Dringend
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
administratief medewerker vergunningen
Hulshout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker vergunningen.
Waar kom je terecht?
Onze klant is gelegen in Hulshout en is gespecialiseerd in duurzame energie (zonnepanelen, laadpalen, airco,...).
Wat zullen je taken zijn?
Ter voorbereiding van de werkzaamheden stel je vergunningen op en vraag je deze aan bij de verschillende gemeenten.Je volgt de verschillende vergunningsaanvragen op.Je kijkt na of de parkeerverboden zijn geplaatst voor de start van de werken en opgehaald worden na voltooiing.Je beheert de mailbox en staat in voor de binnenkomende telefoons.Je verwerkt de dossiers voor verschillende ploegen, plannen en vergunningen en laadt deze in Google Drive.Je controleert en klasseert dossiers na uitgevoerde werken.Je registreert werkorders in Excel.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Administratief Medewerker Boekhoudkantoor
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit:
Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Commercieel administratief medewerker
Borgerhout
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een commercieel administratief bediende.
Binnenkomende klanten onthalen en advies geven over rijopleidingenKlanten inschrijven in het systeem en dossiers van A tot Z opvolgenHet opmaken van de planning van rijsHet opstellen van de planning voor de rijschoolinstructeursBetalingen opvolgenOndersteuning bieden aan lesgevers: aanwezigheidslijsten maken, attesten afdrukken,.....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker
Overijse, België
Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker bouw (Halftijds)
Ever
Je komt terecht bij een familiebedrijf in de bouwsector met één belofte: betrouwbaarheid.
Regio : EVER
Takenpakket
Checkin@work: Controleren of alle medewerkers aangemeld zijn en de benodigde papieren in orde zijn.Ontvangst van onderaannemers: Nieuwe medewerkers ontvangen en van de juiste informatie voorzien.Communicatie voor buurtbewoners: Papieren kopiëren en verspreiden voor buurtbewoners bij polierwerken (ongeveer 500 stuks per stort).Documentcontrole: Nakijken van leverbonnen, vorderingsstaten en facturen.Leverbonnen digitaliseren: Digitaliseren van leverbonnen via een digitaal platform.Bestellingen plaatsen: Broodjes voor de werfvergadering voorzien, kantoormateriaal en klein materiaal bestellen.Afvalbeheer: Organiseren en opvolgen van afvalbeheer.Urenregistratie: Registratie van de werkuren van medewerkers.Plannen afdrukken.Vergunningen en signalisatie: Vergunningen aanvragen en werfsignalisatie inplannen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker
Beveren-waas, België
Vivaldis Interim is op zoek naar een administratief medewerker voor onze klant regio Waasland. Onze klant is gespecialiseerd in het verdelen en onderhouden van merk heftrucks.
Neem gerust de vacature even door!
Je takenpakket als Technisch administratief medewerker / administratief bediende zal bestaan uit:
Dagelijkse controle ingevoerde uur registratie door technisch personeel in samenhang met log- en lokalisatiesysteemVerwerking vakantie en andere afwezigheden van technisch personeelControle openstaande service orders en afhandeling van beëindigde ordersOpmaken van de factuur (uren, onderdelen, contractwerk, etc.) en versturing conform verwachting klantVerwerking creditnota’s na autorisatie leidinggevendeNauwe samenwerking met Service CoördinatorIngave in NAV en opvolging op volledigheid van service artikelenOpstellen van PM-plan lijnen per service artikel volgens afspraken met klant (zie ook contract - administratie)Andere niet gepreciseerde administratieve verwerking
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Student administratief medewerker
Wuustwezel
Nog op zoek naar een interessante en leerzame studentenjob in de regio van Wuustwezel? Lees dan zeker verder!
Eens je aan de slag bent zal je volgende takenpakket hebben:
offertes voorbereidenplanning makenexcel files aanvullenbeheer van mailbox & telefoon
InterimElektroVoltijdsStudentenjob
Administratief medewerker
Verrebroek, Beveren, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen?
Lees dan snel verder! 🤩
Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻
Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor:
Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
Wervik
- Je staat in voor het opmaken van vorderingsstaten- Je springt bij waar nodig: afdeling calculatie, facturatie,...- Je staat in om administratie te verwerken- Interne communicatieJe hebt een sterk ontwikkeld technisch inzicht en interesse.Je bent goed en nauwkeurig in administratie en systemen.Vous parlez aussi un peu français? Parfait!Sociaal persoon, maar perfect zelfstandig.Ervaring in soortgelijke functie?
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Brugge, België
Voor een bedrijf in Brugge zoeken ze een enthousiaste administratieve medewerker als rechterhand van de zaakvoerder.
Uw functie:
Invoeren en afwerken van dossiers.Opvragen van documenten.Overeenkomsten opmaken.Indexeringen topassen.De facebook pagina beheren.Publiciteit doorgeven.Voorbereiden van de nieuwsbrief.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
Pelt, België
Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.
Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis?
Dan is dit de ideale job voor jou!
Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729
Als administratief technisch bediende is je takenpakket:
Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Medewerker
Hamont-Achel, België
Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:
Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen; Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Lommel, België
Voor een bouwbedrijf te Lommel zijn we op zoek naar een administratief medewerker
Je taken zijn o.a.
Checkin@workControles van facturenControles van contractenMaterialen bestellenAfhankelijk van de achtergrond: het opmaken van offertesAllerhande administratie
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Administratief bediende
Leuven, België
Onze klant in Leuven, een advocatenkantoor, is op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor; Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers; Verwerken van mails en post; Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen; Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Leuven
Wij zijn op zoek naar Assistent filiaalverantwoordelijke voor een bedrijf met afdelingen in Winksele en Heverlee. Het gaat over een specialist in bandenservice.
Interesse? Lees zeker verder!
Jouw takenpakket als assistent filiaalverantwoordelijke bestaat uit:
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten.Is er interesse? Dan maak je prijsoffertes op en bespreek je die met de klant.Je bent bereid om bestellingen te plaatsen en de administratie te onderhouden.Als assistent filiaalhouder ben je de rechterhand van de Filiaalleider en neem je soms een deel van de taken van de filiaalleider over als die afwezig is.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende schadeclaims/bestekken
Aarschot, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende die verantwoordelijke is voor de schadeclaims en bestekken.
Waar?
Bij een garage te Aarschot.
Jouw takenpakket:
Je dient claims in voor de vergoeding van herstellingen die onder garantie of onderhoudscontract vallen.Je volgt de lopende claims verder op.Je zorgt ervoor dat het dossier zo volledig mogelijk is door nauw samen te werken met het serviceteam.Je plant herstellingen in.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.