Dringend
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Import Medewerker Gent
Gent, België
Voor onze klant te Gent, een gekende speler zoeken we een import medewerker.
Je takenpakket:
Opmaken van dossiers in ons TMS systeemAlle inkomende zendingen verwerken en opvolgenAfspraken maken met klanten zowel per mail als per telefoonDagelijks contact met partners, klanten en collega’s van andere filialenPro-actief over problemen / vertragingen communiceren en de nodige oplossingen zoeken en aanbieden
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Customer Service Officer
Hasselt, België
Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include:
You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Advisor - Technical Support
Bruxelles, Belgique
Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel.
Als Customer Care Advisor:
Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen Belgie als daarbuiten. Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Maak je gebruik van relevante middelen om essentie ondersteuning te bieden en coordineer je bijstandsoperaties.Activeer je ons netwerk van serviceproviders en expertteams om de klant te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Plaats je de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toon je een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedig je het gebruik ervan aan bij klanten.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Officer
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.
Als Customer Service Officer:
Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder - Critical Credit Unit
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Vertegenwoordiger Ramen in Wallonie/Brussel
Bruxelles, België
Pour une entreprise spécialisée dans les profilés de fenêtres et de bâtiments, Vivaldis recherche un représentant Wallonie - Bruxelles qui sera responsable des tâches suivantes :
Entretenir la relation client dans le secteur de la construction.Établissez des contacts pour nouer de nouvelles relations.Préparation et suivi des devis.Répondre aux questions des clients.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Advisor
Bruxelles, Belgique
Wij zijn op zoek naar een Customer Advisor NL/FR - Noodhulp en Hersteldiensten voor een van onze klanten, een specialist in brandverzekeringen en hersteloplossingen na schadegevallen.
Als teamlid bent u verantwoordelijk voor de volgende taken:
Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze klanten en partners.Bij elk klantcontact zorg je ervoor dat je de verwachtingen van de klant grondig begrijpt.Dossierbeheer en opvolging behoren tot je verantwoordelijkheden.Je informeert de klant duidelijk over de manier waarop we zijn dossier zullen behandelen en maakt concrete afspraken om misverstanden te vermijden.Je streeft ernaar om alles in één keer goed te doen: je zorgt ervoor dat alle vragen volledig beantwoord zijn en dat de klant precies weet wat is afgesproken.Je staat direct in contact met onze partners (telefonisch of via e-mail) en motiveert hen om de gevraagde werken snel en kwalitatief uit te voeren.Je voert de benodigde gegevens nauwkeurig en volledig in ons systeem in.Je opent nieuwe dossiers op een zorgvuldige manier en volgt ze van A tot Z op.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Advisor
Bruxelles, Belgique
Ben jij gepassioneerd door het helpen van mensen en wil je een verschil maken tijdens hun meest uitdagende momenten?
Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel.
Als Customer Care Advisor:
Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen België als in het buitenland.Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Je benut relevante middelen om essentiële ondersteuning te bieden en coördineert bijstandsoperaties.Je activeert ons netwerk van serviceproviders en expertteams om klanten te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Je zet de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toont een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedigt het gebruik ervan aan bij klanten.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bankmedewerker Klantenservice - 3 maanden opdracht
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Junior Medewerker Klantenservice voor een tijdelijke opdracht tot eind december 2024.
Locatie: 1000 BrusselVoltijds, 40 uur per weekSector: Bank
In het kader van een migratieproject voor een van onze klanten in de bancaire sector zijn wij op zoek naar een medewerker die verantwoordelijk zal zijn voor de aanmaak van unieke identificatienummers voor mandatarissen.
Creëren van een uniek identificatienummer voor elke mandataris met een Cash Deposit Card.Instructies geven voor de vervaardiging van de kaarten zodra de mandatarissen zijn aangemaakt.Opvolgen van de migratiestatus door middel van interne rapportages aan het management.Problemen escaleren indien nodig, met betrekking tot documentatie en de aanmaak van mandatarissen en kaarten, zowel intern als extern.
FinanceBankenVoltijdsTijdelijk
Klantenadviseur Bank en Verzekeringen - Jette
Bruxelles, Belgique
Onze klant, een gerenommeerde bankinstelling in België, is op zoek naar een Klantenadviseur Bank en Verzekeringen in JETTE om zich aan te sluiten bij hun dynamisch team.
Als Klantenadviseur Bank en Verzekeringen zullen uw taken de volgende zijn:
Professioneel onthaal garanderen via telefoon, e-mail en face-to-face voor klanten en prospecten die contact zoeken met de bank.Opvolging van het commercieel actieplan voor particuliere klanten in samenwerking met de directeur.Concrete acties uitwerken en uitvoeren op basis van het commercieel actieplan, inclusief opvolging en communicatie.Zelfstandig en proactief een klantenportefeuille beheren.Klantenbinding versterken door regelmatige contacten en dagelijks een aantal afspraken vastleggen.Verkoopkansen maximaliseren om de doelstellingen van het agentschap te overtreffen.Deelnemen aan kasbeheer en geldautomaat in rotatiesysteem (indien van toepassing).Actief gebruik maken van verwijzingen en marketing leads.Andere taken uitvoeren onder toezicht van de directeur om het agentschap optimaal te laten functionerenCommercieel ingesteld, klantgericht, met een proactieve en positieve houding.Uitstekende presentatie, communicatievaardigheden (mondeling en schriftelijk), en sterke interpersoonlijke vaardigheden.Teamspeler, flexibel, nauwkeurig en zelfstandig in het professioneel afhandelen van klantentransacties.Resultaatgericht en leergierig, met een goede kennis van de lokale markt en de kansen die deze biedt.Grondige kennis van Beobank-producten (investeringen, kredieten, verzekeringen) en bankreguleringen.Voor Brussel is tweetaligheid in Nederlands en Frans vereist.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Klantenbeheerder Verzekeringen - Production
Bruxelles, Belgique
Vivaldis Finance zoekt een enthousiaste Klantenbeheerder Verzekeringen voor een toonaangevende verzekeringsmaatschappij in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van verzekeringspolissen met focus op gezondheids- en reisverzekeringen.
Uw taken zullen zijn:
Opstellen en uitgeven van nieuwe polissen, overeenkomsten en bijlagen volgens de richtlijnen van het bedrijf.Bijwerken van bestaande polissen op verzoek van klanten of tussenpersonen.Verzamelen van benodigde gegevens en actueel houden van de database voor een correcte afhandeling van claims en kwitanties.Inwinnen van juridisch, fiscaal of technisch advies bij uw leidinggevende waar nodig.Beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot het beheer van gezondheidsverzekeringen binnen de afgesproken termijnen.Verstrekken van standaarddocumenten en beheren van communicatie (zowel mondeling als schriftelijk) over deze activiteiten.Updaten van het beheersysteem met de meest recente informatie bij nieuwe zaken of contractwijzigingen.Onderhouden van duidelijke communicatie met alle betrokken partijen om een optimale samenwerking te garanderen.
Waarom deze functie? In deze uitdagende en veelzijdige rol krijgt u de kans om te werken bij een marktleider in de verzekeringswereld en bij te dragen aan het succes van de afdeling. U werkt in een dynamisch team waar samenwerking en klantgerichtheid centraal staan.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Representative - Hunter
Brussels, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Klantadviseur - Technische bijstand
Bruxelles
Wij zijn op zoek naar gemotiveerde Technische bijstand - voor een van onze klanten, wereldwijd de nummer 1 in reis- en bijstandsverzekeringen.
Sector: verzekeringen en bijstandLocatie: 1000, BrusselWerktijden: Voltijd 38u met variabele werktijden tussen 7u en 22u
Taken:
Je staat in voor het telefonisch onthaal van de verzekerden.Je begeleidt de klant van bij het openen van een bijstandsdossier tot het tevreden afsluiten van de meest uiteenlopende bijstandsvragen. Hiervoor doe je beroep op ons lokaal of wereldwijd netwerk van dienstverleners en correspondenten.Je handelt het dossier administratief zorgvuldig af zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de nazorg. De afspraken en het contact dat je hebt met de klant registreer je in de bedrijfseigen tool.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Dossierbeheerder zullen uw taken zijn:
Beheren en controleren van dossiers voor medische en technische bijstand (België en buitenland) na een grondige opleiding.Behandelen van inkomende dossiers via e-mail en telefoon, automatisch ontvangen in de agenda's van de afdeling.Controleren of de gevraagde prestaties voldoen aan de contractvoorwaarden.Analyseren en valideren van dossiers bij afwijkingen, met passende maatregelen.Opstellen en opvolgen van facturen voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse partners, terugbetalingen of weigeringen.Klantcontact onderhouden (particulieren en B2B) via e-mail, post en telefoon.Problemen of afwijkingen doorgeven aan coördinatoren en relevante diensten.Proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en doorgeven.Optreden als "problem-solver": oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met betrokken diensten.Sterk analyserend werken, details en nuances van elk dossier detecteren voor tijdige besluitvorming.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Advisor
Bruxelles, Belgique
Ben jij gepassioneerd door het helpen van mensen en wil je een verschil maken tijdens hun meest uitdagende momenten?
Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel.
Als Customer Care Advisor:
Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen België als in het buitenland.Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Je benut relevante middelen om essentiële ondersteuning te bieden en coördineert bijstandsoperaties.Je activeert ons netwerk van serviceproviders en expertteams om klanten te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Je zet de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toont een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedigt het gebruik ervan aan bij klanten.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Bruxelles, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon.
We verwachten van onze collega's dat ze :
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside Sales Officer
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Inside Sales Officer voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Opvolgen van incidentele klanten en verzendingen, waarbij je vaak het eerste aanspreekpunt bent voor Ziegler en de basis legt voor verdere samenwerking.Zorgvuldig overdragen van het dossier aan je collega's in de operations wanneer de klant besluit de verzending aan ons toe te vertrouwen.Je denkt kritisch mee over de huidige procedures en komt met voorstellen voor verbeteringen en nieuwe werkmethodes.Je draagt actief bij aan de implementatie van deze verbeteringsprocedures en werkmethodes.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantenadviseur Bank en Verzekeringen
Ganshoren, Belgique
Onze klant, een gerenommeerde bankinstelling in België, is op zoek naar een Klantenadviseur Bank en Verzekeringen in GANSHOREN om zich aan te sluiten bij hun dynamisch team.
Als Klantenadviseur Bank en Verzekeringen zullen uw taken de volgende zijn:
Professioneel onthaal garanderen via telefoon, e-mail en face-to-face voor klanten en prospecten die contact zoeken met de bank.Opvolging van het commercieel actieplan voor particuliere klanten in samenwerking met de directeur.Concrete acties uitwerken en uitvoeren op basis van het commercieel actieplan, inclusief opvolging en communicatie.Zelfstandig en proactief een klantenportefeuille beheren.Klantenbinding versterken door regelmatige contacten en dagelijks een aantal afspraken vastleggen.Verkoopkansen maximaliseren om de doelstellingen van het agentschap te overtreffen.Deelnemen aan kasbeheer en geldautomaat in rotatiesysteem (indien van toepassing).Actief gebruik maken van verwijzingen en marketing leads.Andere taken uitvoeren onder toezicht van de directeur om het agentschap optimaal te laten functionerenCommercieel ingesteld, klantgericht, met een proactieve en positieve houding.Uitstekende presentatie, communicatievaardigheden (mondeling en schriftelijk), en sterke interpersoonlijke vaardigheden.Teamspeler, flexibel, nauwkeurig en zelfstandig in het professioneel afhandelen van klantentransacties.Resultaatgericht en leergierig, met een goede kennis van de lokale markt en de kansen die deze biedt.Grondige kennis van Beobank-producten (investeringen, kredieten, verzekeringen) en bankreguleringen.Voor Brussel is tweetaligheid in Nederlands en Frans vereist.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Sales Representative - Hunter
Brussels, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.