Jobs

Jobs

254 Jobs gevonden
Dringend

Receptionist garage

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Beringen. Onze klant is een autogarage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit: Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Front-office medewerker

BRUGGE

Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn: Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Receptionist garage

Knokke-Heist, België

Voor onze partner een bekende garage te Knokke zoeken wij een receptionist(e).U bent het eerste aanspreekpunt. Met een vriendelijk woord, de juiste taal en een gemeende glimlach neemt u hun wagen in ontvangst.Een doordeweekse werkdag: Je staat in voor het onthaal van de klanten van de werkplaats en toonzaal, zowel telefonisch als aan de balieJe plant de werken voor onderhoud en herstelling.Je ontvangt de klanten bij ophaling van hun voertuig en ontvangt de betalingenJe plant via pc de agenda in betreffende de werken voor onderhoud en herstellingenJe kan overweg met een computer en programma'sJe bent stressbestendigJe bent een teamplayer
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Deinze, België

Wij zijn op goed naar een gemotiveerde customer service medewerker / administratief bediende die wil meeschrijven aan een groeiverhaal. Onze klant is actief in de chemische sector en gelegen in Nazareth aan de afrit van de autostrade. Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe zal de orders inbrengen voor in het magazijnJe zal leveringen opvolgenCourante administratieve taken 
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Baliemedewerker

Eke, Nazareth, België

Voor een familiaal verhuurbedrijf in Eke dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega. Jouw takenpakket : Je adviseert onze klanten professioneel en technisch over het juiste toestel voor hun job. Naast je telefoon als werkmiddel, is er heel veel contact met afhaalklanten. Het spreekt voor zich dat dit een technische interesse/ ervaring vraagt.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatie. Pea-nuts met jouw commercieel talent en klantgerichtheid.We leiden je op om bij afwezigheid van de filiaalhouder het filiaal autonoom open te houden. Je bent polyvalent, als nodig spring je bij in het onderhoud of ga je leveren.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist garage

Londerzeel, België

Voor een bedrijf gelegen in Londerzeel zijn wij op zoek naar een Onthaalmedewerker garage.  Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten en zorgt voor een vlekkeloze receptie-ervaring.Met jouw professionaliteit en empathie sta je klaar om vragen en situaties van klanten te bespreken, de juiste acties te bepalen en werkorders op te stellen om tot de beste oplossingen te komen.Je maakt met gemak de nodige afspraken, zodat klanten snel en efficiënt geholpen worden.Met jouw uitstekende telefonische vaardigheden beantwoord je oproepen altijd met een glimlach en sluit je deze professioneel af. Je bent in staat om klanten gerust te stellen, vragen te beantwoorden en hen op een vriendelijke en efficiënte manier verder te helpen.Je vervult verschillende administratieve taken en zorgt er voor dat de bedrijfsprocessen soepel verlopen.Je bestelt de nodige wisselstukken voor herstellingen.Wanneer is welk onderhoud/herstelling klaar? Je staat geregeld in contact met onze collega’s van het atelier om alles op te volgen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist garage

Geel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een receptionist(e).   Waar kom je terecht? Een garage te Geel.   Wat zullen je taken zijn als Service Advisor? Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, zowel aan het onthaal, als telefonisch of per mail.Je behandelt alle vragen betreffende onderhoud en herstellingen, en je plant vervolgens een afspraak in.Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de klant en de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen.Je staat in voor allround administratieve taken, zoals het opmaken van facturen.Bij teruggave van de wagen, overloop je samen met de klant het opgemaakte factuur.
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Onthaalmedewerker/Steward

Zemst, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker/Steward voor onze vestiging in Zemst Taken: onthaal van de klanten op de parking van het keuringsstation.Verwijzen van de klanten naar de juiste keuringslijn.Nakijken of de klanten een afspraak hebben geboekt.Je staat in voor de organisatie van de parking.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist garage

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een garage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als service advisor bestaat uit: Je beantwoordt telefonische oproepen van klanten; Je plant afspraken in voor uit te voeren werken; Je staat in voor het ontvangen van klanten en werkt samen een werkkaart uit; Je stelt indien nodig ook een werkplaats offerte op; Je blijft op de hoogte van de werken en informeert klanten; Je stelt een factuur op en legt deze technisch uit; Je formuleert voorstellen om de klant tevreden te houden;Je staat in voor de klachtenbehandeling en stelt gepaste oplossingen voor; Je voert alle taken uit met respect voor de opgelegde procedures. 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist garage

Aarschot, België

Vivaldis Office zoekt een receptionist voor een garage te Aarschot.   TAKENPAKKET: Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot.
InterimAutoVoltijdsVast contract

Receptionist garage

Bilzen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor voor een autogarage in Bilzen. Zij zijn gespecialiseerd in het verkopen en onderhouden van wagens.  Jouw takenpakket als receptionist bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, zowel via telefoon als persoonlijk; Je plant werkzaamheden in; Je beheert werkorders; Je staat in voor het informeren van klanten over te uit te voeren werken en facturatie.
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Administratief bediende/receptioniste garage

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht? Bij een garage te Herentals. Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook 
InterimAutoVoltijdsVast contract

Administratief Bediende/receptionist

Lier, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!   Waar kom je terecht?   Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!   Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket. Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimDiversenVoltijdsVast contract

Administratief bediende/receptionist

Olen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een receptionist/administratief bediende.Waar kom je terecht? Bij een slachthuis te Olen Als administratief bediende, zal jij instaan voor:  Je bent het eerste aanspreekpunt van leveranciers/klanten.Je vervolledigt dossiers nauwkeurig en correct.Je beantwoordt telefoons en mails.Je vult vrachtbrieven en douanedocument in.Je controleert facturen en boekt deze in.Allround administratieve taken zoals klassement, bestellingen, ...
OfficeVoedingVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Deinze, België

Voor een klant in deinze die zich vooral richten op berijdbaar gazon en ondergrondse groeiruimtes voor bomen in stedelijke gebieden zijn wij op zoek naar een adminitratief bediende.Je zal 2 dagen in de week instaan voor het onthaal en de balie voor de klanten en helpen met aansturen van de chauffeurs, de overige dagen zal u vooral de facturatie doen en de controle van de aankoopfacturen.Wat word er van jou verwacht :  Stipt en correct stressbestendig en klantvriendelijkJe functioneert zowel zelfstandig als is teamverband
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kruisem, België

Voor onze klant te Kruisem, actief in bouwsector zijn we op zoek naar een administratief bediende 4/5e:    Je helpt je collega's van de andere afdelingen door allerhande administratieve taken voor jouw rekening te nemen! Telefonisch onthaalBeheer mailboxControle aankoopfacturenFacturatieCheck-in@Work  
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kruisem, België

Voor onze klant, een gekend en stabiel technisch bedrijf, zoeken we een administratief bediende voor de vestiging in Kruishoutem.   Dit is jouw leuke takenpakket als administratief bediende Het bieden van ondersteuning in de afdeling; het verzamelen van informatie van de toekomstige projecten.Je helpt mee onze planning in goede banen te leiden.Je communiceert met de verschillende afdelingen en dochterbedrijven van de groep omtrent de toekomstige en lopende projecten.Je ondersteunt de afdeling in verschillende administratieve en organisatorische taken, zowel op vlak van onze kernactiviteiten als onze faciliteiten.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kruisem, België

Voor een bedrijf actief in bordenbouw te Kruisem zijn we op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige Administratief Bediende. In deze rol ben je onder andere verantwoordelijk voor: Het verzamelen van informatie voor toekomstige projecten.Het ondersteunen van de planning en zorgen dat deze in goede banen wordt geleid.De communicatie met verschillende afdelingen en dochterbedrijven omtrent toekomstige en lopende projecten.Het uitvoeren van diverse administratieve en organisatorische taken, zowel voor onze kernactiviteiten als faciliteiten.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist

Wortegem-Petegem

Voor onze klant, actief binnen de sportsector, gaan we op zoek naar een receptionist (e).   Je komt terecht binnen een klassevol bedrijf en zal instaan voor volgende takenpakket: Jij bent de draaischijf binnen het sportief secretariaat en zorgt voor een persoonlijk en vriendelijk ontvangst van bezoekers. Zowel persoonlijk als telefonisch.Je staat in voor de goede administratieve verwerking van de aankomende wedstrijden, als reservaties. Ook de volledige ledenadministratie is jouw taak (na interne opleiding).Je biedt daarbij ondersteuning bij de verkoop in de shop en zorgt mee voor orde en netheid, administratieve afhandeling in de shop en de kassa.
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist Vrachtwagen Garage

Drongen

Planmatig sterk, klantvriendelijk, stressbestendig? Drie keer check? ✅ ✅ ✅ Een sterke interesse voor voertuigen?   Misschien ben jij dan wel de persoon die we zoeken! Voor onze klant, een grote speler in bedrijfsvoertuigen, zijn we op zoek naar een receptionist voor een vrachtwagen garage regio Drongen.📍   Klaar voor je werkdagen? Want na je kopje koffie, thee of chocomelk, you are on a roll!☕️🤩 Samen met je collega's receptionisten ben je verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van afspraken voor reparatie en onderhoud aan vrachtwagens en trailers. Daarnaast neem je opdrachten van klanten in ontvangst. Je stelt werkorders op en verdeelt ze onder de mecaniciens. Je staat mogelijks ook in voor het opmaak van een offerte. Je bent steeds in communicatie met de werkplaats en je leidinggevende. 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief