Jobs

Jobs

428 Jobs gevonden
Dringend

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Boekhoudkundig bediende met kennis van HR

Herentals, België

Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.   Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning. Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor: De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Hulpboekhouder

Harelbeke, België

Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y). Een overzicht van jouw takenpakket: Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Gistel, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat ga je doen? Prijsberekeningen van toestellenOpmaken van datasheetsAanpassen van productietekeningenLichtadvies verlenenOpstellen van offertesTekenen in AutoCADLichtstudies maken in DialuxKlantencontact  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Gistel, België

Wil jij deel uitmaken van een bloeiende holdingmaatschappij gevestigd in het hartje van Gistel? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Administratief Bediende die ons team komt versterken! Als kernlid van ons kantoor speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze dagelijkse operaties en draag je bij aan het succes van onze holding. Een greep uit jouw takenpakket: Het verwerken van inkomende en uitgaande communicatieAdministratieve ondersteuning bieden aan de dossierbeheerdersBeheren en organiseren van documenten en dossiersAdministratieve taken uitvoeren met precisie en zorgHet vervullen van klantvragen en -verzoeken via telefoon en e-mail
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Zedelgem, België

Ben je op zoek naar een administratieve functie regio Zedelgem? Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien. Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.Je verzorgt de facturatie om de klanten een correcte aanrekening te sturen.  
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Zedelgem, België

Voor onze klant in Zedelgem, actief in de technische sector, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende.   Je functie omvat: Administratief ondersteunen van de projecten in uitvoeringOpvolgen van vorderingsstaten in het ERP-pakketOpmaken van facturenOpvolgen van betalingenAdministratief beheren van de tak onderaannemingenOpvolgen van contracten en prestaties van onderaannemersWerfmeldingen volgens de werkplanningOrganiseren van bedrijfsevenementen (congé inzet, teambuilding, ...)Regelen van attenties bij jubilea, geboortes en andere gelegenhedenVerzorgen van interne communicatie, o.a. beheren van lokale vestigingspagina op IntranetVerwelkomen en communicatie met externe bezoekers (onthaal, mailverkeer, telefonie)  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Jabbeke, België

Voor onze klant, actief in de vastgoedsector regio Jabbeke, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. Je bent hét stralende gezicht en de stem van het kantoor, altijd klaar om de klanten en collega’s met een warme glimlach te verwelkomen en verder te helpen.Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal en de telefoon, ben jij de vriendelijke stem die onze bezoekers en bellers begroet.Je bent een master in het beheren van de agenda’s (van de zaakvoerster en collega’s) van het kantoor. Je plant afspraken in als een echte pro.Jij bent binnen het kantoor de essentiële schakel wat betreft communicatie, administratie en digitale tools. Jij zorgt ervoor dat alle gegevens en tools up-to-date blijven en vlekkeloos functioneren.Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de post, mailbox, interne administratie, klassement, de planning, marketing en de algemene organisatie van het kantoor.Rentmeesterschap valt ook onder je hoede.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende kennis elektriciteit

Oostkamp, België

Voor onze klant te Oostkamp, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. De activiteiten van de klant bevinden zich voornamelijk in niet-huishoudelijke installaties: schoolgebouwen, sportcentra, woonzorgcentra, industrie, kantoorgebouwen of banken.   Je bent het aanspreekpunt voor de klanten en je zorgt mee voor de telefoonpermanentie. Je stelt de administratieve dossiers samen en ondersteunt hierbij de projectleider.Je staat in voor het opvolgen van de facturatie.Je staat mee in voor het verwerken en opvolgen van de voorraad in het magazijn.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Zuienkerke, België

Wij zijn op zoek naar een gepassioneerd administratief bediende voor de bouwsector. Dit bedrijf is gelegen in Zuienkerke. Takenpakket: Beheer van de algemene administratie, waaronder postverwerking, archivering en correspondentie.Administratieve ondersteuning van het personeelsbeheer.Beheer van kantoorbenodigdheden, inclusief stock opvolgen.Verwerken van inkomende en uitgaande facturen.Boeken van aankoopfacturen en verkoopfacturen in het boekhoudsysteem.Voorbereiding van betalingen en opvolgen van debiteuren/crediteuren.Nauw samenwerken met het boekhoudkantoor en de revisor.Rapporteren van administratieve en boekhoudkundige gegevens aan de Office en Finance manager.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende bouw

Westende, Middelkerke, België

Voor onze klant, een technisch bedrijf regio Westende, zijn we op zoek naar een administratief bediende. Als administratief bediende heb je een fundamentele rol in het ondersteunen van de operationele activiteiten.   Een greep uit je (toekomstig) takenpakket: Opmaken, verwerken en opvolgen van offertes en aanbestedingen, dit voor zowel onze private als openbare werkenBeheer van inkomende en uitgaande correspondentie per e-mail en per postPrijsvergelijkingen: analyse en monitoringOndersteuning van het management bij diverse administratieve takenOndersteuning algemene telefonieEssentiële schakel binnen ons wegenbouwbedrijf van de verschillende afdelingen  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Lo-Reninge, België

Sales Ondersteuning: Verwerken van ordersCommunicatie met klantenOpvolgen van leveringen Orderverwerking: Invoeren van kleine en terugkerende orders in het ERP-systeemDoorgeven van orders voor productie en facturatie Coördinatie: Afstemmen met productiechef en aankoopverantwoordelijke over levertermijnen Offertes en Rekeningen: Berekenen van rekeningen en opmaken van offertes Interne Administratie: Beheer van wagenpark, werkplaatsmateriaal en keuringenInput van materiaallijsten en tijdsregistratieBehouden van overzicht van IT-licenties en accountsOverleggen met IT-partner Ondersteuning Zaakvoerder: Boeken van vluchten en verblijven in het buitenland  
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse     Takenpakket   Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

administratief bediende planning

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij stressbestendig, planmatig en flexibel ingesteld? Heb jij een vlotte talenkennis? Ben je sterk computermatig?  Lees dan zeker verder, want misschien ben jij wel administratief logistiek planningsbediende voor onze klant te Zeebrugge die we zoeken.    Jouw planning:  Dagelijks controleer je de uit te voeren orders.Je volgt dit doorheen de dag mee op.Je lost logistieke problemen op en rapporteert ze aan de manager.Opvolgen van schade bestekken en het aanleveren van parts.Je put alles correct in het systeem in.Je assisteert bij het opmaken van de schadebestekken.Je put de werkuren van het personeel in en hanteert de juiste kostenplaats.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief logistiek bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.   Jouw taken zijn: Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

IZEGEM

voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende   U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten  
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Zonnebeke, België

Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.   Hier zal je instaan voor volgende taken: Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Ieper, België

Het beheer van de nutsvoorzieningen voor alle toonzalen en hoofdgebouw.De meterstanden opvragen en doorgeven behoort tot jouw takenpakket.Je houdt een to-do lijst bij van alle toonzalen en geeft dit wekelijks door aan de onderaannemers.Materiaal bestellen en opvolgen kan je als de beste.Je maakt een planning op voor de prioritair uit te voeren werken: herstellingswerken, nieuwe keukens, verbouwingen, …Facturen controleren schrikt jou niet af.Je bent verantwoordelijk voor het administratief werk voor alles in en rond de gebouwen (toonzalen).  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief