Urgent
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Boekhoudkundig bediende met kennis van HR
Herentals, België
Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.
Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning.
Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor:
De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende garage
Wortegem-Petegem, België
Voor onze klant, gekende speler, zijn we op zoek naar een administratief bediende garage:
Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van stockartikelenJe maakt receptiebonnen op voor alle bestellingen van stock- en specifieke onderdelen en andere facturen, en je verwerkt kosten in voertuigfichesJe zorgt voor de administratieve opvolging van stockaantallen en prijzen na leveringJe volgt de leveranciersboekhouding op en zorgt voor een correcte verwerking van facturenJe vraagt retours aan voor specifiek bestelde onderdelen en verzorgt de administratieve opvolging hiervanJe werkt de driemaandelijkse facturatie af (aanrekenen van specifiek bestelde onderdelen en afdrukken)Je koopt carrosserieartikelen (non-paint en verfproducten) aanJe beheert de stock van bulkolie, ijzerprofielen, banden, perskoppelingen en flexibelsJe houdt de status van de stock van magazijnartikelen bij en zorgt voor tijdige bestellingenJe zet materiaal klaar voor interventies van de buitendienst.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende | regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, gelegen in Oudenaarde, zoeken we een gemotiveerde collega in de functie Administratief Bediende.
Jij als Administratief Bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Je staat de klanten vriendelijk telefonisch te woord door het aannemen van de telefonie en helpt hen verder bij hun vragen;Het plaatsen van bestellingen, verwerken en opvolgen van orders.Het opmaken van offertes.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Kruisem, België
Voor onze klant, een gekend en stabiel technisch bedrijf, zoeken we een administratief bediende voor de vestiging in Kruishoutem.
Dit is jouw leuke takenpakket als administratief bediende
Het bieden van ondersteuning in de afdeling; het verzamelen van informatie van de toekomstige projecten.Je helpt mee onze planning in goede banen te leiden.Je communiceert met de verschillende afdelingen en dochterbedrijven van de groep omtrent de toekomstige en lopende projecten.Je ondersteunt de afdeling in verschillende administratieve en organisatorische taken, zowel op vlak van onze kernactiviteiten als onze faciliteiten.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Kruisem, België
Voor onze klant te Kruisem, actief in bouwsector zijn we op zoek naar een administratief bediende 4/5e:
Je helpt je collega's van de andere afdelingen door allerhande administratieve taken voor jouw rekening te nemen! Telefonisch onthaalBeheer mailboxControle aankoopfacturenFacturatieCheck-in@Work
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Waregem, België
Voor onze klant te Waregem, zijn we op zoek naar een Administratief bediende met focus op aankoop:
Je beheert het volledige proces van bestellingen: van het plaatsen en controleren van orderbevestigingen tot het verwerken van leveringsbons en het controleren van facturenJe werkt intern samen met verkoop, uitvoering en magazijn, en fungeert extern als contactpersoon voor leveranciersJe rapporteert aan de verantwoordelijkenJe optimaliseert kosten en draagt bij aan efficiëntieverbeteringenJe biedt administratieve ondersteuning waar nodig
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Sint-Eloois-Vijve, Waregem, België
Voor een handelszaak in Waregem, zijn wij op zoek naar aan administratief bediende:
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van enkele leveranciersJe doet de input van leveringen van goederen aan de hand van orderbevestiging/leverbon/factuurJe bent verantwoordelijk voor het melden en opvolgen van klachten bij leveringen van jouw leveranciersJe staat de aankoper bij voor allerhande administratieve takenJe houdt de webshop up-to-date aan de hand van beeldmateriaal
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Zulte, België
Voor onze klant in de transportsector zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en veelzijdige Administratief Bediende om ons team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken en speel je een cruciale rol in de ondersteuning van onze operationele activiteiten.
Als Administratief Bediende zal je verantwoordelijk zijn voor:
Het verzorgen van facturatie en het verwerken van transportdocumenten.Aanwerving van nieuw personeel.Het organiseren en voorzien van opleidingen voor chauffeurs.Het afhandelen van telefonie.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Zulte, België
Voor een familiebedrijf te Zulte zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Hoe zal je job er uit zien als administratief bediende ?
Opmaken leveringsbonnen & facturen, leveranciers en bezoekers ontvangen, telefonisch contact, klantenservice en klachtbehandeling, planning chauffeurs opmakenHelpen in de winkel. Ontvangen & terug geven van was, strijk en nieuwkuis.Bijspringen voor het inpakken van linnen & donsdekens.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Deinze, België
Wij zijn op goed naar een gemotiveerde customer service medewerker / administratief bediende die wil meeschrijven aan een groeiverhaal.
Onze klant is actief in de chemische sector en gelegen in Nazareth aan de afrit van de autostrade.
Je hebt het volgend takenpakket:
Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe zal de orders inbrengen voor in het magazijnJe zal leveringen opvolgenCourante administratieve taken
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Deinze, België
Voor een bedrijf in Deinze die specialist is in gereedschappen, machines, werkkledij, gereedschappen en zo veel meer, zoeken wij een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw takenpakket
Je verwerkt de bestellingen in ons ERP Systeem Je beheert mee de master data van onze webshop Je maakt rapporten op ter ondersteuning van onze verkoopmedewerkers en zone-verantwoordelijken Je analyseert prijzen en past deze eventueel aan in ons ERP Systeem Je zorgt voor algemene administratieve ondersteuning
Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Solliciteer dan snel ! 09 381 91 95 of deinze@vivaldisinterim.be
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Deinze, België
Ga je op zoek naar een boeiende en uitdagende functie als administratief bediende ?
Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, kijken we uit naar een administratief bediende.
Je uitdaging bestaat uit volgende administratieve taken:
Orders verwerken en de facturatie hiervan opmaken. Alles systematisch opvolgen in het ERP-pakket.Boekhoudkundige administratie: opvolgen betalingen, voorbereiden van betalingen, samenwerken met de boekhouder, ...Voorbereidende personeelsadministratie Opmaken van subsidiedossiersNauw samenwerken met het back-office team, de monteurs en de sales afdeling
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Merelbeke, België
Voor een technisch bedrijf in Merelbeke, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega.Als administratief bediende ondersteun je de algemene administratie zoals boekhouding, aankoop en logistiek. Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van facturen. Daarnaast koop je standaard artikelen aan, controleer je de aankoopfacturen en registreer je de stock artikelen. Ook de nacalculatie van een project of installatie kan tot je takenpakket behoren. Je deinst niet terug om telefonische oproepen door te schakelen of bezoekers te onthalen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende advocatenkantoor
Sint-Martens-Latem, België
Voor een advocatenkantoor in Sint-Martens Latem zijn wij op zoek naar een polyvalent administratief bediende.Jouw uitdaging is een ondersteuning bieden aan de zaakvoerder en de klanten.Met andere woorden:
Onthaal: klaarleggen van dossiers, ontvangen van klanten in het kantoor, aannemen van telefoons zodat het kantoor een professionele uitstraling heeft.Agendabeheer: opvolgen van de agenda van de zaakvoerder en de bijhorende kantoorplanning.Klassement en archief: klasseren van lopende dossiers en archiveren van afgewerkte dossiers zodat dossiers vlot raadpleegbaar zijn.Bibliotheek: instaan voor de organisatie van de bibliotheek (nieuwe werken labelen en plaatsen, aanvullen van de inventaris, werken klasseren, klasseren van de digitale rechtspraak) zodat werken voor de medewerkers van het kantoor vlot raadpleegbaar zijn. Database: up to date houden van de database zodat gegevens steeds raadpleegbaar zijn.Postverwerking en voorbereiding: verwerking van de inkomende en uitgaande post.De facturatie- en betalingsgegevens up-to-date houden.Organiseren en opvolgen van de CRM en uitvoeren en opvolgen van prospectiemailings naar potentiële klanten.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Sint-Martens-Latem, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in medische en orthopedische artikelen zijn wij op zoek naar een administratief bediendeHoe zal jouw dag eruit zien?
Je zal het eerste aanspreekpunt zijn voor de klanten (dit zijn voornamelijk winkels) Je volgt de bestellingen opFacturatie zal ook tot jouw takenpakket behorenOpvolgen van dossiers
InterimHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.