Jobs

Jobs

201 Jobs found

Receptionist garage 2 ploegen

Herentals, België

Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens,  zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket : Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

Herentals

Voor onze klant, een A-merk garage te Herentals, zijn wij op zoek naar een receptionist! Takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel fysiek als telefonischJe plant onderhoud/herstellingen aan hun wagen inJe bent verantwoordelijk voor de planning van de werkplaatsJe beantwoordt de vragen van klantenAllround administratieve taken
InterimCarFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Receptionist garage

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een autogarage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit: Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

HASSELT

Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor / receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een garage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als service advisor / receptionist bestaat uit: Je onthaalt en informeert klanten;Je beantwoordt e-mails en telefoons van klanten;Je maakt werkfiches;Je stelt onderhoudsschema's op;Samen met de werkplaats maak je de planning;Je houdt de Carpass up-to-date;Je behandelt klachten;Je analyseert technische problemen en maakt ze over aan de specialisten;Je werkt technische problemen uit en stelt ze voor aan klanten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist / Bewakingsagent

BRUSSEL

Als bewakingsagent / receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt en speel je een sleutelrol in de beveiliging en het onthaal van de site. Je zorgt voor een warm en professioneel ontvangst van bezoekers en waakt over de naleving van de veiligheidsprocedures. Jouw verantwoordelijkheden: Toegangscontrole uitvoeren aan de ingangen van het terrein.Bezoekers, leveranciers en contractors ontvangen, registreren en begeleiden.Badgebeheer in samenwerking met de verantwoordelijke dienst.Beheer van inkomende telefoongesprekken en e-mails.Verstrekken van informatie over diensten, openingsuren en locaties.Geven van veiligheidsinstructies aan contractors.Toekennen van tijdelijke badges en beheer van sleutels.Toezicht houden op poorten, slagbomen en tourniquets om een vlotte en veilige doorgang te garanderen.Snel en adequaat reageren op onvoorziene situaties of technische storingen.Altijd handelen met een zero risk mindset voor maximale veiligheid.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptie medewerker

Mechelen, België

Voor een autogarage regio Mechelen zijn we op zoek naar een Technische Service advisor met ervaring voor de dienst naverkoop.   Je staat in voor het onthaal van de klanten, je beantwoordt hun vragen op correcte wijze.Je vraagt goed door om het probleem goed te kunnen schetsen en de juiste oplossing voor te leggen.Je verzorgt de facturatie, beheert de agenda en houdt het klassement in orde.Je bezorgt de technische fiches aan onze techniekers.Je koppelt goed terug naar de klant op een commerciële manier.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist met administratieve taken

SCHOTEN

Voor een specialist in ijzerwaren en gereedschappen gelegen in Schoten, zijn wij op zoek naar een receptionist met aanvullende administratieve taken.   Je takenpakket bestaat uit:   Eerste aanspreekpunt voor de klantenTelefonische oproepen aannemen en doorschakelen naar de juiste afdelingOpvolgen van bestellingen en orders en invoeren en controleren in het ERP-systeemOndersteuning van administratieve taken en documentenbeheerWerken met excel zoals prijslijsten aanvullen en andere softwareprogramma's om gegevens bij te houden
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

Brugge, België

Spreek jij vloeiend Nederlands, Frans en Engels? Is klantvriendelijkheid je tweede natuur? Wil je aan de slag als hotelreceptionist? Check, check en nog eens check? Lees dan zeker verder!   Voor onze klant, een hotel in regio Brugge, zijn wij op zoek naar een receptionist. ( Je zal instaan voor de check-in van de klanten, hen te woord staan op een steeds uiterst vriendelijke manier.Je bent het visitekaartje van het bedrijf, hun eerste contact met het hotel ben jij verantwoordelijk voor. 
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist Vrachtwagen Garage

Drongen

Planmatig sterk, klantvriendelijk, stressbestendig? Drie keer check? ✅ ✅ ✅ Een sterke interesse voor voertuigen?   Misschien ben jij dan wel de persoon die we zoeken! Voor onze klant, een grote speler in bedrijfsvoertuigen, zijn we op zoek naar een receptionist voor een vrachtwagen garage regio Drongen.📍   Klaar voor je werkdagen? Want na je kopje koffie, thee of chocomelk, you are on a roll!☕️🤩 Samen met je collega's receptionisten ben je verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van afspraken voor reparatie en onderhoud aan vrachtwagens en trailers. Daarnaast neem je opdrachten van klanten in ontvangst. Je stelt werkorders op en verdeelt ze onder de mecaniciens. Je staat mogelijks ook in voor het opmaak van een offerte. Je bent steeds in communicatie met de werkplaats en je leidinggevende. 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalbediende

ELSEGEM

Voor onze klant, een gekende firma, zijn we op zoek naar een onthaalbediende:Ben jij communicatief en op zoek naar een job als onthaalbediende?  Je zorgt voor een fijn onthaal, en helpt klanten en bezoekers verderJe streeft steeds naar een klantvriendelijk contact, dit zowel face-to-face, via mail en telefonischJe staat in voor allround administratieve takenJe houdt de receptie properVoor meetings, afspraken zet je de vergaderzalen proper 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalbediende

Gentbrugge, Gent, België

Voor een bandencentrale te Deinze zijn wij op zoek naar een assistant filiaal leider (onthaalbediende). Werktaken Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten: voor afspraken, service en verkoop van banden.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je rapporteert aan de Filiaalleider, je bent zijn/haar rechterhand voor de organisatie van het filiaal en neemt een deel van zijn/haar verantwoordelijkheden over bij diens afwezigheid.Elke klant weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalbediende Garage

Genk, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als onthaalbediende?  Kom jij graag in contact met klanten?    Dan ben jij misschien de geschikte kandidaat voor ons!   Voor een onze klant, een autogarage gelegen in Genk zijn wij momenteel op zoek naar een onthaalbediende.    Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers en klanten. Je zorgt voor een warm welkom, biedt hen de nodige informatie en begeleidt hen naar de juiste persoon of afdeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoons, het beheren van agenda’s en het verwerken van administratieve taken.   Takenpakket: Je staat aan het onthaal en ontvangt klanten en helpt hun verder. Je ben eerste aanspreekpunt binnen de garage alsook telefonisch. Je plant afspraken van de klant in en stemt dit af met de collega's. Je maakt afspraken met de klant specifiek voor de werkplaats.Je hebt bij voorkeur een technische achtergrond om een goede inschatting van de tijdsduur te kunnen maken van herstellingen.Je staat mee in voor de facturatie en de algemene administratie.Je staat in voor het opmaken van correcte facturen. ...  
OfficeCarFull-timeFixed contract

Onthaalbediende

WAREGEM

Als ervaren onthaalbediende binnen onze organisatie ben je een onmisbare schakel in een dynamische bouwomgeving. Je levert een belangrijke bijdrage aan de administratieve processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Beheren van sociale zekerheidsdocumenten zoals CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes van weerverlet.Opstellen van deel- en raamovereenkomsten voor onderaannemers en controleren van de nodige documenten voor de werfopstart.Opstellen en beheren van werfdossiers om een efficiënte workflow te waarborgen.Voorbereiden van de loonadministratie en invoeren van gegevens in de Data Lijst.Aanmaken en nauwkeurig beheren van badges in GeoDynamics.Onthaal en telefonie, je zorgt voor een vlotte communicatie binnen het team en met externe partijen.  Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Mechelen

Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken. Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:   Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.Je helpt af en toe actief mee in ons magazijn, goederen scannen, een bestelwagen inladen,...
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Mechelen

Voor onze klant in Mechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeerder carrosserie.    Als dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats carrosserie. Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder en atelier. Je staat in voor alle administratieve opvolging en je zorgt ervoor dat alle dossiers up to date zijn. Je overlegt rechtstreeks met de vestigingsdirecteur en de werkplaatsleider.   Een greep uit het takenpakket:  onthaal van klanten aan de receptieopstellen van dossiers met de nodige documentatie en foto's incorrect afhandelen van de administratie per dossierbeheren van planning van vervangwagensopmaken van offertes en bestekkenbestellen van onderdelen voor wagens in samenspraak met de werkplaatsverantwoordeijkefacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Managementassistent

Kampenhout

Ben jij een proactieve, gestructureerde en communicatief sterke professional die graag ondersteuning biedt op strategisch en operationeel niveau? Wil jij bijdragen aan de groei van een dynamisch interieurconstructiebedrijf? Dan zoeken wij jou!   Over ons Wij zijn een toonaangevend interieurconstructiebedrijf dat gespecialiseerd is in op maat gemaakte oplossingen. Vakmanschap en innovatie staan bij ons centraal, en we streven naar duurzaamheid, klantgerichtheid en operational excellence.   Jouw rol Als rechterhand van de salesmanager/directeur heb je een veelzijdige functie waarin je ondersteuning biedt bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten. Je vormt de brug tussen verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat processen soepel en efficiënt verlopen. Jouw inzet zorgt ervoor dat de salesmanager zich kan focussen op groei en ontwikkeling.   Taken en verantwoordelijkheden Ondersteunen van de salesmanager/directeur bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten.Opvolgen van offertes en klantcontacten om verkoopkansen te maximaliseren.Plannen en voorbereiden van vergaderingen, presentaties en rapportages.Coördineren van interne processen en de samenwerking tussen verkoop, productie en andere afdelingen.Bewaken van deadlines en zorgen voor tijdige uitvoering van acties.Bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van salesstrategieën.Beheren van CRM-systemen en administratieve ondersteuning bieden bij verkoopdossiers.  
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Keerbergen

Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit: In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract

Baliemedewerker

Vilvoorde, België

Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten: Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!