Jobs

Jobs

380 Jobs gevonden
Dringend

Hulpboekhouder

Harelbeke, België

Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y). Een overzicht van jouw takenpakket: Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Dossierbeheeder

Brussel, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden. Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten). Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon. Wij verwachten van jou: Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.  
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Logistiek Voltijds of 4/5de werken mogelijk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten mbt transport/vrachtenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporteren opvolging financieel dagboekBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluitingDebiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve bediende rechterhand aankopers (backoffice)

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve allrounder- rechterhand aankopers (Backoffice + punctueel!)   Waar moet je zijn? Regio Arendonk Specialisatie: Bouw, Engineering Takenpakket FOCUS: Administratie all day long: verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, orderbevestigingen beheren en controle, bestellingen plaatsen + contract en document management en beheer in ERP Nauw contact met leveranciers, opvragen offertes en vergelijken, voorraad - stock managementNauw contact met leveranciers mbt leveringen, klachtenbeheerData input en klassement (Excel)
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende / rechterhand projectleiders (bouw / metaal)

Tessenderlo, België

Ben jij graag een belangrijke administratieve schakel, waar iedereen op kan terugvallen? Heb je interesse of affiniteit in de bouw / metaal? Zoek je een voltijdse uitdaging? Dan zijn WIJ op zoek naar JOU! Voor onze klant in Tessenderlo, actief in de metaalbouw, zijn we namelijk op zoek naar een technisch administratief profiel ter ondersteuning van de 2 projectleiders. Het is zo dat jij de projectleiders zal ontlasten op alle nodige vlakken, zodat zij de tijd hebben om werfopvolging te doen! Vraag je je af op welke vlakken je kan ondersteunen? Wel, volgende taken kunnen tot je pakket behoren: bestellingen doenzaken ter voorbereiding van de werf regelen zoals onderaannemers, materialen (liften, stellingen etc), ...facturen controleren van bovenstaandeondersteunen in de vorderingsfacturatieplannen van de werken nakijken en vervolgens zorgen voor de juiste facturatiecheck-in @ work Uiteraard zal je uiteindelijk takenpakket nog uitgebreider zijn, maar hopelijk kan dit je al een voldoende beeld geven!  
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende boekhouding groei tot dossierbeheer

Retie, België

Ben je boekhoudkundig, administratief en cijfermatig sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid?  Vivaldis Office zoekt Administratief bediende, boekhouding met doorgroeikans tot dossierbeheer A-Z!  Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor te Retie. Wat zullen je taken zijn als boekhoudkundig administratief bediende? Met een lach ben je het aanspreekpunt van de klant (Zowel ter plaatse op kantoor als via telefoon en mail)Administratieve verwerking, voorbereiding van dossiers voor verschillende vennootschappen, KMO's en eenmanszaken (administratie en boekhouding) Na een intensieve opleiding van je collega's en verantwoordelijke kan je zelfs de dossiers met de klant besprekenAls rekenknobbel sta je in voor verschillende boekhoudkundige taken: Afsluiten van balansen, verwerken van facturen, Opmaken van jaarrekeningen, inboeken van boekhoudkundige documenten VB. bankstukken, resultatenrekeningen opstellen, BTW-aangiftes en fiscale aangiftes voorbereiden, aangifte personen- en vennootschapsbelasting, administratieve verplichtingen van klant opvolgen ... 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse     Takenpakket   Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Vosselaar, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende Taken: ​​​​​Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging. Waar moet je zijn? Omgeving Beerse Specialisatie: Finance , bouw   Takenpakket Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Zonnebeke, België

Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.   Hier zal je instaan voor volgende taken: Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Zuienkerke, België

Ben jij een nauwkeurige en gedreven administratieve professional die houdt van variatie in je werk? Werk jij graag in een team van enthousiaste collega’s en is het voor jou vanzelfsprekend dat alles tot in de puntjes geregeld is? Dan kom jij misschien in aanmerking om onze klant versterken en bij te dragen aan de groei van hun residentiële projecten! Voor een bouwbedrijf (regio rond Brugge) zoeken wij een administratieve duizendpoot die verantwoordelijkheid neemt voor een breed scala aan administratieve taken en boekhoudkundige ondersteuning. In deze rol ben jij van groot belang voor de dagelijkse operationele processen en zorg je ervoor dat alles op administratief vlak soepel en tijdig verloopt. Jouw taken: Beheren van de algemene administratieAdministratieve ondersteuning bieden voor het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bediendenZorgen voor een efficiënte aanvulling van kantoorbenodigdhedenBoeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van betalingen en verzorgen van het debiteuren-en crediteurenbeheerHet rapporteren van administratieve gegevens aan de Office & Finance Manager
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Izegem, België

Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;   Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig medewerker

Malle

Voor een familiaal vastgoedbedrijf in Malle zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker.   Dit bedrijf werkt vooral met bedrijfsmatig vastgoed (magazijnen, kantoren,...), maar ook residentieel vastgoed. Ze geloven in een persoonlijke aanpak, waarbij eerlijkheid en vertrouwen de basis vormen voor elke samenwerking.   Jouw takenpakket? Inkomende e-mails en telefoontjes behandelenBegeleiden in- en uittrede van huurders: sleuteloverdracht, meteropname, plaatsbeschrijving inplannen, ...Voeren van de boekhouding (inkoop, verkoop, bankmutaties) (programma: Exact)Opvolgen betalingen en eerste acties bij betalingsachterstandBTW-aangiftenERP-systeem voeden met informatie, nazicht van huurindexeringen, opzegdata...Voorbereidende werkzaamheden afsluiting boekjaar ten behoeve van accountant
InterimImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Financieel Administratief bediende

Arendonk, België

Ben jij verzot op cijfers? Dan ben jij de collega om het team van gedreven financials te vervoegen. Samen met onze klant zijn we op zoek naar een Finance specialist/controller met affiniteit/ervaring/kennis/passie voor techniek/herstellingen/storingen/elektromechanica/machinebouw/metaal. Onze klant heeft verschillende vestigingen in Nederland, België en Duitsland. Samen met je collega's sta je in voor de financiële processen/gegevens van de verschillende vestigingenBegeleiden en afsluiten van de maand-,kwartaal en jaarafsluitingen + analyseJe verzamelt en onderzoekt de financiële informatie Je bent spilfiguur en aanspreekpunt mbt boekhouding en financiële infoBoekhoudkundige taken: verwerking facturen (in- en verkoop), boeken bankuittreksels, opvolging openstaande orders, maandelijks financiële resultaten samenvoegen en balans opmaken, consolidaties, opmaak en opvolgen budgetten, ... De maandelijkse en kwartaalrapporteringen aanvullen, uitbreiden, onderbouwenModelleren komt ook jou richting uit en het opmaken van dashboards.  VB. in Excel zijnJe denkt mee met de firma om zo de bedrijfsprocessen te optimaliserenAlgemene boekhoudkundige en administratieve taken
Technics EmployeesMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende /Customer service (achtergrond labo, voeding, chemie...)

Turnhout, België

 Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende /Customer service (achtergrond labo, voeding, chemie...)   Waar kom je terecht? TurnhoutSpecialisatie Voeding, labo, R&D Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of vragen/adviesAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt voedingsstalen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringen
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van  klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - Service Advisor garage

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  Omgeving Beerse Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...  Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ...  Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende werkvoorbereiding

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin. bediende- werkvoorbereiding    Waar moet je zijn? BeerseSpecialisatie: Bouwmaterialen Takenpakket Verantwoordelijk voor het orderpoces (opvolging van bestelling tot facturatie) Technische administratie: werkvoorbereiding onderhoudsafdeling, verzorgen van werkvergunningen, inschatten hoeveelheid materialen en werkuren, grondige planning van de orders en productierun, contact leveranciers mbt stock- voorraad, tijdig bestellingen doen, opmaak bestelbonnen, verwerking in ERP, ... Er zijn verschillende plants binnen de firma. Je staat er zeker niet alleen voorNauw contact en samenwerking met de collega's van de verschillende afdelingen zoals aankoop, productiemanagerRechterhand hoofd technische dienst/ onderhoud 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende- projectadministratie

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- projectadministratie   Waar moet je zijn?Regio Arendonk Specialisatie: Bouw   Takenpakket Administratie all day long: Mailing/telefonie, postverdeling, verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, presentaties, opvragen vergunningen/attesten, agendabeheer, klaarzetten vergaderruimtes, opmaak verslagen, ... Projectadministratie + agendabeheer van managers, ingenieurs, project- werfleiders: Inschatten werkuren, materiaalkost, bijhouden van budgetten en het verzamelen van gegevens, verwerken meetstaten/vorderingsstaten, bouwdossier administratief in orde brengen zodat niets ontbreektNauw contact met de verschillende partijen + coördinatie communicatie via verschillende wegen Ondersteuning calculatie, aanbestedingen voorbereiden
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief