Dringend
Import Medewerker Gent
Gent, België
Voor onze klant te Gent, een gekende speler zoeken we een import medewerker.
Je takenpakket:
Opmaken van dossiers in ons TMS systeemAlle inkomende zendingen verwerken en opvolgenAfspraken maken met klanten zowel per mail als per telefoonDagelijks contact met partners, klanten en collega’s van andere filialenPro-actief over problemen / vertragingen communiceren en de nodige oplossingen zoeken en aanbieden
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Vertegenwoordiger
Antwerpen, België
Voor een bedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een accountmanager /development . Functieomschrijving Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleVerzorgen van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachten.Actief op zoek gaan naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etcBijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieOnderhandelen over de contracten en prijzenOrganiseren en bijwonen van MBR’s en QBR’s in samenspraak met klanten
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Loppem, Zedelgem, België
Draag ook jij het klimaat een warm hart toe? Barst je van de energie en zoek je een boeiende uitdaging? Bouw dansamen met onze klant een mooie toekomst uit. Voor hun vestiging in Loppem zoeken ze nog een enthousiaste CustomerCare medewerker.Wat houdt je job in?
Je leidt de bestellingen van airco’s, warmtepompen, ventilatiesystemen en chillers in goede banen.In samenspraak met de transporteur zorg je voor vlotte levering van de toestellen.Je ondersteunt de dienst na verkoop. Je lost eventuele moeilijkheden met de glimlach op.Je leidt inkomende telefoons in goede banen. Een deel van de week sta je in voor de eerste lijn.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zedelgem, België
Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar een medewerker ter ondersteuning van het verkoopteam.
Hoe jouw werkdag er uit zou zien:
Je maakt dagelijks commerciële mailings op.Je maakt de prospectie bestanden klaar.Je verspreidt commerciële berichten via alle communicatiekanalen.Je volgt afgewerkte zaken van de verkoopdienst op.Je vraagt PO nummers op bij klanten.Je ondersteund de verkoopdienst bij elke opdracht.
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden mogelijk maakt. Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:
Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Je staat in voor de opvolging van de importzendingen UK.Je maakt de dossiers op.Je doet de voorbereiding van de documenten voor inklaring.Je volgt het importtraject UK-België.Je maakt leveringsafspraken bij de Belgische klant.Je organiseert en volgt de levering op in samenspraak met de domestics afdeling.Je bent de aanspreekpartner van de klant of UK-partner ingeval van klachten en vragen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Sint-Denijs-Westrem, Gent, België
Voor onze klant, een gekende speler binnen de IT en telecom en energie, gelegen 📍 in Sint-Denijs-Westrem, zoeken we een Customer Service Medewerker.
Jouw uitdagende takenpakket als Customer Service Medewerker:
Je bent de schakel tussen de klanten (professioneel alsook particulieren) van de verschillende winkels.Je informeert hen over lopende promoties binnen telecom, energie, IT,..Het beantwoorden van technische vragen of dit dispatchen naar de technische dienst.Sales opportuniteiten ga je niet uit de weg, deze detecteer je en sluit je af volgens de behoeften van de klant.Binnengekomen leads ga je opbellen en proberen overtuigen dankzij jouw warme stem en goede argumenten.Correct registeren van alle info en telefonische contacten / orders.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker regio Gent
Desteldonk, Gent, België
Hou je van een open cultuur, korte lijnen en een no-nonsense mentaliteit? Dan ben jij misschien wel dé collega, die we zoeken om ons dynamisch team te versterken.
Om ons customer service team op het hoofdkantoor te Gent-Zeehaven te versterken zoeken wij een enthousiaste: Medewerker Customer Service
Hoe ziet je dag eruit? Je takenpakket?
Je bent verantwoordelijk voor een correcte opvolging van alle operationele manipulaties die op onze terminals worden uitgevoerd;Je registreert nauwgezet alle orders en manipulaties in het softwarepakket en je volgt het verloop van de stock administratief op;Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en ons operationeel team, inzake orders, klantenrapportering en stock voor de terminals;Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheren van alle inkomende en uitgaande goederen, inclusief de bijbehorende voorraad;Je verwerkt de laad- en losrapporten voor de verschillende terminals en stelt de maandelijkse statistieken op;Als contactpersoon voor onze klanten, zorg je voor een correcte klantenrapportering;Je bereidt de facturatie voor;Je werkt in een team van 8 enthousiaste medewerkers en werkt daarnaast nauw samen met de planners, weegbrugbedienden en commercieel managers. Je rapporteert aan het hoofd customer service.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimHoldingsVoltijdsVast contract
Customer Service medewerker
Desteldonk, Gent, België
Voor onze klant te Desteldonk zoeken wij een Customer Service medewerker Export!
Hoe ziet je dag eruit?
Greep uit je takenpakket:
Aanspreekpunt voor de klanten uit de regio en hun vragen beantwoordenOpnemen van bestellingenOpmaken van pro forma facturenVoorbereiden en afhandelen van de transport.Administratie van de export vlot laten verlopen - documenten opvragenPlanning opmaken voor de bestaande klantenOpvolging bij de productieafdeling
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Desteldonk, Gent, België
Voor een bedrijf regio Desteldonk zijn wij op zoek naar een Customer service medewerker:Binnen het sales team ben je de logistieke contactpersoon voor een groep klanten en sta je in voor het inplannen en opvolgen van de uitleveringen aan die klanten.
Je beheert de openstaande contracten en registreert met nauwkeurigheid en stiptheid de bestellingen van de klanten in ons SAP systeem.Daarbij controleer je de conformiteit met het verkooporder en bespreek je elke afwijking met de verantwoordelijke Sales Manager.Je houdt rekening met kredietlimieten en voorafbetalingen.Je maakt de klant-specifieke documenten op die de lading begeleiden en waakt over de specifieke logistieke eisen van de klant.In samenwerking met de Productieplanning en Transportafdeling, zorg je voor een optimale planning van de uitleveringen en van productie capaciteit.Je volgt de lading en levering op en behandelt logistieke problemen en klachten hiermee gelinkt.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Labo Customer Service Medewerker
Merelbeke, België
Voor onze klant, een laboratorium 🧪🔬🥼 te 📍 Merelbeke, zoeken we een customer service medewerker. Het labo is actief in verschillende domeinen (milieu, food, asbest, non-food).
Jij als customer service medewerker zal instaan voor volgend takenpakket:
Jij bent de schakel tussen de klant en het labo en zorgt voor een correcte begeleiding van de klant doorheen het proces;De offerte-aanvraag komt binnen, jij gaat een zo goed mogelijk voorstel uitwerken op maat van de klant;Je maakt afspraken met het labo en de klant omtrent de duurtijd van de analyses en zorgt voor een goede customer journey;Opvolgen van klanttevredenheid en het verzorgen van een goede dienst-na-verkoop, dit met oog op een lange-termijn-relatie met de klant.De functie binnen customer service ook more than a job: we delen niet droogweg analyseresultaten mee, maar adviseren onze klanten op basis van deze resultaten.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Ieper, België
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een frontoffice medewerker. Hier zal je instaan voor volgende taken:
Telefonische en administratieve ondersteuning aan klantenZoeken naar oplossingen door nodige contacten te leggen met makelaar en verzekeringsmaatschappijInterventierapporten opmaken
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Ieper, België
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een frontoffice medewerker. Hier zal je instaan voor volgende taken:
Telefonische en administratieve ondersteuning aan klantenZoeken naar oplossingen door nodige contacten te leggen met makelaar en verzekeringsmaatschappijInterventierapporten opmaken
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Oudenaarde, België
Voor een bedrijf gelegen in Oudenaarde zijn we dringen op zoek naar een gedreven Customer Service Medewerker.
Als Customer Service Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten.
Je speelt een cruciale rol in het oplossen van vragen, problemen en het bieden van uitstekende klantenservice.
Jouw takenpakket als Customer Service Medewerker:
Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, e-mails en chats van klanten.Identificeren en oplossen van technische en niet-technische problemen.Registreren van klantinformatie en interacties in ons systeem.Coördineren met andere afdelingen om complexe problemen op te lossen.Bijdragen aan het verbeteren van interne processen en documentatie.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in het onderhoud van zonnepanelen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (telefonisch, via e-mail, rechtstreeks);Je beantwoordt technische vragen van de klanten in de mate van het mogelijke;Je lost problemen van de klanten op;Je maakt calculaties en offertes op;Je maakt de planning op.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Tienen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in horeca groothandel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Het verwerken van bestellingen; De klanten telefonisch of via mail informeren over de producten; Je bent het aanspreekpunt voor de chauffeurs en orderpickers; Het behandelen van de retours en klachten; Je biedt administratieve ondersteuning: Je bent de back-up van verschillende medewerkers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Mechelen, België
Voor een bedrijf, actief in textiel en gelegen in Mechelen Noord, zoeken we een klantendienst medewerker.Taken:
Bestellingen plaatsen en opvolgen.Contact met het magazijn in WalloniëContact met de leveranciersRetour beheerFacturatie en creditnota's
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Asse, België
Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Baliemedewerker/ Customer Service medewerkerTaken:
Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het onthaal van klanten aan de balie in de Shop.Je neemt orders op van de klant (via balie/tel/mail/webshop) en verwerkt deze correct via ERP systeem.Je geeft productadvies aan klanten in de shop inzake de gevelisolatie systemen, verfproducten, vloercoating, machines en toebehoren uit de shop.Je bent het directe aanspreekpunt voor onze kleinere klanten.Je promoot en verkoopt onze artikelen via specifieke acties in de shop.Je verwerkt staalaanvragen.Je biedt technische ondersteuning met oog op een maximale klantentevredenheid.Je verpersoonlijkt onze visie: Bewust bouwen.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care.
Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.