Jobs

Jobs

263 Jobs gevonden
Dringend

Logistiek en administratief planner

Arendonk

Ben je administratief en planmatig sterk? Spreekt de transportsector je enorm aan? Samen met onze klant in Arendonk zijn we op zoek naar een Logistieke draaischijf/ dispatcher/planner voor internationaal transport. Onze klant is een grote speler in de transportsector.  Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers/ chauffeurs. Dit zijn voornamelijk chauffeurs die instaan voor internationaal transportMailing, telefonieOrganisatie onderhoud vrachtwagens, verzekeringen, schade, ... + bijhorende administratie: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, ondersteuning en problem solver bij pech van de chauffeurs, planning vrachten indien nodig aanpassen, rij-rusttijden nakijken, ... Bewaken kostenplaatjeKlantencontact + aanpassen klantendossiersSturen, coördineren en motiveren chauffeurs
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Turnhout

Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs TurnhoutSpecialisatie: Transport  Takenpakket   Planning transporten in samenspraak met de collega's en chauffeurs Customer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemen VB. laattijdige levering, rij-rusttijden chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situaties + contact rederijenControleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)Contact met douane team + warehouse
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

administratief

Deinze, België

Voor een slachterij in Deinze zijn we op zoek naar een all-round administratief bediende. Als allround medewerker ben jij de lijm tussen klant, leverancier, productie en de logistiek.   Hoe ziet je dag eruit als all-round administratief medewerker?   Je zal verantwoordelijk zijn voor de algemene receptie waar je klanten ontvangt en telefoons aanneemt;je onderhoudt ook het contacten register;je klasseert binnenkomende levernota's en bijhorende facturatie;je stuurt inkomende orders door naar de verantwoordelijke diensten;je werkt mee aan het logistieke deel van de orders. Is de ze job op je lijf geschreven? Bel ons dan op 09 381 91 95 of solliciteer via onze website!
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende logistieke administratie + balie affiniteit/ervaring AGRO

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Logistieke opvolging, aanspreekpunt aan balie/ telefoon.Waar moet je zijn? Turnhout. Specialisatie: land/tuinbouw milieumanagement Belangrijk: attest fytolicentie en/of affiniteit met agro, land- tuinbouw is een ZEER grote +Flexibel naar uren in drukke en minder drukke periodes VB. Werken van 8-17u of starten om 7u Hebben we je interesse al gewekt of heb je vragen over deze vacature? Bel/schrijf naar Evelien of Cheyenne! Als Administratieve duizendpoot ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/klantencontactAls spilfiguur tussen klant, leverancier, collega's ben jij het aanspreekpunt telefonisch + balie. Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, ondersteuning facturatie, agendabeheer directie, bestelling materialen, postverdeling, offertes opmaken/opvolgen, aanmaak contracten- verkoopsdossiers, ... Logistiek- magazijnbeheer: orderproces, doet opvolging van de orderpicking en maakt logistieke documenten aan (zendnota's, pickbonnen,...) + controle van de inkomende en uitgaande goederenstromen, voorraad opvolgen, stockcontrole, ... Ondersteuning collega's mbt customer service, naservice, klachten, uitrol nieuwe productenOpvolging wetgeving/procedures/reglementering mbt milieu, gewassen, bodemOndersteuning buitendienst/vertegenwoordigers + hen administratief ontlasten
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek en administratief planner

Hoogstraten, België

Ben je administratief en planmatig sterk? Spreekt de voedingssector je enorm aan?  Samen met onze klant in Hoogstraten zijn we op zoek naar een Logistieke draaischijf/planner. Onze klant is een grote speler in de voedingssector met een internationale klantenbestand.   Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en planning van bepaalde variëteiten tomaten.Je zorgt voor de aankoop en tijdige aanlevering van verpakkingsmaterialen tegen de best mogelijke voorwaarden.Je staat nauw in contact en werkt samen met collega's van andere diensten en afdelingen.Bewaken kostenplaatje en onderhandelt met bestaande en nieuwe leveranciers over prijs, kwaliteit, betalingsvoorwaarden, levertermijnen, enz. in een zeer dynamische markt.Klantencontact + aanpassen klanten dossiers  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende Logistiek

Gent, België

Als Administratief Bediende Logistiek speel je een cruciale rol in een transportteam. Binnen deze fulltime functie werk je nauw samen met collega’s om de logistieke processen vlekkeloos te laten verlopen. Je bent het aanspreekpunt voor documentatie en administratie, en je zorgt voor een efficiënte afhandeling van orders   Functieomschrijving All-round administratieve taken ter ondersteuning van dispatchOpmaken van facturen en ordersPlanning van chauffeursCommunicatie met klanten en/of leveranciersFacturatieOpvolgen van zendingen  
InterimTransportVoltijdsVast contract

Logistiek Administratief bediende

Verrebroek, Beveren, België

Een bedrijf uit Beveren📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek   Wat kun je van de functie verwachten⬇️ dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve duizendpoot -Sales assistant

Arendonk, België

Ben je een echte administratieve duizendpoot? Heb je een sterke basis Frans? Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende- Sales assistant! Waar kom je terecht? ArendonkSpecialisatie: Logistiek  Wat zijn je taken? Als spilfiguur tussen klant, leverancier, werknemers en bureau ben jij het aanspreekpunt. Je fungeert in een team, dus je staat er zeker niet alleen voor. Opbouw van mooie customer relations (klachtenbehandeling, offerte op maat, opvolging/verwerking order-bestelling tot levering, facturatie, ...)Opvolging en beheer van de mailbox + telefonie (40% frans)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestel- werkbonnen opmaken voor chauffeurs/magazijn, orderproces beheren, voorbereiding facturatie, opmaak en begeleiding bij offertes, postverdeling, ondersteuning planning of logistieke administratie indien nodig
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt .......Technisch Administratief bediende, ondersteuning verschillende afdelingen. (techniek) Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Metaal, machinebouw, machines op maat van de klant Wat moet je doen? Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen zoals service engineering, logistiekJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot leveringAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve onderhoud, contractbeheer, offertes tot volledige orderafhandeling... Opvolging projecten en service orders tot oplevering/inwerkingstellingOndersteuning planning service techniekers voor nationale en internationale projectenRapporteren
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Logistiek Voltijds of 4/5de werken mogelijk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten mbt transport/vrachtenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporteren opvolging financieel dagboekBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluitingDebiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratie/ Inside sales specialist (Ned, Eng, Frans)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratie/ Inside sales specialist (Ned, Eng, Frans)  Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Logistiek   Wat moet je doen? Zowel juniors als seniors zijn welkom!    Als spilfiguur ben je HET aanspreekpunt voor jouw klantenportefeuille + collega's van buitendienstKlant optimaal van dienst zijn: juiste dienst aanbieden, advies, opvolging, offerte op maat, ...Formuleren antwoorden op alle binnenkomende vragenKlantenbinding is een belangrijk proces. Je haalt er voldoening uit om een echte vertrouwensband op te bouwen met de klant, accountmanagersRechterhand accountmanagers: Telefonie, offertes, administratief opvolgen, agendabeheer, planning afspraken, presentaties, contract- en dossierbeheer, aanvragen/orders beheren...Mailing/ telefonie + ondersteuning prospectie indien nodigRapportering (Excel) + beheer data
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve & boekhoudkundige ondersteuning (Accounts payable)

Mol, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve duizendpoot- boekhoudkundig bediende ter ondersteuning.    Waar moet je zijnMol Specialisatie: Transport, Logistiek Wat moet je doen?   Als echte duizendpoot/administratief bediende, je werkt nauwkeurig en resultaat gericht.Opvolgen, registreren en rapporterenOndersteuning Boekhouding/finance- Accountant: Opvolging + inboeken facturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting, betalingen verrichten + financiële transacties, debiteuren- en crediteurenbeheer, opvolgen openstaande klanten/leveranciers ... Algemene administratie
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende- Supervisor machinepark bouw/interieur

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Supervisor machinepark bouw Waar moet je zijn? Beerse. Specialisatie: Bouw, Interieur   Takenpakket Opbouwen van vertrouwensrelatie met de werknemers (operatoren, techniekers, montage, ...)Planning transporten en leveringen tot klant alsook herstellingen/onderhoud en keuringen machinepark + aansturen en begeleiden en bijsturen waar nodig en indien nodig een externe firma inschakelen (goede werking waarborgen!) en opvolging hiervanOrganisatie logistieke flowDe werkzaamheden opvolgen en ervoor zorgen dat alles tijdig wordt afgeleverd (waarborgen budget, kwaliteit)Algemene administratie: Bestelling van de nodige materialen + staat en herstellingen van materialen/gereedschap, inschatten juiste werkuren/materialen, opvolgen voorraad/stock, contact leveranciers mbt offertes voor eventuele herstellingen... Waarborgen veiligheid, dragen PBM'sTelefonie en mailverkeerOpmaken verslagen, meetings bijwonenCollega's ondersteunen met orders, controle facturen ...
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Magazijnverantwoordelijke- Technische Administratie- Projectuitvoering

LILLE

Vivaldis Office zoekt ....... Magazijnverantwoordelijke- Technische Administratie- Projectuitvoering   Waar moet je zijn?Lille. Specialisatie: Bouwsector, algemene aanneming, industrie 3-delig luik: Magazijn organiseren/coördineren, projectuitvoering, technische administratie Takenpakket Allround Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, voorbereiding/aanmelding bouwprojecten-werven, voorbereiding facturatie, agendabeheer, analyse bouwdossier-lastenboek-meetstaten, bestelling materialen-PBM's-machines-gereedschappen, uurregistratie arbeiders op de werf, analyseren bestekken, vorderingsstaten opvolgen/verwerken, organisatie onderhoud/keuringen machinerie, ...Werfvergaderingen + werfdagboek bijhouden, attesten opvragen VB. VCA, medische onderzoeken/opleidingen inplannen en opvolgen, ...Het goede verloop van de logistieke stromen van en naar de werven in goede banen (planning + coördinatie)Jij zorgt ervoor dat de juiste materialen en mensen op de afgesproken plaats terechtkomen met het juiste transport (planning!) Logistiek beheer: bestuurderskaarten, track & trace, opvolging bestellingen tot levering, huur machinerie-werfmateriaal, stock opvolgingAankoop en nazorg klanten ondersteunenOp termijn luikje veiligheid/preventie/nazorg: opstellen/klasseren werfinspecties, risico-analyses, op orde houden + aangeven arbeidsongevallen, ... 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve krak- Sales assistant voeding

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Sales Assistant.   Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voeding, milieu, innovatie   Focus= Verantwoordelijk voor adminsitratieve en organisatorische verloop/ondersteuning verkoop.   Eerste aanspreekpunt mbt bestellingen/orders + organisatie administratieve procesKlantencontact , contact leveranciers (mail, telefoon)Problem solver bij problemen VB. levering, onvolledige bestellingRechterhand trade specialist/accountmanagers mbt markonderzoek, analyse resultaten, rapportenDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen en/of beurzen/eventsOpvolging logistiek en administratieve afhandeling
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief medewerker

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ....... TECHNISCH COMMERCIEEL BEDIENDE!Waar moet je zijn? Heist-op-den-BergSpecialisatie: CNC draai- en freeswerk, metaalSector: luchtvaart, machinebouw, voedingsindustrie, elektronica, telecom, ... Wat moet je doen als technisch commercieel bediende? Centraal aanspreekpunt en bieden van beperkte technische ondersteuning aan de klanten wat betreft aangeboden offertes alsook uitgeleverde offertes (info te verkrijgen bij collega's)Offerteaanvragen analyseren en voorbereidende administratie uitvoeren voor de tekenaarsOrders worden door jou administratief verwerkt tot werkopdrachten en bestelbonnen. Je informeert de klanten omtrent de status van hun aanvragen en lopende ordersAankoop van grondstoffen, leveranciers selecteren en het beheren van de stock van de grondstoffenLogistieke zaken zoals transport voorzien met bijhorende documentenAfter-sales taken (klachten van klanten) Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een ​​belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.   Je takenpakket is allround en gevarieerd: Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Genk, België

In de regio Genk zijn we op zoek naar een gemotiveerd administratief bediende voor onze gewaardeerde klant in de machinebouwsector. Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen en realiseren van mechanische veldmasten met uitschuifbare buisvormige mastsecties, evenals andere innovatieve oplossingen zoals mobiele en draagbare noodverlichting.   Functiebeschrijving: Als administratief bediende bij onze klant sta je centraal in de organisatie. Jouw takenpakket omvat: Efficiënte orderverwerking en nauwgezette opvolging van sales-orders.Het aankopen en opvolgen van bestellingen.Regelen van logistiek, zowel inbound als outbound.Proactieve communicatie met klanten om hen te informeren en ondersteunen.Uitvoeren van algemene ondersteunende administratieve taken.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de zwembaden sector, zijn we op zoek naar een analytische en nauwkeurige Administratief Bediende,   Wat wordt er van jou verwacht: Na een grondige interne (dienst na verkoop) opleiding hoort u bij het technisch team en wordt u verantwoordelijk voor het behandelen van administratieve dossiersU zorgt voor een perfecte opvolging van de producten en waarborgt een onberispelijke kwaliteit van dienstverlening en communicatieIn de functie van administratief bediende bent u permanent in contact met de klanten en de leveranciersU volgt de dossiers op van A tot Z (mondeling, logistiek, en administratief beheer)U bent de schakel tussen de technieker, klant en de fabrikant
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief