Urgent
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Waasmunster, België
Wij, Vivaldis, zoeken een administratief bediende voor een bedrijf in de tuinbouw.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder:
HR-taken: Voorbereiden van lonen, doorgeven van prestaties en weerverlet. Je staat in nauw contact met het sociaal secretariaat.Facturatie: Koppelen van binnenkomende facturen aan projecten, controleren van facturen en nakijken van werkbonnen.Algemene administratie: Verantwoordelijkheid voor het wagenpark (verzekeringen, keuringen, onderhoud), algemene verzekeringen (arbeidsongevallen), en het bestellen van werkkledij.
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende juridische ondersteuning
Kasterlee, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- juridisch bediende/adviseur. Waar moet je zijn?
KasterleeSpecialisatie: Payroll, personeelsadministratie, juridisch advies, sociaal-juridisch
Wat moet je doen?Zowel juniors met Bachelor/Master denkniveau als seniors zijn welkom!
Als spilfiguur tussen bureau en je klantenportefeuille ben je HET aanspreekpunt mbt sociale wetgeving, arbeidsrecht, wet-regelgeving. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het bedrijven, collega's, uitzendkantoren, ... Sociale wetgeving; arbeidsrecht, RSZ, ... volg je op de voetAdministratieve opvolging van personeelszakenJe bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en syndicale partners voor vragenNa een opleidingsperiode kan je zelfs advies geven mbt lonen, contracten, voordelen, bonussen, premies, overuren, loonsimulaties en loonoptimaliseringen, tijdelijke werkloosheid, ouderschapsverlof, tijdskrediet, ... Na opleidingsperiode formuleer je heldere en praktische aanbevelingen die de klant op weg helpen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende personeelsadministratie payroll /salaris expert
Kasterlee, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- payroll bediende met de nodige afwisseling! Je groeit tot volwaardig salaris en cijfermatig expert! Waar moet je zijn?
KasterleeSpecialisatie: Payroll, personeelsadministratie, loon/ salaris berekening
Wat moet je doen?Zowel juniors met Bachelor/Master denkniveau als seniors zijn welkom!
Als spilfiguur tussen bureau en je klantenportefeuille ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie, loonberekening, RSZ, voordelen, ... Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het bedrijven, collega's, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking en berekening Sociale wetgeving volg je op de voetVerwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenAdministratieve opvolging van personeelszakenJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payrollNa een opleidingsperiode kan je zelfs advies geven mbt lonen, contracten, voordelen, bonussen, premies, overuren, loonsimulaties en loonoptimaliseringen, ... Leuke groeimarge
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Veelzijdige Office assistant - projectadministratie
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief werfbediende
Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique
Onze klant is wereldleider in wegenbouw en expert op het gebied van wegenwerken, stadsplanning en infrastructuur.
Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker.
Dagelijkse nazicht of bijwerken van de registratie van de arbeiders (locatie & dagen); navraag doen bij werfleiders (WL) / projectleiders (PL) in geval van afwijkingen / niet correcte registratie.Uitzendkrachten – controle aan begin van de week of ze aanwezig zijn. Overmaken aan HR indien contract met uitzendkracht niet verlengd wordt (in overleg met WL/PL)Streven naar maximaal correcte registraties zodat registraties maximaal correct kunnen doorstromen naar boekhoudprogramma’sErvoor zorgen dat alle uren van de arbeiders worden geboektErvoor zorgen dat alle leveringsbonnen worden geboektToevoegen van facturen / aanvullingen op reeds geboekte bonnen mits akkoord door werfleider / projectleider.Het maken van bestellingen volgens de vereisten van werfleider / projectleider en het ontvangen van de producten volgens het schema.KLIP KLIM bestellen volgens de eisen van de werkzone.Vorderingsstaat – creëren volgens het contract.Lamineren van alle HSE affiches + CIAW A4 & A3 om op werven uit te hangenPlannen afdrukken in overleg met WL/PL wat noodzakelijk isIndien nodig certificatiestaat AWV aanmaken en onderhoudenVeiligheidUitsturen van mails in opdracht van hiërarchische lijn bv uitnodigingen, algemene informatie voor de dienst
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Dilsen-Stokkem, België
Onze klant, gevestigd in Lanklaar, is al meer dan 40 jaar dé specialist in garagedeuraandrijvingen, schuif-
en draaihekaandrijvingen en toegangscontrole.
We zijn op zoek naar een administratief - boekhoudkundige bediende
Je verantwoordelijkheden:
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige taken.Je werkt nauw samen met de financiële manager en zorgt ervoor dat de dagelijkse operationele activiteiten vlot en correct verlopen.Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking en afhandeling van inkomende facturen, voorbereiden en uitvoeren van betalingen, het boeken van de bankverrichtingen ende verwerking van de lonen in de boekhouding.Je kijkt regelmatig de balansrekeningen na en bereidt de maandelijkse en jaarlijkse afsluitmomenten voor.Er wordt op jou gerekend voor BTW aangiftes, instrastat en recupel rapporteringen etc.Je staat ook in voor de payrollvoorbereiding in samenwerking met het sociaal secretariaat. Je zorgt daarbij voor de correcte registratie van de HR-administratie en vormt een eerste aanspreekpunt voor de werknemers m.b.t. tot HR-gerelateerde vragen (sociale wetgeving, loon, e.a.)Daarnaast verzorg je het algemeen administratief beheer (documenten, archivering, telefoon, e-mail) en beantwoord je vragen van klanten en leveranciers mbt facturen en betalingen.Je rapporteert aan de financieel manager en jullie vormen samen het finance team.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Turnhout
Specialisatie: Bouw
Wat moet je doen?
Algemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen (aankoop-verkoopfacturen), boeken banken/updaten, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluiting, BTW aangifte, Intranet beheren...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mailLoonadministratie, uren en materialen inschatten/verwerken, tijdsregistratie, RSZ aanmelding werven, borgstellingen beheren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief/boekhoudkundig bediende
Putte, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/boekhoudkundig bediende, voor een bedrijf in Putte!
Als administratief/boekhoudkundig bediende sta je in voor:
Dagelijks verwerken van de digitaal inkomende facturen en creditnota’s via KPD/Bouwoffice.Controle van de facturen op inhoud en specifiek op gebruikt BTW-tarief, facturatie aan juiste entiteit/firma,…Opmaken van leverbons en/of vorderingsstaten en deze afstemmen met de ingekomen facturen.Onderhouden van contacten met de leveranciers.Beheer van mailbox en binnenkomende oproepen van leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding groei tot dossierbeheer
Retie, België
Ben je boekhoudkundig, administratief en cijfermatig sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid?
Vivaldis Office zoekt Administratief bediende, boekhouding met doorgroeikans tot dossierbeheer A-Z!
Waar kom je terecht?
Boekhoudkantoor te Retie.
Wat zullen je taken zijn als boekhoudkundig administratief bediende?
Met een lach ben je het aanspreekpunt van de klant (Zowel ter plaatse op kantoor als via telefoon en mail)Administratieve verwerking, voorbereiding van dossiers voor verschillende vennootschappen, KMO's en eenmanszaken (administratie en boekhouding) Na een intensieve opleiding van je collega's en verantwoordelijke kan je zelfs de dossiers met de klant besprekenAls rekenknobbel sta je in voor verschillende boekhoudkundige taken: Afsluiten van balansen, verwerken van facturen, Opmaken van jaarrekeningen, inboeken van boekhoudkundige documenten VB. bankstukken, resultatenrekeningen opstellen, BTW-aangiftes en fiscale aangiftes voorbereiden, aangifte personen- en vennootschapsbelasting, administratieve verplichtingen van klant opvolgen ...
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Logistiek
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten mbt transport/vrachtenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporteren opvolging financieel dagboekBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluitingDebiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Baarle-Hertog, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Baarle-Hertog
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
Olen, België
Vivaldis Office zoek een boekhoudkundig bediende!
Waar moet je zijn?
Olen.Bedrijf is gespecialiseerd in horizontaal gestuurde boringen.
Je zal instaan voor volgende taken:
Inboeken van aankoopfacturen.Opmaken van verkoopfacturen.Opvolging van openstaande klanten en leveranciers ifv cashflow.Ondersteuning bij rapportering week-en maandcijfers en diverse rapporteringen die hieraan gelinkt zijn.Analyses uitvoeren.Betalingen voorbereiden via Isabel, opvolgen van kredieten en cashflow.Ondersteuning bij opvolging juridische dossiers en verzekeringen.Mee voorbereiding en toelichting geven bij sociale en fiscale controles.Ondersteuning bij beheer ERP pakket AFAS.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Boekhoudkundig bediende
Heist-op-den-Berg, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor te Heist op den berg, zijn wij op zoek naar een tijdelijk boekhoudkundig bediende.
Als boekhoudkundig bediende heb je volgend takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor de opstart van nieuwe klantendossiersJe staat in voor het aanvragen van btw-nummersAanmaken van online volmachtenJe staat in voor debiteurenbeheerVoorbereidende aangiftes personenbelastingJe staat in voor het oprichten van nieuwe vennootschappenOpmaken en opvolgen van huurcontract en indexatiesOpvolgen van verzekeringsdossiers voor klantenOpvolgen van kantooragendaJe staat in voor de opvolging van sociale bijdragen van zelfstandige
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende
Taken:
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Specialisatie: Finance , bouw
Takenpakket
Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende boekhouding doorgroeikans tot dossierbeheer
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief & boekhoudkundige duizendpoot die wil groeien tot volwaardig dossierbeheerder/ accountant. Waar moet je zijn?
Regio RetieSpecialisatie: boekhouding , Accountancy
Takenpakket
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerderNauw contact met klanten / dienstverlening
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Zonnebeke, België
Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Hier zal je instaan voor volgende taken:
Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.