Jobs

Jobs

395 Jobs found
Urgent

Administratief Bediende | Bouw

Waregem, België

Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.   Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende: Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Administratief Bediende

WETTEREN

Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging 
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Technisch Administratief Medewerker

Duffel, België

Vivaldis Office  zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE! Waar moet je zijn? DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen. Wat moet je doen als Technisch administratief bediende? Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch bediende commerciële flair hout/bouw

Retie

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn? RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie  Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren 
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Commercieel bediende

Schoten

Ben jij klantgericht, communicatief sterk en heb je een hands-on mentaliteit? Dan is deze functie iets voor jou! Wij bieden een breed assortiment binnen- en buitenklimaat en comfort oplossingen voor alle seizoenen.    Als Commerciële medewerker binnendienst ben je verantwoordelijk voor het volledige verkoopproces van A tot Z. Je beheert klantorders, onderhoudt klantrelaties, coördineert logistieke processen en zorgt voor uitstekende service. Jouw inzet draagt bij aan klanttevredenheid en de commerciële groei van ons bedrijf in de Benelux. Je rapporteert aan de Operations Manager Benelux en Export en werkt nauw samen met het Sales-team, logistieke partners en klanten.  Orderbeheer: Verwerken en opvolgen van klantorders (order entry, facturatie).Controleren productbeschikbaarheid en communiceren levertijden.Afstemmen met logistieke partners over verzendingen en leveringen.Analyseren en corrigeren van foutieve leveringen en facturen. Klantondersteuning: Eerste aanspreekpunt voor retailers, consumenten en technische dienstverleners in de Benelux (focus op België).Beantwoorden van vragen over producten, prijzen en leveringen.Onderhouden van contact met collega’s in het buitenland.Oplossen van klachten en escaleren waar nodig. Sales Support: Beheren en bijwerken van artikelbestanden.Aftersales en verwerking van serviceaanvragen en retourzendingen.Ondersteuning van de Sales Manager, Accountmanagers en Operations Manager.  
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

deeltijds administratief Bediende

Waregem, België

Voor onze klant te Waregem, zijn we op zoek naar een parttime Administratief bediende:   Je werkt elke voormiddag!   Je staat in voor het beheer van sociale zekerheidsdocumenten, waaronder CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes van weerverletJe maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor de werfopstartJe stelt werfdossiers op en beheert dezeJe staat in voor de voorbereiding van de loonadministratie en het invoeren van gegevens in de Data LijstJe maakt badges aan in GeoDynamics en beheert deze nauwkeurigJe staat in voor de telefonie en onthaal en zorgt zo voor een vlotte communicatie binnen het team en met externe partijen
InterimConstructionPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende Orders

Ingelmunster, België

Als Administratief Bediende Orders ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken binnen de drukkerij. Je speelt een cruciale rol in het orderproces en draagt bij aan een efficiënte workflow. Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Verwerken van inkomende orders en zorgen voor een foutloze administratieve afhandeling.Communicatie met klanten over hun bestellingen en de status hiervan.Ondersteunen van het team bij administratieve taken en zorgen voor een goed beheer van documenten.Optimaliseren van de administratieve processen voor een soepeler verloop van de werkzaamheden.Uitvoeren van orderadministratie en rapportages.  
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende

Izegem, België

Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;   Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

IZEGEM

voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende   U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten  
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Deinze, België

Voor een bedrijf in Deinze die specialist is in gereedschappen, machines, werkkledij, gereedschappen en zo veel meer, zoeken wij een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw takenpakket  Je verwerkt de bestellingen in ons ERP Systeem Je beheert mee de master data van onze webshop Je maakt rapporten op ter ondersteuning van onze verkoopmedewerkers en zone-verantwoordelijken Je analyseert prijzen en past deze eventueel aan in ons ERP Systeem Je zorgt voor algemene administratieve ondersteuning  Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Solliciteer dan snel ! 09 381 91 95 of deinze@vivaldisinterim.be 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

HARELBEKE

Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een administratief bediende Nazorg.   Als Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen met betrekking tot vragen, meldingen en storingen op het gebied van gebouwonderhoud en technieken. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van binnenkomende verzoeken en bent verantwoordelijk voor het coördineren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden. Je draagt bij aan een veilige, goed functionerende en comfortabele werkomgeving. Je staat in voor het incidentbeheer. Aannemen, registreren en opvolgen van meldingen met betrekking tot gebouwtechnieken (zoals HVAC, verlichting, liften, brandveiligheidssystemen) en gebouwonderhoud (zoals schoonmaak, reparaties, en schadeherstel).Je coördineert onderhoudswerkzaamheden door samen te werken met interne technische teams en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat deze tijdig en effectief worden uitgevoerd.Je adviseert en informeert betrokkenen over de status van hun meldingen en de voortgang van reparaties en onderhoud.Je houdt meldingen, uitgevoerde werkzaamheden en onderhoudshistorie nauwkeurig bij in een onderhoudsmanagementsysteem.Je staat in voor een duidelijke communicatie met bewoners, gebruikers en technische teams over geplande werkzaamheden en mogelijke verstoringen.Je zorgt dat alle onderhoudswerkzaamheden voldoen aan de relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende bouw regio Aalter

Knesselare, Aalter, België

Voor onze klant te Knesselare een gekende speler in de regio zoeken wij een ervaren technisch bediende HVAC & sanitair. Als Technisch Administratief Bediende met enige voorkennis HVAC en sanitair werk je technisch ondersteunend en sta je in voor een vlotte administratieve opvolging.   Jouw takenpakket: Je beheert technische documentatie in ons ERP-systeem, maakt offertes op en doet bestellingen bij leveranciers.Je communiceert vlot met ons technisch personeel, klanten en leveranciers.Waar nodig bied je allround technisch administratieve ondersteuning (technische depannages, schadedossiers,…)  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende hvac Aalter

Knesselare, Aalter, België

Voor onze klant te Aalter zoeken wij een gemotiveerde administratief bediende in de bouwsector!    Altijd al als administratief bediende bouw aan de slag willen gaan? Spreekt onderstaande vacature je aan?   Je takenpakket als administratief bediende bouw voor de afdeling HVAC & sanitair: Je bent verantwoordelijk voor het administratieve deel: bestellingen plaatsen en opvolgen,  offertes opvolgen, voorbereiding facturatie,...Je beantwoordt telefoon; dus je bent het eerste aanspreekpunt van het bedrijf! Waar nodig bied je allround technisch administratieve ondersteuning (technische depannages, schadedossiers,…)     Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Deinze, België

Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:   Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

KORTRIJK

Voor onze klant regio Kortrijk actief in de IT zoeken we een tijdelijk administratief bediende (al zeker tot 12-2025)   Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor de orderadministratie. Je verwerkt inkomende bestellingen van onze klanten en vertaalt ze naar uitgaande bestellingen voor onze leveranciers.   Je volgt de uitgaande bestellingen op en stuurt ze in overleg met de Office Manager bij. Je volgt de binnenkomende leveringen op en informeert de andere teams over de verwachte levertermijnen. Je zorgt voor de correcte registratie van de gegevens in ons ERP-systeem.   Daarnaast controleer je de binnenkomende facturen, neem je bij problemen contact op met de leveranciers, volg je het proces op (vb. opmaak kredietnota’s). Ook help je de Office Manager bij de opstelling van uitgaande facturen naar klanten.   Je werkt mee in een beurtrol voor het onthaal van onze bezoekers en de telefonische receptie. Hierbij dispatch je vragen van onze klanten voor technische interventies op een efficiënte manier naar de collega’s van de servicedesk.   Je rapporteert aan de Office Manager van het administratief team. Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

KORTEMARK

Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.   Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die het volledige klantencontact beheert: van orderverwerking en -bevestiging tot de opvolging van leveringen. Naservice
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Zedelgem, België

Voor onze klant in Zedelgem, actief in de technische sector, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende.   Je functie omvat: Administratief ondersteunen van de projecten in uitvoeringOpvolgen van vorderingsstaten in het ERP-pakketOpmaken van facturenOpvolgen van betalingenAdministratief beheren van de tak onderaannemingenOpvolgen van contracten en prestaties van onderaannemersWerfmeldingen volgens de werkplanningOrganiseren van bedrijfsevenementen (congé inzet, teambuilding, ...)Regelen van attenties bij jubilea, geboortes en andere gelegenhedenVerzorgen van interne communicatie, o.a. beheren van lokale vestigingspagina op IntranetVerwelkomen en communicatie met externe bezoekers (onthaal, mailverkeer, telefonie)  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende garage

Wortegem-Petegem, België

Voor onze klant, gekende speler, zijn we op zoek naar een administratief bediende garage:   Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van stockartikelenJe maakt receptiebonnen op voor alle bestellingen van stock- en specifieke onderdelen en andere facturen, en je verwerkt kosten in voertuigfichesJe zorgt voor de administratieve opvolging van stockaantallen en prijzen na leveringJe volgt de leveranciersboekhouding op en zorgt voor een correcte verwerking van facturenJe vraagt retours aan voor specifiek bestelde onderdelen en verzorgt de administratieve opvolging hiervanJe werkt de driemaandelijkse facturatie af (aanrekenen van specifiek bestelde onderdelen en afdrukken)Je koopt carrosserieartikelen (non-paint en verfproducten) aanJe beheert de stock van bulkolie, ijzerprofielen, banden, perskoppelingen en flexibelsJe houdt de status van de stock van magazijnartikelen bij en zorgt voor tijdige bestellingenJe zet materiaal klaar voor interventies van de buitendienst.   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Eke, Nazareth, België

Voor onze klant met vestiging in Eke-Nazareth zijn we op zoek naar een Operations Support Officer: Je wordt verantwoordelijk voor de operationele en administratieve afhandeling van leveringen Hierbij werk je nauw samen met je collega's!Je neemt telefonische bestellingen op en registreert de bestellingen die per mail binnenkomen in het ERP-systeemJe helpt de klant verder met hun vragen omtrent keuzes producten, prijzen, leveringen, facturen,..Je verwerkt en controleert met grote nauwkeurigheid de rittenbladen van de chauffeurs Je zorgt voor een nauwkeurige en foutloze facturatie Bijkomend spring je met de glimlach bij als er andere administratieve taken moeten gebeuren zoals bv. de dispatch-afdeling ondersteunen Interesse in deze boeiende en gevarieerde administratieve functie? Stuur dan snel je CV naar deinze @vivaldis interim.be! 
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Student Administratief Bediende

Drongen

Ben je op zoek naar een studentenjob? Wil je aan de slag als onthaalmedewerker/ administratief bediende?   Lees dan snel verder! Voor een mooi bedrijf in Drongen, zijn we vandaag op zoek naar een student! Jouw takenpakket: Je verwerkt samen met de andere collega's aanvragen van klantenDit kan zowel telefonisch, per mail als via de websiteJe start een klantendossier op en vult de nodige informatie aanJe gaat in overleg met de klant over zijn/haar aanvraag en onderneemt de nodige stappen  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!