Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(4)
Contract type
Vast contract
(2)
Vaste job na geslaagde interimperiode
(2)
Taal
Nederlands
(4)
Frans
(1)
Niches
Office
(3)
Interim
(1)
Sector
Voeding
(1)
Machinebouw
(1)
Bouw
(1)
Auto
(1)
4 Jobs gevonden
HR Officer
Heverlee, Leuven, België
Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats? Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden: Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
Office
Machinebouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR officer 4/5 of PT
Waasmunster, België
Voor een betonfabriek te Waasmunster zijn wij op zoek naar een HR medewerker (4/5 of PT) Je staat in voor een correcte loonverwerking van de arbeiders voor onze 2 Vlaamse sites (+/- 100 personen).Je treedt hierbij op als eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen aangaande diverse HR-aspecten en sociale wetgeving.Je werkt nauw samen met de lokale productieverantwoordelijke inzake de aanwerving van nieuwe collega’s (arbeiders) en de opvolging van het huidige personeelsbestand te Waasmunster.Het spreekt voor zich dat je inzake rekrutering een goede kijk hebt op de diverse instroomkanalen en deze ook lokaal goed onderhoudt. Contacten met scholen, externe partners, aanwezigheid op jobbeurzen, … zijn hierbij dan ook van groot belang.Je zorgt mee voor het onthaal van nieuwkomers en bewaakt mee dat ze de nodige opleidingen genieten om veilig en kwalitatief te kunnen werken.Hiernaast initieer en draag je zorg voor de implementatie en opvolging van diverse HR projecten waarvoor je samenwerkt met de HR Manager.
Interim
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Personeelsverantwoordelijke
Maasmechelen, België
Voor onze klant in de voedingssector zijn we op zoek naar een personeelsverantwoordelijke Je komt terecht in een gevarieerde allround HR-functie.Samen met het sociaal secretariaat sta je in voor een correcte en tijdige loonadministratie.Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden voor vragen rond sociale wetgeving, vakantie, thematische verloven, tijdsbeheer, HR-processen, ....Je staat in voor een effectieve en foutloze verwerking van de personeelsadministratie.Je bent tevens verantwoordelijk voor de gehele tijdsregistratie. Dagelijks controleer je de tikkingen en corrigeer je anomalieën.
Office
Voeding
Voltijds
Vast contract
HR Generalist
Oudsbergen, België
Voor een bedrijf te Oudsbergen zijn we op zoek naar een HR generalist. Je krijgt de kans om een cruciale rol te vervullen in het dynamische HR-team, dat zich met passie inzet voor het welzijn van onze 900 medewerkers.Samen met 4 toegewijde collega's ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van een optimale dienstverlening op het gebied van payroll en HR.Deze verantwoordelijkheden omvatten een breed scala aan administratieve processen, waaronder de maandelijkse loonverwerking, tijdsregistratie, beheer van sociale documentatie, verzekeringsdossiers, contractbeheer, verzuimbeheer en ondersteuning van expats.Daarnaast zul je de sociale wetgeving toepassen op onze personeelsdossiers en de maandelijkse verwerking coördineren.Je fungeert als het primaire aanspreekpunt voor medewerkers voor vragen met betrekking tot payroll en HR.Naast deze kernverantwoordelijkheden speel je een actieve rol in projecten zoals het beheer van het cafetariaplan, het vormgeven van ons verzuimbeleid, implementeren van nieuwe HR tools,..Je zult nauw samenwerken met gepassioneerde HR-professionals, waaronder Payroll Specialisten, HR Business Partners en een L&D Specialist, om de HR-processen en tools voortdurend te verbeteren.
Office
Auto
Voltijds
Vast contract
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Ik heb de
privacyverklaring
gelezen en ga akkoord dat mijn gegevens worden gebruikt om mij jobs voor te stellen.