Jobs

Jobs

199 Jobs found

Receptionist garage

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een autogarage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit: Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een garage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als service advisor bestaat uit: Je beantwoordt telefonische oproepen van klanten; Je plant afspraken in voor uit te voeren werken; Je staat in voor het ontvangen van klanten en werkt samen een werkkaart uit; Je stelt indien nodig ook een werkplaats offerte op; Je blijft op de hoogte van de werken en informeert klanten; Je stelt een factuur op en legt deze technisch uit; Je formuleert voorstellen om de klant tevreden te houden;Je staat in voor de klachtenbehandeling en stelt gepaste oplossingen voor; Je voert alle taken uit met respect voor de opgelegde procedures. 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Dossierbeheerder

Maaseik

Voor een notariaat te Maaseik, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat. Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Beheren van vastgoeddossiers, inclusief documentatie, onderzoek en rapportage.Coördineren van communicatie tussen cliënten, notarissen en andere partijen.Verstrekken van juridisch advies met betrekking tot vastgoedtransacties en -kwesties.Zorg dragen voor nauwkeurige en tijdige archivering van documenten.Het bijhouden van wet- en regelgeving met betrekking tot vastgoedtransacties.Het beoordelen van contracten en documenten om de belangen van cliënten te beschermen.
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Receptionist garage

Knokke-Heist, België

Voor onze partner een bekende garage te Knokke zoeken wij een receptionist(e).U bent het eerste aanspreekpunt. Met een vriendelijk woord, de juiste taal en een gemeende glimlach neemt u hun wagen in ontvangst.Een doordeweekse werkdag: Je staat in voor het onthaal van de klanten van de werkplaats en toonzaal, zowel telefonisch als aan de balieJe plant de werken voor onderhoud en herstelling.Je ontvangt de klanten bij ophaling van hun voertuig en ontvangt de betalingenJe plant via pc de agenda in betreffende de werken voor onderhoud en herstellingenJe kan overweg met een computer en programma'sJe bent stressbestendigJe bent een teamplayer
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

Aarschot, België

Vivaldis Office zoekt een receptionist voor een garage te Aarschot.   Je zal instaan voor volgende taken: Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot.
InterimCarFull-timeFixed contract

Front-office medewerker

BRUGGE

Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn: Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

Geel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een receptionist(e).   Waar kom je terecht? Een garage te Geel.   Wat zullen je taken zijn als Service Advisor? Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, zowel aan het onthaal, als telefonisch of per mail.Je behandelt alle vragen betreffende onderhoud en herstellingen, en je plant vervolgens een afspraak in.Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de klant en de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen.Je staat in voor allround administratieve taken, zoals het opmaken van facturen.Bij teruggave van de wagen, overloop je samen met de klant het opgemaakte factuur.
OfficeCarFull-timeFixed contract

Receptionist garage

Aarschot, België

Vivaldis Office zoekt een receptionist voor een garage te Aarschot.   TAKENPAKKET: Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot.
InterimCarFull-timeFixed contract

Administratief bediende/receptioniste garage

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht? Bij een garage te Herentals. Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook 
InterimCarFull-timeFixed contract

Administratief Bediende/receptionist

Lier, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!   Waar kom je terecht?   Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!   Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket. Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract

Juridisch Administratief bediende

Maasmechelen

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Maasmechelen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.   Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Tweetalig administratief bediende

Maasmechelen, België

Voor onze klant te Maasmechelen zijn we op zoek naar een deeltijds administratief medewerker   Je biedt ondersteuning bij het beantwoorden van vragen / orders / klachten etcJe zal voornamelijk met klanten communiceren in het Frans en NederlandsJe staat in voor diverse administratieve taken in dit optiek / herstelbedrijf.
OfficeServicesPart-timeFixed contract

