Vivaldis Office Turnhout
Questions? Contact us.
Jobs from this office
Urgent
Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
Turnhout
Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
TurnhoutSpecialisatie: Transport
Takenpakket
Planning transporten in samenspraak met de collega's en chauffeurs Customer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemen VB. laattijdige levering, rij-rusttijden chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situaties + contact rederijenControleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)Contact met douane team + warehouse
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Logistiek en administratief planner
Arendonk
Ben je administratief en planmatig sterk? Spreekt de transportsector je enorm aan? Samen met onze klant in Arendonk zijn we op zoek naar een Logistieke draaischijf/ dispatcher/planner voor internationaal transport. Onze klant is een grote speler in de transportsector.
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers/ chauffeurs. Dit zijn voornamelijk chauffeurs die instaan voor internationaal transportMailing, telefonieOrganisatie onderhoud vrachtwagens, verzekeringen, schade, ... + bijhorende administratie: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, ondersteuning en problem solver bij pech van de chauffeurs, planning vrachten indien nodig aanpassen, rij-rusttijden nakijken, ... Bewaken kostenplaatjeKlantencontact + aanpassen klantendossiersSturen, coördineren en motiveren chauffeurs
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Projectleider bouw schrijnwerk
Rijkevorsel
Vivaldis Office zoekt ....... Projectleider met de nodige afwisseling!
Waar moet je zijn?
Rijkevorsel, België
Specialisatie: Bouwprojecten, Schrijnwerk, aanbestedingen, overheidscontracten
Takenpakket
Als projectleider sta je in voor de Coördinatie werkvoorbereiding/calculatie Je bent verantwoordelijk + aanspreekpunt van de partijen over de volledige lijn van start tot oplevering: Je start met enkele kleinere projecten en groeit door naar grotere projectenA-Z managen van de projecten, zowel groot als kleinDe technische informatie voor je projecten verzamel je zodat de werkzaamheden kunnen startenCoördinatie/opvolging werkvoorbereiding + in samenspraak met de productie/werkhuis neem je de leiding over de projecten en je geeft de klant de juiste begeleiding tijdens de werkenDe productie kan meteen aan de slag met de orders, info die jij doorgeeftBudget, haalbaarheid, levertermijn, kwaliteit, ... draag je hoog in het vaandelJe stuurt de assistent projectmanager aan zodat de montage op de werf goed georganiseerd is in functie van een tijdige en kwalitatieve oplevering.Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de werven binnen het vooropgestelde budget Sturen + motiveer en coach je de montage, de onderaannemers, ploegbazen, werfleider, Assistent projectleiding... Werfvergaderingen Zowel in het begin, tijdens de werkzaamheden en bij oplevering ben jij aanwezig om de klant te begeleiden Bestellen van nodige materialen, PBM's, ... en zorgen dat alles aanwezig is op de werven/projectenToezien op veiligheid, risico's
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en juridische duizendpoot
Ravels
Vivaldis Office is op zoek naar Administratieve & juridisch bediende.
Specialisatie: Juridisch, dossierbeheer, verschillende takken zoals vastgoed, huwelijk, testamenten, ...
Wat zullen je taken zijn ?
Als enthousiaste en goedlachse bediende ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant telefonisch en via mailNa een inwerkperiode kan je vlot je eigen dossiers/akten beheren en overhandigen aan de notarisBellen de klanten ivm vragen over lopende dossiers? Geen probleem voor jou, jij weet ze correct te benaderenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestellingen kantoormaterialen, postverdeling, klassement, algemene administratie, frankeren, Opzoekingen in het register/KLIM, bodemattesten aanvragen, vervullen alle formaliteiten voor het correct verlijden van de akteContact met andere notarissen, overheden, besturen, ... Bij interesse kan je op termijn groeien naar complexere dossiersVertrouwenspersoon notaris
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract