Urgent
Hulpboekhouder
Hamont-Achel, België
Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder!
Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.
Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.
Je taken bestaan uit:
Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialsPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Dossierbeheerder
Lanaken, België
Ben jij een gemotiveerde boekhouder die op zoek is naar een familiale werkomgeving in Lanaken?
Heb je al enige ervaring of ben je net afgestudeerd? Wij verwelkomen je graag in ons dynamisch team!
Als dossierbeheerder bij ons kantoor zal je instaan voor de verwerking van de boekhoudkundige administratie van onze klanten. Je hebt een gevarieerde functie met onder andere:
Boeken van verkoop- en aankoopfacturen;Opstellen van BTW-aangiften;Jaarafsluitingen en tussentijdse balansen;Rapportages en analyses;Klantencontact en advies op maat;Samenwerken met het team om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning logistieke administratie
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning admin/logistiek proces
Waar moet je zijn? Dessel
Specialisatie: Transport
Takenpakket
Ondersteuning planning / logistiek proces op administratief vlak (nakijken routes chauffeurs, rij- rusttijden, CMR's, opmaak rittenbladen/vrachtbrieven, inplannen nieuwe klanten, ...)Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, motivatie chauffeurs, meedenken aan verbeteringen zoals nieuwe routes, ...Ondersteuning algemene admin, telefonie/mailKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopen
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)
Ravels, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)
Waar moet je zijn? Ravels
Specialisatie: Technische omgeving, metaal
Takenpakket
Ondersteuning managementKlantencontact (onthaal, telefonie, mail)Ondersteuning HR/Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, loonadministratie, verzekeringen, medische keuringen, opleidingen, ...Ondersteuning algemene admin/finance en facturatie VB. offertes, aanmaningen, betalingen opvolgen, ...PostverdelingOpvolging voorraad/stock + contact leveranciers mbt bestellingen, materialenRapporteren, vergaderzalen klaarzetten, meetings bijwonen + verslagen opmaken
OfficeChemistryPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office Assistant
Nazareth, België
Voor een bedrijf te Nazareth zijn we op zoek naar een Office Assistant
Hoe ziet je dag eruit als Office Assistant ?
Je wordt de stem, het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Je ontvangt en begeleidt op een professionele manier onze nationale en internationale klanten alsook andere bezoekers.Je beheert het wagenpark.Je beheert een aantal administratieve taken.Je verzorgt de vertalingen en opmaak van diverse documenten voor ingenieurs en programmeurs.Je werkt in een team van 3 collega’s.
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office Assistant
Overijse, België
Voor een dynamisch bedrijf dat gespecialiseerd is in machines voor tuinonderhoud, zijn wij op zoek naar een enthousiaste deeltijdse Office Assistant. Wil jij het aanspreekpunt zijn voor klanten en genieten van een gevarieerd takenpakket in een aangename werkomgeving? Lees dan snel verder!
Jouw verantwoordelijkheden:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met telefonische vragen.Je informeert klanten wanneer hun machine klaar is voor afhaling en biedt ondersteuning bij de facturatie.Je stelt de planning van technici op voor leveringen, afhalingen, plaatsingen of herstellingen bij klanten.Je ondersteunt de boekhouding.Je voert diverse administratieve taken uit.
OfficeAgriculturePart-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT!
Waar kom je terecht?📍
Een bouwbedrijf te Herentals
Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit:
Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder mét wagen
Paal, Beringen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder om het team in Paal, Beringen te versterken. Taken die je als boekhouder zal uitvoeren:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAlgemene administratieve taken
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!
Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor
Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden:
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende- calculator
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatie
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Bouw, elektriciteit
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. (analyse aanbestedingen, bestek, lastenboeken, tekeningen...) Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes/ kostprijsberekening op maat van de klant Nadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen + finalisatie met verantwoordelijke en projectleidingOffertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ... Rechterhand firma verantwoordelijke/ projectleiding
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve bediende rechterhand aankopers (backoffice)
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve allrounder- rechterhand aankopers (Backoffice + punctueel!)
Waar moet je zijn? Regio Arendonk
Specialisatie: Bouw, Engineering
Takenpakket
FOCUS: Administratie all day long: verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, orderbevestigingen beheren en controle, bestellingen plaatsen + contract en document management en beheer in ERP
Nauw contact met leveranciers, opvragen offertes en vergelijken, voorraad - stock managementNauw contact met leveranciers mbt leveringen, klachtenbeheerData input en klassement (Excel)
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek administratief bediende - planning/supply chain
Arendonk
Vivaldis Bedienden zoekt ....... Logistiek administratief bediende/ supply chain ondersteuning planning/aankoop.
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Warehouse, distributie Doorgroeikansen worden aangemoedigd Zeer breed takenpakket: Rapportage, opvolging/controle, Planning outbound, logistiek beheer, purchase
Takenpakket
Als spilfiguur tussen administratie, supply chain, aankoop/planning en warehouse ben je verantwoordelijk voor de begeleiding van de aankoop, planning, leveringen, ordermanagementJij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + contact leveranciers (opvraag prijzen en offertes, systeemadministratie/verwerking en opvolgen aankooporders, stock/voorraad opvolgen, opvolging/begeleiding/planning leveringen, communicatie naar magazijn mbt pickbonnen, ...) Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + prijsberekeningWat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, budget,leveringstermijn... in het achterhoofd. Kwaliteit en tijdige levering garanderen , beheer binnenkomende zendingen, communicatie wijzigingen in levering/zendingen, ...Voorbereiding aankoopfacturatieNauw overleg met managementNieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet afKritische blik Planning outbound, priority planningAanmaak rapporten
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende- commerciële flair (energie, duurzaam bouwen)
Mol, België
Vivaldis Office zoekt ........ Technisch administratief bediende- commerciële flair (energie, duurzaam bouwen )
Waar moet je zijn? Mol
Specialisatie: totaaloplossing in de bouwsector (energiezuinig bouwen van een woning tot zwembad)
Technische administratie: Technische collega's ondersteunen met offertes op maat, projectadministratie, bestellen materialen, inschatten materiaalkost, prijzen opvragen bij leveranciers, nacalculatie,...Ondersteuning met uitvoerings- projectplanning + bewakenKlanten te woord staan + begeleiding (commerciële flair = must)Autocad (nice to have)Contact professionals zoals architecten
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende /Customer service (achtergrond labo, voeding, chemie...)
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende /Customer service (achtergrond labo, voeding, chemie...)
Waar kom je terecht? TurnhoutSpecialisatie Voeding, labo, R&D
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of vragen/adviesAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt voedingsstalen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringen
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende toonzaaladvies interieur/bouw
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende spilfiguur balie-toonzaaladviesWaar moet je zijn?
Regio TurnhoutSpecialisatie: Bouw, sanitair-cv, loodgieterij, badkamers, afwerking, renovatie, interieur
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieOp termijn en na intensieve opleiding kan je zelfs met de klant een volledige badkamer samenstellen indien nodig (ontwerp met PC)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, nacalculatie, klantendossiers beheren ...Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding mbt de voortgang van het projectKlachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenDoorgroei kansen tot calculator, vestigingsverantwoordelijke, ...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende toonzaaladvies bouw/afwerking
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende spilfiguur commerciële binnendienst (balie-toonzaaladvies)
Waar moet je zijn?
Regio TurnhoutSpecialisatie: Bouw, sanitair-cv, loodgieterij, badkamers, afwerking, renovatie, hvac
Takenpakket
FOCUS= Jij bent het aanspreekpunt voor ECHTE vakmensen en verschillende partijen + Selectie leveranciers
De balie/toonzaal is jouw terrein (advies, begeleiding)Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander (analyse vraag, controle bouwplan, kostprijsberekening, nacalculatie, ...)Contact met leveranciers Afronden verkoopsdossier en ervoor zorgen dat deze administratief in orde isJe beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieOp termijn en na intensieve opleiding kan je zelfs met de klant een volledige badkamer samenstellen indien nodig (ontwerp met PC)Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding mbt de voortgang van het projectKlachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenAdministratieve ondersteuning collega's buitendienst, order entry, balieDoorgroei kansen tot calculator, vestigingsverantwoordelijke, ...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn?
Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.