Jobs

Jobs

355 Jobs gevonden
Dringend

Logistiek Administratief bediende

Verrebroek, Beveren, België

Een bedrijf uit Beveren📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek   Wat kun je van de functie verwachten⬇️ dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Magazijnbediende parts specialist automotive

Turnhout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Magazijn bediende/ Parts specialist automotive. (administratieve ondersteuning, klantencontact, voorraad- stockbeheer, verantwoordelijk voor volledige proces mbt onderdelen en accessoires.  Je bent graag het aanspreekpunt voor het volledige proces van onderdelen en accessoires (klanten mbt bestellingen, leveranciers, voorraad opvolgen, stocktelling, opvolging en ontvangst...) Spil tussen bureau en technisch werkhuis: afspraken over werkzaamheden, de kosten en de tijdsduur, onderdelen, garanties, juiste leveranciers... Nauw contact/ advies aan de verschillende partijen: klant, werkhuis, leveranciers, ... Kwaliteitscontrole, schade controlerenJe staat in voor de administratieve ondersteuning (opmaak werkorders, bestellingen opvolgen, voorraad- stockcontrole, opvolging tot levering, juiste codering toepassen, facturatie, ...)  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief bediende -facturatie specialist

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers/focus op facturatie.   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, facturen nakijken/verwerken/opvolgen, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders , crediteurenbeheer, aanmaningen...Telefonie/mailing  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - Service Advisor garage

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  Omgeving Beerse Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...  Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ...  Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aankoop specialist -purchase bediende

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Aankoop talent - purchase bediende.   Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voedingsprocessen, milieu, innovatie   Focus= Beheer Purchase en productieproces, verwerkbaarheid machines, Testen uitvoeren, contact leveranciers, aanvraag/opvolging offertes, voorraad beheren, tekorten signaliseren   De resultaten analyseren, Het product en proces op punt stellenHet budget draag je hoog in het vaandel VB. werken met raamcontractenKritische blik op selectie leveranciers + marktonderzoek (product risicoanalyse + bepalen materiaalkeuze en de meest geschikte productiestappen) en eventueel nieuwe sourcingsgebieden zoeken/onderzoekenControle kwaliteit bij levering en je regelt gebreken/geschillen met de leveranciersMeedenken aan verbeteringen/ quality & development , aankoopstrategie mee uitwerken/bouwenOpvolging magazijn/stock/voorraad + bestellingenAf en toe een leveranciersbezoek of beursKlantencontact (mail, telefoon)
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR specialist

Drongen, Gent, België

Voor een mooie firma en grote speler in het Gentse, zijn we vandaag op zoek naar een HR specialist. Jouw rol: Je beantwoordt ‘one call questions’ van medewerkers en managers rond topics zoals loon, vakantie, interne procedures,… en adviseert in individuele dossiers op werknemersniveau, indien nodig na afstemming met de HR Business PartnerJe zorgt voor wekelijkse, maandelijkse, periodieke rapportages voor de verschillende stakeholders binnen de organisatie (groeps-en hospitalisatieverzekering, in-en uitstroom, verzuimrapporten, arbeidsongevallen,….)Verwerken en controle van de payroll (arbeiders en bedienden) in samenwerking ons sociaal secretariaat.Door je gedegen kennis van de sociale wetgeving en ondersteuning van de HR BP’s ben je in staat om complexere dossiers op te lossen en te vertalen naar de medewerkers en leidinggevende.Je staat mee in voor de van een correcte HR-administratie dit gaat van contract opmaak tot het afsluiten van dossier bij uit dienst, aangiftes arbeidsongevallen,… (en een correct datamanagement in het personeelssysteem)Actueel houden van interne documenten m.b.t de Hr-processen.Je werkt nauw samen je collega's binnen het HR team zoals de compensation & benefits medewerker, HR Business Partners en Recruiters.Ondersteunen van het HR-team bij HR-projecten.  
InterimAutoVoltijdsVast contract

Magazijnbediende - Parts advisor

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 Merchtem zijn we op zoek naar een gemotiveerde magazijnbediende - parts advisorTaken: Bestellen, opvolgen en ontvangen van goederen, inclusief controle van inkomende leveringen.Onderhouden van contacten met leveranciers en communiceren van statusupdates naar werkplaatsverantwoordelijken en collega's.Ontvangen en controleren van binnenkomende voertuigen van klanten. Je staat in voor het stockbeheer, zorgen voor tijdige aanlevering van onderdelen en handhaven van orde en overzicht.Je voert een administratieve opvolging van bestelbonnen, ontvangstbonnen, retourzendingen en factuurcontrole.Je staat in voor klantenbediening aan de balie en via telefoon.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve Inside sales bediende met talenknobbel

Turnhout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende, Inside sales collega met talenknobbel.    Waar? TurnhoutVoltijdse tewerkstelling of 4/5deBelangrijk: Talenknobbel: Ned, Eng, FransAls Administratief bediende/Inside sales ziet je takenpakket er als volgt uit: Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot jouw klanten dossiers, contracten en orders op: Kosten, levertermijn, ... (telefonie en mail).Eerste aanspreekpunt voor alle commerciële vragenAdministratief ontlasten accountmanagersInternationale spelers schrikken je niet af en beheer je ook graag Je bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klant VB. productinfo, termijn, klachtenbehandeling... Verantwoordelijke prijszetting: Offertes opvragen + ingeven in systeem, orderbeheer/verwerking, administratieve afhandeling van bestelling tot leveringContact leveranciers, prijsvergelijkingen (je volgt de markt op de hielen!) Ondersteuning after sales en klachtenbehandeling VB. leveringen die niet volledig zijn + de juiste oplossing bieden en klant tevreden stellen doorheen proces
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Werkvoorbereider- technisch bediende technieken energie

Arendonk

Vivaldis Technics Bedienden zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke werkvoorbereiding.Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Grote bouwprojecten HVAC, loodgieterij, sanitair, renovatie, technieken, energietemanagement Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersVoorbereiding complexe bouwdossiers + technische plannen voorbereidenNauwe samenwerking met BIM afdeling, aankoop, calculatie, projectleidingDoor het nauwe klantencontact sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemen + opvolging en voorbereidingAlgemene administratie/projectbeheer: Bestellingen doen en opvolgen + registreren, orderverwerking, offertes opmaken/opvolgen/verwerken, klanten dossiers voorbereiden, interpreteren lastenboeken en aanbestedingsdossiers, technische plannen lezen/interpreteren, nacalculatie...  Project- werfleiders administratief ontlasten    
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technieker bediende

Grobbendonk, België

Voor onze klant te Grobbendonk, dat actief is in de veehouderij en landbouwsector zijn wij op zoek naar een leidinggevende onderhoudstechnieker met volgend takenpakket:   Je staat in voor het leiden en motiveren van een technisch team.Je voert de kwaliteitscontroles op de installaties uit. Je staat in voor het ontwikkelen en implementeren van de verbeterprocessen.Je springt bij wanneer de onderhoudstechniekers niet verder kunnen.
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onderhoudstechnieker Bediende

Grobbendonk, België

Voor onze klant te Grobbendonk, actief is in de veehouderij en landbouwsector zijn wij op zoek naar een onderhoudstechnieker. Takenpakket: Je zal instaan voor het onderhoud van elektrische en mechanische installaties.Daarnaast spoor je fouten op in automatische besturingsinstallaties (PLC).
InterimLandbouwVoltijdsVast contract

Administratieve Klantendienst bediende/ IT support engineer

Kasterlee, België

Sta je graag klanten te woord? Heb je een passie voor IT/ support?Voor een telefonieprovider die software ontwikkelt ,zijn wij op zoek naar iemand die de volgende taken met veel passie tot een goed einde zal brengen: Wat is je takenpakket?  Het ondersteunen van de klanten (op afstand indien nodig) valt onder je waaier aan taken. (netwerk issues, administratieve vragen, ...)Installatie en steun biedenKlantendienst/ customer serviceJe hebt oog voor detail en je denkt in oplossingen en niet in problemen. Nadenken over verbeteringen van de eigen interne processen. Timemanagement is geen probleem voor jou tijdens interventies en coaching.Algemene administratie: Mailing, telefonie, update klantendossiers, verwerken aanvragen/orders, aanmaken en verwerken tickets, opmaak rapporten, ...  
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - customer support land- tuinbouw

Kasterlee, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, ondersteuning customer support, klantenservice + commerciële flair   Waar moet je zijn? Regio Kasterlee  Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschappen, doe-het-zelf, land- tuinmachines Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenAdvies en een goede klantenservice garanderen mbt vragen over tuinmachines, gereedschappen, ... Met jouw kennis en groene vingers is dit voor jou geen probleem.Opmaak offertes op maat van de klantContact met leveranciers mbt eventuele bestellingen, voorraad/stockAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes opmaken, prijsafspraken vastleggen en opvolging, bestel- en leveringsbonnen opmaken, voorraad-stockbeheer, orderbeheer,... Er is zowel een online bestelsite als een toonzaal/balie waar je verantwoordelijk voor bent.Administratieve ondersteuning vertegenwoordigers/buitendienstKlant is koning!Customer service, klachtenbehandeling, mail-telefonieTijdens je opleidingstraject sta je er ook voor open om in te springen in het magazijn om het productgamma te leren kennen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende juridische ondersteuning

Kasterlee, België

Vivaldis Office  zoekt ....... Administratieve krak- juridisch bediende/adviseur. Waar moet je zijn? KasterleeSpecialisatie: Payroll, personeelsadministratie, juridisch advies, sociaal-juridisch Wat moet je doen?Zowel juniors met Bachelor/Master denkniveau als seniors zijn welkom! Als spilfiguur tussen bureau en je klantenportefeuille ben je HET aanspreekpunt mbt sociale wetgeving, arbeidsrecht, wet-regelgeving. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het bedrijven, collega's, uitzendkantoren, ... Sociale wetgeving; arbeidsrecht, RSZ, ... volg je op de voetAdministratieve opvolging van personeelszakenJe bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en syndicale partners voor vragenNa een opleidingsperiode kan je zelfs advies geven mbt lonen, contracten, voordelen, bonussen, premies, overuren, loonsimulaties en loonoptimaliseringen, tijdelijke werkloosheid, ouderschapsverlof, tijdskrediet, ... Na opleidingsperiode formuleer je heldere en praktische aanbevelingen die de klant op weg helpen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve bediende Customer relations

Tielen, Kasterlee, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende- orderbeheer, customer relations. Klantencontact mag je niet afschrikken.     Waar moet je zijn? Regio KasterleeSpecialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken 39u/week Wat moet je doen? Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt brug- kroonwerk, tandtechnieken of prothesen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations Manager
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verkoopsadministratie

Brecht, België

Voor een gekende garage in Brecht zijn wij op zoek naar een administratief bediende op de verkoopsafdeling.   Je zal terecht komen in een team van vier mensen. Jouw team staat in voor de volledige afwikkeling van verkochte wagens: vanaf de bestelling van de klant tot het fysiek afleveren van de wagen.   Jouw takenpakket? Je bestelt de voertuigen.Je regelt de transporten.Je volgt dossiers op van A tot Z.Je werkt samen met alle afdelingen van de organisatie, verkoop, boekhouding, naverkoop...Je plant leveringen in en maakt afspraken met de klanten.Je controleert de premies.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende boekhouding doorgroeikans tot dossierbeheer

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief & boekhoudkundige duizendpoot die wil groeien tot volwaardig dossierbeheerder/ accountant.  Waar moet je zijn? Regio RetieSpecialisatie: boekhouding , Accountancy Takenpakket Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerderNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch bediende commerciële flair hout/bouw

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn? RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie  Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren 
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verzekeringen met doorgroeimogelijkheid

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Bediende verzekeringen met doorgroeimogelijkheid tot schadebeheer. Waar moet je zijn? Regio Retie, KasterleeSpecialisatie: Verzekeringen, advies Takenpakket Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Commercieel werk schrikt je niet af aangezien je concrete vragen behandelt van klanten + het juiste verzekeringsproduct weet je aan de klant aan te bieden VB. levensverzekeringenUitbreiding mogelijk tot: ondersteuning schadebeheerder: expertise procedure startenLuisterend oor mbt concrete vragen van klanten Analyse verzekeringsportefeuilles Je vraagt tarieven aan, maakt offertes en polissen op en koppelt terug naar de klant. Advies 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve sales bediende

Retie, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een administratieve duizendpoot/inside sales. Belangrijk: als echte talenknobbel spreek je vlot Nederlands, Engels EN Frans (Spaans is een plus) Samen met je collega's sta je in voor een groeiend en veelzijdig assortiment.Hun producten worden over de hele wereld gebruikt. (je talenknobbel zal zeker je zeker kunnen gebruiken!) Als administratief bediende inside sales, sta jij in voor volgende taken: Jij bent spilfiguur tussen klant, bureau, productie, leveranciers (zowel telefonisch, via mail als soms ter plaatse op kantoor of sporadisch op verplaatsing naar de klant) Orderbeheer (aannemen, verwerking, opvolging, advies, begeleiding, planning en doorsturen naar productie) Jij bent de favoriete contactpersoon en vertrouwenspersoon.Door jouw commerciële flair zie je ook nieuwe opportuniteiten en kan je deze ook uitbouwen (toetsing met productie naar haalbaarheid, kwaliteit, budget, ... is hierbij belangrijk) Administratie: Bestellingen opvolgen van A-Z, offertes opmaken en opvolgen + verwerken, bestel-leverbonnen opmaken en verwerken, bestellen materialen voor productie, beheer social media en webshop, prijslijsten aanpassen,... Contacten met zowel nationale als internationale klanten
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief