Dringend
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Customer Service Officer
Hasselt, België
Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include:
You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Officer
Auderghem, Belgique
En tant que Customer Service Officer, vous jouez un rôle essentiel dans la satisfaction des clients et le bon fonctionnement des services de maintenance des ascensseurs. À ce titre, vos principales responsabilités incluent :
Assistance clientèle : répondre de manière claire et efficace aux demandes des clients concernant la maintenance des équipements. Vous êtes en charge du traitement des questions liées aux interventions en cours, de la gestion des urgences liées aux pannes d’ascenseurs et du suivi des interventions.Soutien aux équipes projets : préparer des offres de réparation basées sur les rapports d'inspection et assurer un suivi commercial rigoureux afin de maximiser leur acceptation.Gestion de la maintenance : veiller à la bonne exécution des sessions de maintenance en respectant les priorités des clients, et réaliser des enquêtes de satisfaction pour garantir un service de qualité.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care.
Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Advisor
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Samen met jouw collega's ondersteun je de commerciële activiteiten. Iedere klant die de Store binnenwandelt, blaas je omver met je enthousiasme, vriendelijkheid en je klantgerichte vragen. Met jouw kennis van ons aanbod kan je de klant gepast adviseren over onze wagens. Daarnaast doe je ook aan actieve prospectie en netwerking om nieuwe klanten aan te trekken. Je zal ondersteunende administratieve en commerciële taken uitvoeren, maar met voldoende verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.
Tot jouw taken behoren:
Door jouw uitgebreide kennis ben je in staat om de klant van a tot z te begeleiden in de aankoop van zijn/ haar wagen.Op basis van klantgerichte vragen ga je op zoek naar de meest geschikte wagen binnen ons gamma.Door actieve prospectie tracht je zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te wervenJe zorgt samen met je collega’s dat de Store er steeds onberispelijk uitzietJe bent administratief nauwgezet en beheert gestructureerd de verkoopdossiers, inkomende leads en volgt stipt alle prospecten opJe ondersteunt de klant in de aankoop van verschillende accessoires, financiële diensten en onderhoudscontracten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Commercieel Bediende
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, zijn we op zoek naar een georganiseerde, communicatief sterke Technisch Commercieel Medewerker met een affiniteit voor techniek,Wat zal jij doen als Commercieel Bediende?
Je bent het aanspreekpunt voor de Belgische klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersJe wordt tewerkgesteld op de binnendienst waar je samen werkt met de magazijnier en technical account managerJe staat in voor de telefonische contacten met buitenlandse klanten en leveranciersJe beheert de bestaande klantenportefeuille en bouwt nieuwe contacten uitJe staat in voor algemene administratie, offertes maken, ingeven en opvolgen van bestellingen (in AX systeem), facturatie, ...
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch commercieel adviseur B2C
Zaventem, België
Voor onze klant te Zaventem, een marktleider in de sector Bouw, zijn wij op zoek naar een Commercieel Technisch Adviseur.
Wat zal jij doen als Commercieel Adviseur?
Jij bent de expert voor onze bestaande en potentiële klanten (B2C);Je geeft advies, ziet mogelijkheden, bent proactief en biedt antwoorden en oplossingen voor je klant;Je maakt offertes op maat voor onze klanten.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Commercieel Bediende Buitendienst
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief in meet- en regelapparatuur, zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Bediende Buitendienst
Wat zal jij doen als Commercieel Bediende?
Je staat in voor de commerciële uitbouw, alsook de bijhorende kalibratie- en servicediensten, van de divisie meetapparatuur (gasdetectie en elektrotechniek).Je beheert de relatie van de bestaande klantenportefeuille maar je gaat ook actief op zoek naar nieuwe opportuniteitenJe begeleidt de klanten bij hun aanvraag vanuit de toepassing en geeft advies over de meest geschikte producten en dienstenJe vormt een hecht team met de collega's, je biedt ondersteuning bij diverse sales activiteiten zoals opvolging, lopende projecten, lead, beurzen, ...Je staat in nauw contact met de verantwoordelijke van de verkoopafdeling, je rapporteert over de verkoopactiviteiten, de markt- en concurrentiegegevens en de bezoeken die je deed
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sanitaire tak, zijn we op zoek een communicatief sterke, klantgerichte en stressbestendige Commercieel Bediende,
Wat zal jij doen als Commercieel bediende?
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, de buitendienst en de andere afdelingen van het bedrijf;Je adviseert de klanten over het assortiment en de dienstverlening;Je werkt administratieve stromen uit en volgt deze verder op;Je ontvangt en verwerkt de (voornamelijk) geautoriseerde orders;Samen met je collega zorg je voor een probleemloze afwikkeling van de onderstroom;Je begrijpt als geen ander dat optimaal commercieel zijn alles te maken heeft met klantgerichtheid.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Officer
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.
Als Customer Service Officer:
Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Customer Care Advisor
Bruxelles, Belgique
Wij zijn op zoek naar een Customer Advisor NL/FR - Noodhulp en Hersteldiensten voor een van onze klanten, een specialist in brandverzekeringen en hersteloplossingen na schadegevallen.
Als teamlid bent u verantwoordelijk voor de volgende taken:
Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze klanten en partners.Bij elk klantcontact zorg je ervoor dat je de verwachtingen van de klant grondig begrijpt.Dossierbeheer en opvolging behoren tot je verantwoordelijkheden.Je informeert de klant duidelijk over de manier waarop we zijn dossier zullen behandelen en maakt concrete afspraken om misverstanden te vermijden.Je streeft ernaar om alles in één keer goed te doen: je zorgt ervoor dat alle vragen volledig beantwoord zijn en dat de klant precies weet wat is afgesproken.Je staat direct in contact met onze partners (telefonisch of via e-mail) en motiveert hen om de gevraagde werken snel en kwalitatief uit te voeren.Je voert de benodigde gegevens nauwkeurig en volledig in ons systeem in.Je opent nieuwe dossiers op een zorgvuldige manier en volgt ze van A tot Z op.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Advisor
Bruxelles, Belgique
Ben jij gepassioneerd door het helpen van mensen en wil je een verschil maken tijdens hun meest uitdagende momenten?
Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel.
Als Customer Care Advisor:
Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen België als in het buitenland.Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Je benut relevante middelen om essentiële ondersteuning te bieden en coördineert bijstandsoperaties.Je activeert ons netwerk van serviceproviders en expertteams om klanten te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Je zet de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toont een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedigt het gebruik ervan aan bij klanten.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bankmedewerker Klantenservice - 3 maanden opdracht
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Junior Medewerker Klantenservice voor een tijdelijke opdracht tot eind december 2024.
Locatie: 1000 BrusselVoltijds, 40 uur per weekSector: Bank
In het kader van een migratieproject voor een van onze klanten in de bancaire sector zijn wij op zoek naar een medewerker die verantwoordelijk zal zijn voor de aanmaak van unieke identificatienummers voor mandatarissen.
Creëren van een uniek identificatienummer voor elke mandataris met een Cash Deposit Card.Instructies geven voor de vervaardiging van de kaarten zodra de mandatarissen zijn aangemaakt.Opvolgen van de migratiestatus door middel van interne rapportages aan het management.Problemen escaleren indien nodig, met betrekking tot documentatie en de aanmaak van mandatarissen en kaarten, zowel intern als extern.
FinanceBankenVoltijdsTijdelijk
Klantenadviseur Reisbijstand
Brussel, België
voor onze klant, TOURING ASSISTANCE, gelegen hartje Brussel, zoeken wij een TIJDELIJKE MEDEWERKER voor seizoen tussen MEI en AUGUSTUS.
KLANTENADVISEUR l CUSTOMER OFFICER CARE TEAM l CUSTOMER SERVICE OFFICER l MEDEWERKER SERVICEKLANTEN
Touring een belangrijke speler in dynamische wereld van mobiliteit, vandaag en in toekomst, zowel in België als internationaal informeren onze klanten en ondersteunen hen bij al hun verplaatsingen – ongeacht vervoermiddel – om mobiliteit efficiënt en aangenaam te maken. We ontwikkelen toekomstgerichte multimodale bijstands-, service- en mobiliteitsoplossingen, steeds met focus op menselijke aspect en innovatie.Ben klantgericht en hecht veel waarde aan teamwork?Ben resultaatgericht en werk graag met duidelijke doelstellingen?Wil deel uitmaken van dynamisch team en werken voor een groeiend bedrijf met sterke waarden zoals menselijkheid, innovatie, positiviteit en vertrouwen?Als JA hebt geantwoord op vragen, ben jij wellicht persoon die we zoeken!Als Sales Support Medewerker B2C in Care Team geef kwalitatief advies aan klanten. Snel en correct handelen norm.Als Sales Support Medewerker B2C voor Care Team: Reageer snel en efficiënt op binnenkomende verzoeken (gegevensupdates, betalingen, terugbetalingen, vragen, verzoeken om informatie, enz.), ongeacht kanaal dat klant gebruikt;Neem proactief contact op met klanten om een langetermijnrelatie op te bouwen (tevredenheidsonderzoeken, kwaliteitscontrole, enz.);Handel inkomende klachten af via verschillende bronnen, ongeacht kanaal;Beheer up- en cross-selling activiteiten om nieuwe diensten aan te bieden of diensten die beter aansluiten bij behoeften van klant;Bied waar nodig ondersteuning en back-up aan "Save" of "Inside sales" teams;Ben back-up voor receptieteam.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantenadviseur Bank en Verzekeringen - Jette
Bruxelles, Belgique
Onze klant, een gerenommeerde bankinstelling in België, is op zoek naar een Klantenadviseur Bank en Verzekeringen in JETTE om zich aan te sluiten bij hun dynamisch team.
Als Klantenadviseur Bank en Verzekeringen zullen uw taken de volgende zijn:
Professioneel onthaal garanderen via telefoon, e-mail en face-to-face voor klanten en prospecten die contact zoeken met de bank.Opvolging van het commercieel actieplan voor particuliere klanten in samenwerking met de directeur.Concrete acties uitwerken en uitvoeren op basis van het commercieel actieplan, inclusief opvolging en communicatie.Zelfstandig en proactief een klantenportefeuille beheren.Klantenbinding versterken door regelmatige contacten en dagelijks een aantal afspraken vastleggen.Verkoopkansen maximaliseren om de doelstellingen van het agentschap te overtreffen.Deelnemen aan kasbeheer en geldautomaat in rotatiesysteem (indien van toepassing).Actief gebruik maken van verwijzingen en marketing leads.Andere taken uitvoeren onder toezicht van de directeur om het agentschap optimaal te laten functionerenCommercieel ingesteld, klantgericht, met een proactieve en positieve houding.Uitstekende presentatie, communicatievaardigheden (mondeling en schriftelijk), en sterke interpersoonlijke vaardigheden.Teamspeler, flexibel, nauwkeurig en zelfstandig in het professioneel afhandelen van klantentransacties.Resultaatgericht en leergierig, met een goede kennis van de lokale markt en de kansen die deze biedt.Grondige kennis van Beobank-producten (investeringen, kredieten, verzekeringen) en bankreguleringen.Voor Brussel is tweetaligheid in Nederlands en Frans vereist.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Klantenbeheerder Verzekeringen - Production
Bruxelles, Belgique
Vivaldis Finance zoekt een enthousiaste Klantenbeheerder Verzekeringen voor een toonaangevende verzekeringsmaatschappij in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van verzekeringspolissen met focus op gezondheids- en reisverzekeringen.
Uw taken zullen zijn:
Opstellen en uitgeven van nieuwe polissen, overeenkomsten en bijlagen volgens de richtlijnen van het bedrijf.Bijwerken van bestaande polissen op verzoek van klanten of tussenpersonen.Verzamelen van benodigde gegevens en actueel houden van de database voor een correcte afhandeling van claims en kwitanties.Inwinnen van juridisch, fiscaal of technisch advies bij uw leidinggevende waar nodig.Beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot het beheer van gezondheidsverzekeringen binnen de afgesproken termijnen.Verstrekken van standaarddocumenten en beheren van communicatie (zowel mondeling als schriftelijk) over deze activiteiten.Updaten van het beheersysteem met de meest recente informatie bij nieuwe zaken of contractwijzigingen.Onderhouden van duidelijke communicatie met alle betrokken partijen om een optimale samenwerking te garanderen.
Waarom deze functie? In deze uitdagende en veelzijdige rol krijgt u de kans om te werken bij een marktleider in de verzekeringswereld en bij te dragen aan het succes van de afdeling. U werkt in een dynamisch team waar samenwerking en klantgerichtheid centraal staan.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantadviseur - Technische bijstand
Bruxelles
Wij zijn op zoek naar gemotiveerde Technische bijstand - voor een van onze klanten, wereldwijd de nummer 1 in reis- en bijstandsverzekeringen.
Sector: verzekeringen en bijstandLocatie: 1000, BrusselWerktijden: Voltijd 38u met variabele werktijden tussen 7u en 22u
Taken:
Je staat in voor het telefonisch onthaal van de verzekerden.Je begeleidt de klant van bij het openen van een bijstandsdossier tot het tevreden afsluiten van de meest uiteenlopende bijstandsvragen. Hiervoor doe je beroep op ons lokaal of wereldwijd netwerk van dienstverleners en correspondenten.Je handelt het dossier administratief zorgvuldig af zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de nazorg. De afspraken en het contact dat je hebt met de klant registreer je in de bedrijfseigen tool.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside Sales Officer
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Inside Sales Officer voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Opvolgen van incidentele klanten en verzendingen, waarbij je vaak het eerste aanspreekpunt bent voor Ziegler en de basis legt voor verdere samenwerking.Zorgvuldig overdragen van het dossier aan je collega's in de operations wanneer de klant besluit de verzending aan ons toe te vertrouwen.Je denkt kritisch mee over de huidige procedures en komt met voorstellen voor verbeteringen en nieuwe werkmethodes.Je draagt actief bij aan de implementatie van deze verbeteringsprocedures en werkmethodes.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Advisor
Bruxelles, Belgique
Ben jij gepassioneerd door het helpen van mensen en wil je een verschil maken tijdens hun meest uitdagende momenten?
Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel.
Als Customer Care Advisor:
Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen België als in het buitenland.Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Je benut relevante middelen om essentiële ondersteuning te bieden en coördineert bijstandsoperaties.Je activeert ons netwerk van serviceproviders en expertteams om klanten te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Je zet de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toont een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedigt het gebruik ervan aan bij klanten.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.