Jobs

Jobs

339 Jobs gevonden
Dringend

Medewerker Klantendienst Drietalig

Zwijndrecht, België

Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.   Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️   Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Klantenadviseur

Sint-Katelijne-Waver, België

Voor een klant in Sint-Katelijne Waver zijn wij op zoek naar een klantadviseur. Het bedrijf is gespecialiseerd in het verhuren van werkmateriaal. Ben jij de geschikte kandidaat, solliciteer dan nu online! Wat is je takenpakket? Je biedt uitstekende service aan onze klanten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en speelt een cruciale rol in het opbouwen en onderhouden van klantrelaties.Je geeft advies, noteert bestellingen en verwerkt afmeldingen.Je helpt klanten met hun technische vragen en controleert op juiste beschikbaarheid van de toestellen.Je zoekt naar oplossingen/alternatieven bij onvoldoende beschikbaarheid.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Klantenadviseur Bank en Verzekeringen

Ganshoren, Belgique

Onze klant, een gerenommeerde bankinstelling in België, is op zoek naar een Klantenadviseur Bank en Verzekeringen in GANSHOREN om zich aan te sluiten bij hun dynamisch team. Als Klantenadviseur Bank en Verzekeringen zullen uw taken de volgende zijn: Professioneel onthaal garanderen via telefoon, e-mail en face-to-face voor klanten en prospecten die contact zoeken met de bank.Opvolging van het commercieel actieplan voor particuliere klanten in samenwerking met de directeur.Concrete acties uitwerken en uitvoeren op basis van het commercieel actieplan, inclusief opvolging en communicatie.Zelfstandig en proactief een klantenportefeuille beheren.Klantenbinding versterken door regelmatige contacten en dagelijks een aantal afspraken vastleggen.Verkoopkansen maximaliseren om de doelstellingen van het agentschap te overtreffen.Deelnemen aan kasbeheer en geldautomaat in rotatiesysteem (indien van toepassing).Actief gebruik maken van verwijzingen en marketing leads.Andere taken uitvoeren onder toezicht van de directeur om het agentschap optimaal te laten functionerenCommercieel ingesteld, klantgericht, met een proactieve en positieve houding.Uitstekende presentatie, communicatievaardigheden (mondeling en schriftelijk), en sterke interpersoonlijke vaardigheden.Teamspeler, flexibel, nauwkeurig en zelfstandig in het professioneel afhandelen van klantentransacties.Resultaatgericht en leergierig, met een goede kennis van de lokale markt en de kansen die deze biedt.Grondige kennis van Beobank-producten (investeringen, kredieten, verzekeringen) en bankreguleringen.Voor Brussel is tweetaligheid in Nederlands en Frans vereist.  
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Dringend

Sales Representative - Hunter

Brussels, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.   Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!   Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.  
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Dringend

Customer Service Officer

Hasselt, België

Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include: You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Olen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief commercieel medewerker. Waar kom je terecht?  OlenSector: verpakkingen Hoe ziet jouw dag eruit? Administratief (30%) Post - e-mailReceptieBestellen van kantoorbenodigdheden, cateringproducten, enz.Facility management: Onderhoud gebouwbeheer: energie, water, schoonmaak, receptie, loodgieter, elektricien, etc. Klantenservice (70%) Beheer van bestellingen van A tot Z: contact met klanten, bestellingen van klanten opnemen, bestellingen in het systeem invoeren, het magazijn informeren en verzendnota's sturen om leveringen voor te bereiden, het transport van bestellingen plannen en vrachtwagens bestellen, contact opnemen met vervoerders, contact opnemen met de klant over de leverdatumFactureren en creditnota's opstellenMails en telefoonontvangstKlantenservice: dienst na verkoop, afspraken maken enz.
InterimDiversenVoltijdsVast contract

Administratief Commercieel Bediende

Zele, België

Ben jij administratief sterk? Heb je een goede kennis Nederlands en Frans? Heb je kennis van auto onderdelen? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende. Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.   Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:  Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍 Je werkt in een 39 uren week in daguren.    Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist - ondersteuning calculatie

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist - ondersteuning calculatie (Sterke basis Frans + affiniteit en sterke interesse in bouw / techniek)   Waar moet je zijn? Rijkevorsel. Specialisatie: Bouw, afwerking, Schrijnwerk Takenpakket   Je bent ambassadeur en eerste aanspreekpunt van de klant.Advies, begeleiding + screening/opvolging offerte aanvraag, opmaak offertedossier. Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor (de commerciële flow verloopt mede door jou van leien dakje!Interpretatie lastenboek, technische plan + calculatieVan zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de projectleider.Met een lach heb je veelvuldig contact met de verschillende partijen: klant, leveranciers, collega's werkhuis/werf, bureau , aankoop, ...Door het nauwe contact met de klant, collega's van de verschillende afdelingen neem je de kwaliteit, budget, haalbaarheid, ... mee in je berekeningenBeantwoorden van technische vragen en begeleiding doorheen het procesAlgemene administratie: verwerking orders, bestellingen doen, financiële opvolging VB. facturatie, bestelde projecten voor uitvoering voorbereiden, ondersteuning vestiging in Frankrijk, ...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vastgoedmakelaar/commercieel bediende

Aarschot, België

Vivaldis Office is op zoek naar een gedreven vastgoedconsultant!   📍Waar kom je terecht? Bij een vastgoedkantoor in Aarschot   🗒Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel vastgoedbediende? Je ontvangt leads en gaat er proactief mee aan de slag;Samen met de collega's, bezorg je een correcte schatting aan de potentiële verkopers;Je luistert naar de wensen van de klant en zoekt de juiste match;Je neemt deel aan de tweewekelijkse meetings met de collega's.
OfficeImmobiliënVoltijdsVast contract

Inside sales specialist

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productie   TakenpakketJij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office Turnhout zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Teamleader verkoopadministratie

Lochristi, België

Voor onze klant, een gerenommeerde autogarage, zoeken we een teamleader verkoopadministratie! Je zal een klein team van 2 personen mee helpen ondersteunen in de verkoopadministratie en bijsturen waar nodig. De eindverantwoordelijkheid ligt in jouw handen. Een greep uit je takenpakket: Verwerken van verkoopovereenkomstenFacturen inboeken en nacalculatieDocumenten aanvragen en opvolgen: kentekenbewijs, boordocumenten,..Leasings en premies aanvragenAfsluiten verkoopdossiersPlanningen opvolgenRapportage aan de Sales Manager
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Edegem, België

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een technisch commercieel binnendienstmedewerker. Je vormt de schakel tussen de verschillende betrokken afdelingen waaronder aankoop, planning, engineering, productie, finance, logistiek,...Je verwerkt en beheert inkomende bestellingen, maakt hiervoor offertes op, lost problemen op met uitvoering en bij levering,...  
TechnicsMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / commercieel bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in poederlakken van aluminium, staal, en verzinkt staal. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / commercieel bediende bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken, ingeven en versturen van prijslijsten;Je zet prijzen voor automatische prijszetting in en leest deze in;Je maakt mailings op;Je voert verkooporders in en geeft deze vrij;Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je controleert facturen en vergelijkt deze met inkooporders;Je volgt de inkooporders op, controleert deze en registreert de ontvangst;Je klasseert orders, facturen en leveringsnota's;Je onderhoudt contact met personeel, klanten en leveranciers.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales agent NL/FR

Berchem, Antwerpen, België

Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een inside sales agent NL/FR.   Je bent een geboren overtuiger met passie. Een sociale duriver die eenvoudig nieuwe contacten aangaat. Dankzij jouw inlevingsvermogen, luistervaardigheid en positieve ingesteldheid win je vlotjes het vertrouwen van klanten, ontdek je snel hun behoeften en kan je hen de gepaste oplossing voorstellen. Je gaat competitief te werk in een sales gedreven werkomgeving. Targets vind je helemaal geweldig.   Hoe zal jouw dag eruit zien? Potentiële klanten contacteren en overtuigen van onze dienstenOpmaken van offertes en de correcte opvolging ervanPlaatsen van bestellingen van onze productenOpvolging van je klantenportefeuille in hun eerste jaarMogelijke problemen van klanten anticiperen en oplossen indien voorkomend
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales support velgen

Aartselaar, België

Voor een bedrijf in de automotive sector, gelegen in Aartselaar, zijn wij op zoek naar een sales support.In deze functie zal je je toespitsen op velgen. Als commercieel bediende sta je in voor:  Het verwerken van online orders van velgenGoederen bestellen bij leveranciers en opvolgen van de leveringenTelefonisch contact met klanten en leveranciers in heel EuropaBeheren van velgen database en foto's in het Odoo computer systeemMailings en social media voor de belangrijkste velgenmerkenAls velgen expert informeer je onze uiterst sympathieke dealers
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder koffie

Antwerpen 2030, Antwerpen

Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie.   Functieomschrijving: behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (import en export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerbeheren uw eigen klantenportefeuilleverzorgen van contact met klanten en leveranciersnauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales assistant

Deurne, Antwerpen, België

Hoe ziet je takenpakket eruit? He analyseert de potentiële klanten via diverse kanalen en beheert mee de pipeline van onze verkopers.Je staat in voor het berekenen / opmaken van de 'on the spot' prijsaanvragen van onze Belgische klanten voor Europees wegvoer evenals voor de telefonische opvolging ervan.Je beantwoordt de technische vragen van onze klanten omtrent onze tariefzetting en transittijden.Je staat in voor het uitwerken van de offertes.Je staat in voor commerciële mailing.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief