Dringend
Medewerker Klantendienst Drietalig
Zwijndrecht, België
Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.
Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️
Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Sales Representative - Hunter
Brussels, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Dringend
Klantenadviseur Bank en Verzekeringen
Ganshoren, Belgique
Onze klant, een gerenommeerde bankinstelling in België, is op zoek naar een Klantenadviseur Bank en Verzekeringen in GANSHOREN om zich aan te sluiten bij hun dynamisch team.
Als Klantenadviseur Bank en Verzekeringen zullen uw taken de volgende zijn:
Professioneel onthaal garanderen via telefoon, e-mail en face-to-face voor klanten en prospecten die contact zoeken met de bank.Opvolging van het commercieel actieplan voor particuliere klanten in samenwerking met de directeur.Concrete acties uitwerken en uitvoeren op basis van het commercieel actieplan, inclusief opvolging en communicatie.Zelfstandig en proactief een klantenportefeuille beheren.Klantenbinding versterken door regelmatige contacten en dagelijks een aantal afspraken vastleggen.Verkoopkansen maximaliseren om de doelstellingen van het agentschap te overtreffen.Deelnemen aan kasbeheer en geldautomaat in rotatiesysteem (indien van toepassing).Actief gebruik maken van verwijzingen en marketing leads.Andere taken uitvoeren onder toezicht van de directeur om het agentschap optimaal te laten functionerenCommercieel ingesteld, klantgericht, met een proactieve en positieve houding.Uitstekende presentatie, communicatievaardigheden (mondeling en schriftelijk), en sterke interpersoonlijke vaardigheden.Teamspeler, flexibel, nauwkeurig en zelfstandig in het professioneel afhandelen van klantentransacties.Resultaatgericht en leergierig, met een goede kennis van de lokale markt en de kansen die deze biedt.Grondige kennis van Beobank-producten (investeringen, kredieten, verzekeringen) en bankreguleringen.Voor Brussel is tweetaligheid in Nederlands en Frans vereist.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Dringend
Klantenadviseur
Sint-Katelijne-Waver, België
Voor een klant in Sint-Katelijne Waver zijn wij op zoek naar een klantadviseur. Het bedrijf is gespecialiseerd in het verhuren van werkmateriaal. Ben jij de geschikte kandidaat, solliciteer dan nu online!
Wat is je takenpakket?
Je biedt uitstekende service aan onze klanten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en speelt een cruciale rol in het opbouwen en onderhouden van klantrelaties.Je geeft advies, noteert bestellingen en verwerkt afmeldingen.Je helpt klanten met hun technische vragen en controleert op juiste beschikbaarheid van de toestellen.Je zoekt naar oplossingen/alternatieven bij onvoldoende beschikbaarheid.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Support Medewerker
Beveren, België
Voor een bedrijf in Melsele, actief in apotheeksoftware, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.
Taken:je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van de klanten. De vragen zijn technisch van aard en hebben te maken met software(problemen)je beheert de klantenrelatie telefonisch en via e-mail en lost de vragen vanop afstand opje luistert naar de vraag en interpreteert deze. Je volgt met de klant op tot de oplossing voldoende is voor de gebruikerje weet van aanpakken en probeert je continu bij te werken als het over technische nieuwigheden gaat.je wil de diensten van ons bedrijf voortdurend verbeteren. Je handelt alle interventies op een professionele manier af.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Customer Service
Gent, België
Wij zijn op zoek naar een Customer Service Medewerker te Gent! Dit voor een Postverwerkings bedrijf.
Beantwoorden van binnenkomende mail en telefonieKlanten informeren van lopende dossiersAdministratie in orde maken
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Klantendienst medewerker
Ieper, België
Voor een groep, met vestiging in Ieper, gaan wij op zoek naar een Goedlachse administratief medewerker.
Administratief verwerken van binnenkomende opdrachten (inbox): documenten juist interpreteren en coderenAfgewerkt opdrachten sluitenPrioriteiten van opdrachten stellen, in functie van de wensen van de klant
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Komen-Waasten, België
Tweetalige Klantendienstmedewerker
Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Functieomschrijving:
Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Ieper, België
Als polisbeheerder ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van verzekeringsvoorstellen, het omzetten van offertes naar contracten, het bijwerken van bestaande polissen, het stopzetten van contracten en het nauwkeurig opvolgen van dossiers. Je werkt niet alleen voor één of meerdere makelaars, maar mogelijk ook voor verzekeraars wat de job extra boeiend maakt. Je maakt virtueel deel uit van het team van de makelaar of verzekeraar en werkt vanuit onze vestigingen in Ieper, Kortrijk of Zonhoven, of vanuit huis.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantendienst medewerker
Houthalen-Helchteren, België
Onze klant is al meer dan 15 jaar actief in het verdelen van kwalitatieve producten voor huis / tuin / dier / fitness etcVoor hun verdeelcentrum regio Houthalen-Helchteren, zijn we op zoek naar een bediende customer service en administratief. Jouw takenpakket zal er als volgt uitzien: Als marketplace manager ben je verantwoordelijk voor het beheren van onze onlineplatforms Amazon, Bol.com, ManoMano...Je zorg ervoor dat al onze artikelen online staanJe past de content aan zodat het aantrekkelijk isJe voert prijsaanpassingen doorJe volgt de voorraad opLeveringen opvolgen
OfficeElektroVoltijdsVast contract
Medewerker naverkoop
Leuven, België
Sta je graag in voor een excellente afterservice?Kennis van auto's?Administratief sterk?
Voor een garage gelegen te Leuven zijn we op zoek naar een medewerker voor de dienst naverkoop.
Je krijgt een flexibel en uitgebreid takenpakket:
Opvolgen van werkorders van aanmaak tot afsluitVoorbereidend werk zodat de techniekers vlot kunnen werken.Ondersteunen bij troubleshooting en diagnoses.Administratief werk met betrekking tot waarborg.Indien nodig bij drukte: Technische werkzaamheden aan wagens, vervangen van remmen, banden.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Aarschot, België
Vivaldis Office zoekt een commercieel bediende voor een garage te Aarschot.
Wat zijn je taken als commercieel bediende?
Je staat in voor het verwerken van verkoopsdossiers en controleren van de volledigheid ervanControleren van prijzen en bestelcodesControleren van bestelde toebehoren en doorgeven van de bestelling aan het magazijnKlantenbestanden bijhouden en updatenIdentificeren van inkomende wagensControleren van wagens in bestanden en aanvullen van ontbrekende gegevensFacturatie van verkoopsdossiers voor andere sites, agenten en verdelers
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care.
Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Tienen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in horeca groothandel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Het verwerken van bestellingen; De klanten telefonisch of via mail informeren over de producten; Je bent het aanspreekpunt voor de chauffeurs en orderpickers; Het behandelen van de retours en klachten; Je biedt administratieve ondersteuning: Je bent de back-up van verschillende medewerkers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Import Medewerker
Bedrijvenzone Machelen Cargo, Machelen, België
Functieomschrijving
Opmaken van dossiers in ons TMS systeemAlle inkomende zendingen verwerken en opvolgenAfspraken maken met klanten zowel per mail als per telefoonDagelijks contact met partners, klanten en collega’s van andere filialenPro-actief over problemen / vertragingen communiceren en de nodige oplossingen zoeken en aanbieden
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Machelen, België
Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst;
Wat wordt er van jou verwacht?
Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Vilvoorde, België
Voor een klant te Vilvoorde, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een Commercieel-administratief Medewerker.
Ben je van veel markten thuis en heb je een affiniteit met techniek, dan ben jij mogelijks de persoon die wij zoeken!
Wat wordt er van jou verwacht?
Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balie Je beschikt hierbij over voldoende technische kennis en inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opBestellingen breng je in met ERP-systeem met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.