Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Accountant
Nazareth, België
Voor een bouwbedrijf in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende:
Jouw takenpakket:
Je voert zowel dagelijkse boekhoudkundige taken uit als meer analytische activiteitenJe bewaakt de kredietwaardigheid van de klanten en volgt hun betaalgedrag opJe boekt dagelijks klanten-en leveranciersfacturen in SAP en controleert balansposten.Je werkt mee aan de maand/kwartaal/jaar afsluitingenJe houdt ervan bij te dragen aan de optimalisatie van interne processen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende Boekhouding / Management assistente / Meteen Vast Contract
SINT-AMANDS
Voor een bedrijf gelegen in Puurs zijn wij op zoek naar een Management Assistent.
Bediende boekhouding / management assistent
Receptie:
o Aannemen van de telefoon
o Ontvangst en assisteren van bezoek
o Bestellen broodjes
Assisteren van directie
o Beheer van de post
o Manus van alles voor de directie en binnendienst
o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering
Medeverantwoordelijk voor de correcte uitvoer van de
financiële administratie
o Controle en invoer van aankoopfacturen in de
financiële administratie
o Controle en invoer van verkoopfacturen in de
financiële administratie
o Debiteurenbeheer
o Bijhouden van kostenspecificaties
o Invoer van betalingsvoorstellen
o Beheer van kantoormaterialen
o Verzorgen rapportages
o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering
Assisteren bij verschillende administratieve taken
o Maken van productspecificaties
o Opvragen en bijhouden van productspecificaties
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:
Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Zonnebeke, België
Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Hier zal je instaan voor volgende taken:
Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Izegem, België
Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;
Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig medewerker
MIDDELKERKE
Ben jij een administratieve boekhoudkundig medewerker met interesse in immobiliën? Lees dan zeker verder!
Voor onze klant, een immokantoor te Middelkerke, zijn wij dringend op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je staat in voor het inboeken van facturenJe staat in voor het telefoon- en e-mailverkeer van de klantenJe doet het onthaal en inkomende telefoonsJe plant de afspraken in voor de vastgoedmakelaarsJe staat in voor allerlei bijkomende administratieve takenJe rapporteert aan de zaakvoerder
FinanceReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Parttime Boekhoudkundig Medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant gelegen in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in het ontwikkelen en distribueren van kook- en keukengerei, zijn we op zoek naar een boekhouder.
Je bent verantwoordelijk voor volgende taken:
Je staat in voor het beheer van je eigen dossiersInboeken van aan- en verkoopfacturenVerwerken van financiële verrichtingenOpmaken van de btw-aangiftesVoorbereiden van de OSS-aangiftesAd hoc administratieve takenBetalingen uitvoeren in het systeem Isabel
FinanceElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
ZONHOVEN
Onze klant is op zoek naar een administratief bediende die een passie voor bijzondere auto's deelt.
Naast opslag- en restauratiefaciliteiten bieden ze een eclectische collectie klassieke en sportwagens.
Je ondersteunt het internationale team met diverse administratieve taken.
Administratieve ondersteuning van het werkplaatsteamContact met internationale klanten en leveranciersOpvolging van bestellingen en leveringenAssisteren bij planning van projecten en werkzaamhedenDiverse administratieve taken in een dynamische werkomgeving
OfficeCarPart-timeFixed contract
Administratief Bediende
Lummen
Vivaldis Office is op zoek naar een tijdelijke administratief bediende voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in dakwerken.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als tijdelijke administratief bediende bestaat uit:
Je verwerkt en registreert orders in het systeem;Je helpt klanten verder en beantwoordt hun vragen;Je plant onderhoudsafspraken in en volgt wijzigingen in de planning op (zoals weerverlet of last-minute aanpassingen);Je ondersteunt het Services & Onderhoud team met administratieve taken.
OfficeConstructionFull-timeTemporary
Boekhouder A-Z
Paal, Beringen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z om het team in Paal, Beringen te versterken.
Taken die je als boekhouder zal uitvoeren:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenMaand-, jaar-, en kwartaalafsluitingen voorbereidenJaarrekeningen opmakenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAls je meer dan deeltijds wil werken, kunnen er ook een aantal administratieve taken bijkomen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf in Bree dat gespecialiseerd is in HVAC zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als financieel medewerker?
Vastleggen van financiële handelingen (inkomsten, uitgaven, betalingen)Toewijzen van de juiste rekeningen in het boekhoudsysteemControleren van de nauwkeurigheid van de geregistreerde gegevensZorgen voor een correct financieel overzichtHet voorbereiden van belastingaangiften, zoals btw, vennootschapsbelasting en loonheffingAlgemene administratieve takenTelefoons en mails beantwoordenSamenwerking met de externe boekhouderNaargelang je langer in dienst bent, zal het boekhoudkundig takenpakket uitbreidenOp termijn (5 à 10 jaar) zou het ook de bedoeling zijn dat je kan doorgroeien binnen de firma tot boekhouder A-Z
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Bocholt, België
Voor onze klant te Bocholt zoeken we een allround administratief bediende.
Je zal hier instaan voor:
Onthaal verzorgenDe HR ondersteunenVoorbereidend boekhoudkundig werkPreventieSubsidies aanvragenTelefonie en mailAlgemene administratieve takenFacturen inboeken en controleren
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit:
Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads.
OfficeEnergyPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Debiteurenbeheerder
Tongeren, België
Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller?
Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch administratief bediende
Wiekevorst
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!
Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende?
Dan is deze vacature iets voor jou!
Je zal instaan voor:
onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceReal estateFull-timeFixed contract
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.