Jobs

Jobs

215 Jobs gevonden
Dringend

Logistiek en administratief planner

Arendonk

Ben je administratief en planmatig sterk? Spreekt de transportsector je enorm aan? Samen met onze klant in Arendonk zijn we op zoek naar een Logistieke draaischijf/ dispatcher/planner voor internationaal transport. Onze klant is een grote speler in de transportsector.  Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers/ chauffeurs. Dit zijn voornamelijk chauffeurs die instaan voor internationaal transportMailing, telefonieOrganisatie onderhoud vrachtwagens, verzekeringen, schade, ... + bijhorende administratie: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, ondersteuning en problem solver bij pech van de chauffeurs, planning vrachten indien nodig aanpassen, rij-rusttijden nakijken, ... Bewaken kostenplaatjeKlantencontact + aanpassen klantendossiersSturen, coördineren en motiveren chauffeurs
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Turnhout

Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs TurnhoutSpecialisatie: Transport  Takenpakket   Planning transporten in samenspraak met de collega's en chauffeurs Customer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemen VB. laattijdige levering, rij-rusttijden chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situaties + contact rederijenControleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)Contact met douane team + warehouse
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende -facturatie specialist

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers/focus op facturatie.   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, facturen nakijken/verwerken/opvolgen, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders , crediteurenbeheer, aanmaningen...Telefonie/mailing  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Logistiek Voltijds of 4/5de werken mogelijk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten mbt transport/vrachtenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporteren opvolging financieel dagboekBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluitingDebiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouw     Wat moet je doen?   Algemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen (aankoop-verkoopfacturen), boeken banken/updaten, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluiting, BTW aangifte, Intranet beheren...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mailLoonadministratie, uren en materialen inschatten/verwerken, tijdsregistratie, RSZ aanmelding werven, borgstellingen beheren, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratie + hulpboekhouder- aankoopfacturatie

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Bediende Administratie + hulpboekhouder- aankoopfacturatie Taken: ​​​​​Algemene administratie ter ondersteuning aankoopContact met de verschillende partijen VB. leveranciersSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, aankoopfacturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, foutieve leveringen beheren, facturatieverschillen oplossen, invoeren in ERP...Opmaak analyses, statistieken/rapporten
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Vosselaar, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende Taken: ​​​​​Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Baarle-Hertog, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Baarle-Hertog Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie Voltijds of 4/5de werken mogelijk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accounts Payable Officer

Kontich, België

Voor een garage gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een boekhouder. Als Accounts Payable Officer ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende facturen en het beheren van crediteuren voor de ganse regio Antwerpen. Je zorgt ervoor dat alle financiële verplichtingen van ons bedrijf tijdig en nauwkeurig worden verwerkt. Je speelt een cruciale rol in het beheren van onze financiële administratie, werkt nauw samen met interne afdelingen en zorgt ervoor dat onze externe leveranciers en partners tevreden zijn.   Verwerken en controleren van inkomende facturen, zorgen voor tijdige betalingen.Beheren van leveranciersaccounts en onderhouden van goede relaties.Controleren en reconciliëren van crediteurenrekeningen.Opvolgen van betalingsherinneringen en oplossen van eventuele factuurdiscrepanties.Oplossen van eventuele geschillen of discrepanties met leveranciers.Onderhouden van contact met leveranciers en interne afdelingen met betrekking tot facturatie.Ondersteunen aan de maand- en jaarafsluitingen.Identificeren van mogelijkheden voor procesverbetering en deelnemen aan projecten ter verbetering van de financiële processen.    
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accounts Payable (Oostende)

Oostende, België

Voor onze klant, gelegen in Oostende, zijn wij op zoek naar een accounts payable. Een greep uit jouw takenpakket: Controleren en inboeken van inkomende facturen en afstemmen met de betrokken afdelingJe bent verantwoordelijk voor het opvolgen en reconciliëren van betalingsherinneringen en openstaande leveranciersJe bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers en interne dienstenJe verzorgt de financiële verrichtingenJe helpt bij de jaarlijkse auditJe assisteert bij de maandelijkse afsluitingenJe helpt bij de ad hoc projecten zoals digitalisatie en implementatie van het nieuwe ERP-systeem
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende- commerciële flair (energie, duurzaam bouwen)

Mol, België

Vivaldis Office zoekt ........ Technisch administratief bediende- commerciële flair (energie, duurzaam bouwen )   Waar moet je zijn? Mol Specialisatie: totaaloplossing in de bouwsector (energiezuinig bouwen van een woning tot zwembad)   Technische administratie: Technische collega's ondersteunen met offertes op maat, projectadministratie, bestellen materialen, inschatten materiaalkost, prijzen opvragen bij leveranciers, nacalculatie,...Ondersteuning met uitvoerings- projectplanning + bewakenKlanten te woord staan + begeleiding (commerciële flair = must)Autocad (nice to have)Contact professionals zoals architecten
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Balen, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ....... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!   Waar moet je zijn? BalenSpecialisatie: infrastructuur- en staalconstructies, verkeerslichten, laadpalen Wat moet je doen als technisch admin bediende? Alle inkomende offerteaanvragen in ERP-systeem administreren en opvolgen tot het uitsturen van de offerte naar de klant en het ontvangen van de bestellingLeveranciers contacteren om info op te vragen over prijzen, leverdata, ....Uitschrijven van de offerteAanvragen van keuringen om de nodige certificaten af te leverenKlantenreferenties documenterenRapporteringen doenLeverbonnen administreren Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve allrounder bouwsector- projectadministratie

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve allrounder/ management assistant bouwsector/ projectadministratie   Waar moet je zijn? Regio Dessel Specialisatie: Bouw   Takenpakket Administratie all day long: Mailing/telefonie, postverdeling, verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, presentaties, opvragen vergunningen/attesten, agendabeheer, klaarzetten vergaderruimtes, opmaak verslagen, ... Projectadministratie + ontlasten project- werfleiders: Inschatten werkuren, materiaalkost, bijhouden van budgetten en het verzamelen van gegevens, verwerken en opmaak meetstaten/vorderingsstaten, bouwdossier administratief in orde brengen zodat niets ontbreektNauw contact met de verschillende partijen + coördinatie communicatie via verschillende wegen Werfvergaderingen en plan lezen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!  Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor  Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden: Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en punctuele aankoper + technische affiniteit

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt: Administratieve en punctuele aankoper/purchase  + technische affiniteitWaar? DesselSector? Machinebouw, techniekTakenpakket?  Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en logistieke afdeling. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Je fungeert als rechterhand van de Procurement en Supply chain director Administratie hoort er natuurlijk ook bij. Samen met de verantwoordelijke is het totale aankoopbeleid je verantwoordelijkheid: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, materialen bestellen, ... Voorraad- en stock management + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (customer relations, klachten beheer, ...) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PC/ERPKortom: Managen van volledige purchase procedure tot levering 
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende projecten

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- werfopvolging, planning. Waar moet je zijn? Dessel.Specialisatie: Grote bouwprojecten, geothermie, leidingtechniek, funderingBelangrijk: Verplaatsing naar werven schrikt je ook niet af  Takenpakket  Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de opvolging van de werven/projecten/planningJe bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, nacalculatie, voorbereiding facturatie, agendabeheer, analyse bouwdossier-lastenboek-meetstaten, uurregistratie arbeiders op de werf, documenten chauffeurs, tijdige keuringen organiseren, opvolging attesten/rijbewijzen, nakijken rij-rusttijden, ... Werfvergaderingen + werfdagboek bijhoudenDe werven zijn jouw verantwoordelijkheid! Alle materialen, werknemers, juiste transport binnen de juiste tijdspanne, budget en vlotheid is jouw doel. Jij motiveert en stuurt de werknemers, ploegbazen, werfleiders... Jij bent aanwezig bij de opstart en de uitvoering van elk project (ALLES moet op tijd op de werven aankomen, afmetingen van de goederen moeten kloppen, soort product...)Als spilfiguur tussen je collega's, klant, leverancier en als echte PROBLEM SOLVER worden eventuele moeilijkheden in overleg onmiddellijk opgelost. (VB. laattijdige levering, rij-rusttijden) Coördinatie en aanspreekpunt eigen chauffeurs, werf- en projectleiders met opdrachten + contact met interne en externen 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en juridische duizendpoot

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar Administratiebe & juridisch bediende.   Specialisatie: Juridisch, dossierbeheer, verschillende takken zoals vastgoed, huwelijk, testamenten, ... Wat zullen je taken zijn ?  Als enthousiaste en goedlachse bediende ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant telefonisch en via mailNa een inwerkperiode kan je vlot je eigen dossiers/akten beheren en overhandigen aan de notarisBellen de klanten ivm vragen over lopende dossiers? Geen probleem voor jou, jij weet ze correct te benaderenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestellingen kantoormaterialen, postverdeling, klassement, algemene administratie, frankeren, Opzoekingen in het register/KLIM, bodemattesten aanvragen, vervullen alle formaliteiten voor het correct verlijden van de akteContact met andere notarissen, overheden, besturen, ... Bij interesse kan je op termijn groeien naar complexere dossiers zoals vereffening-verdelingVertrouwenspersoon notaris
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning logistieke administratie

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning admin/logistiek proces   Waar moet je zijn? Dessel Specialisatie: Transport   Takenpakket Ondersteuning planning / logistiek proces op administratief vlak (nakijken routes chauffeurs, rij- rusttijden, CMR's, opmaak rittenbladen/vrachtbrieven, inplannen nieuwe klanten, ...)Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, motivatie chauffeurs, meedenken aan verbeteringen zoals nieuwe routes, ...Ondersteuning algemene admin, telefonie/mailKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopen      
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief