Jobs

Jobs

446 Jobs found
Urgent

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Vosselaar, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende Taken: ​​​​​Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging. Waar moet je zijn? Omgeving Beerse Specialisatie: Finance , bouw   Takenpakket Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende boekhouding doorgroeikans tot dossierbeheer

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief & boekhoudkundige duizendpoot die wil groeien tot volwaardig dossierbeheerder/ accountant.  Waar moet je zijn? Regio RetieSpecialisatie: boekhouding , Accountancy Takenpakket Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerderNauw contact met klanten / dienstverlening 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende boekhouding doorgroeikans tot dossierbeheer

Ravels, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, bediende boekhouding, dossierbeheer. Waar moet je zijn? Regio RavelsSpecialisatie: boekhouding  Takenpakket Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerderNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

Pelt, België

Voor een tuinbouwbedrijf in Pelt zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker. Spreekt dit je aan? Lees dan snel verder!   Je takenpakket zal er als volgt uitzien: Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van lonenKlanten te woord staan over hun openstaande facturenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereidingen voor de btw-aangiftes uitvoerenOpvolgen van RSZOpvolgen van verkeersboetesAlgemene ondersteuning bij administratieve en boekhoudkundige taken
FinanceAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

Heist-op-den-Berg, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor te Heist op den berg, zijn wij op zoek naar een tijdelijk boekhoudkundig bediende.   Als boekhoudkundig bediende heb je volgend takenpakket:  Je bent verantwoordelijk voor de opstart van nieuwe klantendossiersJe staat in voor het aanvragen van btw-nummersAanmaken van online volmachtenJe staat in voor debiteurenbeheerVoorbereidende aangiftes personenbelastingJe staat in voor het oprichten van nieuwe vennootschappenOpmaken en opvolgen van huurcontract en indexatiesOpvolgen van verzekeringsdossiers voor klantenOpvolgen van kantooragendaJe staat in voor de opvolging van sociale bijdragen van zelfstandige  
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker (Roeselare)

Roeselare, België

Voor een groeiend bedrijf te Roeselare zijn we op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding. Ben jij de persoon die ervan houdt om met cijfers te werken en graag wil doorgroeien? Hier ben je meer dan welkom en lees dan zeker verder. Jouw taken:Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de aankoopfacturenJe staat in voor het debiteurenbeheerAdministratieve taken ter opvolging van de boekhoudingJe bent een aanspreekpunt voor de collega's, waarmee je telefonisch of via mail in contact staat
FinanceMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende In De Boekhouding

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant, actief in transport (Zeebrugge), zijn wij op zoek naar een medewerker boekhouding. Jouw taken bestaan voornamelijk uit: boekhouding, debiteurenbeheer en rapportage. Controleren, verwerken en inboeken van inkomende facturenKlanten contacteren bij openstaande facturen en samen een aanvaardbare oplossing zoeken zodat de klanten de betalingsvoorwaarden correct nalevenFinanciële capaciteit van prospecten/ klanten beoordelenRapportering aan Finance managerBijkomende administratieve taken
FinanceTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende in de boekhouding

Kortemark, België

Ben jij een ambitieuze finance professional die klaar is om zijn/haar carrière te lanceren? Bij onze klant krijg je de mogelijkheid om te groeien en je te ontwikkelen aan de start van je professionele carrière! Je begint met het leren kennen van de organisatie en processen. Je krijgt de kans om je te verdiepen in de financiële administratie en je vaardigheden aan te scherpen op het gebied van: Verkoopfacturen opmaken: projectfacturatie en servicefacturatie, opvolging van de maandelijks totaaloverzicht en debiteurenbeheer Zodra je de basis onder de knie hebt, word je klaargestoomd voor de volgende stap. Je gaat aan de slag met data-analyse, rapportage, business planning en budgettering. Je leert hoe je complexe financiële gegevens omzet in waardevolle inzichten en strategische adviezen. Je krijgt de kans om te werken met Microsoft Power BI om jouw analyses te visualiseren.
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder mét wagen

Paal, Beringen, België

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder om het team in Paal, Beringen te versterken. Taken die je als boekhouder zal uitvoeren: Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAlgemene administratieve taken
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder

Bocholt, België

Voor een boekhoudkantoor in Bocholt zijn we op zoek naar een boekhoudkundig profiel die de dossierbeheerders zal ondersteunen.   Hoe zal je takenpakket als ondersteunend dossierbeheerder er uitzien? Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenDebiteurenbeheerVoorbereiden van de btw-aangiftesOndersteunen bij de personen- en vennootschapsbelastingOndersteunen bij de afsluitingen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder Bilzen, wagen is bespreekbaar

Bilzen, België

Voor een productiebedrijf van machines in Bilzen zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Ben jij een financieel sterk profiel? Lees dan snel verder!   Je hebt volgende taken: Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerBtw-aangiftes voorbereidenVoorbereiden van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOndersteunen van de anderen in het financiële team  
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Kruisem, België

Voor onze klant te Kruisem, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder: Je staat in voor het inboeken van facturen, creditnota'sJe stemt de leveringsbonnen af met de facturenJe staat in voor de opvolging van het debiteurenbeheerJe maakt af en toe manuele facturen opJe klasseert de facturen en maakt klanten- en leveranciersfiches aanJe springt bij bij allerhande administratieve taken Heb je al zin om erin te vliegen? Solliciteer dan snel!
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende boekhouding groei tot dossierbeheer

Retie, België

Ben je boekhoudkundig, administratief en cijfermatig sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid?  Vivaldis Office zoekt Administratief bediende, boekhouding met doorgroeikans tot dossierbeheer A-Z!  Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor te Retie. Wat zullen je taken zijn als boekhoudkundig administratief bediende? Met een lach ben je het aanspreekpunt van de klant (Zowel ter plaatse op kantoor als via telefoon en mail)Administratieve verwerking, voorbereiding van dossiers voor verschillende vennootschappen, KMO's en eenmanszaken (administratie en boekhouding) Na een intensieve opleiding van je collega's en verantwoordelijke kan je zelfs de dossiers met de klant besprekenAls rekenknobbel sta je in voor verschillende boekhoudkundige taken: Afsluiten van balansen, verwerken van facturen, Opmaken van jaarrekeningen, inboeken van boekhoudkundige documenten VB. bankstukken, resultatenrekeningen opstellen, BTW-aangiftes en fiscale aangiftes voorbereiden, aangifte personen- en vennootschapsbelasting, administratieve verplichtingen van klant opvolgen ... 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

bediende facturatie

Oostende, België

Wij zijn op zoek naar een gedreven medewerker factuurcontrole & klachtenbehandeling die het team van onze klant komt versterken. Ben jij communicatief sterk, gestructureerd en beschik je over een kritische blik? Dan is deze functie wellicht iets voor jou!   Als medewerker factuurcontrole ben jij verantwoordelijk voor het controleren van alle facturen voordat deze naar de klant worden verzonden.Jij bent verantwoordelijk voor de nauwkeurigheid van alle gegevens en het tijdig signaleren en corrigeren van eventuele fouten.Met een scherp oog voor detail zorg je ervoor dat de facturatie niet alleen bijvoorbeeld het vervangingsonderdeel van een hijsmotor op een torenkraan bevat, maar ook dat de inzet van een telescoopkraan voor de plaatsing correct is opgenomen. Zo zorg je voor een precieze en volledige factuur.Daarnaast fungeer je als de verbindende schakel tussen de klant en de interne afdelingen, zoals de technische dienst en het planningsteam.Ook het behandelen van klachten valt onder jouw verantwoordelijkheden. Als eerste aanspreekpunt bij klachten analyseer je waar het misging, overleg je met het team en werk je aan oplossingen om herhaling in de toekomst te voorkomen.   Concreet houd jij je bezig met: Controle van facturen in het ERP-systeem X-Power, KPD en Icontroller.Actieve klachtenbehandeling en debiteurenbeheer.Nazorg en opvolging van klachten  
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Logistiek Voltijds of 4/5de werken mogelijk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten mbt transport/vrachtenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporteren opvolging financieel dagboekBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluitingDebiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouw     Wat moet je doen?   Algemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen (aankoop-verkoopfacturen), boeken banken/updaten, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluiting, BTW aangifte, Intranet beheren...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mailLoonadministratie, uren en materialen inschatten/verwerken, tijdsregistratie, RSZ aanmelding werven, borgstellingen beheren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Baarle-Hertog, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Baarle-Hertog Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie Voltijds of 4/5de werken mogelijk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter