Urgent
Hulpboekhouder
Hamont-Achel, België
Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder!
Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.
Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.
Je taken bestaan uit:
Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialsPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Dossierbeheerder
Lanaken, België
Ben jij een gemotiveerde boekhouder die op zoek is naar een familiale werkomgeving in Lanaken?
Heb je al enige ervaring of ben je net afgestudeerd? Wij verwelkomen je graag in ons dynamisch team!
Als dossierbeheerder bij ons kantoor zal je instaan voor de verwerking van de boekhoudkundige administratie van onze klanten. Je hebt een gevarieerde functie met onder andere:
Boeken van verkoop- en aankoopfacturen;Opstellen van BTW-aangiften;Jaarafsluitingen en tussentijdse balansen;Rapportages en analyses;Klantencontact en advies op maat;Samenwerken met het team om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Zuienkerke, België
Ben jij een nauwkeurige en gedreven administratieve professional die houdt van variatie in je werk?
Werk jij graag in een team van enthousiaste collega’s en is het voor jou vanzelfsprekend dat alles tot in de puntjes geregeld is?
Dan kom jij misschien in aanmerking om onze klant versterken en bij te dragen aan de groei van hun residentiële projecten!
Voor een bouwbedrijf (regio rond Brugge) zoeken wij een administratieve duizendpoot die verantwoordelijkheid neemt voor een breed scala aan administratieve taken en boekhoudkundige ondersteuning.
In deze rol ben jij van groot belang voor de dagelijkse operationele processen en zorg je ervoor dat alles op administratief vlak soepel en tijdig verloopt.
Jouw taken:
Beheren van de algemene administratieAdministratieve ondersteuning bieden voor het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bediendenZorgen voor een efficiënte aanvulling van kantoorbenodigdhedenBoeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van betalingen en verzorgen van het debiteuren-en crediteurenbeheerHet rapporteren van administratieve gegevens aan de Office & Finance Manager
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Boekhouding
Hever, België
Voor onze klant in de autosector in Boortmeerbeek zijn wij op zoek naar een administratief bediende in de boekhouding.
Als Administratief Bediende Boekhouding ben jij een onmisbare schakel binnen het team.
Je dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten:
Opvolging van debiteuren en het inboeken van inkomende facturen.Ondersteuning van de boekhouder met diverse boekhoudkundige taken, waaronder het inboeken van bank- en kastransacties, BTW-aangiftes en jaarafsluitingen.Uitvoering van allerhande administratieve werkzaamheden, zoals het behandelen van mails, post en telefoongesprekken.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende Orders
Ingelmunster, België
Als Administratief Bediende Orders ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken binnen de drukkerij. Je speelt een cruciale rol in het orderproces en draagt bij aan een efficiënte workflow. Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Verwerken van inkomende orders en zorgen voor een foutloze administratieve afhandeling.Communicatie met klanten over hun bestellingen en de status hiervan.Ondersteunen van het team bij administratieve taken en zorgen voor een goed beheer van documenten.Optimaliseren van de administratieve processen voor een soepeler verloop van de werkzaamheden.Uitvoeren van orderadministratie en rapportages.
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Specialisatie: Finance , bouw
Takenpakket
Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende
Taken:
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Sint-Eloois-Vijve, Waregem, België
Voor een handelszaak in Waregem, zijn wij op zoek naar aan administratief bediende:
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van enkele leveranciersJe doet de input van leveringen van goederen aan de hand van orderbevestiging/leverbon/factuurJe bent verantwoordelijk voor het melden en opvolgen van klachten bij leveringen van jouw leveranciersJe staat de aankoper bij voor allerhande administratieve takenJe houdt de webshop up-to-date aan de hand van beeldmateriaal
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende deeltijds
Waregem, België
Voor onze klant, gekende speler binnen de reissector, zijn we op zoek naar een tijdelijk deeltijds administratief bediende:
Je fungeert als backup voor de traveldesignersJe staat in voor allerhande administratieJe houdt het kantoor netjes en properJe ondersteunt de collega's waar nodig
InterimTourismFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Zulte, België
Voor een familiaal bedrijf in Zulte zijn wij op zoek naar een allround administratief bediende. Jouw takenpakket:
Algemene administratieMails beantwoordenTelefoons aannemenVoertuigenbeheerHelpen bij de administratie van de loonsverwerking
Is deze job gemaakt voor jouw? Bel ons op 09 381 91 95!
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Wervik, België
Elke bezoeker ontvangen met een glimlach (vrachtwagenchauffeurs, leveranciers, klanten, sollicitanten)Opmaken en controleren van diverse CMR- en douanedocumentenOpvolgen van bestellingen en de nodige mensen vanuit productie contacteren indien nodig.U staat in nauw contact met onze transportafdelingBehandelen en doorgeven van inkomende telefoons.Uitvoeren van diverse administratieve taken.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende garage
Wortegem-Petegem, België
Voor onze klant, gekende speler, zijn we op zoek naar een administratief bediende garage:
Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van stockartikelenJe maakt receptiebonnen op voor alle bestellingen van stock- en specifieke onderdelen en andere facturen, en je verwerkt kosten in voertuigfichesJe zorgt voor de administratieve opvolging van stockaantallen en prijzen na leveringJe volgt de leveranciersboekhouding op en zorgt voor een correcte verwerking van facturenJe vraagt retours aan voor specifiek bestelde onderdelen en verzorgt de administratieve opvolging hiervanJe werkt de driemaandelijkse facturatie af (aanrekenen van specifiek bestelde onderdelen en afdrukken)Je koopt carrosserieartikelen (non-paint en verfproducten) aanJe beheert de stock van bulkolie, ijzerprofielen, banden, perskoppelingen en flexibelsJe houdt de status van de stock van magazijnartikelen bij en zorgt voor tijdige bestellingenJe zet materiaal klaar voor interventies van de buitendienst.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Kruisem, België
Voor onze klant te Kruisem, actief in bouwsector zijn we op zoek naar een administratief bediende:
Je helpt je collega's van de andere afdelingen door allerhande administratieve taken voor jouw rekening te nemen! Je maakt verschillende prijslijsten op Je leest de prijslijsten in het ERP-programma
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Deinze, België
Ga je op zoek naar een boeiende en uitdagende functie als administratief bediende ?
Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, kijken we uit naar een administratief bediende.
Je uitdaging bestaat uit volgende administratieve taken:
Orders verwerken en de facturatie hiervan opmaken. Alles systematisch opvolgen in het ERP-pakket.Boekhoudkundige administratie: opvolgen betalingen, voorbereiden van betalingen, samenwerken met de boekhouder, ...Voorbereidende personeelsadministratie Opmaken van subsidiedossiersNauw samenwerken met het back-office team, de monteurs en de sales afdeling
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Deinze, België
Voor een klant in deinze die zich vooral richten op berijdbaar gazon en ondergrondse groeiruimtes voor bomen in stedelijke gebieden zijn wij op zoek naar een adminitratief bediende.Je zal 2 dagen in de week instaan voor het onthaal en de balie voor de klanten en helpen met aansturen van de chauffeurs, de overige dagen zal u vooral de facturatie doen en de controle van de aankoopfacturen.Wat word er van jou verwacht :
Stipt en correct stressbestendig en klantvriendelijkJe functioneert zowel zelfstandig als is teamverband
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Deinze, België
Voor een bedrijf in Deinze die specialist is in gereedschappen, machines, werkkledij, gereedschappen en zo veel meer, zoeken wij een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw takenpakket
Je verwerkt de bestellingen in ons ERP Systeem Je beheert mee de master data van onze webshop Je maakt rapporten op ter ondersteuning van onze verkoopmedewerkers en zone-verantwoordelijken Je analyseert prijzen en past deze eventueel aan in ons ERP Systeem Je zorgt voor algemene administratieve ondersteuning
Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Solliciteer dan snel ! 09 381 91 95 of deinze@vivaldisinterim.be
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Eernegem
Voor onze klant te Eernegem, gespecialiseerd in vleeswaren, zijn wij op zoek naar een administratief bediende voor een voltijdse betrekking. Jouw taken zijn:
Je staat in voor de input en verwerking van de bestellingen.Je bekijkt de prijsberekeningen en past aan indien nodig.Je staat in voor de input van de prijzen.Je neemt inkomende oproepen van zowel de horecazaken als de winkels aan. Je plaatst de bestellingen in het systeem. Je volgt op of de leveringen tijdig de deur uit kunnen.Je houdt de planning van de vrachten in de gatenJe neemt administratieve taken op je.Mails verwerken van leveranciers. ....
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.