Urgent
Debiteurenbeheerder (Kortrijk)
Kortrijk, België
Voor onze klant, gelegen in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een credit controller/ debiteurenbeheerder.
Je maakt deel uit van een team van 6 personen en rapporteert rechtstreeks aan de Finance ManagerJe staat in voor het controleren, verwerken en inboeken van rekeninguittreksels en verkoopfacturenJe communiceert met accountmanagers, service departement en management inzake orders, klanten en betalingsgedragJe adviseert accountmanagers wanneer klanten langdurig betalingsachterstanden hebbenJe helpt mee met de automatisering van het financieel departementJe onderhoudt zowel telefonisch als schriftelijk contact met klanten
FinanceOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Comptable en fiduciaire h/f/x
Ath, Belgique
Vivaldis intérim cherche pour une fiduciaire spécialisée en agriculture nous recherchons un(e) comptable.Vos missions sont variées : Vous recueillez et analysez tous les documents liés à l’activité économique et comptable de l’entreprise :
Comptabilité fournisseurs/clientsComptes bancairesPaieGestion des stocksTrésorerieImmobilisations
Ceci afin de réaliser les documents financiers (bilan annuel, compte de résultats, liasse fiscale, compte d’exploitation, etc.).
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder Bilzen, wagen is bespreekbaar
Bilzen, België
Voor een productiebedrijf van machines in Bilzen zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Ben jij een financieel sterk profiel? Lees dan snel verder!
Je hebt volgende taken:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerBtw-aangiftes voorbereidenVoorbereiden van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOndersteunen van de anderen in het financiële team
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y voor verschillende automerken.Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenBoeken van financiële verrichtingen Opvolgen van crediteuren Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting Btw-aangiftes voorbereidenRapporteringen
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder mét wagen
Paal, Beringen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder om het team in Paal, Beringen te versterken. Taken die je als boekhouder zal uitvoeren:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAlgemene administratieve taken
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Voor een logistiek bedrijf te Kallo zijn we op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.Taken:
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van de aankoop- en verkoopfacturenJe helpt mee met het opmaken van aangiftesJe boekt de banken dagelijks bijJe controleert de verkoopprijzen van de verwerkte orders van onze binnendienstJe helpt bij het opvolgen van de debiteuren en het versturen van aanmaningen
InterimTransportFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder (Brugge)
Brugge, België
voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior Accountant - Assistant
Zandhoven, België
Vivaldis Interim is op zoek naar een enthousiaste en leergierige Junior Accountant - Assistent.
Hoe ziet jouw toekomstige werkweek er uit als Junior Accountant - Assistant?
Wel, dat is moeilijk te zeggen! Elke dag zal er namelijk anders uitzien, afhankelijk van de periode van het jaar, de dossiers in je portefeuille, de wensen en vragen van je klant...
Uiteraard ben je frequent bezig met accountancy & fiscale werkzaamheden.
Concreet ga je aan de slag met een gevarieerd takenpakket. Denk aan:
BTW-verplichtingenvoorbereiden van eindejaarsafsluitingende aangiften van zowel personen- als vennootschapsbelastinghet opmaken van jaarrekeningenverwerken van boekhoudkundige stukken
Hierbij werk je in een moderne, digitale omgeving en word je omringd door toffe collega's die jou door en door steunen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Comptable - Assistant contrôle de gestion
Tournai, Belgique
Vivaldis Tournai est à la recherche d'un(e) comptable. Pour ce poste, vous devrez :
Assurer la comptabilité clients/fournisseurs et assister le contrôleur de gestion dans le suivi des coûtsEtablir les diverses déclarations mensuellesImputer et vérifier les factures clients/fournisseursAssurer le classement des factures établies Effectuer le contrôle des comptes et justifications de fin de mois Effectuer les rapprochements bancairesElaborer les tableaux de bordEffectuer la préparation de différentes études et analyses demandéesFaire le suivi et l'imputation des immobilisationsAssurer les différentes tâches inhérentes à l'établissement du reporting mensuel et annuel
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)
Ravels, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)
Waar moet je zijn? Ravels
Specialisatie: Technische omgeving, metaal
Takenpakket
Ondersteuning managementKlantencontact (onthaal, telefonie, mail)Ondersteuning HR/Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, loonadministratie, verzekeringen, medische keuringen, opleidingen, ...Ondersteuning algemene admin/finance en facturatie VB. offertes, aanmaningen, betalingen opvolgen, ...PostverdelingOpvolging voorraad/stock + contact leveranciers mbt bestellingen, materialenRapporteren, vergaderzalen klaarzetten, meetings bijwonen + verslagen opmaken
OfficeChemistryPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Office Assistant NL-FR
Halle, Belgique
Op zoek naar een veelzijdige functie? Dit is misschien iets voor jou!
Voor een engineering bedrijf in HALLE, zijn we op zoek naar een Office Assistant NL-FR om het team te versterken in 1052 Halle.
Ontdek een typische werkdag als Office Manager:
Je beheert de planningen van onze arbeiders en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.Je levert het ERP-pakket aan de arbeiders zodat ze hun werk efficiënt kunnen uitvoeren.Je houdt toezicht op afwezigheden en aanwezigheid en zorgt voor de correcte invulling van de timesheets.Je bent het eerste aanspreekpunt aan de receptie, waar je klanten verwelkomt en verder helpt.Je hebt ook wat beweging: je regelt catering, brengt en haalt pakketten op (met een bedrijfswagen ter beschikking).Je maakt de vergaderzalen klaar voor zowel interne als externe evenementen.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistant administratif et comptable
Bruxelles, Belgique
Lieu : Bruxelles, Sablon
Type de contrat : Temps partiel ou temps plein
Langues : Français et anglais impératif, Néerlandais un atout
Notre client est un acteur reconnu dans le secteur des certifications, inspections, et évaluations dans des domaines aussi variés que l’aéronautique, l’énergie, le ferroviaire et bien d'autres secteurs industriels.
Missions principales :
En tant qu'Employé Administratif au sein de département d'achat, vous serez en charge de diverses tâches administratives visant à soutenir le bon fonctionnement des départements commerciaux, financiers et techniques.
Préparation des bons de commande :
Rédiger et suivre la préparation des bons de commande pour les achats et prestations.Assurer la liaison avec les différents départements pour garantir la bonne exécution des commandes.
Gestion du département vente (back-up) :
Assurer le suivi des demandes clients en l’absence des responsables commerciaux.Gérer la correspondance et la documentation relative aux offres et aux commandes.
Gestion de la comptabilité (back-up) :
Participer à la gestion des flux financiers en support à l’équipe comptable.Aider à la préparation des factures clients et assurer le suivi des paiements.
Facturation et suivi :
Rédiger et envoyer les factures aux clients.Assurer le suivi des paiements et des relances en cas de retard.
Communication avec les experts fournisseurs :
Assurer la liaison avec les fournisseurs pour obtenir les informations nécessaires à la gestion des commandes.Répondre aux demandes des experts et s’assurer que toutes les étapes du processus d’achat et de vente sont respectées.
Interaction interne et externe :
Travailler en étroite collaboration avec les chefs de projet pour assurer la bonne gestion des projets.Coordonner avec les équipes internes (finance, vente, projets) et maintenir un excellent niveau de communication avec les partenaires externes.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Office Assistant
Nazareth, België
Voor een bedrijf te Nazareth zijn we op zoek naar een Office Assistant
Hoe ziet je dag eruit als Office Assistant ?
Je wordt de stem, het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Je ontvangt en begeleidt op een professionele manier onze nationale en internationale klanten alsook andere bezoekers.Je beheert het wagenpark.Je beheert een aantal administratieve taken.Je verzorgt de vertalingen en opmaak van diverse documenten voor ingenieurs en programmeurs.Je werkt in een team van 3 collega’s.
