Jobs

Jobs

538 Jobs gevonden
Dringend

Administratief bediende

Willebroek, België

Voor een bedrijf gelegen in Willebroek zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.  de dagelijks contacten met klanten en relaties verzorgt, zowel telefonisch als via email, in vloeiend Nederlands en Frans.de binnenkomende bestellingen administratief verwerktonze website actualiseert en acties onderneemt om Venstar nog sterker te profileren op de verschillende digitale kanalende grafische uitwerking en communicatie van promotieacties, folders en nieuwsbrieven – zowel print als digitaal – creëertde webshop en social media beheert en verder professionaliseertdealerevents mee coördineert, deelname aan beurzen organiseert en commerciële acties opzet  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief bediende

Waasmunster, België

Wij, Vivaldis, zoeken een administratief bediende voor een tuinaanleg bedrijf in de tuinbouw.   In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder: HR-taken: Voorbereiden van lonen, doorgeven van prestaties en weerverlet. Je staat in nauw contact met het sociaal secretariaat.Facturatie: Koppelen van binnenkomende facturen aan projecten, controleren van facturen en nakijken van werkbonnen.Algemene administratie: Verantwoordelijkheid voor het wagenpark (verzekeringen, keuringen, onderhoud), algemene verzekeringen (arbeidsongevallen), en het bestellen van werkkledij.    
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Administratief Bediende

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant gespecialiseerd in de verkoop van speelgoed. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging omtrent prijsaanvragen van nieuwe producten;Je gaat prijsevoluties na en verwerkt deze in het ERP-systeem;Je geeft duidelijke richtlijnen aan de leveranciers en helpt hen verder met vragen;Je staat in voor de optimale opvolging binnen de vooropgestelde levertermijnen;Je beantwoordt dagelijks de binnengekomen vragen over de klantenorders;Je behandelt de klachten van de klanten;Je verzorgt de administratie van de nodige documenten.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Bediende boekhouding

Beveren, België

Voor een Boekhoudkantoor gelegen in Beveren zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding. Jouw taken: Je staat in voor het inboeken van aankoop en verkoop facturen.Je staat in voor het inboeken van financiële verrichtingen.Je helpt mee met het voorbereiden van btw-aangiftes.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.Je takenpakket zal uitbreiden naar gelang je kennis.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Managementassistent

Roeselare, België

Functieomschrijving Een groeiend bedrijf gespecialiseerd in kledij om veilig en comfortabel te werken. Ons aanbod zijn vooral schoenen, broeken, jassen, T-shirts, sweaters, handschoenen, helmen, brillen, handschoenen, stofmaskers die beschermen en gemakkelijk draagbaar zijn voor iedereen. Wegens uitbreiding van ons enthousiaste team zijn wij per direct op zoek naar een leuke nieuwe collega om ons te komen versterken! Zoek jij een uitdagende baan? We zoeken voor het bedrijf een Allround bediende, die volgende taken tot zich neemt: - Opvolging van klantendossiers vanaf het eerste contact en zorgt voor voldoende ondersteuning. - Aanlevering van klanteninformatie omtrent technische zaken, prijzen en leveringen. - Beheren van stalen voor klanten en collega's. - Behandelen van bestellingen voor klanten en zorgen voor een goede afhandeling van het besteltraject (input in bestelsystemen, organisatie en opvolging van transport, facturatie, enz.). - Voorraadbeheer van handschoenen opvolgen en beheren. - Ervoor zorgen dat alle aankoopprocessen van handschoenen zo efficiënt mogelijk verlopen. Hiervoor voert U onderhandelingen met leveranciers en neemt u vervolgens contact op met logistieke partners en het magazijn. Dit voor een vlotte afhandeling en levering van goederen. - Op zoek gaan naar nieuwe leveranciers om zo de markt van binnen en buiten te kennen. - Helpen organiseren van beurzen en events in het binnen- en het buitenland. - Helpen coördineren en organiseren van buitenlandse reizen van A tot Z - Maken en aanpassen van drukwerk en catalogussen. - Openen en opvolgen van documentaire kredieten, - incasso's, etc ...
InterimTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y voor verschillende automerken. Klinkt dit als muziek in je oren of heb je nog extra vragen na het lezen van deze vacature? Bel ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online. Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket: Inboeken van aan- en verkoopfacturenBoeken van financiële verrichtingen Opvolgen van crediteuren Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting Btw-aangiftes voorbereidenRapporteringen 
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief logistiek bediende

Zeebrugge

Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een administratief logistiek bediende.   Jouw taken: Je volgt de logistieke flow op van de VPC activiteiten.Je stuurt de logistieke flow in de verschillende afdelingen aan.Je communiceert pro-actief met de customer service experts.Je assisteert mee inde administratieve afdeling van schadebestekken.Je geeft de werkuren en de dagelijkse planning in in het systeem.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Brugge, België

Voor onze klant, actief in het hotelwezen en vastgoed, zijn we op zoek naar een technisch bediende.  Administratie contracten onderaannemers en leveranciers (van draft tot bewaren ondertekend document).Administratieve ondersteuning van de werfleiding.Aankoop kantoormateriaal. Input en aanvullen van werf gerelateerde contacten (bouwheer, studiebureau, leveranciers, onderaannemers).Nazicht facturenAd-hoc administratieve ondersteuning van diverse dienstenContacten met onderaannemers, advocaten, notarissen, overheden,...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende kennis SAP

Brugge, België

Voor onze klant in Brugge zoeken wij een operations support medewerker. In deze functie behartig je 40% van het takenpakket traffic en 60% van operations support administrator. Controle en ingave SAPRapporteren van de fouten SAPVoorstellen formuleren van van mogelijke KPI's om kwalitatievere SAP-data te verkrijgenCorrect uitvoeren van administratieve taken ter ondersteuning van de afdeling teneinde kwalitatieve en efficiënte administratie binnen de afdeling te garanderenOndersteunen van de SAP-eindgebruikerZichzelf continu op de hoogte houden van de evoluties en ontwikkelingen op het gebied van SAP-data verwerking.Instaan van dagelijkse pack-out-planningOrganiseren en coördineren van de dagelijkse transportenInvoeren van gegevens in de beheersystemenUitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning van de dienst
OfficeVoedingVoltijdsTijdelijk

Administratief Bediende

Oostkamp, België

Ben je administratief sterk? En heb je een liefde voor motoren? Werk je graag in een familiale sfeer? Lees dan zeker verder.   Wat ga je doen als Allround Administratief Bediende bij onze klant te Oostkamp?   Je verwelkomt met plezier de vragen van de klanten, zowel in de winkel, telefonisch, als via mail.Je staat in voor de administratieve opvolging van de facturatie (werkplaats- en toonbankverkoop).Je helpt bij de boekhoudkundige verwerking van de in- en uitgaande facturen en creditnota’s.Je biedt de nodige uitleg over de kledij.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Jabbeke, België

Voor onze klant, actief in de vastgoedsector regio Jabbeke, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. Je bent hét stralende gezicht en de stem van het kantoor, altijd klaar om de klanten en collega’s met een warme glimlach te verwelkomen en verder te helpen.Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal en de telefoon, ben jij de vriendelijke stem die onze bezoekers en bellers begroet.Je bent een master in het beheren van de agenda’s (van de zaakvoerster en collega’s) van het kantoor. Je plant afspraken in als een echte pro.Jij bent binnen het kantoor de essentiële schakel wat betreft communicatie, administratie en digitale tools. Jij zorgt ervoor dat alle gegevens en tools up-to-date blijven en vlekkeloos functioneren.Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de post, mailbox, interne administratie, klassement, de planning, marketing en de algemene organisatie van het kantoor.Rentmeesterschap valt ook onder je hoede.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende in Aalter

Knesselare, Aalter, België

Voor onze klant gespecialiseerd in interieurinrichting in regio Aalter zijn we op zoek naar een administratief bediende. Hoe gaat jouw dag eruitzien? Als eerste aanspreekpunt ben je verantwoordelijk voor een enthousiaste onthaal van klanten en bezoekers en begeleid hen verderJe neemt inkomende telefonische oproepen op een professionele wijze en verbindt deze door naar de gevraagde gesprekspartnersJe bent verantwoordelijk voor de accurate opmaak van de prijsoffertes voor onze winkelinrichtingen, koeltoonbanken.Je controleert inkomende facturen met leverbons op hoeveelhedenJe doet voorbereiding voor interne doorfacturatieJe doet voorbereidende verkoopfacturatie van de (werkuren) depannagesJe bent verantwoordelijk voor het klasseren van documenten, fotokopieën maken enz.Je zorgt voor de algemene administratieve /boekhoudkundige ondersteuning ​ Overtuigd? Meer weten? Of beter nog, solliciteren? Stuur snel je CV door!
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Knesselare, Aalter, België

Voor een interieurbedrijf in Knesselare zijn wij op zoek naar een administratief bediende; Opmaak prijsoffertes als hoofdtaak  (winkelinrichting, koeltoonbank..): prijsbewustheid, punctualiteit belangrijk aldusAanvullend algemene administratieve taken (kopiëren, archief, dossiers,..)Onthaal/receptie: je bent de eerste visueel contactpersoon voor bezoekers/derden die zich aanmeldenEerste contact in telefoons behandelen/doorverbindenKoffie aanbieden aan bezoekers  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Zedelgem, België

Ben je op zoek naar een administratieve functie regio Zedelgem? Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien. Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.Je verzorgt de facturatie om de klanten een correcte aanrekening te sturen.  
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Studentenjob administratief bediende - Gistel

Gistel, België

Vacature: Jobstudent Voor de zomerperiode is een bedrijf in Gistel op zoek naar een enthousiaste jobstudent. Heb jij een administratieve achtergrond en ben je beschikbaar van augustus tot september? Dan zijn wij op zoek naar jou! Functieomschrijving: In deze rol ben je verantwoordelijk voor: Het administratief verwerken van bestekteksten, productiefiches en algemene technische dossiers tot één standaardformulier.Het ondersteunen van het team met administratieve taken gerelateerd aan technische dossiers.Het nauw samenwerken met collega’s om de documentatie up-to-date te houden.Het analyseren van documenten en gegevens om nauwkeurigheid en volledigheid te waarborgen.Ondersteunen bij andere voorkomende administratieve werkzaamheden.    
OfficeMaterialenVoltijdsStudentenjob

Administratief bediende

Oostende, België

Voor onze klant te Oostende, gespecialiseerd in elektrotechnisch materiaal, zijn wij op zoek naar een administratief bediende.Samen met je collega’s sta je in voor de administratie en verkoop op de binnendienst. Dankzij het digitaal software pakket kun je efficiënt en makkelijk werken.Jouw taken zijn: Je staat in voor het verkopen van huishoudtoestellen via de telefoon.Je staat in voor het begeleiden van klanten bij het volledige bestelproces.Je volgt de offertes op via ons digitaal systeem.Je stelt verkoopfacturen op.Je zet klantenservice voorop.Je boekt aankoopfacturen juist in en durft deze te betwisten. (digitaal)Je verwerkt de bank en het kasboek.Je volgt debiteuren- en crediteuren op.Je doet afwisselend administratief werk.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Oostende, België

We are looking for you! Wil je aan de slag gaan als administratief bediende? Wil je werken in Oostende en heb je ervaring bouw? We found THE job for you! Je maakt een ontvangstmelding van een bouwdossier op en mailt het naar de klant.Je analyseert bouwdossieren (plannen, bestek, aanbesteding, technische offertes,...)Je schat de kostprijs, vereiste mankracht in.Je bekijkt de werf ter plaatse.Je bekijkt mogelijke uitvoeringstechnieken met als doel technisch en commercieel interessante offerte uit te werken.Contacten met de bouwheer, architect, studiebureaus en onderaannemers.Technische voorbereiding dossiers.Opvolgen offertes.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Oostende, België

Ben jij een ondersteuner? Administratief? Commercieel? Meedenker? Dan zoeken wij jou ! Voor onze klant te Oostende gaan wij op zoek naar een administratief medewerker.Jouw takenpakket Je beantwoordt oproepen op het graties noodnummer. Met je vriendelijke aanpak stel je klanten meteen gerust. Je logt de informatie meteen in het systeem. Zo stuur je de juiste technieker ter plaatse. Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de bezoekers op het kantoor in Oostende. Je maakt diverse documenten, zoals bestellingen, abonnementen en brieven. Je beheert inkomende en uitgaande post.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch administratief bediende

Oostende, België

Wil jij werken als Juridisch/administratief bediende? Je bent aan het juiste adres. Onze klant heeft een kantoor in Oostende en een bijkantoor in Brugge. Je bent een meester in organiseren.Je volgt alle juridische documenten op (aanmaningen, betekening vonnis, bevelen, beslagen,...Je bent ook bemiddelaar en onderhandelaar over afbetalingsakkoorden.Je hebt dagelijks contact met klanten en debiteuren.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Gistel, België

Wil jij deel uitmaken van een bloeiende holdingmaatschappij gevestigd in het hartje van Gistel? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Administratief Bediende die ons team komt versterken! Als kernlid van ons kantoor speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze dagelijkse operaties en draag je bij aan het succes van onze holding. Een greep uit jouw takenpakket: Het verwerken van inkomende en uitgaande communicatieAdministratieve ondersteuning bieden aan de dossierbeheerdersBeheren en organiseren van documenten en dossiersAdministratieve taken uitvoeren met precisie en zorgHet vervullen van klantvragen en -verzoeken via telefoon en e-mail
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief