Jobs

Jobs

25 Jobs gevonden

HR Recruitment talent

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt.............. HR Recruitment talent Waar moet je zijn? Turnhout, flexibel naar verplaatsing naar ander kantoor in de regio Wat moet je doen? Je bent de kracht van match making/ wervingsprocesZoeken van bediende profielen via allerlei kanalen zoals LinkedIn, Jobat, VDAB ...Je hebt een echte passie voor het vinden, zoeken, matchen, ... van de juiste mensenOndersteuning HR verantwoordelijke
OfficeFinancieelVoltijdsVast contract

HR Officer

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / HR medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / HR medewerker bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve processen binnen de HR;Je staat in voor de onboarding en offboarding van de werknemers;Daarnaast sta je ook in voor de loon- en personeelsadministratie;Je ondersteunt bij de opzet en opvolging van de recruitment flow samen met je leidinggevende;Je staat in voor het inplannen en opvolgen van diverse opleidingen;Je verzorgt en neemt deel aan algemene HR-processen en projecten;Je zorgt samen met je collega's voor een optimale ondersteuning van de organisatie.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

HR Manager

Ieper, België

Wij zijn op zoek naar een ervaren HR Manager om ons team te versterken in Ieper. Als HR Manager ben je verantwoordelijk voor verschillende taken, waaronder payroll, selectie en rekrutering, en het bijwonen van ondernemingsraadvergaderingen. Je hebt ook regelmatig contact met syndicale afgevaardigden.Als HR Manager is het van groot belang dat je uitgebreide ervaring hebt met payroll. Je bent verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van de salarisadministratie en het beheren van alle gerelateerde dossiers. Daarnaast ben je bekend met selectie- en rekruteringsprocessen. Je hebt de vaardigheden om kandidaten te beoordelen, interviews te voeren en de juiste match te vinden voor onze organisatie.Daarnaast ben je ook betrokken bij de ondernemingsraad. Je zetelt in deze belangrijke vergaderingen en vertegenwoordigt het HR-perspectief. Je beheert de communicatie met syndicale afgevaardigden en zorgt ervoor dat de belangen van zowel het bedrijf als de werknemers worden behartigd.
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract

HR Officer

Heverlee, Leuven, België

Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats?   Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:   Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende HR/ Payroll - Personeelsadministratie

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- HR/ Payroll bediende met de nodige afwisseling!    Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: techniekBelangrijk: Talenknobbel= Ned, Frans Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen bureau en werknemers ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie en dit specifiek voor de verschillende vestigingen. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het sociaal secretariaat, collega's, werknemers, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking/ uitbetalingHet beheer van de personeelsverzekeringen, sociale documenten (rekening houdend met procedures, wetgeving, + opvolging)Verwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenTijds- uurregistratieAdministratieve opvolging van personeelszaken VB. creatie van nieuwe medewerkersSociale wetgeving volg je op de voetJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payroll, ziekte, verlof, ...Registratie en verwerking VB. afwezigheden door ziekte, verlof
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Payroll Officer

Leuven, België

Kennis van sociale wetgeving? Graag bezig met loonverwerking? En ben je ook graag betrokken bij opleidingen en rekrutering?   Dan ben jij de administratieve duizendpoot die we nodig hebben!   Voor een bedrijf uit Leuven zijn we op zoek naar een HR Officer Payroll die voltijds of 4/5e aan de slag gaat. Ze zijn actief in hoorzorg en audiotechnologie en horen graag van jou! Ontdek hier alvast jouw takenpakket: Dankzij jou gebeurt de loonverwerking foutloos. Daar krijg je eventueel een korte opleiding voor.Je maakt personeelsdocumenten en sociale documenten op.Je ziet erop toe dat wettelijke regelgeving en sociale wetgeving correct worden toegepast.Bij sociaal juridische vragen kan je medewerkers te woord staan.Ook de administratie m.b.t. wagenpark en verzekeringen neem jij voor jouw rekening.Je ondersteunt jouw collega's op administratief vlak.Als payroll officer ondersteun je ook bij rekrutering zodat je er later zelf mee aan de slag kan.Tot slot ben je verantwoordelijk voor alle administratie rond opleidingen.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)

Ravels, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)   Waar moet je zijn? Ravels Specialisatie: Technische omgeving, metaal   Takenpakket Ondersteuning managementKlantencontact (onthaal, telefonie, mail)Ondersteuning HR/Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, loonadministratie, verzekeringen, medische keuringen, opleidingen, ...Ondersteuning algemene admin/finance en facturatie VB. offertes, aanmaningen, betalingen opvolgen, ...PostverdelingOpvolging voorraad/stock + contact leveranciers mbt bestellingen, materialenRapporteren, vergaderzalen klaarzetten, meetings bijwonen + verslagen opmaken    
OfficeChemieDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hard HR/ Payroll - Personeelsadministratie (bouw)

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- Hard HR/ Payroll bediende met de nodige afwisseling!    Waar moet je zijn? Omgeving DesselSpecialisatie: BouwsectorBelangrijk: DURVEN behelpen in het Frans (sterke basis) Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen bureau en werknemers ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het sociaal secretariaat, collega's, werknemers, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking/ uitbetaling in 2 delen (voorschot + afrekening: wel een hele boterham en heel wat werknemers)  Het beheer van de personeelsverzekeringen, sociale documenten (rekening houdend met procedures, wetgeving, + opvolging)Verwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenTijdsregistratie + tijdig verwerken lonenAdministratieve opvolging van personeelszaken VB. creatie van nieuwe medewerkers, opmaak arbeidsovereenkomsten, ontslagdocumenten, ...Sociale wetgeving volg je op de voetJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payroll, ziekte, verlof, ...Registratie en verwerking VB. afwezigheden door ziekte, verlofMeedenken + acties ondernemen over retentiebeleid + rapporteren
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hard HR/ Payroll - Personeelsadministratie (bouw)

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Hard HR/ Payroll - Personeelsadministratie (bouw)   Waar moet je zijn? Omgeving Dessel, sporadisch verplaatsing naar het projectSpecialisatie: BouwsectorBelangrijk: DURVEN behelpen in het Frans (sterke basis, voldoende spreken en begrijpen!)  4/5de tewerkstelling bespreekbaar   Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen bureau en werknemers ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht team van 6-tal collega'sDagelijks sta je in contact met het sociaal secretariaat, collega's, werknemers, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking/ uitbetaling in 2 delen (voorschot + afrekening: wel een hele boterham en heel wat werknemers)  = zowel arbeiders als bediendenHet beheer van de personeelsverzekeringen, sociale documenten (rekening houdend met procedures, wetgeving, + opvolging)Verwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenTijdsregistratie + tijdig verwerken lonen (maandelijkse payroll, vakantiegeld, eindejaarspremie...Administratieve opvolging van personeelszaken VB. creatie van nieuwe medewerkers, opmaak arbeidsovereenkomsten, ontslagdocumenten, ...Sociale wetgeving volg je op de voetJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payroll, ziekte, verlof, ...Registratie en verwerking VB. afwezigheden door ziekte, verlofMeedenken + acties ondernemen over retentiebeleid + rapporterenOp termijn groei tot behandeling van diverse dossiers zoals schorsing, loopbaanonderbrekingCollega's over heel België= soms krijg je dus ook Franse telefoons of mails  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office verantwoordelijke: administratie- boekhouding- HR (bouw)

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office verantwoordelijke: administratie- boekhouding- HR (bouw)    Waar moet je zijn? Dessel Specialisatie: Technische productie, bouw Taken?  Ondersteuning boekhouding: Opmaak uitgaande facturen , nakijken lever- en bestelbonnen, opvolging vorderingsstaat + goedkeuren , debiteurenbeheer, opvolging betalingen/aanmaningen, beheer betaallijsten van in en uitgaande kosten, ...HR: Loonadministratie in samenwerking met sociaal secretariaat (arbeiders en bedienden), tijdsregistratie/beheer prestaties, verlof/ziekte opvolgen, aanspreekpunt mbt verzekeringen, medische keuring, opleidingen, vragen mbt sociale wetgeving, opmaak arbeidsovereenkomsten...Onthaal/receptie: postverdeling, mailing, telefonieOrdermanagement: Orderbevestigingen opmaken en opvolgen mbt technische productie, contact leveranciers, opvragen prijslijsten, kantoorbestellingen, ...Rechterhand management
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR management assistent

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR & management assistent!   Waar kom je terecht?📍 Een bedrijf te LierLeverancier van productpakketten voor koude-en klimaattechniek (koeling, klimatisatie, warmtepompen,...) Als HR & management assistent sta je in voor: HR MEDEWERKER: Je schrijft de meest aantrekkelijke vacatures uitJe kan de beste kandidaten selecteren door diezelfde vacaturesJe hebt contact met externe partners (uitzendkantoren, VDAB,..)Je zet een boeiend opleidingsplan op MANAGEMENT ASSISTENT: Het organiseren van evenementen en bedrijfsactiviteitenFleet managementHet plannen, notuleren en opvolgen van (management) meetingsJe staat in nauw contact met externe marketingpartners voor offertes en sociale mediaHet betere agendabeheerHet verwerken van inkomende & uitgaande post
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR assistant

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hr assistent

Aartselaar, België

Voor een bedrijf gelegen in Aartselaar zijn wij op zoek naar een HR Assistent.   Onze klant is actief in de vleesindustrie.   Een greep uit je takenpakket als HR Assistent: Je beheert de personeelsdossiers.Je bent verantwoordelijk voor de personeelsadministratie van A-Z.Je ontvangt sollicitanten op de verschillende vestigingen (Aartselaar, Antwerpen, Hove) en voert sollicitatiegesprekken met de kandidaten.Je staat garant voor een optimale payroll verwerking van onze verschillende afdelingen en vestigingen.Je staat ook in contact met interimkantoren voor het aanvragen van contracten en het verwerken van de prestaties van de lopende uitzendkrachten.Je staat maandelijks in voor de payroll verwerking, in samenwerking met het sociaal secretariaat.Je maakt arbeidsovereenkomsten en policies op.Je doet de administratieve verwerking van arbeidsongevallen.Administratieve verwerking van arbeidsongevallenJe staat mee in voor de HR mailbox.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hr manager

Brugge, België

Op zoek naar een job als hr officer? Wil je graag werken in Brugge 📍? Heb je affiniteit met de wetenschap 🧪? Dan zijn wij op zoek naar jou! Zo ziet jouw dag eruit. Je verwerkt de wijzigingen op personeelsniveau.Je voorziet rapportering.Je bent de service waar medewerkers terecht kunnen in verband met sociale wetgeving, arbeidsreglement, policies.Je ondersteunt de HRBP in het up-to date houden van de processen en procedures.Je kanaliseert vragen van medewerkers naar de juiste personen of tools.Je coördineert het wervings- en selectieproces.Je doet screening van kandidaten.Je verzorgt de communicatie met uitzendkantoren.Je geeft een onthaal aan nieuwe werknemers.Je ondersteunt externe audits. Zie je het al zitten? Lees gerust verder.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Officer Payroll

Poperinge, België

Voor een bedrijf in regio Poperinge zijn we op zoek naar een HR officer Payroll.   Ondersteuning van de payroll expert in het beheer van zowel vast als uitzendpersoneel: Verwerken van de lonen voor vast personeel.Bevestiging en controle van prestaties van uitzendmedewerkers.Verwerken en opmaken van sociale documenten.Controle van facturatie Uitvoeren van periodieke controles met betrekking tot: Urenregistratie in projectadministratie versus loonverwerking.Fleet: tankbeurten en kilometerstanden.Telefoniekosten en verbruik.Andere administratieve controles en optimalisaties.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract

HR manager

Zedelgem, België

Voor onze klant te Zedelgem, gespecialiseerd in machines, zijn wij op zoek naar een HR-Manager.   Jouw taken zijn:  Je zorgt voor een correcte en volledige loonverwerking, inclusief alle bijhorende administratie. Je werkt hiervoor nauw samen met het sociaal secretariaat en bent het centrale aanspreekpunt.Je beheert en optimaliseert alle HR-processen (werving & selectie, onboarding, training, HR rapportage,...)Je fungeert als vertrouwenspersoon voor alle medewerkersJe bent een strategische partner voor het management inzake HRJe draagt zorg voor de professionele ontwikkeling van de medewerkers en zet het opleidingsprogramma verder uit.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR payroll officer

Affligem, België

Voor onze klant te 1790 Affligem zijn we op zoek naar een gemotiveerde HR payroll officer Taken: Beheer van personeels- en loonadministratie voor drie stelplaatsen (Luxemburg, Roeselare, en Boortmeerbeek).Onderhouden van nauw contact met de stelplaatsverantwoordelijken en het sociaal secretariaat.Ondersteunen van medewerkers bij vragen over loon en sociale wetgeving.Bijdragen aan optimalisatie van de loonverwerking.Coördineren en opvolgen van arbeidscontracten.Organiseren van de vereiste opleidingen voor chauffeurs.  
InterimToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR BP

Genk, België

Onze klant te Genk is actief in de productie van verpakkingen. We zijn hier op zoek naar een HR BP.   Als HR-business partner is je takenpakket zeer divers. Je krijgt de uitdaging om zowel de medewerkers ,als het Management te laten groeien.   Je bent verantwoordelijk voor een correcte loonverwerking en dit in samenwerking met ons sociaal secretariaat.Je bent het aanspreekpunt voor zowel onze medewerkers als het managementteamJe trekt verschillende projecten van A-tot ZJe bent dagelijks bezig met optimaliseren van onze HR-afdelingJe denkt pro-actief mee en neemt initiatief om onze medewerkers & Plant te laten groeien.Je bent de sparringpartner van het managementteam
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

HR & Marketing Specialist

Zaventem, België

Jouw rol: Als HR & Marketing Specialist vervul je een dubbele rol. Enerzijds zorg je voor een vlotte ondersteuning op het gebied van HR en marketing, anderzijds ben je back-up receptionist(e) en zorg je voor een professioneel en warm welkom voor bezoekers.Back-up receptietakenJe bent verantwoordelijk voor het ontvangen van bezoekers en telefoontjes op een gastvrije en professionele manier.Je zorgt voor een verzorgde uitstraling van de receptie en algemene ruimtes.Je ondersteunt administratieve taken bij drukte of afwezigheid van de vaste receptionist(e).HR-takenBeheren van rekruteringsprocessen en personeelsadministratie.Ondersteunen bij functioneringsgesprekken, coachings en welzijnsprogramma’s.Organiseren van personeelsactiviteiten en teambuilding evenementen.Marketing & vertegenwoordigingVersterken van de zichtbaarheid van ons bedrijf via sociale media, met focus op LinkedIn.Creëren van content en marketingstrategieën om ons merk en diensten te promoten.Benaderen van potentiële klanten in sectoren zoals advocatuur, administratie en consultancy.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hr Administrator

Diegem, Machelen, België

Als HR Administration Specialist ben je verantwoordelijk voor een brede waaier aan HR- en administratieve taken en werk je nauw samen met collega’s om een soepel en efficiënt HR-beleid te waarborgen. Jij zorgt ervoor dat HR-processen vlot verlopen en speelt een belangrijke rol in de ondersteuning van ons team. Hoofdtaken:Administratie van medewerkers:Beheer van de volledige werknemerscyclus:Opstellen en beheren van arbeidsovereenkomsten.Coördineren van onboardingprocessen (bijv. voorzien van werkapparatuur, toegang tot benodigde systemen) en offboardingprocessen.Bijhouden van nauwkeurige HR-dossiers in overeenstemming met de AVG of andere relevante regelgeving.IT-coördinatie:Samenwerken met IT om ervoor te zorgen dat werkapparatuur klaar is voor nieuwe medewerkers.Gegevensbeheer:Organiseren en up-to-date houden van werknemersdossiers.Zorgen voor naleving van wettelijke en organisatorische richtlijnen.Loonadministratie:Zorg dragen voor een tijdige en correcte verwerking van salarissen.Beheer van voordelen en afwezigheden:Bijhouden en administreren van afwezigheden, zoals ziekteverlof, vakanties en andere wettelijke verloven.Beheer van de verzekeringsportefeuille van de organisatie en beantwoorden van vragen van werknemers over dekking.Tijdregistratie:Opvolging van regelmatige input.Vlootbeheer:Fungeren als aanspreekpunt voor het wagenparkbeheer van de organisatie, inclusief onderhoud, toewijzing en administratieve taken.Leren en ontwikkelen - opleidingsadministratie:Beheer van opleidings- en ontwikkelingsprogramma's voor werknemers.Zorgen voor naleving van wettelijke trainingsvereisten, zoals het Federaal Leerrekening (FLA).Ondersteuning van het wervingsteam:CV-formattering en vertaling: CV's omzetten naar de vereiste formats (bijv. onze klant of klantspecificaties), met behoud van een duidelijke en professionele presentatie.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief