Jobs

Jobs

250 Jobs gevonden

Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques

Geel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een kantoorverantwoordelijke voor een dienstencheques kantoor te Geel!Als Branch Manager, sta jij in voor: Klanten opvolgen, cijfers beheren, een kantoor managen van A tot Z, …Naast het begeleiden en coachen van de huishoudhulpen en consulenten, ben je zelf een hardwerkende schakel op kantoor.Knallende targets stellen en ze met glans behalen, is dan ook helemaal jouw ding.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een kantoorverantwoordelijke voor een dienstencheques kantoor te Lier!   Als Branch Manager, sta jij in voor: Klanten opvolgen, cijfers beheren, een kantoor managen van A tot Z, …Naast het begeleiden en coachen van de huishoudhulpen en consulenten, ben je zelf een hardwerkende schakel op kantoor.Knallende targets stellen en ze met glans behalen, is dan ook helemaal jouw ding.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Office manager dienstencheques

Boom, België

Voor onze klant in Boom, actief in de dienstencheques, kijken we uit naar een office manager.   Als office manager ben je de CEO van een lokaal dienstenchequebureau: Opvolgen van klanten, beheren van cijfers,.. managen van een kantoor van A tot Z!Begeleiden en coachen van de huishoudhulpen die we plaatsen bij onze klanten.Motiveren, coachen en bijsturen van de collega's op kantoor. Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen!Onder controle houden van de papierwinkel op kantoor. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Pelt, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail. Voor een boekhoudkantoor met meerdere vestigingen zijn we op zoek naar junior en senior dossierbeheerders in Genk, Hasselt en Pelt. Je takenpakket als financieel medewerker bestaat vnl. uit: Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je teamBalansen en resultatenrekeningen opstellenFinanciële verrichtingen verwerkenJe bent, na een inloopperiode, verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftesJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting  
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Genk, België

Voor een notariaat te Genk, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat.Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Beheren van vastgoeddossiers, inclusief documentatie, onderzoek en rapportage.Coördineren van communicatie tussen cliënten, notarissen en andere partijen.Verstrekken van juridisch advies met betrekking tot vastgoedtransacties en -kwesties.Zorg dragen voor nauwkeurige en tijdige archivering van documenten.Het bijhouden van wet- en regelgeving met betrekking tot vastgoedtransacties.Het beoordelen van contracten en documenten om de belangen van cliënten te beschermen.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Juridisch Administratief bediende

Genk, België

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder regio Genk - Finance

Genk, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.    Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende: Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding zowel voor verschillende dossiersJe verwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastat aangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingen in overleg met de senior accountantJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerder
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit: Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Zonhoven, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.Voor een boekhoudkantoor te Zonhoven zijn wij op zoek naar een junior en senior dossierbeheerder. Hier sta jij in voor volgende taken:  Inboeken van aan- en verkoopfacturenUitvoeren van financiële verrichtingenAls junior breidt je takenpakket uit naargelang je langer in dienst bentAls senior dossierbeheerder bied je ondersteuning aan de juniorsOpstellen van balansen en fiscale aangiftenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder Bilzen, wagen is bespreekbaar

Bilzen, België

Voor een productiebedrijf van machines in Bilzen zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Ben jij een financieel sterk profiel? Lees dan snel verder!   Je hebt volgende taken: Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerBtw-aangiftes voorbereidenVoorbereiden van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOndersteunen van de anderen in het financiële team  
FinanceMachinebouwVoltijdsVast contract

Administratief bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een bouwkundig laboratorium. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw toekomstig takenpakket als onthaalmedewerker / administratief medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en ontvangt hen aan de balie; Je ontvangt mensen die de stalen komen brengen; Je staat in voor telefonische oproepen; Je brengt de documenten voor de stalen in orde; Je typt rapporten met informatie uit voor aan de klant mee te geven. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Hasselt, België

