Jobs

Jobs

538 Jobs gevonden
Dringend

Administratief bediende

Willebroek, België

Voor een bedrijf gelegen in Willebroek zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.  de dagelijks contacten met klanten en relaties verzorgt, zowel telefonisch als via email, in vloeiend Nederlands en Frans.de binnenkomende bestellingen administratief verwerktonze website actualiseert en acties onderneemt om Venstar nog sterker te profileren op de verschillende digitale kanalende grafische uitwerking en communicatie van promotieacties, folders en nieuwsbrieven – zowel print als digitaal – creëertde webshop en social media beheert en verder professionaliseertdealerevents mee coördineert, deelname aan beurzen organiseert en commerciële acties opzet  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief Bediende

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant gespecialiseerd in de verkoop van speelgoed. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging omtrent prijsaanvragen van nieuwe producten;Je gaat prijsevoluties na en verwerkt deze in het ERP-systeem;Je geeft duidelijke richtlijnen aan de leveranciers en helpt hen verder met vragen;Je staat in voor de optimale opvolging binnen de vooropgestelde levertermijnen;Je beantwoordt dagelijks de binnengekomen vragen over de klantenorders;Je behandelt de klachten van de klanten;Je verzorgt de administratie van de nodige documenten.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Administratief bediende (tijdelijk)

Knokke

Voor onze klant regio Knokke zoeken we een administratief bediende (tijdelijk). Dit voor de periode september-januari.   Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Onthaal en eerstelijnstelefonie neem je voor uw rekening. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en techniekers.Je verzorgt de planning voor de onderhouden van ons gedreven team techniekers.Je verzorgt de administratieve flow van A tot Z.
OfficeDienstenVoltijdsTijdelijk
Dringend

Bediende boekhouding

Beveren, België

Voor een Boekhoudkantoor gelegen in Beveren zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding. Jouw taken: Je staat in voor het inboeken van aankoop en verkoop facturen.Je staat in voor het inboeken van financiële verrichtingen.Je helpt mee met het voorbereiden van btw-aangiftes.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.Je takenpakket zal uitbreiden naar gelang je kennis.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y voor verschillende automerken. Klinkt dit als muziek in je oren of heb je nog extra vragen na het lezen van deze vacature? Bel ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online. Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket: Inboeken van aan- en verkoopfacturenBoeken van financiële verrichtingen Opvolgen van crediteuren Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting Btw-aangiftes voorbereidenRapporteringen 
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Managementassistent

Roeselare, België

Functieomschrijving Een groeiend bedrijf gespecialiseerd in kledij om veilig en comfortabel te werken. Ons aanbod zijn vooral schoenen, broeken, jassen, T-shirts, sweaters, handschoenen, helmen, brillen, handschoenen, stofmaskers die beschermen en gemakkelijk draagbaar zijn voor iedereen. Wegens uitbreiding van ons enthousiaste team zijn wij per direct op zoek naar een leuke nieuwe collega om ons te komen versterken! Zoek jij een uitdagende baan? We zoeken voor het bedrijf een Allround bediende, die volgende taken tot zich neemt: - Opvolging van klantendossiers vanaf het eerste contact en zorgt voor voldoende ondersteuning. - Aanlevering van klanteninformatie omtrent technische zaken, prijzen en leveringen. - Beheren van stalen voor klanten en collega's. - Behandelen van bestellingen voor klanten en zorgen voor een goede afhandeling van het besteltraject (input in bestelsystemen, organisatie en opvolging van transport, facturatie, enz.). - Voorraadbeheer van handschoenen opvolgen en beheren. - Ervoor zorgen dat alle aankoopprocessen van handschoenen zo efficiënt mogelijk verlopen. Hiervoor voert U onderhandelingen met leveranciers en neemt u vervolgens contact op met logistieke partners en het magazijn. Dit voor een vlotte afhandeling en levering van goederen. - Op zoek gaan naar nieuwe leveranciers om zo de markt van binnen en buiten te kennen. - Helpen organiseren van beurzen en events in het binnen- en het buitenland. - Helpen coördineren en organiseren van buitenlandse reizen van A tot Z - Maken en aanpassen van drukwerk en catalogussen. - Openen en opvolgen van documentaire kredieten, - incasso's, etc ...
InterimTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Lokeren, België

Voor een klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot met liefde voor cijfers. Ben jij dat? Lees dan zeker verder! Zo ziet je werkdag als administratief bediende eruit: voorbereiding aan- en verkoopafrekening en verwerkingdata inputten in het systeem
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Temse, België

Onze klant gevestigd in Temse, is een vooraanstaand bedrijf dat gespecialiseerd is in de ontwikkeling en productie van innovatieve verlichtingsoplossingen voor de professionele markt met focus op sportterreinen. Ter ondersteuning van ons groeiende klantenbestand zijn we op zoek naar een gemotiveerde administratief medewerker om lichtplannen op te maken.   Administratief Medewerker/lichtplan ontwerper (voltijds)   Functieomschrijving: - Je staat in voor de bevestigen en interpreteren van opdrachten, aanmaak van orders in het order processing systeem, voorbereiding van dossiers voor inplanning van service, etc ... - Op vraag van de verkopers maak je verlichtingsstudies voor klanten in Calculux, rekening houdend met o.a. de wens van de klant, wettelijke normeringen. Je verduidelijkt jouw adviezen naar de verkopers. - Tijdens piekmomenten word je mee ingeschakeld in andere administratieve taken. - Een interne opleiding en begeleiding op de werkvloer worden voorzien.  
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Bediende

Beveren, België

Ben jij op zoek naar een tijdelijke job als technisch administratief bediende? Neem dan snel een kijkje hieronder!Taken je regelt de check-in voor de mensen op de werfopleidingen voor collega's plannenje verwerkt de administratieve kant van de mensen die technisch werkloos zijnarbeidsongevallen doorgeven en administratief verwerkenmedische onderzoeken plannenprestaties doorgevenofferteaanvragen en projecten in het ERP-systeem zettenservice- en bestelbonnen verwerkeninkomende en uitgaande facturatie verwerkenrappels van de leveranciers behandelenje bent het telefonisch aanspreekpuntstockbeheer van de werkkledijtest- en onderhoudsverslagen verwerkenagenda beheren
InterimBouwVoltijdsTijdelijk

Administratief bediende

Kruibeke, België

Voor een van onze klanten gelegen in Kruibeke zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Jouw taken: Je staat in voor het ontvangen van onze klanten.Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen.Je staat in voor het verwerken van online orders en de webshop.Je staat onze klanten te woord tel/mail.Algemene administratieve taken horen ook tot je takenpakket.
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Londerzeel, België

Voor een bedrijf gelegen in Londerzeel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.   Onze klant is een elektrotechnische installatiefirma. Ze zijn gespecialiseerd in het aanleveren van volledige verlichtingsoplossingen (ontwerp tot installatie).   Een greep uit het takenpakket:   Je bent de coordinator voor het team op de werf en zorg daarbij voor een perfecte werfplanning.Je bent verantwoordelijk voor de te installeren goederen en bestellingen.Je helpt bij andere administratieve en ondersteunende taken, zowel voor boekhouding als voor het opmaken van offertes en bestelbonnen, agendaplanning, interne algemene administratie, mailverkeer, beheer van de klantenlijst, contact met klanten en leveranciers, aankoop van materialen enz.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    Technisch administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende logistiek

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant, gelegen in de haven van Antwerpen, zijn we op zoek naar een administratief bediende logistiek.    Onze klant is een een scheepvaartagentschap, actief in verschillende maritieme activiteiten.   Takenpakket: verzorgen van import activiteiten van A - Zcontroleren van operationele kostenafwerken van scheeps D/Averzorgen van eerste telefonisch contactfysiek ontvangen van bezoekers
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende planning

Antwerpen, België

Voor een project in de Haven van Antwerpen zijn wij op zoek naar een administratief medewerker die een project mee in goede banen gaat leiden. Jou taken:  Contact met klanten, ook via telefoon en emailProject administratie, rapportage en coordinatieFacturatie Planningen maken Boekingen maken: Hotels, taxi's, reizen, ...All round administratie 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende backoffice

2030 Antwerpen, België

Voor een transportbedrijf, gelegen in Antwerpen, zijn we op zoek naar een back office medewerker.    Na een interne opleiding staat u in voor volgende taken : Opvolgen en afwerken van transportdossiers ter voorbereiding van facturatieFacturatieTransportopdrachten ontvangen en verwerken in ons TMS systeemBewaken en rapporteren van KPI’sContacten onderhouden tussen key accounts en onze planningsafdelingOpvolgen openstaande facturen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een Administratief bediende Taken: Je registreert de verkoopovereenkomsten van nieuwe- en tweedehandswagens.Het Dealer Management Systeem wordt door jou gevoed met informatie met informatie tijdens het verkoopproces.Je hebt de controle over inkomende wagenfacturen en je controleert de betaling van uitgaande wagenfacturen.Je neemt contact op met de klant voor het inplannen van leveringen.Je stuurt en volgt de planning op van de werkplaats.Je stuurt onderaannemers aan in geval van bijkomende werkzaamheden.Je verzorgt de administratieve voorbereiding en verwerking van het aflevering dossier.Je onderhoud de facturatie aan de klant en de interne facturatie.Je staat in voor de controle en het versturen van klanten brieven.Finale controle over het prospect dossier.Je werkt nauw samen met de invoerder voor het doorgeven van gevraagde informatie.Je volgt de inkomende informatie van de invoerder op de voet teneinde de juiste commerciële tussenkomsten aan te vragen. Je draagt bij tot de kwaliteitszorg door onregelmatigheden te melden, preventieve acties te ondernemen en ideeën voor verbetering voor te stellen.Je draagt bij tot het behalen van de doelstellingen van de onderneming.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Brusselsesteenweg 290, Asse, België

Voor een bedrijf in 1730 Asse zijn we opzoek naar een gemotiveerde    COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE - ADMINISTRATIEF BEDIENDE TECHNIEKEN Het bedrijf is een studiebureau dat haar diensten verleend in de bouw, meer specifiek technieken-bouw.  Taken:   Ontvangen van bezoekers en leveranciers. Beantwoorden van telefoongesprekken.Onthaal van nieuwe werknemers.Beheren van de logistiek voor verschillende kantoren.Plaatsen van bestellingen voor kantoormateriaal, dranken, meubels, IT hardware, etc.Voorbereiden van vergaderzalen.Organisatie van interne events zoals personeelsfeesten.In- en uitschrijven van voertuigen.Beheren van verkoop, verzekering, herstellingen en banden.Beheer van tankkaarten.Indienen van EPB-aangiftes in Vlaanderen en vernieuwen van de erkenning van EPB-verslaggever.Samenstellen van dossiers en verzorgen van printing.Coördinatie van opleidingen en subsidieregelingen zoals KMO-portefeuille.Verzenden en afhalen van post.Organisatie van reizen voor de directie inclusief hotelboekingen, vluchten, huurauto's, treinreizen en restaurantreserveringen.Bijwerken van organigrammen.Beheren van kandidatuurdossiers voor publieke wedstrijden.Uitvoeren van marketingtaken zoals het verzenden van nieuwjaarskaarten, publicaties in vaktijdschriften.Vertalingen van documenten tussen Frans, Nederlands en Engels.Up-to-date houden van projectfiches en bedrijfspresentaties.Controleren en vergelijken van de planning van collega's met de timesheets.Beheren van software zoals Ionbiz voor nieuwe projecten en medewerkers.Aanmaken en versturen van verslagen na werfcontroles via Aproplan.Beheren van sociale media-accounts.  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor/ Administratief bediende Taken: Contacten opzetten zowel aan de interactieve receptie, aan de balie.Je beantwoord de vragen van de klant zowel telefonisch als via mail.Je zorgt mee voor het inplannen van de afspraken, facturatie en de afhandeling van klanten dossiers.Je staat in voor de verwerking en efficiëntie van bijhorende administratieve taken.Je gaat oplossingsgericht te werk bij eventuele klachten en houdt de klanten op de hoogte van de status van het werk.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende planner

Gent, België

Open communicatie, familiale sfeer en een afwisselende jobinhoud. Klinkt een job als administratief bediende planner binnen een bedrijf dat actief is in recycling als muziek in jouw oren? Lees dan snel verder en solliciteer   Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten, zowel face to face, telefonisch en digitaal.Je staat in voor de planning van de containerdienst en van ons eigen personeel.Commerciële activiteiten stellen en opportuniteiten zien, alsook administratie met betrekking tot grondverzet.Opvolging en staalname op onze tussentijdse opslagplaats en bijwonen van controlebezoeken.Administratieve taken: behandelen van mails, archiveren, facturatie, bestellingen,....Je staat in voor correcte ingave van de bestellingen.Bedienen van de weegbrug.  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende Logistiek

Gent, België

Voor onze klant een transport & logistiek bedrijf zijn we op zoek naar een Logistiek bediende te regio Gent 📍   Jouw takenpakket 🔨 BestellingenFacturatieControle en inboeken van facturenTransportorders sturen naar het volledige netwerk van agenten en onderaannemers van het bedrijf Transport volledig inplannen - communicatie met klant en/of met leveranciers
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief