Jobs

Jobs

114 Jobs gevonden
Dringend

Service Advisor

Genk, België

Voor een autogarage te Genk, zoeken wij een service advisor / receptionist werkplaats. Je takenpakket bestaat uit:    gesprekspartner met de klant mbt werkplaatsafsprakenmede verantwoordelijk voor de klantentevredenheidVervangwagens plannen, beheer van het wagenparkWerkplaatsfacturatieVoorbereiding werkplaatsdossiers/documentenContact met de medewerkers van de werkplaats en het magazijnPlannen van werkplaatsherstellingen en onderhoudsbeurten...
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Specialist Verzekeringsbeheer

Bruxelles, Belgique

Vivaldis Finance zoekt een gedreven Production Officer - Specialist Verzekeringsbeheer voor een vooraanstaande verzekeringsmaatschappij in Brussel.  Als Production Officer zullen uw taken als volgt zijn: Opstellen en uitgeven van nieuwe regelingen, overeenkomsten en bijlagen op basis van de procedures en garanties van het bedrijfBijwerken van bestaande regelingen en bijlagen op verzoek van klanten of tussenpersonenVerzamelen van benodigde gegevens en bijwerken van de database voor een correcte afhandeling van claims en kwitantiesRaadplegen van de hiërarchische leidinggevende voor juridisch, fiscaal of technisch advies indien nodigAnalyseren en beantwoorden van vragen van klanten over het beheer van gezondheidsverzekeringen binnen de afgesproken termijnenVerstrekken van standaarddocumenten en beheren van de mondelinge en schriftelijke communicatie met betrekking tot deze activiteitenBijwerken van het beheersysteem met de meest actuele informatie bij nieuwe zaken of contractwijzigingenOnderhouden van duidelijke communicatie met betrokken partijen om een optimale informatie-uitwisseling te garanderen
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Accounting and Taxes Specialist

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling in Brussel, zijn wij op zoek naar een Accounting and Taxes Specialist. Locatie: 1000 BrusselContract: Fulltime, 37 uur per weekSector: Bank Functieomschrijving:Als Accounting and Taxes Specialist bent u verantwoordelijk voor de volgende taken: Ondersteunen van de Hoofdboekhouder bij de organisatie en werking van de afdeling.Beheren van projecten en studies op het gebied van accounting en fiscaliteit, met betrekking tot nieuwe activiteiten, producten, regelgeving en organisatorische veranderingen.Mogelijkheid om zich in de toekomst te specialiseren in fiscaliteit.Zorgen dat u steeds up-to-date blijft met de nieuwste wetgevingen en fiscale regels.Volledige ondersteuning bieden aan het team bij alle boekhoudkundige werkzaamheden, inclusief het afsluiten van de rekeningen en het opstellen van belastingaangiftes.  
FinanceBankenVoltijdsVast contract

Talent Acquisition Specialist

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Talent Acquisition Specialist. Interim met het oog op een vast contract1000 Brussel Als Talent Acquisition Specialist zullen uw taken zijn: Analyseer de rekruteringsbehoeften en organiseer een gesprek met de manager om het gezochte profiel en de vereiste vaardigheden te definiëren.Zet de verwachtingen van het bedrijf om in een aantrekkelijke vacature in het Nederlands en Frans en verspreid deze op sociale media en jobboards.Ontwikkel een rekruteringsstrategie die past bij het gezochte profiel door de beste kanalen te kiezen: rekruteringsplatformen, externe partners, sociale mediacampagnes, enz.Voor bepaalde functies gebruik je direct search- en sourcingmethodes, bijvoorbeeld via LinkedIn Recruiter, terwijl je voortdurend op zoek bent naar nieuwe effectieve benaderingen.Analyseer en screen de cv’s, voer de sollicitatiegesprekken en organiseer eventueel aanvullende tests.Zorg voor een grondige opvolging van de sollicitaties: stel interviewrapporten op, werk samen met de manager en HR BP om kandidaten te selecteren, geef feedback aan sollicitanten en onderhandel over salarisvoorstellen.Rekruteer jaarlijks een pool van seizoensarbeiders en studenten voor verschillende afdelingen, door jobdagen te organiseren en eraan deel te nemen.Bereid de onboarding van nieuwe medewerkers voor en zorg voor een vlotte integratie.Beheer en optimaliseer het jaarlijkse rekruteringsbudget door contracten met partners te onderhandelen en te zorgen voor de facturatie via SAP.Denk innovatief na over het optimaliseren van onze talentwerving voor de toekomst: nieuwe rekruteringskanalen, samenwerkingen met scholen, nieuwe technologieën, enz.  
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Specialist

Bruxelles, Belgique

Wij zijn op zoek naar een Administratief Medewerker voor een van onze klanten, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in infrastructuurbeheer en energietransitie.   Voor de vestiging in Brussel zoeken wij een gedreven professional om het team te versterken.   Jouw verantwoordelijkheden als Administratief Medewerker:   Beheer en opvolging van documenten: structuur, updates en naleving van interne procedures.Verwerking en beheer van aanvragen en bestellingen via verschillende digitale systemen.Zoeken naar materialen en tools ter ondersteuning van operationele behoeften.Nauwkeurige registratie en opvolging van voorraadgegevens.Beheer en onderhoud van digitale dashboards.Coördinatie van schoonmaakactiviteiten en afvalbeheerprocessen.Actualisatie en opvolging van veiligheidsdossiers: interventies, inspecties en opmerkingen van erkende instanties.Ontwikkeling en documentatie van nieuwe procedures ter bevordering van operationele efficiëntie.
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Career Expert Uitzendconsulent

Brussel, België

We zijn op zoek naar onze toekomstige collega in ons kantoor in Harte Brussel!   Je zoekt dagelijks naar kandidaat-uitzendkrachten en doet screenings waarbij je polst naar ervaring en competenties van de kandidaat.Als uitzendconsulent match je de kandidaat aan jouw vacatures en stelt hem/haar (telefonisch) voor bij jouw klanten.Meer nog: je stelt deze kandidaten ook (telefonisch) voor bij prospecten zodat de kans nog groter is dat mensen werk vinden via jou én dat de vacatures van jouw klanten en prospecten ingevuld geraken! Je voert dus dagelijks commerciële gesprekken en hebt veelvuldig telefonisch contactAls recruiter neem je soms testen af en bespreekt resultaten met jouw klant.Je volgt sollicitatiegesprekken op en staat in voor de opmaak van contracten. Ook zorg je voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en volg je alles correct administratief op.Je staat in voor het bewaken van de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten en de registratie via enkele sociaal-juridische documenten.Af en toe leg je ook als uitzendconsulent een bedrijfsbezoek af om jouw klanten beter te leren kennen en de jobinhoud te kunnen visualiseren. Solliciteer vandaag nog via brussels@vivaldisinterim.be of 02 223 57 77!
InternDienstenVoltijdsVast contract

Sales Advisor

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Samen met jouw collega's ondersteun je de commerciële activiteiten. Iedere klant die de Store binnenwandelt, blaas je omver met je enthousiasme, vriendelijkheid en je klantgerichte vragen. Met jouw kennis van ons aanbod kan je de klant gepast adviseren over onze wagens. Daarnaast doe je ook aan actieve prospectie en netwerking om nieuwe klanten aan te trekken. Je zal ondersteunende administratieve en commerciële taken uitvoeren, maar met voldoende verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.   Tot jouw taken behoren: Door jouw uitgebreide kennis ben je in staat om de klant van a tot z te begeleiden in de aankoop van zijn/ haar wagen.Op basis van klantgerichte vragen ga je op zoek naar de meest geschikte wagen binnen ons gamma.Door actieve prospectie tracht je zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te wervenJe zorgt samen met je collega’s dat de Store er steeds onberispelijk uitzietJe bent administratief nauwgezet en beheert gestructureerd de verkoopdossiers, inkomende leads en volgt stipt alle prospecten opJe ondersteunt de klant in de aankoop van verschillende accessoires, financiële diensten en onderhoudscontracten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verhuurconsulent

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, specialist in de verhuur van machines, zijn wij op zoek naar een Verhuurconsulent Wat zal jij doen als verhuurconsulent? Volledige organisatie van de verhuurafdeling met focus op efficiëntie en klanttevredenheid;Eerste aanspreekpunt voor klanten, verstrekken van verhuurinformatie en technische details over huurmachines;Proactief adviseren van klanten om hun behoeften te begrijpen en te vervullen;Opstellen, opvolgen en beheren van offertes, aanbiedingen, huurcontracten en huurfacturen;Verantwoordelijk voor de planning van transporten voor leveringen en afhalingen op verschillende locaties.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales & Mobility Advisor

Machelen, België

Voor onze klant te Machelen zijn wij op zoek naar een Sales & Mobility Advisor.   Wat worden jouw taken?: Ben jij het vertrouwde gezicht van de concessie, het eerste aanspreekpunt van de klant.Ben jij de professional die iedereen adequaat adviseert volgens hun behoeftes en normen.Ben jij de ambassadeur die zijn klantenportefeuille uitbouwt en TOP resultaten behaalt.Ben jij de commerciële onderhandelaar die zowel klantgericht denkt en werkt en telkens zijn verantwoordelijkheid draagt.Je bouwt lange termijnrelaties uit met je klanten.Ben jij de ondernemer die zowel bestaande als nieuwe prospecten blijft opvolgen en die nastreeft alle targets te behalen.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek data expert

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sector sanitair, zijn we op zoek naar een Logistiek Expert  Wat zal jij doen als Logistiek Expert? Je staat in voor de creatie en het onderhoud van de master data in SAP eWM, die verband houden met het logistiek magazijn.Je maakt handig gebruik van de cijfers en rapportagetools om de correctheid en kwaliteit van de masterdata te garanderen.Je zal nauw samenwerken met meerdere teams in het magazijn.Je neemt actief deel aan de operationele voorbereiding van de implementatie van het SAP eWM (WMS).Je identificeert en werkt mee aan initiatieven in het kader van continue verbetering van processen, al dan niet gelinkt aan de master data.Je verzorgt de opleiding van de eindgebruikers van SAP eWM en waakt erover dat het systeem correct begrepen en gebruikt wordt.Je plant, coördineert en superviseert de periodieke inventaris in het magazijn.Je waakt erover dat de fysieke voorraad overeenkomt met de inventarisgegevens in het eWM.Je rapporteert aan de Logistic Manager.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR & Marketing Specialist

Zaventem, België

Jouw rol: Als HR & Marketing Specialist vervul je een dubbele rol. Enerzijds zorg je voor een vlotte ondersteuning op het gebied van HR en marketing, anderzijds ben je back-up receptionist(e) en zorg je voor een professioneel en warm welkom voor bezoekers.Back-up receptietakenJe bent verantwoordelijk voor het ontvangen van bezoekers en telefoontjes op een gastvrije en professionele manier.Je zorgt voor een verzorgde uitstraling van de receptie en algemene ruimtes.Je ondersteunt administratieve taken bij drukte of afwezigheid van de vaste receptionist(e).HR-takenBeheren van rekruteringsprocessen en personeelsadministratie.Ondersteunen bij functioneringsgesprekken, coachings en welzijnsprogramma’s.Organiseren van personeelsactiviteiten en teambuilding evenementen.Marketing & vertegenwoordigingVersterken van de zichtbaarheid van ons bedrijf via sociale media, met focus op LinkedIn.Creëren van content en marketingstrategieën om ons merk en diensten te promoten.Benaderen van potentiële klanten in sectoren zoals advocatuur, administratie en consultancy.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technical Advisor Fleet

Vilvoorde, België

Voor onze klant te Vilvoorde, een grote speler binnen het segment Fleet, zijn wij op zoek naar een TECHNICAL ADVISOR voor de dienst schadebeheer en schade inspectie. Je functie zal voornamelijk bestaan uit volgende taken: De controle van de bedrijfswagens op vlak van technische keuring.De controle van de bedrijfswagens op vlak van schades.Administratieve verwerking en input van de gegevens van de wagens.Je zal instaan voor de opmaak van het verslag, herstelbestek en verzending aan de klant.Je communiceert met de klanten met betrekking tot de schades en technische rapporten.Speciale projecten gerelateerd aan je job behoren ook tot je taken.Je zal rechtstreeks rapporteren aan de operations manager.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verkoopadviseur DoeHetZelf

Ternat

Voor onze trouwe klant in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar een Verkoopadviseur doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout Taken: Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Fleet Advisor Volkswagen

Overijse, België

Ben je een echte sales advisor? Passie voor auto's? En wil je jouw commerciële vaardigheden inzetten om wagens te verkopen?   Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze vacature! Voor een garage te Overijse die verschillende merken verkoopt zijn we op zoek naar een Sales Advisor / Fleet Advisor Volkswagen. Ontdek hier alvast wat je zoal zal doen: Je bouwt klantrelaties op en onderhoudt die.Ook telefonisch en per mail behandel je vragen van de klant.Je bepaalt de noden van de klant en adviseert hen.Als Fleet Advisor / Sales Advisor verzorg je ook de follow-up.Je bekijkt de mogelijkheden voor cross-selling. Kortom: offertes opmaken en wijzigen, kredietanalyses, contracten opstellen, vragen beantwoorden, anticiperen op behoeften van klanten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Consultant Accountancy

Zemst, België

Behaalde jij jouw bachelor accountancy-fiscaliteit?Op zoek naar een eerste uitdaging?En kan je niet wachten om jouw opgedane kennis om te zetten in de praktijk?Een boekhoudkantoor in Zemst met een goede naam in de sector en een familiaal karakter is op zoek naar (junior) consultant accountancy. Ook voor Herent staat deze vacature open.Je takenpakket zal bestaan uit:  Als afstudeerder stap je mee in het Graduates Project waar je begeleid wordt om de kneepjes van het vak te leren.Je kan accountancy dossiers afleveren op een efficiënte en kwaliteitsvolle manier.De voorbereiding van de BTW-aangiftes wordt door jou in order gebracht, je dient ook de nodige formaliteiten in.Je werkt de boekhouding dagelijks bij.Als boekhouder doe je ook de voorbereiding van de jaarafsluitingen van eenmanszaken, vennootschappen en rechtspersonen.Je overlegt met de senior collega's en rapporteert aan hen zodat de kwaliteit van jouw werk verzekerd is.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Administratie en Planning Specialist

Zemst, België

In deze uitdagende en veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor het coördineren en optimaliseren van onze logistieke processen. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, van leveringen aan klanten tot interne communicatie en administratie. Je belangrijkste taken zijn:   Leveringen beheren: Je zorgt ervoor dat leveringen voldoen aan de klantvereisten: op tijd, in de juiste hoeveelheden, en met de juiste goederen. Je controleert of alles correct en volgens planning wordt uitgevoerd.Transportoptimalisatie: Je plant transporten efficiënt door maximale beladingen te organiseren, kostenvoordelen te realiseren en retourtransporten slim te combineren met leveringen van en naar brouwerijen.Communicatie: Je bent het aanspreekpunt voor externe transporteurs en klanten, en zorgt voor een vlotte samenwerking.Administratieve afhandeling: Je beheert nauwkeurig de administratie rondom leveringen en retourgoederen, stelt rapporten op en houdt documentatie bij.Naleving van procedures: Je zorgt dat alle logistieke processen en interne procedures correct worden gevolgd en communiceert hierover met andere afdelingen.Klantenservice ondersteuning: Je behandelt inkomende telefoons en e-mails en onderhoudt contact met customer service om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Overige taken: Beheren en archiveren van documenten.Inkopen van kantoorbenodigdheden.  
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel adviseur verzekeringen

Bertem, België

Weet jij alles over verzekeringen? Commercieel ingesteld? En ook goed met bijhorende administratie?   Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob. Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen. Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor.   Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier:   Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Service Advisor

Leuven, België

Heb je een affiniteit met de automotive sector? Commercieel ingesteld? Enthousiast en georganiseerd?   Dan zou je best aan de slag gaan bij dit familiebedrijf in Vlaams-Brabant! We zijn op zoek naar een Fleet Advisor in Herent!   Je bent het centraal aanspreekpunt voor een professioneel en vriendelijk onthaal.Bij onderhoud / herstellingen overloop je samen met hen wat er op de planning staat.Als service advisor luister je naar de noden van de klant en geef je het nodige advies.Ook wanneer de telefoon gaat help je de klant verder.Heb je info over hun wagen etc.? Dan neem je snel de telefoon om ze op de hoogte te brengen.Je maakt de planning voor de werkplaats op en houdt daarbij rekening met de capaciteit en de beschikbaarheid van auto-onderdelen.Tot slot hoort er nog een stukje administratie bij: facturen behandelen en offertes opstellen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch specialist HVAC

Buggenhout, België

Voor een klant van ons regio Buggenhout 📍zoeken we een aansturend technicus die de projecten voornamelijk technisch ondersteunt. Je werkt samen met de projectleiders die zich focussen op de engineering, de materiaalkeuze en de organisatie van de projecten. Jij steunt de projectleider technisch waarbij je fungeert als schakel tussen je bureau en op de werf.  Bij interesse of meer informatie kan je steeds je cv doorsturen naar dendermonde@vivaldisconstruct.be📧 of ons telefonisch contacteren op 052 41 11 82. 📞
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Service Advisor Personenwagen

Mechelen, België

Voor onze klant uit Mechelen zijn op zoek naar een Service Advisor Personenwagen. Ben jij een gedreven en klantgerichte professional met een passie voor auto’s? Dan is deze functie als Service Advisor Personenwagen iets voor jou!   Als Service Advisor Personenwagen ben je hét aanspreekpunt voor onze klanten. Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Het ontvangen van voertuigen voor onderhoud en/of herstellingen.Klanten adviseren over de kosten en technische aspecten van onderhouds- en herstellingswerken.Administratieve verwerking van klantgegevens en het opstellen van werkkaarten.Plannen en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaats.Proactief contact opnemen met klanten om afspraken in te plannen.Registreren van klachten en voorstellen van doelgerichte oplossingen.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief