Dringend
IT Auditor
Brussels, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een IT Auditor voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
De ideale kandidaat is verantwoordelijk voor het toezicht op interne IT-auditprocessen, het beheer van RFP's en de follow-up van regulatoire audits, en het ontwikkelen en onderhouden van kaders voor audits met betrekking tot externe relaties, IT-infrastructuur, klantgegevens en naleving van regelgeving.
Bovendien zal de kandidaat een cruciale rol spelen in de activiteiten voor IT-risicobeheer binnen de organisatie.
Belangrijkste verantwoordelijkheden:
Uitvoeren van interne IT-audits om de effectiviteit van bestaande controles, systemen en processen te evalueren.Beheren van antwoorden op RFP's en regulatoire auditverzoeken, en zorgen voor tijdige en nauwkeurige informatievoorziening.Ontwikkelen en onderhouden van uitgebreide kaders voor het auditen van externe relaties, IT-infrastructuur, de verwerking van klantgegevens en naleving van regelgeving.Samenwerken met teams uit verschillende disciplines om IT-gerelateerde risico's te identificeren en te beoordelen, en ervoor zorgen dat passende mitigatiestrategieën worden geïmplementeerd.Op de hoogte blijven van regelgeving, normen en beste praktijken binnen de sector met betrekking tot IT-audit, risicobeheer en naleving.Advies en ondersteuning bieden aan IT-teams bij het implementeren van auditaanbevelingen en het verbeteren van controleomgevingen.Assisteren bij het ontwikkelen en uitvoeren van IT-risicoanalyses, waaronder identificatie, analyse en prioritering van risico's.Voorbereiden en presenteren van auditbevindingen, rapporten en aanbevelingen aan het senior management en relevante belanghebbenden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
IT Auditor
Brussels, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een IT Auditor voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
De ideale kandidaat is verantwoordelijk voor het toezicht op interne IT-auditprocessen, het beheer van RFP's en de follow-up van regulatoire audits, en het ontwikkelen en onderhouden van kaders voor audits met betrekking tot externe relaties, IT-infrastructuur, klantgegevens en naleving van regelgeving.
Bovendien zal de kandidaat een cruciale rol spelen in de activiteiten voor IT-risicobeheer binnen de organisatie.
Belangrijkste verantwoordelijkheden:
Uitvoeren van interne IT-audits om de effectiviteit van bestaande controles, systemen en processen te evalueren.Beheren van antwoorden op RFP's en regulatoire auditverzoeken, en zorgen voor tijdige en nauwkeurige informatievoorziening.Ontwikkelen en onderhouden van uitgebreide kaders voor het auditen van externe relaties, IT-infrastructuur, de verwerking van klantgegevens en naleving van regelgeving.Samenwerken met teams uit verschillende disciplines om IT-gerelateerde risico's te identificeren en te beoordelen, en ervoor zorgen dat passende mitigatiestrategieën worden geïmplementeerd.Op de hoogte blijven van regelgeving, normen en beste praktijken binnen de sector met betrekking tot IT-audit, risicobeheer en naleving.Advies en ondersteuning bieden aan IT-teams bij het implementeren van auditaanbevelingen en het verbeteren van controleomgevingen.Assisteren bij het ontwikkelen en uitvoeren van IT-risicoanalyses, waaronder identificatie, analyse en prioritering van risico's.Voorbereiden en presenteren van auditbevindingen, rapporten en aanbevelingen aan het senior management en relevante belanghebbenden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bijstandverleners - klantendienst
Bruxelles, Belgique
Wij zijn op zoek naar Customer Advisor - Medische Bijstandverleners voor een van onze klanten, wereldwijd de nummer 1 in reis- en bijstandsverzekeringen.
Sector: verzekeringen en bijstandLocatie: 1000, BrusselWerktijden: Voltijd 38u met variabele werktijden tussen 7u en 22u
Als lid van ons medisch team zijn jouw verantwoordelijkheden:
Telefonisch onthaal bieden aan klanten die medische bijstand nodig hebben, ongeacht hun locatie wereldwijd.Begeleiden van klanten vanaf het openen van een medisch dossier tot het afsluiten ervan, en hen ondersteunen bij diverse medische vragen.Gebruik maken van ons lokale en internationale netwerk van zorgverleners en partners om de juiste oplossingen te vinden.Met empathie de meest geschikte oplossing bieden en ervoor zorgen dat de administratieve afhandeling van dossiers nauwkeurig gebeurt.Zorg dragen voor een correcte administratieve verwerking en opvolging van medische gevallen.Vlot navigeren door contractvoorwaarden en interne processen.Alle afspraken en contacten met klanten registreren in onze interne systemen, en zorgen voor een heldere communicatie voor een soepele overdracht naar collega’s.Samen met het team zorgen voor een continue coördinatie van medische bijstand, 24/7.
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accounting and Taxes Specialist
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling in Brussel, zijn wij op zoek naar een Accounting and Taxes Specialist.
Locatie: 1000 BrusselContract: Fulltime, 37 uur per weekSector: Bank
Functieomschrijving:Als Accounting and Taxes Specialist bent u verantwoordelijk voor de volgende taken:
Ondersteunen van de Hoofdboekhouder bij de organisatie en werking van de afdeling.Beheren van projecten en studies op het gebied van accounting en fiscaliteit, met betrekking tot nieuwe activiteiten, producten, regelgeving en organisatorische veranderingen.Mogelijkheid om zich in de toekomst te specialiseren in fiscaliteit.Zorgen dat u steeds up-to-date blijft met de nieuwste wetgevingen en fiscale regels.Volledige ondersteuning bieden aan het team bij alle boekhoudkundige werkzaamheden, inclusief het afsluiten van de rekeningen en het opstellen van belastingaangiftes.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Expert Coach - Call Intake
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Expert Coach - Call Intake.
Interim met het oog op een vast contract1000 Brussel
Als Expert Coach - Call Intake zullen uw taken zijn:
Je bent het aanspreekpunt voor de Front Office-agenten, beantwoordt hun vragen en stelt oplossingen voor om de klantenservice te verbeteren.Je zet je expertise in om complexe problemen op te lossen en begeleidt nieuwe medewerkers tijdens hun opleiding.Je voert regelmatig controles uit op de diensten en stelt concrete acties voor om een optimale kwaliteit te garanderen.Je neemt initiatieven om het aantal klant klachten te verminderen door processen te optimaliseren en teams bewust te maken.Je werkt regelmatig op locatie bij onze externe partner om nauwgezette opvolging en directe ondersteuning aan de teams te bieden.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Advisor
Bruxelles, Belgique
Wij zijn op zoek naar een Customer Advisor NL/FR - Noodhulp en Hersteldiensten voor een van onze klanten, een specialist in brandverzekeringen en hersteloplossingen na schadegevallen.
Als teamlid bent u verantwoordelijk voor de volgende taken:
Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze klanten en partners.Bij elk klantcontact zorg je ervoor dat je de verwachtingen van de klant grondig begrijpt.Dossierbeheer en opvolging behoren tot je verantwoordelijkheden.Je informeert de klant duidelijk over de manier waarop we zijn dossier zullen behandelen en maakt concrete afspraken om misverstanden te vermijden.Je streeft ernaar om alles in één keer goed te doen: je zorgt ervoor dat alle vragen volledig beantwoord zijn en dat de klant precies weet wat is afgesproken.Je staat direct in contact met onze partners (telefonisch of via e-mail) en motiveert hen om de gevraagde werken snel en kwalitatief uit te voeren.Je voert de benodigde gegevens nauwkeurig en volledig in ons systeem in.Je opent nieuwe dossiers op een zorgvuldige manier en volgt ze van A tot Z op.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Advisor
Bruxelles, Belgique
Ben jij gepassioneerd door het helpen van mensen en wil je een verschil maken tijdens hun meest uitdagende momenten?
Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel.
Als Customer Care Advisor:
Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen België als in het buitenland.Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Je benut relevante middelen om essentiële ondersteuning te bieden en coördineert bijstandsoperaties.Je activeert ons netwerk van serviceproviders en expertteams om klanten te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Je zet de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toont een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedigt het gebruik ervan aan bij klanten.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bankmedewerker Klantenservice - 3 maanden opdracht
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Junior Medewerker Klantenservice voor een tijdelijke opdracht tot eind december 2024.
Locatie: 1000 BrusselVoltijds, 40 uur per weekSector: Bank
In het kader van een migratieproject voor een van onze klanten in de bancaire sector zijn wij op zoek naar een medewerker die verantwoordelijk zal zijn voor de aanmaak van unieke identificatienummers voor mandatarissen.
Creëren van een uniek identificatienummer voor elke mandataris met een Cash Deposit Card.Instructies geven voor de vervaardiging van de kaarten zodra de mandatarissen zijn aangemaakt.Opvolgen van de migratiestatus door middel van interne rapportages aan het management.Problemen escaleren indien nodig, met betrekking tot documentatie en de aanmaak van mandatarissen en kaarten, zowel intern als extern.
FinanceBankenVoltijdsTijdelijk
Business Analyst - Chatbots
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Business Analyst - Chatbot
Locatie: 1000 BrusselVoltijds, 40 uur per weekSector: BankOpdracht van één jaar
Als Business Analyst - Chatbot bestaan je taken onder andere uit:
Begrijpt de productstrategie en visie zoals bepaald door de Product Owner (PO).Leidt de zakelijke analyse en bouwt een vertrouwensrelatie op met stakeholders.Identificeert en vertaalt klantbehoeften naar zakelijke vereisten met focus op een optimale klantervaring.Bepaalt en analyseert het bedrijfsmodel met modelleertechnieken en methoden.Werkt samen met stakeholders en technische teams voor een end-to-end levering van oplossingen.Formaliseert vereisten en ontwikkelt functionele en technische oplossingen volgens teamstandaarden.Beheert beperkingen, risico's en issues om de kwaliteit van de levering te waarborgen.
FinanceBankenVoltijdsTijdelijk
Claims Handler Liability
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een internationale verzekeraar, is Vivaldis op zoek naar een Claims Handler Liability. Het bedrijf is actief in België en is gespecialiseerd in brandverzekeringen, aansprakelijkheid, technische verzekeringen en transport.
Als Claims Handler Liability zullen je taken de volgende zijn:
Beheren van schadeclaims van begin tot eind, inclusief evaluatie en eventuele regressieacties.Coördineren van internationale schadeclaims en contact onderhouden met wereldwijde collega's.Opstellen en bespreken van schade-statistieken ter ondersteuning van het vernieuwen van polissen.Regelmatig kennisdelen met collega's schadebeheerders.Feedback geven over polisvoorwaarden en voorstellen voor updates doen.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVast contract
Claims Officer - Tijdelijke opdracht
Bruxelles
Binnen de afdeling Assistentie en Schadebeheer van een toonaangevend verzekeringsbedrijf - zijn we op zoek naar een Claims Officer voor een opdracht van 3 maanden.
Interim contrat - 3 maandVoltijd 36u/wLocatie: 1000 Brussel
Hoofdtaken:
Schadebeheer: Analyse van situaties, openen en opvolgen van dossiers, controle van toepasselijke garanties en vaststelling van verantwoordelijkheden.Beslissing en vergoeding: Beslissen over de acceptatie of afwijzing van claims, berekenen van de te dekken of te vergoeden bedragen, activeren van betalingen of herstelwerkzaamheden.Klantenrelaties: Zorgen voor een transparante en snelle opvolging met verzekerden, tussenpersonen en andere betrokkenen, en hen informeren over de voortgang van het dossier.Administratieve ondersteuning: Financiële en administratieve opvolging van dossiers, coördinatie van informatie-uitwisseling, beheer van documenten en klachtenbehandeling.
FinanceVerzekeringenVoltijdsTijdelijk
Dossierbeheerder Verzekeringen
Bruxelles, Belgique
Vacature: Dossierbeheerder - Healthcare Assistance (Brussel)
Vivaldis Finance is op zoek naar een gedreven Dossierbeheerder voor een vooraanstaande verzekeringsmaatschappij in het departement Healthcare Assistance in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van dossiers met betrekking tot gezondheidszorg- en assistentieverzekeringen.
Uw verantwoordelijkheden:
Beheer van polissen en wijzigingen:
Activeren en beëindigen van aansluitingen volgens de procedures en contractregels.Doorvoeren van wijzigingen zoals rol, leeftijd, of segmentatie van klanten.Zorgen voor een accurate database voor correcte kwitanties.Beheren van maandelijkse opvolgingen van kwitanties volgens klantverwachtingen.
Beheer van claims:
Verzamelen van informatie over dekkingen en omstandigheden van de claim.Analyseren van schadeclaims en medische verklaringen; indien nodig de verzekeringsarts raadplegen.Beoordelen van claims op basis van polisvoorwaarden en beslissen over acceptatie of afwijzing.Updaten van de database en initiëren van betalingen waar nodig.Beheren van mondelinge en schriftelijke communicatie rondom claims.
Advies en ondersteuning:
Bouwen van een partnerschap met klanten door waardevolle en op maat gemaakte informatie te bieden.Assisteren van klanten bij het gebruik van onze tools.Bijdragen aan een efficiënte en professionele dienstverlening die aansluit bij de behoeften van de klant.
Afhandeling van lopende verzoeken:
Voltooien van dossiers die zijn gestart door andere teams.Analyseren van informatie en beheren van communicatie met klanten en interne teams om openstaande verzoeken af te handelen.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantenadviseur Bank en Verzekeringen - Jette
Bruxelles, Belgique
Onze klant, een gerenommeerde bankinstelling in België, is op zoek naar een Klantenadviseur Bank en Verzekeringen in JETTE om zich aan te sluiten bij hun dynamisch team.
Als Klantenadviseur Bank en Verzekeringen zullen uw taken de volgende zijn:
Professioneel onthaal garanderen via telefoon, e-mail en face-to-face voor klanten en prospecten die contact zoeken met de bank.Opvolging van het commercieel actieplan voor particuliere klanten in samenwerking met de directeur.Concrete acties uitwerken en uitvoeren op basis van het commercieel actieplan, inclusief opvolging en communicatie.Zelfstandig en proactief een klantenportefeuille beheren.Klantenbinding versterken door regelmatige contacten en dagelijks een aantal afspraken vastleggen.Verkoopkansen maximaliseren om de doelstellingen van het agentschap te overtreffen.Deelnemen aan kasbeheer en geldautomaat in rotatiesysteem (indien van toepassing).Actief gebruik maken van verwijzingen en marketing leads.Andere taken uitvoeren onder toezicht van de directeur om het agentschap optimaal te laten functionerenCommercieel ingesteld, klantgericht, met een proactieve en positieve houding.Uitstekende presentatie, communicatievaardigheden (mondeling en schriftelijk), en sterke interpersoonlijke vaardigheden.Teamspeler, flexibel, nauwkeurig en zelfstandig in het professioneel afhandelen van klantentransacties.Resultaatgericht en leergierig, met een goede kennis van de lokale markt en de kansen die deze biedt.Grondige kennis van Beobank-producten (investeringen, kredieten, verzekeringen) en bankreguleringen.Voor Brussel is tweetaligheid in Nederlands en Frans vereist.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Schadebeheer - Claims Officer
Bruxelles, Belgique
Ben jij een gedreven dossierbeheerder met aandacht voor detail en een passie voor de verzekeringssector? Heb jij de wens om deel te worden van een toonaangevend verzekeringsbedrijf?
Vivaldis Finance is op zoek naar een Back-Office - Dossierbeheerder voor een verzekeringsmaatschappij, in Brussel.
Voltijd, 36 uur per weekLocatie: BrusselVerzekeringssector
In de rol van Dossierbeheerder medewerker kom jij te werken bij de afdeling Healthcare en zal je verantwoordelijk zijn voor:
Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van nieuwe aansluitingen en het beheer van het dossier van A tot Z.Jij zorgt voor de bijwerking van dossiers na wijzigingen.Jij analyseert de financiële situatie van jouw klanten en biedt opvolging op het gebied van premies en maandelijkse terugbetalingen.Jij ontvangt inkomende aanvragen en analyseert deze om de stappen te plannen.Jij begeleidt jouw klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail en telefonisch.Jij verzorgt het volledige schadedossier van A tot Z.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantenbeheerder Verzekeringen - Production
Bruxelles, Belgique
Vivaldis Finance zoekt een enthousiaste Klantenbeheerder Verzekeringen voor een toonaangevende verzekeringsmaatschappij in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van verzekeringspolissen met focus op gezondheids- en reisverzekeringen.
Uw taken zullen zijn:
Opstellen en uitgeven van nieuwe polissen, overeenkomsten en bijlagen volgens de richtlijnen van het bedrijf.Bijwerken van bestaande polissen op verzoek van klanten of tussenpersonen.Verzamelen van benodigde gegevens en actueel houden van de database voor een correcte afhandeling van claims en kwitanties.Inwinnen van juridisch, fiscaal of technisch advies bij uw leidinggevende waar nodig.Beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot het beheer van gezondheidsverzekeringen binnen de afgesproken termijnen.Verstrekken van standaarddocumenten en beheren van communicatie (zowel mondeling als schriftelijk) over deze activiteiten.Updaten van het beheersysteem met de meest recente informatie bij nieuwe zaken of contractwijzigingen.Onderhouden van duidelijke communicatie met alle betrokken partijen om een optimale samenwerking te garanderen.
Waarom deze functie? In deze uitdagende en veelzijdige rol krijgt u de kans om te werken bij een marktleider in de verzekeringswereld en bij te dragen aan het succes van de afdeling. U werkt in een dynamisch team waar samenwerking en klantgerichtheid centraal staan.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Klantenbeheer
Anderlecht, Belgique
Wij zijn op zoek naar een Sales Assistant Klantenportefeuille voor een van onze klanten, een internationale leider in textiel, hygiëne en facilitaire oplossingen.
Locatie: Anderlecht
Werktijden: Voltijd, 38u per week
Contrat: Vast contract
Als Commercieel medewerker zijn jouw verantwoordelijkheden:
Beheren van een bestaande klantenportefeuille en regelmatig contact onderhouden om verkoopkansen te identificeren.Ontwikkelen en implementeren van cross-selling strategieën om de productportefeuille uit te breiden.Opvolgen van verkooprapporten, bestellingen en facturen voor het management.Assisteren van de Service Manager en het team bij acties gericht op het behouden en ontwikkelen van klanten.Beheren van klantopvolging: facturatie, aanvragen en behandelen van klachten.Evalueren van klantensituaties en in samenwerking met interne teams oplossingen bieden voor mogelijke problemen.Opstellen van statistieken en rapporten om de dienstverlening te verbeteren.Ondersteunen van de commerciële acquisitie van nieuwe klanten door presentaties en veldbezoeken.
OfficeTextielVoltijdsVast contract
Teamleader Klantenservice
Anderlecht, Belgique
Wij zijn op zoek naar een Manager / Teamleader voor het beheer van een klantgerichte en operationele commerciële afdeling bij een internationale leider in textiel, hygiëne en facilitaire oplossingen.
Locatie: Anderlecht
Werktijden: Voltijd, 38u per week
Contract: Vast contract
Als Manager/Teamleader zijn jouw verantwoordelijkheden:
Beheren van een portefeuille klanten, met focus op opvolging, klantbehoud en het voorstellen van extra diensten.Klanten ontmoeten om hun tevredenheid te waarborgen en de continuïteit van de contracten te verzekeren.Verantwoordelijk voor de operationele opvolging op klantlocaties en het organiseren van klantvergaderingen over de implementatie van onze diensten.Behandelen van klachten van klanten en onderhouden van relaties met verschillende gesprekspartners om hun tevredenheid te garanderen.Begeleiden en coachen van een team van een assistent en service agents, en zorgen voor het behalen van doelstellingen en naleven van procedures.Regelmatig overleg met teamleden om klantinformatie te volgen en feedback te verzamelen.Zorgdragen voor transversaal management met interne belanghebbenden en nauw samenwerken met alle afdelingen.
OfficeTextielVoltijdsTijdelijk
Treasury Manager
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Treasury Manager.
1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBank
Als Treasury Manager zullen uw taken de volgende zijn:
Dagelijkse beheer van de treasury.Voorbereiden van analyses voor het financiële comité en organisatie daarvan.Actieve deelname aan de implementatie van securitisatie-/covered bonds-programma's.Volgen en verifiëren van AML-analyses.Productie van gegevens voor rapportages over liquiditeit en renterisico.Beheer van liquiditeitsposities en opstellen van kasstroomprognoses.Validatie van wettelijke ratios voor de NBB.Voorbereiden van interne rapporten.Organisatie van het financiële comité.Volgen van uitbestede activiteiten aan de Groep.Beheer van documentatie.Volgen van vragen van de NBB.Beheer van projecten en informatie-uitwisseling met andere afdelingen.Deelname aan verschillende financiële studies, inclusief het volgen van regelgevende ontwikkelingen.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Customer Care Advisor - Technical Support
Bruxelles, Belgique
Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel.
Als Customer Care Advisor:
Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen Belgie als daarbuiten. Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Maak je gebruik van relevante middelen om essentie ondersteuning te bieden en coordineer je bijstandsoperaties.Activeer je ons netwerk van serviceproviders en expertteams om de klant te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Plaats je de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toon je een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedig je het gebruik ervan aan bij klanten.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Representative - Hunter
Brussels, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.