Administratief bediende

Bree, België

Voor een verzekeringskantoor te Bree, zijn we op zoek naar een administratief bediende.  Wekt onderstaande functie veel interesse op en herken je jezelf in het gezochte profiel? Stel je dan zeker kandidaat voor deze vacature! Je takenpakket als medewerker verzekeringen bestaat uit: Je ontvangt klanten die langskomen op kantoor. Je luistert naar hun noden en behoeften, informeert hen en geeft advies over hun verzekeringspakket op een professionele manier.Je denkt mee met de klant en je ziet erop toe dat het dossier aangepast is aan de nieuwe situatie.Je streeft ernaar om een oprechte vertrouwensband uit te bouwen met onze klanten.Je beheert zelfstandig dossiers van klanten. Hierbij onderhandel je met de maatschappijen over de beste oplossing voor onze klant. Je hebt hierbij telefonisch en per mail contact met de verschillende partijen.Je werkt samen met jouw collega’s om een dossier tot een goed einde te brengen en deelt kennis en ervaringJe verzorgt mee het telefonisch onthaal en je bent verantwoordelijke voor allerhande administratieve taken zoals het opmaken van offertes, polissen en bijvoegsels, alsook de verwerking hiervan in ons informaticasysteem.
OfficeBankingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder regio Bree

Bree, België

Interesse in deze vacature of toch nog vragen? Bel Vivaldis Finance Paal op 013 48 01 87, mail ons of solliciteer online.    Voor een boekhoudkantoor gelegen te Bree, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Behandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van KMO's: vennootschappen en eenmanszakenOpstellen van btw-aangiftes, IC-opgaves…Jaarafsluiting opmaken en opstellen van de balansOpstellen tussentijdse resultatenOpstellen aangiften voor zowel vennootschaps-, als personenbelastingContacten met klanten en fiscale administraties, zowel op kantoor als ter plaatseBijstaan in de digitalisering van het kantoor
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Bocholt, België

Voor een boekhoudkantoor in Bocholt zijn we op zoek naar een boekhoudkundig profiel die de dossierbeheerders zal ondersteunen.   Hoe zal je takenpakket als ondersteunend dossierbeheerder er uitzien? Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenDebiteurenbeheerVoorbereiden van de btw-aangiftesOndersteunen bij de personen- en vennootschapsbelastingOndersteunen bij de afsluitingen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Juridisch Administratief bediende

Genk, België

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder regio Genk - Finance

Genk, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.    Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende: Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding zowel voor verschillende dossiersJe verwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastat aangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingen in overleg met de senior accountantJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerder
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Genk, België

Voor een notariaat te Genk, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat.Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Beheren van vastgoeddossiers, inclusief documentatie, onderzoek en rapportage.Coördineren van communicatie tussen cliënten, notarissen en andere partijen.Verstrekken van juridisch advies met betrekking tot vastgoedtransacties en -kwesties.Zorg dragen voor nauwkeurige en tijdige archivering van documenten.Het bijhouden van wet- en regelgeving met betrekking tot vastgoedtransacties.Het beoordelen van contracten en documenten om de belangen van cliënten te beschermen.
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder

Pelt, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail. Voor een boekhoudkantoor met meerdere vestigingen zijn we op zoek naar junior en senior dossierbeheerders in Genk, Hasselt en Pelt. Je takenpakket als financieel medewerker bestaat vnl. uit: Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je teamBalansen en resultatenrekeningen opstellenFinanciële verrichtingen verwerkenJe bent, na een inloopperiode, verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftesJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting  
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Zonhoven, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.Voor een boekhoudkantoor te Zonhoven zijn wij op zoek naar een junior en senior dossierbeheerder. Hier sta jij in voor volgende taken:  Inboeken van aan- en verkoopfacturenUitvoeren van financiële verrichtingenAls junior breidt je takenpakket uit naargelang je langer in dienst bentAls senior dossierbeheerder bied je ondersteuning aan de juniorsOpstellen van balansen en fiscale aangiftenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter