Jobs

Jobs

59 Jobs gevonden

MUST bachelor - Junior dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!     Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer operations analyst

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Customs Operations Analyst. Je staat in voor de analyse van het logistieke- en douaneproces betreffende de invoer-, doorvoer en uitvoeractiviteiten:   analyseren van de inkomende en uitgaande goederenstroom alsook de verschillende operationele activiteiten in het tankpark;bepalen van de correct toe te passen douaneprocedures gebaseerd op de voorgaande analyse;aanmaken van een dossier door het registreren van ontvangen gegevens in het beschikbare softwaresysteem;controleren van de correctheid van de verstrekte gegevens, douanecode en –tarieven;opmaken van de documenten ter voorbereiding en doorsturen van de douaneaangifte;opvolgen/afwerken van de opdrachten mbt de douaneverrichtingen.je staat in nauw contact met operationele medewerkers, klanten en de verschillende douanediensten voor het uitwisselen van informatie.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Teamleader administratie en customer support

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Teamleader Administratie & customer Service.   Als teamleider administratie en klantensupport stuur je de dienst “administratie” aan, waarbij je de taken en verantwoordelijkheden organiseert, coördineert en het overzicht hierover behoudt. Je bent de drijvende kracht achter het administratieve team en zorgt voor een nauwkeurige uitvoering van alle administratieve taken. Je organiseert en coördineert: de voorbereiding van de wekelijkse loonadministratie (in samenwerking met CEPA) van de haven –en logistieke arbeiders;het administratieve beheer en de klantgerichte afhandeling van schadeclaims;de opvolging van de terminal gerelateerde douaneformaliteiten;het opvolgen van facturatie (proforma facturen);het klassement en datamanagement van alle taken eigen aan de dienst administratie;de structuur en organisatie van jouw team. Je maakt duidelijke afspraken en zorgt voor een correcte naleving hiervan.Daarnaast werk je ook actief mee als administratieve kracht en communiceer je uitvoerig met alle betrokken diensten.    
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier beheerder

Antwerpen, België

Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.   Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen. Dit omvat onder meer het volgende: Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Schadebeheerder verzekeringen

Deurne, Antwerpen, België

Voor onze klant in Deurne, kijken we uit naar een schadebeheerder verzekeringen.   Onze klant is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar. Zij bieden een uitgebreid scala aan verzekeringsproducten en diensten op maat, zowel voor particuliere als zakelijke klanten.   Je werkt als medewerker binnen het kantoor in de afdeling schade.   Je analyseert en verwerkt de schadedossiers van A - Z.Je staat in voor het dagelijkse contact met klanten en maatschappijen en versterkt hen de nodige informatie aangaande de dossiers.Je staat in voor het vaststellen van schade en verliezen ter plaatse en bij verzekerden.Je verzamelt bewijzen, getuigenissen en politieverslagen bij de betrokken partijen (slachtoffers, getuigen, hulpdiensten,..).Je controleert de garanties en dekkingen van de verzekeringscontracten na een schademelding.Je stelt een schadevergoeding voor aan de verzekerden, indien nodig aanpassen en afhandelen.Je gaat de bedragen van de voorzieningen per schadegeval na, en past deze aan de situatie van het slachtoffer en de ernst van de schade aan.Je schat het bedrag van de schade (lichamelijke, morele, economische,..) en stelt een opvolgrapport op.Je stelt experts aan om de schade/verliezen te schatten aan voertuigen, in de medische wereld, kunstwereld,..Je stelt een schadevergoeding voor aan de verzekerden, indien nodig aanpassen en afhandelen.Je komt tussen bij: arbeidsongevallen, natuurrampen, werven en gebouwen, brand, verontreiniging, verkeersongevallen, ongevallen met lichamelijke schaden, diefstal, chemische ongevallen.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistics officer

