelegen te Bilzen, die gespecialiseerd is in bouwmaterialen, werft een extra werkkracht aan. Ze zijn op zoek naar een technisch commercieel bediende.   Jouw takenpakket als technisch commercieel bediende zal bestaan uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant;Je neemt bestellingen op en registreert deze;Je stelt offertes op n.a.v. prijsaanvragen via mail, telefonisch of ter plaatse;Je zal instaan voor de opvolging van de offertes en klanten;Daarnaast sta je in voor het stockbeheer en de stocktelling. 
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter