Urgent
Hulpboekhouder
Hamont-Achel, België
Ben jij op zoek naar een uitdagende parttime functie in de financiële administratie? Lees dan zeker verder!
Voor een bedrijf, gelegen te Hamont-Achel, zijn we op zoek naar een financieel medewerker die zich graag vastbijt in cijfers, maar ook van het samenwerken in een hecht team houdt.
Als hulpboekhouder ben jij de spil tussen de verschillende afdelingen en draag je bij aan een efficiënte en transparante financiële administratie.
Je taken bestaan uit:
Het up-to-date houden van de financiële administratie;Verwerken van financiële gegevens en het boeken van de transacties;Onderhouden van contact met klanten en leveranciers;Het opstellen van financiële rapportages;Ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluiting;Beheren van de debiteuren- en crediteuradministratie;Diverse administratieve taken uitvoeren, zoals archivering en dossierbeheer.
FinanceMaterialsPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Controller en boekhouder
Pelt, België
Voor een chemiebedrijf in Pelt zijn we op zoek naar een boekhouder die ook controlling taken op zich wil nemen. Spreekt dit je aan? Lees snel verder!
Hoe zal je dag er uitzien?
Dagelijkse boekingen uitvoeren;Debiteuren- en crediteurenbeheer;Btw-aangiftes voorbereiden;Ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen;Bieden van ondersteuning bij interne controles;Meehelpen met de implementatie van het nieuwe ERP-tools;Financiële rapporteringen opmaken;Je zal de rechterhand worden van de Finance manager.
FinanceChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Comptable en fiduciaire h/f/x
Ath, Belgique
Vivaldis intérim cherche pour une fiduciaire spécialisée en agriculture nous recherchons un(e) comptable.Vos missions sont variées : Vous recueillez et analysez tous les documents liés à l’activité économique et comptable de l’entreprise :
Comptabilité fournisseurs/clientsComptes bancairesPaieGestion des stocksTrésorerieImmobilisations
Ceci afin de réaliser les documents financiers (bilan annuel, compte de résultats, liasse fiscale, compte d’exploitation, etc.).
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Administratief medewerker
Zaventem, België
Onze klant is een toonaangevende leverancier van hightech apparatuur, zoals scanning-elektronenmicroscopen, transmissie-elektronenmicroscopen, apparatuur voor oppervlakteanalyse, massaspectrometers, NMR-spectrometers en Clinical Chemistry Analyzers. Onze oplossingen ondersteunen diverse klantendoelstellingen, van routinematige analyses tot innovatieve doorbraken in nanotechnologie.
Wij zijn op zoek naar een Administratief en Logistiek Medewerker om het team deeltijds (max. 4/5e) te versterken.
Belangrijkste Taken
Algemene Administratie:
Het beantwoorden van inkomende oproepen, het opnemen van berichten en het doorverwijzen van oproepen indien nodig.Het afhandelen van e-mailvragen.Beheren van post en koeriersdiensten zoals FedEx.Ontvangen en verwerken van inkooporders.Het uitgeven van verkoopfacturen (instrumenten en verbruiksartikelen).Bestellingen verifiëren, inclusief klantgegevens en betalingsinformatie.Het regelen van verzendingen naar klanten.Het volgen van de leverstatus van bestelde artikelen en deze informatie delen met de betrokken personen.Klanten telefonisch of per e-mail contacteren om vragen te beantwoorden en ontbrekende informatie te verkrijgen.Het bijhouden en updaten van verkoop- en klantgegevens.Reizen en accommodatie regelen voor medewerkers en klanten.Bestellen van tentoonstellingsmateriaal (brochures, panelen, souvenirs, etc.).Bestellen van kantoorbenodigdheden (papier, kantoorartikelen, water, etc.).Ondersteunen van internationale medewerkers met uiteenlopende achtergronden.Het uitvoeren van andere relevante taken wanneer nodig.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Genk, België
Ben jij een nauwkeurige, gestructureerde en gedreven boekhoudkundige duizendpoot?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Hulpboekhouder voor een dynamisch bedrijf in het hart van Genk. Ben jij klaar om jouw boekhoudkundige talenten verder uit te breiden en een waardevolle bijdrage te leveren aan de financiële administratie? Lees dan snel verder!
Hoe zal je werkdag er uitzien?
Boekhouding van A-Y: aan- en verkoopfacturen, kas- en bankafschriften, onkostennota's, lonen, etc.Bewaken en optimaliseren van klanten en debiteurenbeheer;Je zorgt voor de voorbereiding en controle van het uitgaande betalingsverkeer;Je rapporteert aan de zaakvoerders.
FinanceMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder mét wagen
Paal, Beringen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder om het team in Paal, Beringen te versterken. Taken die je als boekhouder zal uitvoeren:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAlgemene administratieve taken
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf in Ham dat gespecialiseerd is in de productie van verpakkingen zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.
Hoe ziet je dag er uit?
Betalingen voorbereidenAankoopfacturen inboekenHet beheren van debiteuren en het opvolgen van betalingenOptimaliseren en actueel houden van leveranciers- en klantgegevensBtw- en IC-aangiftes voorbereidenHet analyseren van diverse financiële statistieken
In de toekomst zal de functie verder uitbreiden met extra verantwoordelijkheden, zoals:
Ondersteunen bij maandafsluitingenLonen verwerkenAssisteren bij audits
FinanceVariousFull-timeFixed contract
Voor een logistiek bedrijf te Kallo zijn we op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.Taken:
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van de aankoop- en verkoopfacturenJe helpt mee met het opmaken van aangiftesJe boekt de banken dagelijks bijJe controleert de verkoopprijzen van de verwerkte orders van onze binnendienstJe helpt bij het opvolgen van de debiteuren en het versturen van aanmaningen
InterimTransportFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder (Brugge)
Brugge, België
voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior Accountant - Assistant
Zandhoven, België
Vivaldis Interim is op zoek naar een enthousiaste en leergierige Junior Accountant - Assistent.
Hoe ziet jouw toekomstige werkweek er uit als Junior Accountant - Assistant?
Wel, dat is moeilijk te zeggen! Elke dag zal er namelijk anders uitzien, afhankelijk van de periode van het jaar, de dossiers in je portefeuille, de wensen en vragen van je klant...
Uiteraard ben je frequent bezig met accountancy & fiscale werkzaamheden.
Concreet ga je aan de slag met een gevarieerd takenpakket. Denk aan:
BTW-verplichtingenvoorbereiden van eindejaarsafsluitingende aangiften van zowel personen- als vennootschapsbelastinghet opmaken van jaarrekeningenverwerken van boekhoudkundige stukken
Hierbij werk je in een moderne, digitale omgeving en word je omringd door toffe collega's die jou door en door steunen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Comptable - Assistant contrôle de gestion
Tournai, Belgique
Vivaldis Tournai est à la recherche d'un(e) comptable. Pour ce poste, vous devrez :
Assurer la comptabilité clients/fournisseurs et assister le contrôleur de gestion dans le suivi des coûtsEtablir les diverses déclarations mensuellesImputer et vérifier les factures clients/fournisseursAssurer le classement des factures établies Effectuer le contrôle des comptes et justifications de fin de mois Effectuer les rapprochements bancairesElaborer les tableaux de bordEffectuer la préparation de différentes études et analyses demandéesFaire le suivi et l'imputation des immobilisationsAssurer les différentes tâches inhérentes à l'établissement du reporting mensuel et annuel
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve krak- office assistant (voltijds of 4/5de)
Retie, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve office assistant
Belangrijk: Talenknobbel (Ned , Eng + sterke basis Frans)
Takenpakket
Administratie all day long: Beheer orderproces (Bestellingen doen, opvolging materialen, controle voorraad en stock, lever- en bestelbonnen opmaken en nakijken) postverdeling, briefwisseling, opvragen en opvolgen offertes, webshop...Administratieve ondersteuning/ontlasting buitendienst, sales en managementVerantwoordelijk voor administratieve processen en veelvuldig contact met klant, leveranciersOndersteuning facturatie, debiteuren-crediteurenbeheer, opvolging aanbestedingenBeheer ERP, meewerken en meedenken aan digitaliseringOndersteuning marketing materialen / interne events en social mediaOndersteuning ISO certificatie
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)
Ravels, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)
Waar moet je zijn? Ravels
Specialisatie: Technische omgeving, metaal
Takenpakket
Ondersteuning managementKlantencontact (onthaal, telefonie, mail)Ondersteuning HR/Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, loonadministratie, verzekeringen, medische keuringen, opleidingen, ...Ondersteuning algemene admin/finance en facturatie VB. offertes, aanmaningen, betalingen opvolgen, ...PostverdelingOpvolging voorraad/stock + contact leveranciers mbt bestellingen, materialenRapporteren, vergaderzalen klaarzetten, meetings bijwonen + verslagen opmaken
OfficeChemistryPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Office Assistant
Nazareth, België
Voor een bedrijf te Nazareth zijn we op zoek naar een Office Assistant
Hoe ziet je dag eruit als Office Assistant ?
Je wordt de stem, het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Je ontvangt en begeleidt op een professionele manier onze nationale en internationale klanten alsook andere bezoekers.Je beheert het wagenpark.Je beheert een aantal administratieve taken.Je verzorgt de vertalingen en opmaak van diverse documenten voor ingenieurs en programmeurs.Je werkt in een team van 3 collega’s.
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office Assistant
Overijse, België
Voor een dynamisch bedrijf dat gespecialiseerd is in machines voor tuinonderhoud, zijn wij op zoek naar een enthousiaste deeltijdse Office Assistant. Wil jij het aanspreekpunt zijn voor klanten en genieten van een gevarieerd takenpakket in een aangename werkomgeving? Lees dan snel verder!
Jouw verantwoordelijkheden:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met telefonische vragen.Je informeert klanten wanneer hun machine klaar is voor afhaling en biedt ondersteuning bij de facturatie.Je stelt de planning van technici op voor leveringen, afhalingen, plaatsingen of herstellingen bij klanten.Je ondersteunt de boekhouding.Je voert diverse administratieve taken uit.
OfficeAgriculturePart-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek administratief assistent
Verrebroek, Beveren, België
Voor een wereldwijde leverancier van mobiliteitsoplossingen in regio Verrebroek 📍 zijn we op zoek naar een Logistiek Administratief assistent.
Jouw takenpakket bestaat oa uit:
Je ondersteunt het logistieke teamJe draagt bij aan het verzekeren van een efficiënte en tijdige verplaatsing van goederenJe bent verantwoordelijk voor het afhandelen van verschillende administratieve takenJe coördineert de zendingen en houd gegevens nauwkeurig bijJe communiceert met leveranciers, klanten en interne teams
InterimAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
Genk, België
Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie waarbij je zowel boekhoudkundige als verzekeringsgerelateerde taken kunt combineren? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Voor een verzekeringskantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Je verantwoordelijkheden zijn:
Dagelijks boeken van facturen (leveranciers) en het ingeven van betalingen in Isabel;Bankafschriften inlezen en premiebetalingen toewijzen aan klantdossiers;De leveranciersboekhouding op punt stellen: facturen afstemmen, ontbrekende documenten opvragen, etc.Het inlezen en verwerken van maandelijkse premiestaten, met aandacht voor eventuele fouten, die je rapporteert en proactief oplost;Maandelijkse rekeninguittreksels van verzekeringsmaatschappijen controleren, afstemmen en fouten oplossen;Aanleren van taken als back-up, bijvoorbeeld voor het rappel- en BRB-systeem;Assisteren bij de voorbereiding van de jaarafsluiting: onderzoek doen, lijsten maken van verworpen uitgaven, etc.Proactieve opvolging van de beheerafdeling met betrekking tot boekhoudkundige zaken die vertraging oplopen of mogelijk problemen veroorzaken;Het monitoren van betalingen van klanten en tijdig signaleren als er iets dreigt mis te lopen.Overleg met collega’s van de andere vestigingen in Diest en Genk;Op termijn, indien gewenst, de mogelijkheid om door te groeien naar een functie met meer verantwoordelijkheid.
FinanceFinancialFull-timeFixed contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Zuienkerke, België
Ben jij een nauwkeurige en gedreven administratieve professional die houdt van variatie in je werk?
Werk jij graag in een team van enthousiaste collega’s en is het voor jou vanzelfsprekend dat alles tot in de puntjes geregeld is?
Dan kom jij misschien in aanmerking om onze klant versterken en bij te dragen aan de groei van hun residentiële projecten!
Voor een bouwbedrijf (regio rond Brugge) zoeken wij een administratieve duizendpoot die verantwoordelijkheid neemt voor een breed scala aan administratieve taken en boekhoudkundige ondersteuning.
In deze rol ben jij van groot belang voor de dagelijkse operationele processen en zorg je ervoor dat alles op administratief vlak soepel en tijdig verloopt.
Jouw taken:
Beheren van de algemene administratieAdministratieve ondersteuning bieden voor het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bediendenZorgen voor een efficiënte aanvulling van kantoorbenodigdhedenBoeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van betalingen en verzorgen van het debiteuren-en crediteurenbeheerHet rapporteren van administratieve gegevens aan de Office & Finance Manager
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialsFull-timeFixed contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.