Jobs

Jobs

5 Jobs gevonden

Hr business partner vast contract

Zwijndrecht, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als HR Business Partner 👀 Neem dan snel een kijkje hieronder. #onmiddellijk vast contract ✍🏻   Jouw taken als HR Business Partner ⬇️ Je adviseert de collega's in de toepassing van de sociale wetgeving, HR-policies en de procedures.Je rapporteert maandelijks de HR KPI's.Je detecteert de opleidingsnoden.Je gaat evaluaties opzetten en opvolgen.Je beheert de contacten met de aanwervingspartners zoals bv. scholen.Je neemt deel aan HR projecten.
InterimMetaalVoltijdsVast contract

HR assistant

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

HR specialist- aanspreekpunt

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... HR specialist- ruime verantwoordelijkheid en aanspreekpunt!   Waar moet je zijn? Arendonk  Specialisatie: Schrijnwerk, interieur, bouw Belangrijk: Structuur brengen in chaos schrikt je niet af. Je kan de kar trekken en je staat stevig in je schoenen!   Takenpakket Dagelijks sta je in contact en ben je het aanspreekpunt voor collega's, werknemers, uitzendkantoren, sociaal secretariaat... Administratieve opvolging van personeelszaken/payroll administratie/ maandelijkse loonafsluiting VB. creatie van nieuwe medewerkers, contracten opstellen, loonadministratie, beheer sociale documenten, extralegale voordelen...Sociale wetgeving volg je op de voet (aanspreekpunt HR vraagstukken)Vragen omtrent verzekeringen, verlof, ziekte, payrolling, loonberekening- uitbetaling, opvolging verzekeringen, opleidingen... beantwoord je met alle plezierMaar bovenal ben je een luisterend oor voor de werknemers + wil je steeds het beste uit elke persoon naar boven brengen (beoordelingsgesprekken, competentie en prestatiemanagement, L&D, talentmanagement, ... + rapportage aan managementAlgemene administratie/ boekhoudkundige ondersteuning Coördinatie volledige rekruteringsprocesMeedenken aan nieuwe projecten mbt HR + digitalisatie (opleidingsaanbod verbreden, subsidies opvolgen, ... )  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR specialist

Drongen, Gent, België

Voor een mooie firma en grote speler in het Gentse, zijn we vandaag op zoek naar een HR specialist. Jouw rol: Je beantwoordt ‘one call questions’ van medewerkers en managers rond topics zoals loon, vakantie, interne procedures,… en adviseert in individuele dossiers op werknemersniveau, indien nodig na afstemming met de HR Business PartnerJe zorgt voor wekelijkse, maandelijkse, periodieke rapportages voor de verschillende stakeholders binnen de organisatie (groeps-en hospitalisatieverzekering, in-en uitstroom, verzuimrapporten, arbeidsongevallen,….)Verwerken en controle van de payroll (arbeiders en bedienden) in samenwerking ons sociaal secretariaat.Door je gedegen kennis van de sociale wetgeving en ondersteuning van de HR BP’s ben je in staat om complexere dossiers op te lossen en te vertalen naar de medewerkers en leidinggevende.Je staat mee in voor de van een correcte HR-administratie dit gaat van contract opmaak tot het afsluiten van dossier bij uit dienst, aangiftes arbeidsongevallen,… (en een correct datamanagement in het personeelssysteem)Actueel houden van interne documenten m.b.t de Hr-processen.Je werkt nauw samen je collega's binnen het HR team zoals de compensation & benefits medewerker, HR Business Partners en Recruiters.Ondersteunen van het HR-team bij HR-projecten.  
InterimAutoVoltijdsVast contract

HR Manager

Poperinge, België

Functieomschrijving Als HR Business Partner bij onze productiesite te Poperinge, ben jij de drijvende kracht achter een scala aan HR-activiteiten. Jouw takenpakket omvat: Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor alle soft HR-zaken.Sterke relaties opbouwen en onderhouden met management, leidinggevenden, HR-collega’s en operatoren.Een actieve rol spelen in het verwelkomen en begeleiden van nieuwe medewerkers.Zorgen voor een vlotte communicatie en samenwerking tussen verschillende afdelingen.Bijdragen aan een bedrijfscultuur waar het welzijn van de medewerkers centraal staat, gebaseerd op de waarden van Aviko.Door jouw aanwezigheid op de werkvloer de leidinggevenden voorzien van advies, begeleiding en coaching om het maximale potentieel van medewerkers te bereiken.Ondersteunen van het management bij het implementeren en opvolgen van beoordelings- en feedbacksystemen.Actief meewerken aan diverse HR-projecten zoals employer branding en employee engagement.  
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief