Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(4)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(4)
Language
Dutch
(3)
French
(1)
Speciality
Office
(4)
Sector
Car
(3)
Services
(1)
4 Jobs found
Collaborateur Customer Service
BRUSSEL
Home + Repair + Assistance + Solutions Deze vier woorden vatten perfect de diensten samen die door onze klant worden aangeboden. Gespecialiseerd in nooddiensten en huisreparaties, biedt onze klant hulp aan verzekerden met een brandverzekering bij een van zijn partners. Dankzij zijn expertise levert hij snelle en efficiënte oplossingen om beschadigde goederen na een schadegeval weer in goede staat te herstellen. U maakt deel uit van een groot team dat klanten helpt met het beantwoorden van hun vragen, problemen en klachten. Als eerste contactpunt zorgt u voor een uitstekende service. Het Operations-team werkt nauw samen met andere afdelingen om ervoor te zorgen dat klanten altijd de juiste antwoorden op hun vragen ontvangen. Uw belangrijkste verantwoordelijkheden: Klantencontact onderhoudenBeheer en opvolging van dossiersDe klant voorzien van de nodige informatie, zodat alle vragen duidelijk beantwoord worden en de klant weet welke stappen er ondernomen wordenDirect contact (telefonisch/email) onderhouden met onze partners en hen motiveren om de gevraagde werkzaamheden uit te voeren, met respect voor deadlines en kwaliteitsnormenDe nodige gegevens duidelijk en volledig in het systeem invoerenHet garanderen van een volledige opvolging van dossiers van A tot Z.
Office
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Collaborateur Customer Service
Bruxelles
Vivaldis is op zoek naar meerdere Customer Service Agents - Bijstandsmedewerkers voor een verzekeringsmaatschappij in Brussel. In deze functie bied je hulp aan klanten die pech of een ongeval hebben gehad op de weg. Je coördineert de bijstand en zorgt ervoor dat ze snel en efficiënt geholpen worden. Jouw taken: Klanten in nood bijstaan, zowel in België als in het buitenland.Bijstand organiseren door pechdiensten, takeldiensten of vervangwagens in te schakelen.Dossiers van A tot Z opvolgen en duidelijke communicatie met de klant.Samenwerken met een netwerk van partners (garages, pechdiensten, enz.).Klanten geruststellen en hen begeleiden door het hele proces.
Office
Car
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Service Desk medewerker
BORNEM
Voor een bedrijf gelegen in Bornem zijn wij op zoek naar een Garantie en facturatie specialist. Zorg je voor de administratieve opvolging van de werkzaamheden van de werkplaatsZorg je voor een correcte interne en externe facturatie van deze werkzaamheden en ben je hiervoor ook het aanspreekpuntBewaak en monitor je mee de tijd die de mecaniciens nodig hebben voor het uitvoeren van de werkzaamhedenBehandel je aanvragen voor onderhoud en reparaties bij leasingmaatschappijenStel je de garantieclaims naar onze constructeurs van DAF en FIAT opVolg je onderhoudscontracten op via leasingmaatschappijenMaak je bestekken op voor klantenRegistreer je klachten en volg je deze op klantvriendelijke wijze opOnderhoud je goede contacten met de medewerkers van receptie, magazijn en werkplaats
Office
Car
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Collaborateur Customer Service
Liège
🚙🚗 En tant que Chef Après-Vente, vous assurez la gestion et la supervision du service après-vente de la concession, incluant la mécanique, la carrosserie, le magasin ainsi que la réception, tout en optimisant les performances du département et en assurant la satisfaction client.✅Vous êtes en charge des tâches suivantes :· Vous dirigez et animez l’équipe après-vente, en maintenant une dynamique positive et collaborative.· Vous garantissez la bonne utilisation des outils et le respect des procédures recommandées par le groupe.· Vous fixez des objectifs mensuels et annuels pour chaque membre de l’équipe et suivez régulièrement les résultats.· Vous formez les nouveaux collaborateurs et soutenez le développement continu des compétences des équipes en place.· Vous évaluez les membres de l’équipe après-vente.· Vous supervisez et coordonnez l'ensemble des activités du service après-vente.· Vous optimisez le planning des rendez-vous clients.· Vous assurez la répartition des tâches en adéquation avec les compétences des collaborateurs.· Vous collaborez avec les forces de vente pour les accessoires, la préparation des véhicules neufs/occasions et la connectivité des véhicules.· Vous assurez le respect des procédures de garantie établies par le constructeur.· Vous préparez les dossiers de garantie de manière exhaustive.· Vous offrez une qualité de service irréprochable à chaque étape du parcours client.· Vous gérez les réclamations clients avec diligence et efficacité.· Vous mettez en place et suivez des plans d’action pour garantir le respect des standards qualité.· Vous maintenez un environnement de travail propre et ordonné.· Vous veillez au respect des consignes de sécurité et à la conformité des installations.
Office
Car
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!