Dringend
Receptionist(e) verzekeringen
Sint-Job-in-'t-Goor, Brecht, België
Interesse om te werken in verzekeringen als onthaalbediende? Lees dan zeker verder....
Je bent het gezicht van een modern kantoorEerste aanspreekpunt voor klantenVerwelkomen van klanten en helpt klanten verder met hun vragen en stuur door naar de juiste relatiebeheerderDaarnaast ondersteun je het team met administratieve takenBellen in opdracht van relatiebeheerders bijv over beleggingen
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
De wellness waarvoor we iemand zoeken zijn op zoek naar een dynamische, enthousiaste en flexibele receptiemedewerker.Hun centrum is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.Je staat dus open voor vroege en late shiften en vindt het niet erg om in het weekend (3 op 4) en op feestdagen te werken.
Je zal zowel in Grimbergen als Steenokkerzeeel ingeschakeld worden.
Na een inwerkperiode krijg je één of meerdere administratieve verantwoordelijkheden. Je bent dus flexibel, hebt zin voor nauwkeurigheid en kan zowel zelfstandig als in team werken. Je vindt het belangrijk om gemaakte afspraken na te komen, zowel naar het bedrijf als naar onze klanten toe.
Taakomschrijving
Klanten vriendelijk en met de glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privésauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
SECRETARESSE
Liège, Belgique
TWEETALIGE SECRETARESSE FR-NL (H/F/X)Sluit je aan bij een telesecretariaat dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Ontwikkel je vaardigheden in een unieke sfeer waar teamwork voorop staat. Draag bij aan de bedrijfsontwikkeling van uw klanten. Ontwikkel je in een omgeving waar welzijn centraal staat.Uw taken:
✅ Afspraken maken ✅ Telefonische prospectie ✅ Afspraken maken met klanten ✅ Training in NL ✅ Bellen IN/UIT
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende/receptioniste garage
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht?
Bij een garage te Herentals.
Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken:
Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook
InterimAutoVoltijdsVast contract
Administratief Bediende/receptionist
Lier, België
Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!
Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket.
Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimDiversenVoltijdsVast contract
Administratief bediende/receptionist
Olen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een receptionist/administratief bediende.Waar kom je terecht?
Bij een slachthuis te Olen
Als administratief bediende, zal jij instaan voor:
Je bent het eerste aanspreekpunt van leveranciers/klanten.Je vervolledigt dossiers nauwkeurig en correct.Je beantwoordt telefoons en mails.Je vult vrachtbrieven en douanedocument in.Je controleert facturen en boekt deze in.Allround administratieve taken zoals klassement, bestellingen, ...
OfficeVoedingVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
Borgloon, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Borgloon. Onze klant is gespecialiseerd in transport en warehousing.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je staat in voor de opvolging van de transportdocumenten van de chauffeurs en van de onderaannemers;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de klanten;Je zorgt dat de onderaannemers tijdig hun prefacturatie ontvangen;Je ondersteunt de boekhouding met het verwerken van inkomende facturen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Borgloon, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:
Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround administratief bediende
Lanaken, België
Voor onze klant, handelaar in edelmetalen, zijn we op zoek naar een allround bediende.
Je zal een vervanging doen van iemand waarbij de nadruk ligt op boekhoudkundige taken zoals het inboeken van facturen, opvolgen van debiteuren, eBetalingen uitvoeren, Inboeken
Na deze vervanging kan je aanblijven binnen een andere functie waarbij de taken in overleg zullen liggen bij administratie, logistiek of sales
OfficeJuwelenVoltijdsTijdelijk
Administratief Bediende
Diepenbeek, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit:
Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, verhuur & service van grondverzetmachines en hoogwerkers, zijn we op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker.
Als administratief bediende/ administratief medewerker heb je volgend takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Beantwoorden van inkomende en uitgaande telefoons (NL - FR);Beantwoorden van mails;Algemene administratieve taken;Registreren en beheren van alle klanten binnen het CRM-systeem;Ontvangen van orders en deze omzetten in klantendossiers;Beheren van leasings en rentings.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Wellen, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor/ accountancy met meerdere vestigingen in regio Limburg, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Als accountant heb je volgend takenpakket:
Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienenJaarrekeningen opmakenFiscale aangiftes indienenEventueel aansturen van junior dossierbeheerders
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Administratief bediende
Maasmechelen, België
Onze klant is een toonaangevende organisatie binnen de reisindustrie. Hier geloven ze dat reizen niet alleen een ontdekkingstocht is, maar ook een essentiële investering in persoonlijke groei. Ze onderscheiden zich door het aanbieden van onvergetelijke ervaringen en cultureel verrijkende excursies. Het streven is het creëren van unieke reismomenten die de klanten koesteren.
We zijn op zoek naar een Administratief Medewerker /Management Assistant groepsreizen.
Functieomschrijving:
Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën die onze dienstverlening verrijken.
Verantwoordelijkheden:
Het bieden van een warm welkom aan klanten en hen informeren over ons uitzonderlijke reisaanbod.Efficiënt beheer van klantgerelateerde vragen en geschillen.Actueel houden van onze reisinformatie en deelnemen aan promotieactiviteiten.Het ontwikkelen van gepersonaliseerde reisplannen die voldoen aan de specifieke wensen van onze klanten.Verzamelen en distribueren van toeristische documentatie.Registratie en communicatie van relevante gegevens aan betrokken partijen.Adviseren van klanten over een breed scala aan producten en diensten.
OfficeToerismeVoltijdsVast contract
Juridisch Administratief bediende
Maasmechelen
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Maasmechelen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.
Als administratief bediende sta je in voor :
De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Receptionist garage
Bilzen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor voor een autogarage in Bilzen. Zij zijn gespecialiseerd in het verkopen en onderhouden van wagens.
Jouw takenpakket als receptionist bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, zowel via telefoon als persoonlijk; Je plant werkzaamheden in; Je beheert werkorders; Je staat in voor het informeren van klanten over te uit te voeren werken en facturatie.
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in schoonmaak.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je zal instaan voor het opmaken van de planning;Je zal telefonische afspraken inplannen;Je verwerkt lonen en dienstencheques; Algemene administratie zoals telefonie en de mailbox beheren.
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Pelt, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor met meerdere vestigingen zijn we op zoek naar junior en senior dossierbeheerders in Genk, Hasselt en Pelt. Je takenpakket als financieel medewerker bestaat vnl. uit:
Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je teamBalansen en resultatenrekeningen opstellenFinanciële verrichtingen verwerkenJe bent, na een inloopperiode, verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftesJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Juridisch Administratief bediende
Genk, België
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :
De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder regio Genk - Finance
Genk, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende:
Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding zowel voor verschillende dossiersJe verwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastat aangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingen in overleg met de senior accountantJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerder
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Genk, België
Voor een notariaat te Genk, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat.Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit:
Beheren van vastgoeddossiers, inclusief documentatie, onderzoek en rapportage.Coördineren van communicatie tussen cliënten, notarissen en andere partijen.Verstrekken van juridisch advies met betrekking tot vastgoedtransacties en -kwesties.Zorg dragen voor nauwkeurige en tijdige archivering van documenten.Het bijhouden van wet- en regelgeving met betrekking tot vastgoedtransacties.Het beoordelen van contracten en documenten om de belangen van cliënten te beschermen.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.