Dringend
Dossierbeheeder
Brussel, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden.
Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten).
Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon.
Wij verwachten van jou:
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder verzekeringen
Diest, België
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder ondernemingen voor een klant in Diest. Onze klant is een verzekeringskantoor.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als dossierbeheerder ondernemingen bestaat uit:
Je bent verantwoordelijke voor verzekeringsdossiers en -projecten van A tot Z; Je stelt polissen op en overlegt deze met de klant; Je adviseert klanten over verschillende verzekeringstakken; Je plant afspreken in met klanten zoals KMO's en ondernemingen; Je volgt de dossiers op; Je beheert een portefeuille met particulieren, zelfstandigen en KMO's.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder verzekeringen
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren verzekeringsmakelaar voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in bedrijfsverzekeringen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als verzekeringsmakelaar / medewerker verzekeringen bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor jouw portefeuille aan bestaande klanten;Je beheert daarbij alle verzekeringsdossiers van A tot Z;Je bekijkt samen met de klant welke verzekeringspolissen het beste bij diens noden past;Je geeft de klanten advies over de verschillende verzekeringstakken;Je werkt voornamelijk vanuit het kantoor in Lummen. Indien de klant het wenst, ga je ter plaatse bij de klant.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder verzekeringen
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een relatiebeheerder voor een klant in Hasselt. Onze klant is een verzekeringskantoor.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit:
Je staat in voor de opvolging van verzekeringsdossier; Je stelt offertes op; Je maakt polissen aan; Je update dossiers; Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten; Je beantwoordt vragen van klanten; Je volgt dossiers op; Je geeft advies aan klanten; Je hebt dagelijks contact met verzekeraars.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve en commercieel dossierbeheerder verzekeringen
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!
Waar? Regio Turnhout, specialisatie: verzekeringen, dossierbeheer, particulier
Als Administratief commercieel adviseur/dossierbeheer, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden:
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klant (particulier)Op termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Zoutleeuw, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.Voor een boekhoudkantoor met een filiaal in Zoutleeuw, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Als boekhouder heb je volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen Inboeken van kas- en bankafschriftenBtw-aangiftes indienen Maand- en jaarafsluitingen voorbereidenVennootschapsbelasting indienen Opmaak fiscale aangifte personenbelasting (éénmanszaken)
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Tienen, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Tienen, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde junior en medior dossierbeheerder.Een dag als financieel medewerker binnen een boekhoudkantoor ziet er als volgt uit:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenOpstellen van jaarrekeningenVoorbereiden van businessplannenAssisteren bij de voorbereiding van fiscale aangiftes
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - FINANCE
Sint-Truiden, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen in Sint-Truiden, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:
Boekhouding van A-Y of van A-Z (als je als reeds ervaring hebt opgedaan als junior dossierbeheerder binnen een boekhoudkantoor)Inboeken van aan- en verkoopfacturenHet verwerken van de bankuittreksels en het voorbereiden van betalingsbestandenHet voorbereiden van btw-aangiftesOndersteunende taken verbonden aan de boekhoudingJe werkt ter ondersteuning van de boekhouders
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Sint-Truiden, België
Wij zijn op zoek naar een gedreven dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in regio Sint-Truiden. Spreekt dit je aan? Lees alvast verder en solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Je takenpakket wordt aangepast naargelang je kennis. Dit kan na verloop van tijd dus ook uitbreiden. Een aantal verantwoordelijkheden die je zal hebben:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenVoorbereiding en indienen van de btw-aangiftesBeheer en opvolging van dossiers voor diverse klantenVoorbereiden van financiële rapporten en documentenAssisteren bij de belastingaangiften
FinanceDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office manager
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een office manager voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in elektriciteitswerken en telecom.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als office manager / administratief bediende zal bestaan uit:
Je bestelt producten en volgt deze op;Je verzamelt informatie voor het opmaken van facturen;Je boekt afspraken in voor klanten en volgt deze op;Je treft voorbereidingen ter ondersteuning van de geplande werkzaamheden;Je beheert de planning en de mailbox;Je volgt mee de VCA attesten op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Lubbeek, België
Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen:
Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Tielt, Tielt-Winge, België
Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?
Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent?
Heb jij een passie voor boekhouding?
Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Wat zijn jouw taken?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Diest, België
Voor een stabiel boekhoudkantoor zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder met ervaring. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van diverse klantendossiers. Je takenpakket omvat onder andere:
Het verzorgen van de dagdagelijkse operationele boekhoudingOnderhouden van contacten met cliëntenControleren en/of behandelen van je toegewezen dossiersOpstellen en indienen van btw-, personen- en vennootschapsbelastingaangiftenOpmaken van tussentijdse en eindejaarbalansenRapporteren aan cliënten over de financiële situatie en voortgangOpmaken van de jaarrekeningen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Diest, België
Voor een boekhoudkantoor met meerdere kantoren in heel België, zijn we op zoek naar een dossierbheerder voor het kantoor in Diest. Ben jij een krak in boekhouding en heb je fiscale kennis? Solliciteer snel via onze site of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
Je beheert je eigen dossiers van A-ZDit gaat van inboekwerk tot opmaken van tussentijdse balansenOok maak je periodieke rapporteringen opOndersteunen bij de afsluitingen en jaarrekeningenPersonen- en vennootschapsbelasting voorbereiden
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder
Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België
Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als senior accountant heb je volgend takenpakket:
Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes indienenFiscale aangiftes indienenComplexe dossiers behandelen met de collega-dossierbeheerdersCliënten advies verlenenOptimaliseren van de klantenportefeuille
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder
Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België
Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als senior accountant heb je volgend takenpakket:
Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes indienenFiscale aangiftes indienenComplexe dossiers behandelen met de collega-dossierbeheerdersCliënten advies verlenenOptimaliseren van de klantenportefeuille
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior dossierbeheerder
Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België
Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Als junior accountant heb je volgend takenpakket:
Aan- en verkoopfacturen verwerkenFinanciële boekingen zoals kas- en bankafschriftenVoorbereidingen voor de btw-aangiftes treffenVoorbereiden van de afsluitingen en eindejaarsverrichtingenVragen van klanten beantwoordenNa een inwerkperiode ga je een eigen klantenportefeuille beheren
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior dossierbeheerder Alken - Vivaldis Finance
Alken, België
Ben je getriggerd of heb je nog vragen over de vacature hieronder? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of mail naar paal@vivaldisfinance. be
Voor onze klant een boekhoudkantoor te Alken zoeken wij een een junior/medior dossierbeheerder om hun team te versterken.
Een greep uit jouw takenpakket als junior dossierbeheerder:
Je staat in voor het volledige beheer van A-Z van je eigen toegewezen dossiers Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenBtw-aangiftes voorbereidenHet opmaken van jaarrekeningenFiscale aangiften voorbereiden Je bespreekt je dossiers met je klanten en doet een volledige opvolgingBijkomend zal je de mogelijkheid hebben je eigen agenda te beheren en kan je ook bij je klanten ter plaatse werken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Alken, België
Ben je een gedreven professional die een passie heeft voor cijfers en financiën? Zoek je een baan waar je je vaardigheden kunt inzetten en ontwikkelen binnen de accountancy sector? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Als dossierbeheerder ben je een cruciale schakel binnen ons team van financiële specialisten. Je takenpakket omvat een breed scala aan verantwoordelijkheden waaronder:
Het nauwkeurig boeken van aan- en verkoopfacturenKas- en bankafschriften inboeken en controlerenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesHet assisteren bij de voorbereiding en indiening van personen- en vennootschapsbelastingOpstellen van balansen en het bijdragen aan de afsluitingsprocessen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder
Wellen, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor/ accountancy met meerdere vestigingen in regio Limburg, zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als accountant heb je volgend takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor dossiers van A-ZDagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienenJaarrekeningen opmakenFiscale aangiftes indienenEventueel aansturen van junior dossierbeheerdersKlantenbesprekingen voeren
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.