Dringend
Dossierbeheeder
Brussel, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden.
Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten).
Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon.
Wij verwachten van jou:
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
dossierbeheerder accountancy
Schepdaal, Dilbeek, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder accountancy & fiscaliteit.
Als dossierbeheerder accountancy & fiscaliteit zullen uw taken de volgende zijn:
Functioneren als een betrouwbare adviseur voor onze klanten.Beheren van een uitgebreide portefeuille aan klanten dossiers.Proactief meedenken met de ondernemer en de cijfers deskundig laten spreken.Initiatief nemen en de verantwoordelijkheid stevig in handen nemen.Samenwerken met junior collega’s op kantoor op een actieve en efficiënte manier.Inzicht in cijfers hebben.Boekhoudkundige en fiscale knowhow bezitten.Commerciële flair tonen.Je kennis up-to-date houden en continu bijleren.Ambitie om door te groeien verwelkomen.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Administratieve en commercieel dossierbeheerder verzekeringen
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!
Waar? Regio Turnhout, specialisatie: verzekeringen, dossierbeheer, particulier
Als Administratief commercieel adviseur/dossierbeheer, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden:
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klant (particulier)Op termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder
Malle, België
Wij zijn op zoek naar een senior dossierbeheerder die op zoek is naar een uitdagende job en afwisselende functie!
Zelfstandig beheren van kmo- dossiersOpstellen van BTW-aangiften, voorbereiden van tussentijdse cijfersKlanten adviseren op vlak van fiscaliteit, investeringen, boekhouding, ...Jaarafrekening maken
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Herentals, België
Voor een boekhoudkantoor te Herentals, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Je zal instaan voor:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen, bankuittreksels en diverse boekingenOpstellen van btw- en intrastataangiftesAdministratie ter plaatse bij klantenVoorbereiding van afsluitingen en jaarrekeningenVoorbereiding van personenbelasting en vennootschapsbelastingAlgemene administratie en archiveren
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder
Grobbendonk
Vivaldis office is op zoek naar een.... DOSSIERBEHEERDER/BOEKHOUDER VAN A TOT Y.
📍Waar kom je terecht?
Boekhoudkantoor Regio Grobbendonk
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder?
Voorbereiden van de BTW-aangiftenVoorbereiden van jaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Grobbendonk, België
Vivaldis Office is op zoek naar een boekhouder!
📍 Waar kom je terecht?
GrobbendonkBoekhoudkantoor
📈 Als boekhouder ziet je takenpakket er als volgt uit:
Het beheren en opvolgen van een gevarieerd portefeuille.Toezien op de verwerking van facturen en banken.Het opstellen van de fiscale aangiften (BTW, PB, Ven.B).Het opstellen van de jaarrekening.Het formuleren van adviezen op boekhoudkundig en fiscaal vlak.Het aansturen van (junior) dossierbeheerders (optioneel).Besprekingen met de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Geel.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Een (digitale) boekhouding voeren van A-ZVoorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe doet fiscale aangiftes inzake personen- en vennnootschapsbelastingenOpvolgen van dossiers en klantencontactJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en relaties
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Senior Dossierbeheerder
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een .... Senior accountant / dossierbeheerder!
Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Geel
Wat zijn je verantwoordelijkheden als accountant?
Je bent niet alleen expert in accountancy en fiscaliteit, maar ook in relatiebeheer. Netwerken zit je in het bloed. Je staat dan ook in voor een uitgebreide portefeuille van klantendossiers.Als vertrouwenspartner denk je proactief mee met de klant en vorm je een onderbouwde visie over de beste strategie voor zijn zaak. Jouw knowhow is hierbij écht van tel.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega's op kantoor.Heb je een hart voor ondernemen, dan zit je hier helemaal op je plaats.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder
Zandhoven, België
Voor een bedrijf te Zandhoven, gespecialiseerd in boekhouding, begeleiding van opstartende bedrijven,... Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klantenJe bent de vertrouwenspersoon die dossiers van A tot Z beheert en opvolgt Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere btw-aangiftes, aangiftes van personen- en vennootschapsbelastingJe werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe organiseert zelfstandig je werk, met aandacht voor het team en respecteert hierbij de nodige deadlines
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Accountant - Dossierbeheerder
Zandhoven, België
Als senior accountant-dossierbeheerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die tot je klantenportefeuille behoren. Veelal zijn dit familiale ondernemingen uit diverse sectoren, waar jij van A tot Z zorg voor draagt. Dit doe je uiteraard niet alleen! je kan immers rekenen op je collega's (die je willen bijstaan met raad en advies), en werkt hierbij in een moderne, digitale omgeving.
Concreet ga je aan de slag met een gevarieerd takenpakker. Denk aan:
Het opstellen van de jaarrekening en tussentijdse resultatenHet opzetten van rapporteringenHet opvolgen van voorafbetalingenAangiftes BTW, vennootschapsbelasting en personenbelasting
Om jouw klanten optimaal te kunnen adviseren en inspireren, zit je op geregelde basis met hen samen. Zij weten dat ze in goede handen zijn terechtgekomen en beschouwen jouw enthousiasme als een enorme meerwaarde.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder
Geel, België
Voor een boekhoudkantoor te Geel, zijn wij op zoek naar een Senior Accountant!
Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?
Begeleiden van de junior dossierbeheerdersControleren van geboekte facturenMaand-, kwartaal- en jaarafsluitingen indienenJaarrekening opmakenPersonen- en vennootschapsbelastingen indienenKlantgesprekken voeren en advies verlenen
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Nijlen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een een dossierbeheerder!
📍Waar kom je terecht?
NijlenSector: Accountancy
🗒️ Hoe ziet jouw dag eruit als Accountant?
Het aanspreekpunt van je klanten voor al hun vragen ivm hun bedrijfVerwerking en opvolging klantdossiers op gebied van financieel beheerMaand- en jaarafsluitingen van verschillende vennootschappenRapporteringen en jaarrekeningen opstellenBTW aangiftes, personenbelasting en vennootschapsbelastingEventueel nog andere boekhoudkundige activiteiten
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder bouw
Laakdal, België
Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ......... WERKVOORBEREIDER/DOSSIERBEHEERDER BOUW!
Waar moet je zijn?
LaakdalSpecialisatie: leveren en plaatsen van tegels, natuursteen, laminaat … voor zowel kleine als grote projecten
Wat moet je doen als dossierbeheerder?
Werfvoorbereiding: overname van de offertes, opmaak van het werfdossier, bestellen vanmaterialen, ingave van de planning, controle van contracten, aanvraag borgstellingen,opstellen overeenkomsten onderaannemer…Berekenen en ingave van werfmetingenOpvolging van planning eigen werknemers en onderaannemersOpvolging van leveringen en diensten op de werfControle van de aankoopfacturenOpmaak en opvolging van vorderingsstaten en facturenNauwgezette communicatie, ondersteuning en opvolging van de werfleidersZelfstandige uitvoering, opvolging en controle van de toegewezen werfdossiers
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Westerlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Westerlo.Als dossierbeheerder sta je in voor:
De volledige boekhoudkundige verwering van eigen klantendossiersHet digitaal verwerken van facturen en bankenHet opstellen van de jaarrekening en balansenHet voorbereiden en indienen van de fiscale aangiftes (BTW, VENNB, PB)Een professionele service bieden naar jouw eigen klanten toe
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Dossierbeheerder
Westerlo, België
Vivaldis Office Herentals, is op zoek naar een dossierbeheerder!Waar kom je terecht?
Bij een boekhoudkantoor te WesterloZe hebben intussen meer dan 30 jaar ervaring opgebouwd! Ze richten zich vooral op KMO's, vrije beroepers en zelfstandigen in een brede waaier aan bedrijfssectoren Aanvullend bieden ze bovenop hun basisopdracht als boekhouder, ook een totaalservice aan voor vermogens- en successieplanning, startersbegeleiding en strategisch bedrijfsadvies.
Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket:
Autonoom beheer van je eigen klantendossiers in samenwerking met jouw team. Dit voor zowel het boekhoudkundige als het fiscale luik.Je hebt dagelijks contact met de klanten en werkt nauw samen met verschillende medewerkers op jouw dossiers
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office is op zoek naar een allround dossierbeheerder, voor een boekhoudkantoor te Heist-op-den-Berg.
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de opvolging, het beheer en de optimalisatie van diverse klantenportefeuille.
Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en ondersteunt hen met professioneel advies op vlak van accountancy en fiscaliteit.
Wat zijn je taken als accountant?
Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Dossierbeheerder
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Senior Dossierbeheerder!
📍Waar kom je terecht?
Bij een accountancykantoorHeist-op-den-Berg
📈 Als Dossierbeheer, sta jij in voor:
Je draagt de eindverantwoordelijkheid over het ganse proces van inboeken t.e.m. afsluiting van het boekjaar.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die tot jouw klantenportefeuille behoren, kortom hun financiële rechterhand.Je kan uiteraard steeds rekenen op jouw collega’s voor overleg.Uiteraard werk je in een volledig gedigitaliseerde omgeving en wil je dit mee verder ondersteunen.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Junior dossierbeheerder - FINANCE
Ham, België
Meer info of wil je solliciteren? Dat kan online via onze Vivaldis website of telefonisch op 013 48 01 87.Voor onze klant, een kantoor voor accountancy & boekhouding ten dienste van de KMO, zoeken we een junior dossierbeheerder.Een greep uit je takenpakket als dossierbeheerder:
Je wil en zal op termijn zelfstandig klantendossiers beherenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpmaak en voorbereiding van btw-aangiftesOpstellen van (tussentijdse) balansen en resultatenrekeningenOpstellen van jaarrekening en fiscale aangiftesPersonen- en vennootschapsbelasting Begeleiding in de digitalisering van administratieve en boekhoudkundige processen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Dossierbeheerder (A tot Y)
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Senior dossierbeheer voor een boekhoudkantoor te Lier!
Als Senior dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken:
Verwerking/nazicht van de aan- en verkoopfacturen, bankuittreksels en diverse verrichtingenVoorbereiding van aangiftes btw, personenbelasting en vennootschapsbelastingRapporteren over de stand van zaken van een dossierKlanten wegwijs maken in digitaal boekhoudkundig beheerOpstellen en voorbereiden van jaarrekeningenEen eerste stap richting opbouw klantenportefeuille en besprekingen
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.