Jobs

Jobs

335 Jobs gevonden
Dringend

HR Officer

Nieuwerkerken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Assistent voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen en vervaardigen van machines die elektriciteit opwekken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw toekomstig takenpakket als HR assistent / HR medewerker bestaat uit: Je bent het aanspreekpunt voor de collega's bij vragen over HR;Je behandelt personeelsdossiers van A tot Z;Je staat in de voor de rekrutering en selectie van nieuwe collega's en rapporteert hierover aan je leidinggevende;Je verzorgt de opstart van nieuwe medewerkers waarbij je instaat voor de onboarding en het wegwijs maken;Je geeft de prestaties van de collega's in en houdt hierbij ook contact met de externe partners;Je bestelt op tijd de nodige werkkledij en organiseert de leukste personeelsevents;Tot slot ondersteun je bij het fleetbeheer.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief bediende

Zuienkerke, België

Wij zijn op zoek naar een gepassioneerd administratief bediende voor de bouwsector. Dit bedrijf is gelegen in Zuienkerke. Takenpakket: Beheer van de algemene administratie, waaronder postverwerking, archivering en correspondentie.Administratieve ondersteuning van het personeelsbeheer.Beheer van kantoorbenodigdheden, inclusief stock opvolgen.Verwerken van inkomende en uitgaande facturen.Boeken van aankoopfacturen en verkoopfacturen in het boekhoudsysteem.Voorbereiding van betalingen en opvolgen van debiteuren/crediteuren.Nauw samenwerken met het boekhoudkantoor en de revisor.Rapporteren van administratieve en boekhoudkundige gegevens aan de Office en Finance manager.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Deinze, België

Ga je op zoek naar een boeiende en uitdagende functie als administratief bediende ?   Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, kijken we uit naar een administratief bediende. Je uitdaging bestaat uit volgende administratieve taken: Orders verwerken en de facturatie hiervan opmaken. Alles systematisch opvolgen in het ERP-pakket.Boekhoudkundige administratie: opvolgen betalingen, voorbereiden van betalingen, samenwerken met de boekhouder, ...Voorbereidende personeelsadministratie Opmaken van subsidiedossiersNauw samenwerken met het back-office team, de monteurs en de sales afdeling
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende personeelsadministratie payroll /salaris expert

Kasterlee, België

Vivaldis Office  zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- payroll bediende met de nodige afwisseling! Je groeit tot volwaardig salaris en cijfermatig expert! Waar moet je zijn? KasterleeSpecialisatie: Payroll, personeelsadministratie, loon/ salaris berekening  Wat moet je doen?Zowel juniors met Bachelor/Master denkniveau als seniors zijn welkom! Als spilfiguur tussen bureau en je klantenportefeuille ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie, loonberekening, RSZ, voordelen, ... Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het bedrijven, collega's, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking en berekening Sociale wetgeving volg je op de voetVerwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenAdministratieve opvolging van personeelszakenJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payrollNa een opleidingsperiode kan je zelfs advies geven mbt lonen, contracten, voordelen, bonussen, premies, overuren, loonsimulaties en loonoptimaliseringen, ... Leuke groeimarge 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Officer

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / HR medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / HR medewerker bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve processen binnen de HR;Je staat in voor de onboarding en offboarding van de werknemers;Daarnaast sta je ook in voor de loon- en personeelsadministratie;Je ondersteunt bij de opzet en opvolging van de recruitment flow samen met je leidinggevende;Je staat in voor het inplannen en opvolgen van diverse opleidingen;Je verzorgt en neemt deel aan algemene HR-processen en projecten;Je zorgt samen met je collega's voor een optimale ondersteuning van de organisatie.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hr Officer

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een HR Officer.Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor het volledige personeelsbeleid van +/- 228 personen (122 arbeiders, 88 bediende en +/- 18 uitzendkrachten) Als HR Officer ben jij het aanspreekpunt en de drijvende kracht achter de volgende taken: Recruitment en Selectie: Je verzorgt het volledige wervingsproces voor zowel arbeiders als bedienden, van sollicitatie tot aanwerving. Hiertoe beheerst u de Franse en de Engelse taal (buitenlandse arbeidskrachten).Medewerkerondersteuning: Je bent een vertrouwd aanspreekpunt voor medewerkers, luistert naar individuele bezorgdheden, en voert exitgesprekken om waardevolle feedback te verzamelen.Evaluatie- en opvolgingsgesprekken: Samen met leidinggevenden begeleid je de evaluaties en coaching voor medewerkers, inclusief startgesprekken voor nieuwe medewerkers.Onthaal en Onboarding: Jij zorgt ervoor dat nieuwe medewerkers zich snel welkom voelen en goed worden begeleid in hun eerste weken.Beheer Gsm-abonnementen en Budgetten: Verantwoordelijkheid voor de administratieve opvolging van gsm-abonnementen en bijbehorende budgetten voor alle medewerkers.Persoonlijke Attenties: Of het nu gaat om verjaardagen, jubilea of andere speciale gelegenheden, jij regelt de attenties.Schoolstages en Jobbeurzen: Je coördineert stages, vertegenwoordigt het bedrijf op jobbeurzen en neemt deel aan andere wervingsactiviteiten.Gastlessen en Sollicitatietrainingen: Je deelt jouw expertise door het geven van sollicitatietrainingen en gastlessen op o.a. jobexpo's.Verzekeringen: Jij bent het contactpunt voor alles omtrent verzekeringen voor bedienden.Opleidingsplannen en Interne Trainingen: Je voert opleidingsplannen uit en je organiseert interne trainingen, alsook zorg je voor een vlekkeloos verloop door alles van zaal tot catering te regelen.HR-advies: Je biedt HR-ondersteuning aan leidinggevenden en geeft advies over HR-gerelateerde kwesties.Verzuimbegeleiding: Het uitvoeren van verzuimgesprekken behoort ook tot je verantwoordelijkheden.HR-projecten en Externe Leveranciers: Je begeleidt HR-projecten en onderhoudt de samenwerking met externe leveranciers van HR-diensten.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Officer

Heverlee, Leuven, België

Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats?   Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:   Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Medewerker

Hasselt, België

Vivaldis Office zoekt een deeltijdse tijdelijke HR-medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in IT-testing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als deeltijdse tijdelijke HR-medewerker bestaat uit: Je beheert de personeelsadministratie en houdt de personeelsdossiers up-to-date;Je werkt interne HR-databases bij;Je bent verantwoordelijk voor het contractbeheer, onboarding van nieuwe medewerkers, en exitprocessen;Je ondersteunt bij visumaanvragen en houdt de registratie van ziekteverzuim bij;Je assisteert bij fleetmanagement.
OfficeBureauDeeltijdsTijdelijk

HR assistent

Maaseik, België

Voor een bedrijf gelegen te Maaseik, gespecialiseerd in de installatie van nutsvoorzieningen,  zijn we op zoek naar een HR medewerker. Je taken als HR assistent bestaan uit:   Personeelsadministratie en payroll;Checkin@work;Nieuwe medewerkers onthalen en op weg helpen;Opvolgen van opleidingen en subsidies;Opleidingen inplannen van nieuwe medewerkers;Tijdsregistratie nakijken;Algemene administratie omtrent personeelszaken.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende juridische ondersteuning

Kasterlee, België

Vivaldis Office  zoekt ....... Administratieve krak- juridisch bediende/adviseur. Waar moet je zijn? KasterleeSpecialisatie: Payroll, personeelsadministratie, juridisch advies, sociaal-juridisch Wat moet je doen?Zowel juniors met Bachelor/Master denkniveau als seniors zijn welkom! Als spilfiguur tussen bureau en je klantenportefeuille ben je HET aanspreekpunt mbt sociale wetgeving, arbeidsrecht, wet-regelgeving. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het bedrijven, collega's, uitzendkantoren, ... Sociale wetgeving; arbeidsrecht, RSZ, ... volg je op de voetAdministratieve opvolging van personeelszakenJe bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en syndicale partners voor vragenNa een opleidingsperiode kan je zelfs advies geven mbt lonen, contracten, voordelen, bonussen, premies, overuren, loonsimulaties en loonoptimaliseringen, tijdelijke werkloosheid, ouderschapsverlof, tijdskrediet, ... Na opleidingsperiode formuleer je heldere en praktische aanbevelingen die de klant op weg helpen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch en administratief bediende dossierbeheer

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch bediende, juridische geschillen, vraagstukken, vastgoed, dossierbeheer.   Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: Vastgoed, juridisch Takenpakket Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, nalezen opgeleverde documenten...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overlegJe wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van  klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende calculatie

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatieWaar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, omgevingswerken, infra Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. (analyse aanbestedingen, bestek, lastenboeken, ...) Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes/ kostprijsberekening op maat van de klant Nadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ... Offertedossier en aanbestedingsdossier opstellen dit in nauwe samenwerking de andere afdelingen en... natuurlijk ook de klant. Is je dossier in orde en volledig? Perfect! Jij bezorgt de correcte administratie aan projectverantwoordelijke, aankoop Algemene administratie/ondersteuning collega's 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende logistieke administratie + balie affiniteit/ervaring AGRO

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Logistieke opvolging, aanspreekpunt aan balie/ telefoon.Waar moet je zijn? Turnhout. Specialisatie: land/tuinbouw milieumanagement Belangrijk: attest fytolicentie en/of affiniteit met agro, land- tuinbouw is een ZEER grote +Flexibel naar uren in drukke en minder drukke periodes VB. Werken van 8-17u of starten om 7u Hebben we je interesse al gewekt of heb je vragen over deze vacature? Bel/schrijf naar Evelien of Cheyenne! Als Administratieve duizendpoot ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/klantencontactAls spilfiguur tussen klant, leverancier, collega's ben jij het aanspreekpunt telefonisch + balie. Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, ondersteuning facturatie, agendabeheer directie, bestelling materialen, postverdeling, offertes opmaken/opvolgen, aanmaak contracten- verkoopsdossiers, ... Logistiek- magazijnbeheer: orderproces, doet opvolging van de orderpicking en maakt logistieke documenten aan (zendnota's, pickbonnen,...) + controle van de inkomende en uitgaande goederenstromen, voorraad opvolgen, stockcontrole, ... Ondersteuning collega's mbt customer service, naservice, klachten, uitrol nieuwe productenOpvolging wetgeving/procedures/reglementering mbt milieu, gewassen, bodemOndersteuning buitendienst/vertegenwoordigers + hen administratief ontlasten
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouw     Wat moet je doen?   Algemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen (aankoop-verkoopfacturen), boeken banken/updaten, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluiting, BTW aangifte, Intranet beheren...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mailLoonadministratie, uren en materialen inschatten/verwerken, tijdsregistratie, RSZ aanmelding werven, borgstellingen beheren, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - elektrisch specialist (klantadvies)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende - elektrisch specialist (klantadvies)   Waar moet je zijn?Turnhout. Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/orders/vragen van klanten (telefoon, mail)Verantwoordelijk voor grotere klanten/projecten zoals scholen, ziekenhuizen (B2B)Interpreteren technische plannen Nauw contact met Product support manager​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, adviesOrderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst, promo acties in de kijker... Focus: Klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!Administratief ontlasten accountmanagers
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende- Service coördinator techniek

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, service coördinator- support technieken.   Waar moet je zijn? Regio Turnhout Specialisatie: Techniek, elektriciteit, installatie, energiemanagement  Voltijds of 4/5de werken mogelijk  Takenpakket   Jij bent het aanspreekpunt van de klant met vragen + servicetechniekers, installatiemonteurs kortom de collega's op de werven/ projecten mbt storingen, problemenDoor het nauwe klantencontact sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemenAlgemene administratie : aanvraag vergunningen/attesten, opvolging onderhoud gereedschappen, voorraad- stockbeheer, controle uitgevoerde werkzaamheden, diagnoses uitwerken, keuringen in orde brengen van de installaties + dossiers administratief afhandelen, orderbeheer, opmaak werkfiches + controle rapporten van techniekers, facturatie, ...Grondige voorbereiding tot oplevering van deze projecten (analyse problemen, nauw contact met planning,...)Garantiedossiers in orde brengen van de installatiesSporadisch tekenwerk VB. elektrisch schemaSporadisch ga je op verplaatsing naar de werf indien nodig    
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende- ondersteuning calculatie

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende/calculatie- offertedossiers bouwmaterialen.Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouwmaterialen, van Ruwbouw, isolatie, ... tot afwerking tegels/vloer, terras, beton, ...  Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek, technisch plan, bouwdossier, ... Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Ondersteuning collega's op administratief vlak 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende - onthaal- planning chauffeurs

Turnhout, België

 Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- planning chauffeurs.   Waar kom je terecht?Turnhout Specialisatie Voeding Snelle opstart mogelijk!   Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt + mail en onthaalVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief