Dringend
Business Development Manager
Genk, België
Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een business development manager voor de regio Limburg en Antwerpen.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het in de markt zetten van onze dienst Consultancy en dit zowel op het vlak van procesoptimalisatie, safety als ons digitaal informatieplatform AppValvas. Dit doe je naast jouw collega, die als accountmanager de sales van de diensten Techniekers en Engineers voor zijn rekening neemt.
Je brengt de mogelijke klanten en prospects in kaart door middel van actieve prospectie, het uitbouwen van een netwerk en het identificeren van interessante leads.Je luistert naar de noden van klanten en prospects en linkt deze met de oplossingen die men als kennispartner aanbiedt. Je gebruikt ook jouw kennis en creativiteit om zelf nieuwe acties voor te stellen en uit te werken.Na een grondige marktanalyse en strategieontwikkeling zorg je voor het uitbouwen en beheren van je klantenportfolio.Je houdt zelfstandig prospectiegesprekken en brengt de missie, waarden en diensten op een enthousiaste en professionele manier over naar de potentiële klanten.Hierbij is het dan ook belangrijk om contact te kunnen leggen op verschillende niveaus van management tot directie.Je concretiseert de vraag bij de klant voor onze consultants, zodat ze verder in gesprek kunnen gaan en aan de slag kunnen in hun consultancy-opdracht.Je zorgt tenslotte ook voor een systematische opvolging van leads en prospects via ons CRM systeem Teamleader.De voortgang van jouw werk rapporteer je op regelmatige tijdstippen aan de Bestuurder.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dringend
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Preventie adviseur
Opglabbeek, Oudsbergen, België
Preventieadviseur niveau 2 of 3 Voor onze vestiging in oudsbergen zijn wij opzoek naar een preventieadviseur niveau 2 of 3. Dit heeft betrekking op een part time functie. Ben jij de preventieadviseur die wij zoeken om ons team te versterken en wil je graag meer info omtrent deze job? Neem dan contact op via vacatures@jetlogistics.eu of solliciteer via onze website
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Administratief bediende
Bree, België
Voor een verzekeringskantoor te Bree, zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Wekt onderstaande functie veel interesse op en herken je jezelf in het gezochte profiel? Stel je dan zeker kandidaat voor deze vacature!
Je takenpakket als medewerker verzekeringen bestaat uit:
Je ontvangt klanten die langskomen op kantoor. Je luistert naar hun noden en behoeften, informeert hen en geeft advies over hun verzekeringspakket op een professionele manier.Je denkt mee met de klant en je ziet erop toe dat het dossier aangepast is aan de nieuwe situatie.Je streeft ernaar om een oprechte vertrouwensband uit te bouwen met onze klanten.Je beheert zelfstandig dossiers van klanten. Hierbij onderhandel je met de maatschappijen over de beste oplossing voor onze klant. Je hebt hierbij telefonisch en per mail contact met de verschillende partijen.Je werkt samen met jouw collega’s om een dossier tot een goed einde te brengen en deelt kennis en ervaringJe verzorgt mee het telefonisch onthaal en je bent verantwoordelijke voor allerhande administratieve taken zoals het opmaken van offertes, polissen en bijvoegsels, alsook de verwerking hiervan in ons informaticasysteem.
OfficeBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een bediende - Planning
Puzzel jij met plezier doelbewust een planning in elkaar die ervoor zorgt dat de klanten zo snel mogelijk een verhuurwagen ter beschikking hebben?
Als deel van dit tweetalig (FR+NL) team logistieke wonders heb je de touwtjes stevig in handen.Je gaat probleemoplossend en resultaatgericht te werk tijdens het aansturen van een team chauffeurs die je rondstuurt over de Belgische wegen.Je kickt op het respecteren van de levertermijnen van de grote partnersHet schrikt je niet af om telefonisch of per mail in contact te staan met de klanten.Wanneer de dag afloopt heb jij met trots elk mobiliteitsprobleem van de klanten van de baan geveegd.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Voor een notariaat te Lommel, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat.
Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit:
beheer je volledig zelfstandig courante dossiers : verkopen, kredieten, schenkingen, huwelijkscontracten;zie je er als verantwoordelijke voor het dossier op toe dat alle formaliteiten voor en na het verlijden van de akte correct worden vervuld;ben je de vertrouwenspersoon voor alle betrokken partijen (naast de notaris);Speel je een actieve rol in de verbetering van onze dienstverlening aan cliënten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Key Account Manager
Pelt, België
Wij zijn op zoek naar een Key Account Manager voor onze klant in Pelt, gespecialiseerd in de ontwikkeling van filters.
Als Key Account Manager sta je in voor:
Ontwikkelen en implementeren van een verkoopstrategie en bijbehorende verkoop- en ontwikkelingsplannen om de retailmarkt te behouden en te ontwikkelen;Nieuwe zakelijke kansen ontwikkelen met bestaande en potentiële klanten;Markt- en concurrentieonderzoek in de retailmarkt (supermarkten, speciaalzaken, drogisterijen,…) alsook analyse in het betreffende productsegment en actualisatie van de marktafbakening van eigen merken;Ontwikkeling van een distributienetwerk voor private labels;Verbeteren van interne processen in verkoopactiviteiten;Analyseren van het klantenportfolio en waardecreatie verbeteren door het stroomlijnen van het portfolio in nauwe samenwerking met de gespecialiseerde afdelingen;Contract- en prijsonderhandelingen in het klantensegment samen met de juridische afdeling en voorbereiding van offertes;In kaart brengen en analyseren van kerncijfers voor sleutelaccounts.
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch Administratief bediende
Genk, België
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :
De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vlootbeheerder - Administratief
Tongeren, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / vlootbeheerder voor onze klant in Tongeren. Onze klant is gespecialiseerd in het verhuren van auto's.
Je takenpakket als administratief bediende:
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse uitvoering en opvolging van de vlootplanning van A tot Z;Je staat in voor inschrijving van nieuwe wagens;Je hebt contact met externe garages of carrosserie bedrijven en met chauffeurs die wagens komen ophalen;Jij blinkt uit in detailwerk en vindt orde in de stapels inschrijvingspapieren van onze vlootJe behandelt technische vragen over onze huurvloot;Je rapporteert aan de Fleet Manager aan de hand van vlootrapporten;Je handelt de bijhorende facturatie en administratie af.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werkplaatsverantwoordelijke
Genk, België
Voor een garage / werkplaats te Genk zijn we op zoek naar een werkplaatsverantwoordelijke.
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Je ben de operationeel manager van de werkplaats;Je zorgt voor een optimale planning van de uit te voeren werken en een efficiënte organisatie van de werkplaats;Je streeft naar een maximale klantentevredenheid en een optimale rentabiliteit van de organisatie van de garage;Je stuurt je team van monteurs aan (zowel individueel als in team);Je bent het eerste aanspreekpunt voor je personeel, verdeelt het werk en volgt de werkzaamheden van je monteurs op;Je neemt spontaan een aantal operationele taken op je zodra de omstandigheden dit vereisen;Je zorgt voor de interne opleiding en vorming van je monteurs en verhoogt hun zelfredzaamheid;Je voert de functionering- en evaluatiegesprekken met je monteurs;Je staat in voor het zo efficiënt mogelijk laten verlopen van de bedrijfsprocessen in de werkplaats;Je werkt fiches en werkorders voortdurend bij en beheert de integrale garage-administratie;Je staat in voor de werkplaats- en personeelsplanning - het juist invoeren van de werken op het aangewezen tijdstip waarbij je telkens een grondige inschatting maakt van de uit te voeren herstellingen & interventies;Je voorziet de juiste tools & werkmiddelen aan je monteurs;Je werkt volgens de voorgeschreven richtlijnen en procedures van de organisatie;Je staat in voor het voorraadbeheer en zorgt ervoor dat de juiste materialen steeds tijdig op voorraad zijn;Je waakt over de geleverde kwaliteit en de algemene procesvoortgang;Je fungeert als communicatieschakel tussen de garage en de receptie/administratie;Je stemt regelmatig af met de directie en houdt hen op de hoogte van de integrale werking van de garage;Je rapporteert de directie, zowel schriftelijk als mondeling, op regelmatige basis;Je staat, waar nodig, klanten en andere belanghebbenden te woord
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Beleggingsadviseur
Lanaken, België
Voor onze klant in Lanaken zijn we op zoek naar een gemotiveerde beleggingsadviseur
De klantenportefeuille is zeer gevarieerd en jouw job dus ook!
Je biedt beleggingsoplossingen van onze bank aan. (waaronder: beleggingsfondsen, obligaties, gestructureerde producten, spaarverzekeringen en fiscale oplossingen).Je adviseert proactief klanten en bent verantwoordelijk voor een klantenportefeuille.Je kan zelfstandig werken en vult je agenda met nuttige contacten.Je bent verantwoordelijk voor de klantentevredenheid en rendabiliteit binnen jouw portefeuille.Je leeft alle regels inzake de gedragscode na.
OfficeFinancieelVoltijdsVast contract
Preventie-adviseur
Houthalen-Helchteren, België
Voor onze klant te Houthalen-Helchteren (Limburg), zijn we momenteel op zoek naar een SHEQ medewerker aan. Dit bedrijf is specialist op vlak van zonnepanelen, batterijsystemen en laadoplossingen.
Als SHEQ Coördinator waak je over het algemeen welzijn van de medewerkers van Insaver en haar stakeholders. Je zorgt voor een breed draagvlak en alerte attitude rond veiligheid, gezondheid, milieu en kwaliteit binnen onze organisatie. Het is aan jou om het SHEQ-beleid van Insaver verder te verfijnen.
Functieomschrijving
De volgende activiteiten behoren tot de dagdagelijkse bezigheden van een SHEQ Coördinator:
Je voert de nodige controles en analyses uit en rapporteert volgens de VCA** standaarden.Je detecteert proactief potentiële risico’s in een steeds veranderende werkomgeving en motiveert anderen om dezelfde ingesteldheid te kweken.Je werkt, samen met de collega’s van ATS, aan vaste SHEQ-procedures en -standaarden zoals
ISO 9001ISO 14001
Je geeft infosessies en vormingen, en coacht leidinggevenden rond SHEQ.
Last but not least draag jij een algemene SHEQ-cultuur actief uit. Je bent op de werkvloer het aanspreekpunt voor vragen en bent ook de contactpersoon voor het management.
OfficeEnergieVoltijdsVast contract
Bediende Kredieten
Bree, België
Voor een bankkantoor in Bree zijn we op zoek naar een allround loketmedewerker / relatiebeheerder
Je taken:
Klantencontacten aan het loket (voornamelijk voormiddag)Dagelijkse bankverrichtingen uitvoerenBemiddelingOpmaak dossiersOpmaak verkoopdossiersDoorgroei richting commercieel adviseur (sparen, beleggen, verzekeren etc)
OfficeFinancieelVoltijdsVast contract
Vastgoed medewerker
Pelt, België
Voor onze klant in Pelt zijn we op zoek naar een vastgoed / facility medewerker
Je zal instaan voor o.a.
nieuwe huurders zoeken voor industrieel vastgoedpanden zoeken die interessant kunnen zijnfacilitybeheer van de huidige panden in beheer of eigendomadministratieve takenwerkregio hoofdzakelijk Limburg en omstreken
OfficeBouwVoltijdsVast contract
HR Generalist
Oudsbergen, België
Voor een bedrijf te Oudsbergen zijn we op zoek naar een HR generalist.
Je krijgt de kans om een cruciale rol te vervullen in het dynamische HR-team, dat zich met passie inzet voor het welzijn van onze 900 medewerkers.Samen met 4 toegewijde collega's ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van een optimale dienstverlening op het gebied van payroll en HR.Deze verantwoordelijkheden omvatten een breed scala aan administratieve processen, waaronder de maandelijkse loonverwerking, tijdsregistratie, beheer van sociale documentatie, verzekeringsdossiers, contractbeheer, verzuimbeheer en ondersteuning van expats.Daarnaast zul je de sociale wetgeving toepassen op onze personeelsdossiers en de maandelijkse verwerking coördineren.Je fungeert als het primaire aanspreekpunt voor medewerkers voor vragen met betrekking tot payroll en HR.Naast deze kernverantwoordelijkheden speel je een actieve rol in projecten zoals het beheer van het cafetariaplan, het vormgeven van ons verzuimbeleid, implementeren van nieuwe HR tools,..Je zult nauw samenwerken met gepassioneerde HR-professionals, waaronder Payroll Specialisten, HR Business Partners en een L&D Specialist, om de HR-processen en tools voortdurend te verbeteren.
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Notarieel Jurist
Bilzen, België
Voor een notariskantoor te Bilzen zijn wij op zoek naar een voltijdse Notarieel Jurist
Je behandelt dossiers in verschillende rechtsdomeinen waaronder familierecht, erfrecht, vastgoed en vennootschapsrecht. Je werkt hiervoor samen met een sterk team van notariële medewerkers;Je denkt mee met onze klanten en verleent ze professioneel juridisch advies;Je stelt juridische documenten opJe verdiept je in juridische issues
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Juridisch bediende
Bilzen, België
Voor een notariaat te Bilzen zijn we op zoek naar een voltijdse notarieel medewerker:
Je hebt een veelzijdige rol waarin je notarissen en juristen ondersteunt bij het voorbereiden en afhandelen van diverse notariële werkzaamheden;Je hebt rechtstreeks contact met cliënten;Je ondersteunt in de planning en controle van verschillende aktes;Je beheert notarieel akten in verschillende rechtsdomeinen.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Planner (interieur / keukensector)
Pelt, België
Voor onze klant in Pelt zijn we op zoek naar een planner / coördinator!
Onze klant is gespecialiseerd in keukens en maatwerk.Als planner sta je in voor het regelen van transporten, overzicht houden over de complexiteit van projecten en deze koppelen aan de beschikbare montagecapaciteit.Je bent het centraal aanspreekpunt van de firmaJe staat in voor werfregistratiesJe verzorgt de transportplanningJe verzorgt de coördinatie van / met de onderaannemersJe staat in voor de opmaak van de planningen
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Werkplaatsverantwoordelijke garage
Bree, België
Voor een garage te Bree zijn we op zoek naar een verantwoordelijke van de werkplaats.
Als werkplaatsverantwoordelijke personenwagens ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren van onze werkplaatsactiviteiten. In nauwe samenwerking met onze Service Advisors streef je naar optimale klantentevredenheid en servicekwaliteit. Jouw taken omvatten onder andere:
Leiding geven aan en inspireren van ons team van autotechnici om topprestaties te leveren.Coördineren van dagelijkse werkzaamheden in de werkplaats.Zorgen voor naleving van kwaliteits- en veiligheidsnormen in de werkplaats.Onderhouden van nauwe contacten met onze klanten om hun behoeften en verwachtingen te begrijpen en te overtreffen.
InterimAutoVoltijdsVast contract
Juridisch Administratief bediende
Maasmechelen
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Maasmechelen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.
Als administratief bediende sta je in voor :
De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.