Voor een bedrijf binnen de automotive in Hasselt zijn we op zoek naar een junior accountant. Ben jij iemand die van aanpakken weet en graag in de boekhouding wil werken? Dan ben jij de persoon die we zoeken!   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Inboeken van facturenKas-en bankafschriften inboekenDebiteuren- en crediteurenbeheerKlaarzetten van betalingenNa verloop van tijd zal je takenpakket uitbreiden met het implementeren van processen en btw-aangiftes voorbereiden, voorbereiden van audits
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y voor verschillende automerken.Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket: Inboeken van aan- en verkoopfacturenBoeken van financiële verrichtingen Opvolgen van crediteuren Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting Btw-aangiftes voorbereidenRapporteringen 
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Maasmechelen, België

Onze klant is een toonaangevende organisatie binnen de reisindustrie. Hier geloven ze dat reizen niet alleen een ontdekkingstocht is, maar ook een essentiële investering in persoonlijke groei. Ze onderscheiden zich door het aanbieden van onvergetelijke ervaringen en cultureel verrijkende excursies. Het streven is het creëren van unieke reismomenten die de klanten koesteren.   We zijn op zoek naar een Administratief Medewerker /Management Assistant groepsreizen.   Functieomschrijving:   Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën die onze dienstverlening verrijken.   Verantwoordelijkheden:   Het bieden van een warm welkom aan klanten en hen informeren over ons uitzonderlijke reisaanbod.Efficiënt beheer van klantgerelateerde vragen en geschillen.Actueel houden van onze reisinformatie en deelnemen aan promotieactiviteiten.Het ontwikkelen van gepersonaliseerde reisplannen die voldoen aan de specifieke wensen van onze klanten.Verzamelen en distribueren van toeristische documentatie.Registratie en communicatie van relevante gegevens aan betrokken partijen.Adviseren van klanten over een breed scala aan producten en diensten.
OfficeToerismeVoltijdsVast contract

Juridisch Administratief bediende

Maasmechelen

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Maasmechelen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.   Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder

Lanaken, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in edelmetalen, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker in Lanaken. Dit is ter vervanging van iemand die in zwangerschapsverlof gaat. Bij dit bedrijf willen ze zeker en vast bekijken of er na de vervangingsopdracht een verlenging mogelijk is.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? KlasserenOpmaken van facturenBetalingen uitvoerenInboeken van facturen, kas- en bankafschriftenOpenstaande betalingen opvolgenVoorbereiding van de maandafsluitingRapporteringen opmakenAlgemene ondersteuning bij administratieve taken
FinanceJuwelenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Heusden-Zolder, België

Voor een metaalbedrijf in Heusden-Zolder zoeken we een boekhoudkundig assistent   Wat houdt deze job precies in? Verkoopfacturen opmaken voor meerdere vestigingenInboeken van rekeninguittrekselsBetalingen uitvoeren in IsabelIndienen van aangiftes zoals Intrastat en ProdcomDebiteuren- en crediteurenbeheerOndersteuning bieden aan collega's bij projecten op de financiële afdelingRapporteringen opmaken voor de finance manager
FinanceMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Heusden-Zolder, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig bediende met affiniteit voor HR voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in binnen- & buitengewoon schrijnwerk. Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende bestaat uit: Aan- en verkoopfacturen inboekenKas- en bankafschriften verwerkenDebiteurenbeheer opvolgenJe assisteert in de voorbereiding van de btw-aangiftesBetalingen voorbereidenCertificaten opvragen Je bereidt de loonverwerking voorJe regelt de check@work voor de werven en registreert de verlofregeling van arbeiders
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Alken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief bediende voor onze klant in Alken. Onze klant is gespecialiseerd in HVAC.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de telefonie, mail en inkomende post;Je voert de betalingen correct uit;Je bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer (opvolgen van facturen, aanmaningen verzenden, etc.);Je voert de verkopen en onderhouden online in het systeem in;Je neemt deel aan besprekingen en rapporteert aan de zaakvoerder;Je ondersteunt waar nodig, onder andere bij de boekhouding.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief