Onthaalmedewerker financiële sector
Merksem, Antwerpen, België
Voor een bank en verzekering kantoor te Merksem zijn wij opzoek naar een Onthaalbediende (onmiddellijk vast contract geen interim contract)!
Je staat in voor het eerstelijns contact met de klantenJe doet het onthaalJe zal klanten telefonisch en per mail te woord staanJe zal ook instaan voor het schadebeheer, opmaken van offertes etc.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Onthaalmedewerker automotive
Ekeren, Antwerpen, België
Voor een garage in Ekeren, zijn wij op zoek naar een Onthaalmedewerker.
De receptie maakt deel uit van de service/naverkoop.
Samen met je collega's zorg je voor volgende receptietaken:
Je bent het gezicht en de stem van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken.Je bent het eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop en je gaat klanten adviseren en begeleiden.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot de juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst onze klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Je beantwoordt telefonische oproepen op een klantvriendelijke manier.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker
Merelbeke, België
Voor een groot sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker voor de showroom. Heb jij ervaring als onthaalmedewerker? Heb jij een natuurlijke flair en help je graag mensen? Spreek je uitstekend Nederlands?
Dan is dit misschien dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.....
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaalmedewerker / administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage, gespecialiseerd in een A-merk.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als onthaalmedewerker / administratief bediende bestaat uit:
Je verwelkomt de klanten aan het onthaal op een warme en professionele manier;Je helpt klanten verder bij vragen aan het onthaal, telefonisch en per mail;Je verstuurt de facturen per mail;Je beheert de mailbox van de chauffeurs en regelt de transporten;Je vraagt bestelbonnen op;Je sorteert de post;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker bouw (Halftijds)
Ever
Je komt terecht bij een familiebedrijf in de bouwsector met één belofte: betrouwbaarheid.
Regio : EVER
Takenpakket
Checkin@work: Controleren of alle medewerkers aangemeld zijn en de benodigde papieren in orde zijn.Ontvangst van onderaannemers: Nieuwe medewerkers ontvangen en van de juiste informatie voorzien.Communicatie voor buurtbewoners: Papieren kopiëren en verspreiden voor buurtbewoners bij polierwerken (ongeveer 500 stuks per stort).Documentcontrole: Nakijken van leverbonnen, vorderingsstaten en facturen.Leverbonnen digitaliseren: Digitaliseren van leverbonnen via een digitaal platform.Bestellingen plaatsen: Broodjes voor de werfvergadering voorzien, kantoormateriaal en klein materiaal bestellen.Afvalbeheer: Organiseren en opvolgen van afvalbeheer.Urenregistratie: Registratie van de werkuren van medewerkers.Plannen afdrukken.Vergunningen en signalisatie: Vergunningen aanvragen en werfsignalisatie inplannen.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Collaborateur Administratif
Etterbeek, Belgique
Collaborateur administratif en Assurance
Bureau situé à Etterbeek
En tant que courtier indépendant, notre client conseille et propose une formule d'assurance adéquate, sur mesure, qui répond aux besoins et réalités des acteurs du secteur social.
Votre mission :
Vous traitez le courrier au jour le jour afin de garantir un échange de courrier rapide;Vous recevez, identifiez et tirez les demandes entrantes via les différents canaux de communication(email, téléphone et courrier postal)Vous répondez aux différentes questionsn entrantesVous offrez du support administratif aux équipes Production et SinistresVous êtes en charge de l'archivageVous effectuez des tâches administratives : mailing, scanning, photocopies, envoi de documents...
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker
Overijse, België
Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Dienst na verkoop
Rotselaar, België
Hou jij van telefonische contact?
Administratief sterk?
Technische feeling?
Voor een bedrijf te Rotselaar gespecialiseerd in koeltechnieken en airco zijn we op zoek naar een administratief medewerker voor hun dienst na verkoop.
Hier een greep uit jouw takenpakket:
Op de servicedienst fungeer jij als telefonisch aanspreekpunt voor Nederlandstalige en Franstalige klanten. Die klanten probeer je samen met jouw collega’s zo goed mogelijk te helpen.Als administratief bediende volg je de administratie van uitgevoerde interventies mee op:
Werkbonnen checken, vervolledigen en correct linken aan uitgevoerde opdrachten.Overzicht bewaren zodat je klanten en techniekers kan informeren.Vervolgopdrachten aanmaken.
Je werkt vlot samen met jouw collega’s en de planners.Naarmate je vertrouwd geraakt mat je takenpakket word je mee ingeschakeld voor het totale administratieve proces.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract
Administratief Medewerker Boekhoudkantoor
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit:
Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Front-office medewerker
BRUGGE
Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn:
Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief medewerker vergunningen
Hulshout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker vergunningen.
Waar kom je terecht?
Onze klant is gelegen in Hulshout en is gespecialiseerd in duurzame energie (zonnepanelen, laadpalen, airco,...).
Wat zullen je taken zijn?
Ter voorbereiding van de werkzaamheden stel je vergunningen op en vraag je deze aan bij de verschillende gemeenten.Je volgt de verschillende vergunningsaanvragen op.Je kijkt na of de parkeerverboden zijn geplaatst voor de start van de werken en opgehaald worden na voltooiing.Je beheert de mailbox en staat in voor de binnenkomende telefoons.Je verwerkt de dossiers voor verschillende ploegen, plannen en vergunningen en laadt deze in Google Drive.Je controleert en klasseert dossiers na uitgevoerde werken.Je registreert werkorders in Excel.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalbediende/klantenadviseur
Herentals
Voor een garage te Herentals zijn we op zoek naar een onthaalbediende / klantenadviseur.
Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken:
Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.
InterimCarFull-timeFixed contract
Administratief medewerker
Verrebroek, Beveren, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen?
Lees dan snel verder! 🤩
Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻
Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor:
Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Baliemedewerker bouwbedrijf Gent
Gent
Voor onze klant te Gentbrugge zijn we op zoek naar een baliemedewerker met kennis/affiniteit bouwsector.
Bedrijf werkt met vaste leverancier voor heel wat bouwprofessionals en veeleisende doe-het-zelvers, je komt terecht in een toffe sfeer met collegiale collega's waar na het werk ook al eens een activiteit wordt gedaan zoals na bouwverlof toe een etentje met het hele team.
Werkuren: 7u tot 12u en van 12u30 tot 15u30 en 2-wekelijks op zaterdag van 8u30 tot 11u30.
Takenpakket:
Het gaat om een afwisselende functie waarbij je klanten advies verleent overbouwmaterialen maar ook administratieve taken uitoefent m.b.t. de bestellingen en leveringen.Je werkt nauw samen met je collega baliemedewerkers, onze magazijniers en onze chauffeurs.Advies verlenen aan klanten zowel telefonisch als aan de balieOpmaken van offertesIngeven en opvolgen van bestellingenOpmaken van afhaalbonnenAanpassen van prijslijstenAanvullen van de producten in onze shop
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Baliemedewerker
Eke, Nazareth, België
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Eke dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega.
Jouw takenpakket :
Je adviseert onze klanten professioneel en technisch over het juiste toestel voor hun job. Naast je telefoon als werkmiddel, is er heel veel contact met afhaalklanten. Het spreekt voor zich dat dit een technische interesse/ ervaring vraagt.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatie. Pea-nuts met jouw commercieel talent en klantgerichtheid.We leiden je op om bij afwezigheid van de filiaalhouder het filiaal autonoom open te houden. Je bent polyvalent, als nodig spring je bij in het onderhoud of ga je leveren.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant regio Brugge zijn wij op zoek naar een baliemedewerker in de autosector.
Je staat in voor de agenda planning van de techniekers.Je onthaalt de klanten en maakt de werkbonnen voor de techniekers op.Je staat in voor de input van de prestaties van de techniekers, zodat je een correcte facturatie kan uitvoeren.Tot je takenpakket behoort ook telefonisch onthaal.Indien de klanten vragen heeft over de producten kan je hen te woord staan en verder helpen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalbediende
Ieper, België
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaalbediende/ loketbediende die Hands on is.
Je staat in voor de administratieve handeling van certificaten & documentenJe bent verantwoordelijk voor telefonie & mailverkeerJe helpt de klanten met het kiezen van juiste programmaFysieke taken schrikken je niet af, je helpt af en toe een handje met collega's
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Brugge, België
Voor een bedrijf in Brugge zoeken ze een enthousiaste administratieve medewerker als rechterhand van de zaakvoerder.
Uw functie:
Invoeren en afwerken van dossiers.Opvragen van documenten.Overeenkomsten opmaken.Indexeringen topassen.De facebook pagina beheren.Publiciteit doorgeven.Voorbereiden van de nieuwsbrief.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant / onthaal/ customer service
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Productie
Wat moet je doen?
Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.