Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(7)
Contract type
Fixed contract
(4)
Temporary, with option of permanent contract
(3)
Language
Dutch
(7)
Speciality
Finance
(4)
Office
(2)
Interim
(1)
Sector
Services
(5)
Mechanical engineering
(1)
Chemistry
(1)
7 Jobs found
Finance Manager
Ieper, België
Jouw uitdaging? Als Finance & Admin Manager ondersteun en adviseer je het managementteam en collega’s van de lokale organisatie met gerichte analyses en rapporten van financiële gegevens. Je maakt inzichtelijke analyses van kosten en opbrengsten en je beoordeelt de impact van bepaalde beslissingen en investeringen op de winstgevendheid van het bedrijf evenals op de kasstromen. Zodoende speel je een cruciale rol binnen het bedrijf door financiële inzichten te bieden die strategische beslissingen kunnen ondersteunen. Je werkt hiervoor nauw samen met de verschillende stakeholders van de lokale entiteit maar ook van de XSYS Global Finance Organisatie en met het backoffice in Polen. Verder zorg je voor naleving van financiële regelgeving en interne controles, en speel je een sleutelrol in het voorbereiden van financiële rapportages voor zowel interne als externe belanghebbenden, de maandrapportering en de statutaire jaarafsluiting. Jouw takenpakket: Coördineren en bijsturen van de financiële processen in samenspraak met het backoffice team in Polen zodat deze soepel verlopen en voldoen aan de lokale regelgeving.Analyseren van de financiële resultaten en KPI’s met betrekking tot de maandresultaten, de vaste kosten, de productmarges en het werkkapitaal om trends en patronen te identificeren en toekomstige prestaties te beïnvloeden.Bespreken met het lokale team van diverse financiële topics teneinde de strategische plannen en financiële strategieën te verfijnen en optimaliseren en het vertalen van de operationele doelstellingen in financiële targets.Verzekeren dat de financiële data voor de Belgische entiteit van de XSYS Group in overeenstemming is met zowel Belgische Gaap als IFRS of eender welke andere lokale financiële regelweging.Identificeren en beheren van financiële risico’s die specifiek zijn voor de lokale markt.Berekenen en reconciliëren van geavanceerde boekingen zoals kapitalisatie van ontwikkelingskosten, leased assets (IFRS 16), transfer pricing, revenue recognition, uitgestelde belastingen en pensioen.Ondersteuning verlenen bij de implementatie van een Warehouse Management Systeem.Coördineren van maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen en de neerlegging van de jaarrekening, begeleiden van externe audits.Beheren van de aangiftes vennootschapsbelasting in samenwerking met adviseurs.Samenwerken met de FOD bij periodieke controles (VenB, BTW, BV, enz.).Balance Sheet reconciliaties.Budgetbepaling.Ondersteuning in het uitwerken & implementatie van policies ( auto, fiets, mobiliteitsbudget,… ).
Office
Mechanical engineering
Full-time
Fixed contract
Finance manager
Hasselt, België
Voor een bedrijf dat kantoren en coworking plaatsen ter beschikking stelt, zijn we op zoek naar een assistent CFO in Hasselt. Hoe zal je takenpakket er uitzien? Je zal nauw samenwerken met de CFO om op termijn zijn functie volledig over te nemenJe houdt een toezicht op de boekhoudingOpmaken van rapporteringen van 15 entiteitenAnalyseren van de cijfersBudgetten opmakenContact met bankenNieuwe investeerders zoeken...