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
Genk, België
Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie waarbij je zowel boekhoudkundige als verzekeringsgerelateerde taken kunt combineren? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Voor een verzekeringskantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Je verantwoordelijkheden zijn:
Dagelijks boeken van facturen (leveranciers) en het ingeven van betalingen in Isabel;Bankafschriften inlezen en premiebetalingen toewijzen aan klantdossiers;De leveranciersboekhouding op punt stellen: facturen afstemmen, ontbrekende documenten opvragen, etc.Het inlezen en verwerken van maandelijkse premiestaten, met aandacht voor eventuele fouten, die je rapporteert en proactief oplost;Maandelijkse rekeninguittreksels van verzekeringsmaatschappijen controleren, afstemmen en fouten oplossen;Aanleren van taken als back-up, bijvoorbeeld voor het rappel- en BRB-systeem;Assisteren bij de voorbereiding van de jaarafsluiting: onderzoek doen, lijsten maken van verworpen uitgaven, etc.Proactieve opvolging van de beheerafdeling met betrekking tot boekhoudkundige zaken die vertraging oplopen of mogelijk problemen veroorzaken;Het monitoren van betalingen van klanten en tijdig signaleren als er iets dreigt mis te lopen.Overleg met collega’s van de andere vestigingen in Diest en Genk;Op termijn, indien gewenst, de mogelijkheid om door te groeien naar een functie met meer verantwoordelijkheid.
FinanceFinancialFull-timeFixed contract
Boekhoudkundig bediende deeltijds
Houthalen-Helchteren, België
Voor een garage in Houthalen zijn we op zoek naar een deeltijds boekhoudkundig bediende.
Hoe zal je dag er uitzien?
Klasseren van documentenInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenDiverse boekingenVoorbereidend werk voor de HR
FinanceCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
Tongeren, België
Voor een bedrijf binnen de automotive in Tongeren zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende die een voltijdse functie wilt invullen. Heb je interesse in onderstaand takenpakket van boekhoudkundig bediende? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Het takenpakket ziet er als volgt uit:
Inkomende facturen controleren op correctheidBetalingen tijdig uitvoerenInboeken van aan-en verkoopfacturenOpvolging van de balansen voor de leveranciersOndersteuning bieden bij het opmaken van de distributieplanning
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Turnhout
Specialisatie: Bouw
Wat moet je doen?
Algemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen (aankoop-verkoopfacturen), boeken banken/updaten, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluiting, BTW aangifte, Intranet beheren...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mailLoonadministratie, uren en materialen inschatten/verwerken, tijdsregistratie, RSZ aanmelding werven, borgstellingen beheren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Zuienkerke, België
Ben jij een nauwkeurige en gedreven administratieve professional die houdt van variatie in je werk?
Werk jij graag in een team van enthousiaste collega’s en is het voor jou vanzelfsprekend dat alles tot in de puntjes geregeld is?
Dan kom jij misschien in aanmerking om onze klant versterken en bij te dragen aan de groei van hun residentiële projecten!
Voor een bouwbedrijf (regio rond Brugge) zoeken wij een administratieve duizendpoot die verantwoordelijkheid neemt voor een breed scala aan administratieve taken en boekhoudkundige ondersteuning.
In deze rol ben jij van groot belang voor de dagelijkse operationele processen en zorg je ervoor dat alles op administratief vlak soepel en tijdig verloopt.
Jouw taken:
Beheren van de algemene administratieAdministratieve ondersteuning bieden voor het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bediendenZorgen voor een efficiënte aanvulling van kantoorbenodigdhedenBoeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van betalingen en verzorgen van het debiteuren-en crediteurenbeheerHet rapporteren van administratieve gegevens aan de Office & Finance Manager
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Izegem, België
Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;
Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.