Urgent
Import Medewerker Gent
Gent, België
Voor onze klant te Gent, een gekende speler zoeken we een import medewerker.
Je takenpakket:
Opmaken van dossiers in ons TMS systeemAlle inkomende zendingen verwerken en opvolgenAfspraken maken met klanten zowel per mail als per telefoonDagelijks contact met partners, klanten en collega’s van andere filialenPro-actief over problemen / vertragingen communiceren en de nodige oplossingen zoeken en aanbieden
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Customer Service Officer
Hasselt, België
Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include:
You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Support Medewerker
Beveren, België
Voor een bedrijf in Melsele, actief in apotheeksoftware, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.
Taken:je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van de klanten. De vragen zijn technisch van aard en hebben te maken met software(problemen)je beheert de klantenrelatie telefonisch en via e-mail en lost de vragen vanop afstand opje luistert naar de vraag en interpreteert deze. Je volgt met de klant op tot de oplossing voldoende is voor de gebruikerje weet van aanpakken en probeert je continu bij te werken als het over technische nieuwigheden gaat.je wil de diensten van ons bedrijf voortdurend verbeteren. Je handelt alle interventies op een professionele manier af.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?
Kan je goed Nederlands en Frans?
Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.
Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Ieper, België
Voor een groep, met vestiging in Ieper, gaan wij op zoek naar een Goedlachse administratief medewerker.
Administratief verwerken van binnenkomende opdrachten (inbox): documenten juist interpreteren en coderenAfgewerkt opdrachten sluitenPrioriteiten van opdrachten stellen, in functie van de wensen van de klant
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Komen-Waasten, België
Tweetalige Klantendienstmedewerker
Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Functieomschrijving:
Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Ieper, België
Als polisbeheerder ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van verzekeringsvoorstellen, het omzetten van offertes naar contracten, het bijwerken van bestaande polissen, het stopzetten van contracten en het nauwkeurig opvolgen van dossiers. Je werkt niet alleen voor één of meerdere makelaars, maar mogelijk ook voor verzekeraars wat de job extra boeiend maakt. Je maakt virtueel deel uit van het team van de makelaar of verzekeraar en werkt vanuit onze vestigingen in Ieper, Kortrijk of Zonhoven, of vanuit huis.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Employé(e) service après-vente FR/NL
Morlanwelz, Belgique
Rejoignez une entreprise spécialisée dans la menuiserie, reconnue pour son expertise dans le travail du bois, du métal et du PVC. En intégrant notre équipe, vous rejoindrez un environnement dynamique et collaboratif axé sur la satisfaction client et la qualité des services.
Description du poste :
Assister les clients avec leurs demandes de service après-vente, en assurant une communication efficace;Vous réglez les problèmes de terrains;Vous êtes le point central entre nos clients et notre service technique;Coordonner avec les équipes techniques pour résoudre rapidement les enjeux par les clients;Gérer les réclamations clients de manière professionnelle et proactive;Vous cherchez des solutions pour aider le service technique;Maintenir et mettre à jour les dossiers de service après-vente pour garantir un suivi rigoureux;Participer à l'amélioration continue des processus de service après-vente;
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Antwerpen, België
Voor een vestiging in Antwerpen zijn we op zoek naar een enthousiaste Client Consultant die ons team komt versterken.
Na een uitgebreide interne opleiding over onze werking, klanten en activiteiten, ben jij verantwoordelijk voor de commerciële binnendienst binnen de regio Antwerpen.
Wat ga je doen?
Samen met je collega's vorm je een hecht team dat nauw samenwerkt om de hoogste kwaliteit in klantenservice te waarborgen.Je behandelt prijsaanvragen, stelt offertes op en volgt deze nauwgezet op.Je beheert de betalingsopvolging, houdt het CRM-systeem up-to-date en biedt administratieve ondersteuning aan de Accountmanagers.Je voorziet onze klanten van eenvoudig technisch advies en pakt mogelijke sales-gerelateerde klachten adequaat aan.Naast het behouden en uitbouwen van bestaande klantenrelaties, ga je actief op zoek naar nieuwe potentiële klanten.Je rapporteert rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio.Daarnaast ondersteun je bij de weegbrug, waar je de inkomende en uitgaande vrachtwagens weegt en de administratieve afhandeling verzorgt.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief medewerker
Borgerhout
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een commercieel administratief bediende.
Binnenkomende klanten onthalen en advies geven over rijopleidingenKlanten inschrijven in het systeem en dossiers van A tot Z opvolgenHet opmaken van de planning van rijsHet opstellen van de planning voor de rijschoolinstructeursBetalingen opvolgenOndersteuning bieden aan lesgevers: aanwezigheidslijsten maken, attesten afdrukken,.....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Edegem, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een technisch commercieel binnendienstmedewerker.
Je vormt de schakel tussen de verschillende betrokken afdelingen waaronder aankoop, planning, engineering, productie, finance, logistiek,...Je verwerkt en beheert inkomende bestellingen, maakt hiervoor offertes op, lost problemen op met uitvoering en bij levering,...
TechnicsMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Wommelgem, België
Voor onze klant te Wommelgem, gespecialiseerd in elektronische componenten en connectoren voor de machinebouw, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Engineer.
Je bent de schakel tussen het engineering-team, verkoop, klanten en leveranciers en vertaalt de technische klantenbehoefte naar een concrete oplossing op maatJe staat niet enkel in voor het opmaken van bestellingen en offertes maar je volgt ze nauwgezet op, maakt rapporten en analyses, volgt leads op, staat in voor alle technische vragen van klanten en zoekt samen met leveranciers naar een geschikte oplossingJe zorgt voor een nauwkeurige dossieropbouw en hebt hiervoor contacten met alle betrokken partijen (customer service, aankoop, engineering, de klant, designbureau's, leveranciers, purchase afdeling...). Met andere woorden: je bent een echte relatie- en bruggenbouwer die ook (potentiële) klanten weet te binden door op een gezwinde wijze een accurate oplossing voor te stellenVoor de calculatie houdt je rekening met verschillende parameters zoals logistieke kosten, consolidatie,...Je maakt ook contracten aan, bent mee verantwoordelijk voor het logistieke proces en staat in voor het administratieve proces bij eventuele klachten
TechnicsElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service medewerker
Hamme, België
Heb jij een goede kennis Nederlands en Frans?
Ben jij communicatief?
Heb je ervaring in een customer service functie?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Hamme zijn we op zoek naar een internal sales en customer service medewerker.
Het bedrijf beschikt over een webshop.
Als customer servive medewerker zal jouw takenpakket er als volgt uit zien:
Je beantwoord inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.Je verwerkt bestellingen en geeft productinformatie.Je adviseert klanten over de producten en diensten.Je lost klachten op en zorgt voor een positieve klantenervaring.Je ondersteunt het sales team bij interne verkoopactiviteiten.
Je zal hierbij werken in daguren.
Bij voorkeur voltijds maar 4/5de is bespreekbaar.
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
commercieel medewerker binnendienst
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst.
Waar kom je terecht?
LierSpecialisatie: industriële cleaning
Wat zullen je taken zijn?
Je versterkt het customer service en commercieel team en je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Elke vraag, elke bestelling, elk probleem komt bij jou en je collega’s terecht: oplossingsgerichte, enthousiaste mensen,
die er meteen mee aan de slag gaan.
Je vormt de communicatiespil: per telefoon en per mail.Jouw communicaties vinden we terug in ons CRM systeem: je bouwt mee aan het werkgeheugen van het bedrijf.In overleg werk je offertes uit en volg je op.Het inplannen van de uit te voeren werken is de volgende stap. Daarvoor stem je af met de operationele en technische verantwoordelijken.Je zorgt tot slot voor de juiste documenten en administratieve opvolging (materialenlijst, plannen, ligging, …) voor elke werf die je toevertrouwd wordt.
OfficeEnvironmentFull-timeFixed contract
Customer Service Medewerker
Mechelen, België
Voor een bedrijf, actief in textiel en gelegen in Mechelen Noord, zoeken we een klantendienst medewerker.Taken:
Bestellingen plaatsen en opvolgen.Contact met het magazijn in WalloniëContact met de leveranciersRetour beheerFacturatie en creditnota's
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch - Commercieel Medewerker Binnendienst
Mechelen, België
WIj zijn opzoek naar een Technisch-Commercieel Medewerker Binnendienst specifiek voor een handelsonderneming in schoonheidsinstituten en pedicurepraktijken. Je wordt onderdeel van een professioneel team dat zich richt op de dienst-na-verkoop van apparatuur.
Jou taken:
Nauw samenwerken met collega’s van de binnendienst en buitendienst.Beantwoorden van technische vragen van klanten via telefoon en aan de balie.Opstellen van interne en externe werkorders.Voorbereiden van werkorders en leveringen voor technici op de baan.Communicatie met klanten omtrent onderhoud en reparaties.Bestellen en ontvangen van onderdelen.Behandelen van technische vragen en garantiegevallen met leveranciers.Indien nodig, onderhoud en herstellingen uitvoeren als backuptaak.Assisteren in de showroom bij de verkoop van nieuwe apparatuur.
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel medewerker binnendienst
Zele, België
Beschik je over kennis van autowisselstukken?
Spreek je vloeiend Nederlands en Frans?
Heb je interesse in een commerciële functie?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Zele📍zijn we op zoek naar een commercieel medewerker voor de binnendienst. Het betreft een logistiek bedrijf met een groot magazijn voor auto-onderdelen.
Als commercieel medewerker binnendienst zal jouw takenpakket er als volgt uitzien:
Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klanten, waaronder garages en concessies.Verkoop van originele auto-onderdelen aan zowel bestaande als nieuwe klanten.Klanten te woord staan via telefoon en e-mail.☎️Controleren van de beschikbaarheid van onderdelen.Opstellen van offertes voor klanten.Ondersteunen van klantenateliers en magazijnen met technisch advies.
Werken tijdens reguliere daguren in een 39-urige werkweek.🕙
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker binnendienst sales
Zele, België
Beschik je over een master denkniveau?
Heb je een goede kennis Nederlands, Frans, Engels en Duits?
Wil je graag werken in een industriële omgeving?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Zele📍zijn we op zoek naar een medewerker binnendienst sales.
Het bedrijf is gespecialiseerd in de productie van flexibele verpakkingen.
Als medewerker binnendienst sales sta je in voor volgend takenpakket:
Je beheert zelfstandig jouw klantenportefeuille in overleg met de buitendienst.Opvolgen orders met planning en logistiek.Optimaliseren an de processen.Ondersteunen van teamleden en inspringen waar nodig.Klantenregistratie en -afhandeling opvolgen.Ondersteuning geven aan prijsbeheer via ERP.Rapporteren aan Internal Sales Manager.
Je zal hierbij werken in daguren.🕙
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.