Finance
Services
Full-time
Fixed contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Manager Accountancy
Brugge, België
Dankzij de sterke groei en ambitieuze plannen van onze klant (een boekhoudkantoor in Brugge) zijn zij op zoek naar een ervaren Accountancy Manager die hun team zal versterken. Ben jij een gedreven leider met een passie voor accountancy en fiscaliteit? Heb jij een oog voor detail en weet je hoe je teams kunt inspireren om het beste uit zichzelf te halen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! De rol van Accountancy Manager: In de functie van Accountancy Manager ben jij dé brug tussen het management en de Accountancy Managers. Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO en fungeert als coach voor het team in de dagelijkse werking. Het bewaken van deadlines, de implementatie van nieuwe procedures en software, en het versterken van de efficiëntie binnen het kantoor behoren tot jouw kernverantwoordelijkheden.Je hebt een proactieve houding in het aansteken van de ondernemersgeest binnen je team en zorgt ervoor dat klanten altijd rekenen op het hoogste niveau van advies en service.Jij ondersteunt je collega's in hun commerciële rol, zodat we de klanttevredenheid kunnen blijven garanderen. Bovendien ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de dossiers en het integreren van de laatste wet- en regelgeving.Als specialist op het gebied van accountancy en fiscaliteit kunnen je collega's terecht bij jou voor advies en verdere toelichting bij complexe vraagstukken. Je werkt nauw samen met andere externe stakeholders en hebt een helikopterview over de werking van het kantoor.Je identificeert snel waar de noden liggen en voorziet het team van de nodige opleidingen en kennisoverdracht
Finance
Services
Full-time
Fixed contract
Manager accounting
Kallo, Beveren, België
Voor onze klant actief in chemie gelegen in Kallo zijn we op zoek naar een manager accounting. Jouw taken: Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen, verwerken, vastleggen en verstrekken van financiële informatie ten behoeve van de bedrijfsvoering.Je rapporteert, presenteert en verduidelijkt financiële resultaten voor de regio. Anticipeert en vestigt de aandacht op kritieke punten.Je zet financiële processen op die wereldwijd opnieuw kunnen worden toegepast door het wereldwijde team.Je neemt deel aan de jaarlijkse Global Finance meeting in het Nederlands en Engels.Je rapporteert financiële resultaten.Je bent contactpersoon als financieel verantwoordelijke voor (wettelijke) audits.Je onderhandelt met leveranciers van financiële producten en partners (accountantskantoren, banken, verzekeringen) etc. in het Nederlands en Engels.
Interim
Chemistry
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Financieel consultant (audit)
Genk, België
Vivaldis rekruteert voor een advies- en consultancybureau, in regio Genk, een ervaren financieel consultant met een focus op auditing. In deze functie speel je een sleutelrol bij het opzetten van de financiële structuur van de klanten. Jouw takenpakket omvat het volgende: Het uitvoeren van uitgebreide kwalitatieve audits en risicoanalysesOptimaliseren van de boekhouding en de financiële processen Het vanaf nul opstarten van de financiële afdelingenBoekhoudkundige stromen in kaart brengen en verbeterenKritisch analyseren en klanten adviseren op financieel vlak
Finance
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
dossierbeheerder accountancy
Schepdaal, Dilbeek, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder accountancy & fiscaliteit. Als dossierbeheerder accountancy & fiscaliteit zullen uw taken de volgende zijn: Functioneren als een betrouwbare adviseur voor onze klanten.Beheren van een uitgebreide portefeuille aan klanten dossiers.Proactief meedenken met de ondernemer en de cijfers deskundig laten spreken.Initiatief nemen en de verantwoordelijkheid stevig in handen nemen.Samenwerken met junior collega’s op kantoor op een actieve en efficiënte manier.Inzicht in cijfers hebben.Boekhoudkundige en fiscale knowhow bezitten.Commerciële flair tonen.Je kennis up-to-date houden en continu bijleren.Ambitie om door te groeien verwelkomen.
Finance
Services
Full-time
Fixed contract
Dossierbeheerder- boekhoudkundig talent
Vosselaar
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief & boekhoudkundige duizendpoot die wil groeien tot volwaardig dossierbeheerder/ accountant. Waar moet je zijn? Vosselaar Specialisatie: boekhouding , Accountancy Takenpakket Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingJe bent het aanspreekpunt voor klanten toe en geeft hen financieel advies.
Office
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
I have read the
privacy statement
and agree that my data will be used to present me with jobs.