Aartselaar, België

Voor een bedrijf gelegen in Aartselaar zijn wij op zoek naar een Logistics Officer.   Als logistics officer ben je een echte match maker. Je klanten kunnen op je rekenen om hun bestelling volledig en op het gewenste moment te krijgen. Je levert oplossingen aan onze klanten, samen met je collega’s. Hoe doe je dat? Je bent een eerste aanspreekpunt voor de klant, het sales team en de transportpartnersMet je duidelijke en constructieve manier van communiceren, lukt het om aan de klanten de juiste orders op tijd te leverenJe verzorgt de orderverwerking in het ERP-Systeem van A tot Z waarbij je voorraad controleert, orderbevestigingen stuurt en pickbons voor het magazijn voorzietJe beheert de logistieke mailbox en behandelt de vragenCommunicatie is cruciaal, dus houd je je klanten op de hoogte van de leveringen, backorders en afroeporder. Dat doe je per mail of telefoon, zowel in het Nederlands als in het FransJe anticipeert en zoekt naar oplossingen voordat de problemen bij de klant gerakenJe werkt nauw samen met je collega’s van planning en magazijn om snel en efficiënt te handelenJe blijft rustig en kan klanten meenemen in je oplossingsgericht denkenJe leert snel prioriteiten stellen en kan ad hoc situaties makkelijk plaatsenJe verzorgt de administratie rond aangifte van verpakkingsmaterialen en europallets  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Schadebeheerder

Brasschaat, België

Voor een verzekeringsmakelaar in Brasschaat zijn wij op zoek naar een Schadebeheerder. Het familiebedrijf staat gekend voor hun expertise in verzekeringen voor particulieren, zelfstandigen en KMO's.     Je takenpakket zal bestaan uit:   Je bent de vertrouwenspersoon voor je klantJe verzorgt schadedossiers van de aangifte tot en met de uitbetaling in verschillende verzekeringstakkenJe verdedigt steeds de belangen van je klant en onderhandelt waar nodigJe zorgt voor een proactieve opvolging van de schadedossiers en communiceert hierover op een transparante manier met de klantRegelmatig contact met klanten, verzekeraars, schade-experts en herstellersJe bespreekt complexe dossiers samen met je verantwoordelijke
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Quality Coordinator

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een Quality Coordinator. Je rapporteert oa naar de preventieadviseur en Filiaalverantwooordelijke. Kwaliteitscontrole en -verbeteringRegelmatige controles uitvoeren op diensten en processen om te voldoen aan interne en externe kwaliteitseisen.Analyseren van kwaliteitsdata en trends om potentiële probleemgebieden te identificeren.Coördineren van het oplossen van kwaliteitsproblemen en toezicht houden op de implementatie van correctieve maatregelen.Ontwikkelen van en toezicht houden op KPI’s voor kwaliteit, en regelmatig rapporteren aan het management.Compliance en certificeringenZorgen voor naleving van wet- en regelgeving binnen de automotive sector, inclusief veiligheids- en milieunormen.Onderhouden van de bestaande kwaliteitscertificeringen en het begeleiden van audits (bijvoorbeeld ISO 9001).Procesoptimalisatie en continue verbeteringKlanttevredenheid en -feedbackBeoordelen en analyseren van klanttevredenheidsgegevens en klachten om kwaliteitsverbeteringen te sturen.Opvolgen van mechanismen om klantfeedback systematisch te verzamelen en verwerken.Samenwerken met klantenserviceteams om ervoor te zorgen dat klachten snel en naar tevredenheid worden opgelostLeveranciersbeheerKwaliteitscontroles uitvoeren op leveranciers en partners binnen de toeleveringsketen.Ervoor zorgen dat leveranciers voldoen aan de kwaliteitsnormen en certificeringenBeheer opleidingen  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accounts Payable Officer

Kontich, België

Voor een garage gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een boekhouder. Als Accounts Payable Officer ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende facturen en het beheren van crediteuren voor de ganse regio Antwerpen. Je zorgt ervoor dat alle financiële verplichtingen van ons bedrijf tijdig en nauwkeurig worden verwerkt. Je speelt een cruciale rol in het beheren van onze financiële administratie, werkt nauw samen met interne afdelingen en zorgt ervoor dat onze externe leveranciers en partners tevreden zijn.   Verwerken en controleren van inkomende facturen, zorgen voor tijdige betalingen.Beheren van leveranciersaccounts en onderhouden van goede relaties.Controleren en reconciliëren van crediteurenrekeningen.Opvolgen van betalingsherinneringen en oplossen van eventuele factuurdiscrepanties.Oplossen van eventuele geschillen of discrepanties met leveranciers.Onderhouden van contact met leveranciers en interne afdelingen met betrekking tot facturatie.Ondersteunen aan de maand- en jaarafsluitingen.Identificeren van mogelijkheden voor procesverbetering en deelnemen aan projecten ter verbetering van de financiële processen.    
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

Brasschaat, België

Voor een verzekeringsmakelaar in Brasschaat zijn wij op zoek naar een Polisbeheerder. Het familiebedrijf staat gekend voor hun expertise in verzekeringen voor particulieren, zelfstandigen en KMO's.   Je takenpakket zal bestaan uit:   Je bent de vertrouwenspersoon voor je klant en geeft hierbij een eerlijk en professioneel adviesJe luistert naar de behoeftes van de klant en stelt de juiste verzekeringsoplossing voorJe maakt offertes op en volgt deze verder op, je zoekt hiervoor de beste prijs/ kwaliteitsverhouding voor je klantJe onderhoudt nauwe contacten met verschillende verzekeringsmaatschappijen en blijft op de hoogte van de meest actuele oplossingenJe maakt polissen en bijvoegsels opJe bekijkt nieuwe en bestaande verzekeringsdossier en hebt hierbij oog voor commerciële opportuniteitenJe hebt telefonisch contact en ontvangt klanten op kantoor voor een persoonlijk gesprek
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accounts Receivable Officer

Kontich, België

Voor een Garage gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Accounts Receivable Officer. Je belangrijkste verantwoordelijkheid is het nauwgezet opvolgen en controleren van betalingen bij onze klanten. Dit omvat het beheren van de openstaande posten, het identificeren van achterstallige betalingen en het communiceren met klanten om eventuele betalingsproblemen op te lossen. Dankzij jouw uitstekende communicatievaardigheden onderhoud je vlot contact met onze klanten en interne afdelingen. Jouw analytische inzicht helpt je om betalingsproblemen snel en efficiënt op te lossen.   Opvolgen en verwerken van openstaande facturen en betalingen bij klanten.Identificeren van achterstallige betalingen en proactief oplossen van betalingsproblemen.Voorbereiden van rapportages en ondersteunen bij maandelijkse afsluitingen.Communiceren met klanten om eventuele vragen of betalingsproblemen of rappels op te lossen.Samenwerken met interne afdelingen om een vlotte financiële workflow te waarborgen.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Advisor non-life

2018 Antwerpen, België

Voor onze klant in 2018 Antwerpen, een verzekeringsmakelaar, kijken we uit naar een account advisor non-life.   Takenpakket: Je verzorgt het beheer van een toegewezen verzekeringsportefeuille ondernemingen (non-life). Je onderhandelt daarbij met de verzekeraars omtrent polisvoorwaarden en. tarieven, steeds gebaseerd op de risico's van de klant.Je werkt nauw samen met de accountmanager, jullie zorgen samen voor een klantenbeleving waarbij de klant totaal wordt ontzorgd. Je staat uiteraard ook zelf rechtstreeks in contact met de klant.Je bent vanuit jouw ervaring specialist en aanspreekpunt voor jouw collega's waar je heel nauw mee samenwerking. Winnen doen we in een "winning team".
OfficeVerzekeringenVoltijdsVast contract

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een relatiebeheerder. Als Relatiebeheerder Verzekeringen BOAR Ondernemingen voorzie je in een optimale administratieve ondersteuning van je eigen klantenportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging van de aan jouw toegewezen verzekeringsdossiers, gaande van offerte tot polisaanmaak en dossierupdates. Naast de Account Manager ben jij het eerste aanspreekpunt bij vragen van klanten.Je bent punctueel in je opvolging en staat je klanten bij met je expertise. Je communiceert op de juiste momenten en via de juiste kanalen met klanten, afhankelijk van hun noden en wensen.Je hebt dagelijks contact met verzekeraars, waarbij je onderhandelingsvaardigheden goed van pas komen.Binnen een hecht varia-team van 10 collega’s weet jij je expertise en kennis verder uit te bouwen en ondersteun je je collega’s ook waar nodig. Samen met hen slaag je erin om alle klanten een uitmuntende dienstverlening te bieden. Daarnaast heb je ook regelmatig contact met je collega’s van Schade en Leven.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Credit Officer NL/FR

Berchem, Antwerpen, België

Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een credit officer NL/FR.   Als credit officer ben je verantwoordelijk voor het beheren van je eigen klantenportefeuille. Je denkt mee met hen en zorgt ervoor dat elke factuur correct afgehandeld wordt.   Hoe ziet jouw dag eruit? Het beheren van jouw debiteurenportefeuilleTelefonisch en per mail in contact staan met de klantenErvoor zorgen dat de klanten tijdig hun facturen betalenHet zorgvuldig monitoren van hun financiële staatHet opvolgen van de in- en outbound telefonie op een professionele manierHet beantwoorden van de vragen en klachten van de klanten m.b.t. facturen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Expediteur Cross Trade

2630 Aartselaar, België

Voor een logistieke speler, gelegen in Aartselaar, zijn we op zoek naar een cross-trade expediteur. Takenpakket:  Je zal instaan voor de praktische organisatie en opvolging van goederentransporten (container, sporadisch bulk/RORO) zodat de uitvoering hiervan optimaal verloopt inzake kosten, timing en klantentevredenheid.Je beheert je eigen klantenportefeuille. Op regelmatige basis zal deze ook intern herverdeeld worden, zodat iedereen te maken heeft met alle landen van oorsprong en bestemming.  Je verzorgt dagelijks contact met klanten, laad- en losplaatsen, rederijen, agenten en buitenlandse kantoren.Je informeert klanten over de status van de goederen en in geval van problemenJe maakt verschepingsdocumenten (o.a. OBL, HBL) op, verzekeringen, lading waivers, etc,...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder Ondernemingen

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.  Als Dossierbeheerder Verzekeringen Ondernemingen sta je in voor het professionele beheer van de verzekeringsdossiers van zelfstandigen en kleine ondernemingen binnen verschillende verzekeringstakken.  Dit betekent concreet dat je: Op basis van de info die je krijgt van je commerciële collega’s ga je op zoek naar de beste verzekeringsoplossingen voor de klant en werk je offertes op maat uit.Je houdt dossiers administratief up-to-date en volgt zelfstandig en correct de volledige polisadministratie op.Je bent voor bestaande klanten het aanspreekpunt voor alle takken binnen BOAR en onderhoudt ook contacten met de verzekeringsmaatschappijen.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Productiebeheerder verzekeringen

Deurne, Antwerpen, België

Voor onze klant in Deurne, kijken we uit naar een productiebeheerder verzekeringen.   Onze klant is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar. Zij bieden een uitgebreid scala aan verzekeringsproducten en diensten op maat, zowel voor particuliere als zakelijke klanten.   In deze functie zal je werkzaam zijn in de afdeling productie. Je bent het interne aanspreekpunt voor onze (toekomstige) klanten en de maatschappijen. Hier worden ze geïnformeerd over de te volgen procedures betreffende het aanpassen van contracten. De vragen worden geanalyseerd nav hun behoeftes.   Je analyseert en verwerkt de productiedossiers van A - Z.Je staat in voor het dagelijks contact met klanten/maatschappijen, en versterkt hen de nodige infomatie aangaande offertes, producten, verzekeringscontracten,..Je beheert de agenda van jou en jouw team.Je zorgt ervoor dat jullie over de nodige informatie beschikken om een correct beheer te kunnen garanderen. Je raadpleegt en gebruikt hiervoor maatschappijenmodules en het beheerpakket BRIOJe stelt verzekeringscontracten/clausules op, op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen en voor akkoord bezorgen.Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossiers en adviseert hem indien nodig.Je controleert vervaldagtermijnen van contracten en stuurt ook betalingsverzoeken.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Import service desk medewerker

2000 Antwerpen, België

Voor een rederij, gelegen in centrum Antwerpen, zijn we op zoek naar een import service desk medewerk(st)er.Takenpakket: 1 of 2 schepen behandelen volgens de werkplanning en volgens de bootprocedureaangifte en eventuele afvoer van gevarengoederenopstarten en opvolgen van COD, GCA en Claim dossierslongstandings en rest dossiers nakijken en eventueel in tijdelijke opslag zettenplannen van transportenopstarten en opvolgen van crosstrade dossiersopstarten en afwerken Yamazaki dossiersdemurrage/detention berekeningen uitvoeren (periodiek en volgens vraag van klant)verwerken van correction advieslezen, klasseren en verdelen van algemene mailbox volgens werkplanningbalie werk volgens werkplanning/vakantieperiodes
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief